abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16073772
Op onze website is er een discussie gaande over wat nou leuker en 'beter' is. Fok of Partyflock?

De discussie wordt hier http://members.home.nl/lianvdmeijs/chillburgxtreme/chillburg.htm gevoerd. en dan onder het guestbook. Momenteel sta ik er een beetje in m'n 1tje voor, maar ik dacht.....Fokkers zijn beter
Dus als je ff wilt laten weten waarom jij vind dat Fok beter is.... go your gang!

Ik heb mezelf een tijdje geleden aangemeld op Partyflock om te kijken hoe het er daar aan toe gaat, maar de site is traag en onoverzichtelijk. Kortom, het is gewoon geen Fok!

Wie gaat mij even gelijk geven?

Alvast bedankt!

pi_16073800
Fok! is beter. Maar dat lijkt me vrij duidelijk. Daar hoef je geen heel gastenboek voor vol te spammen
pi_16073822
Wat is partyflock
pi_16073854
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 16:59 schreef Dunadain het volgende:
Wat is partyflock
Dat vroeg ik me dus ook af.

[Dit bericht is gewijzigd door brighton op 08-01-2004 17:05]

pi_16073882
PF is boring.
pi_16073927
partyflock is geloof ik een vrij up-to-date party agenda met alles eromheen,

maar fok gaat over heel veel onderwerpen en vind ik duis interessanter

pi_16073972
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 17:01 schreef DJRoberto1978 het volgende:
partyflock is geloof ik een vrij up-to-date party agenda met alles eromheen,

maar fok gaat over heel veel onderwerpen en vind ik duis interessanter

Daarvoor heeft Fok! toch UVT
pi_16073977
Fok is veel beter, het forum zit veel beter in elkaar, veel logischer ook. Vooral de search werkt hier veel beter, het enige wat wel fijn is is dat je er alles over drugs kan vinden wat je hier niet kan vinden Maar voor de rest gebruik is Fok, ik zit dan ook niet meer veel op PF
"The smoking of powerful hashish should be saved until after yr. return from the drive, when nerve-ends are crazy & raw."
Hunter S. Thompson
pi_16073980
spam!
ohnee
je hoort bij fok eh nouja ach oke
De enige echte BaggerUser!
Riemen
fiets kopen
pi_16073992
Fok! is onder andere veeeeeeeeeeeeeeeeeeeel uitgebreider.
  donderdag 8 januari 2004 @ 17:04:42 #11
33631 RedDevil085
NEIN, NEIN, NEIN
pi_16074066
quote:
Het is te druk!
De server waar u op het moment een pagina van probeert op te vragen kan helaas niet aan uw verzoek voldoen. Gaarne probeert u het over een kleine tijdspanne nogmaals!

Het kan overigens ook zijn dat het databeest is weggelopen en er geen beheerder in de buurt is om hem te vangen. In dat geval kan het handig zijn om het noodnummer te bellen om kennis van zaken te geven!

Als er genoeg donaties binnenkomen, dan kan er een extra server worden aangeschaft en zal deze melding een stuk minder vaak optreden!
Zie hiervoor de donatie sectie in het menu, wanneer het weer wat rustiger is

Dat was dus het Partyflock forum.

In andere woorden: Partyflock zuigt!

When I die, I want to die like my grandfather - peacefully asleep - and not screaming like the passengers in his car...
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
  donderdag 8 januari 2004 @ 17:05:15 #12
36884 Hells_Angel
Ik ben Gruis, geen bikermuis!
pi_16074091
Ik ben redelijk bekend met partyflock maar ik vind het niet echt boeiend!
Het is echt voor de party animals gemaakt!
Meestal gaat het daar of over drugs of over stampen of over sex zover ik weet maar dat kan een te kortzichtige mening zijn natuurlijk.....

Niet dat het erg is om het daarover te hebben maar niet continue natuurlijk....

Fok! is geweldig!

Een engel uit de hel, klinkt als iets moois uit beide werelden.
Lost in the 4400
Know thyself
pi_16074103
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 17:04 schreef RedDevil085 het volgende:

[..]

Dat was dus het Partyflock forum.

In andere woorden: Partyflock zuigt!

Nou FoK is ook niet veel beter hoor

En UTFS ff ofzo

M'n signature, wat doe je :{
  Nerd met benen donderdag 8 januari 2004 @ 17:06:36 #14
18073 miss_bleu
pi_16074138
Mijn god. Kwam snelheid zijn we op het ogenblik wel hetzefde
Maar FP en FOK zijn niet te vergelijken tis hetzelfde als fany vergelijken met een EO forum
pi_16074178
PF is okay.
Wie?
pi_16074196
Ik zit daar 24/7. Fok! is wel overzichtelijker en ik vind de mensen wat euh... meer niveau hebben... Op PF heb je ALLEEN MAAR onzin (en drugs) topics. Hier zit ook nog wel eens iets zinnigs tussen. Wel gezellig daar, hoor. :jaja: euh...
Puede ser que la vida me guíe hasta el sol...
  donderdag 8 januari 2004 @ 17:08:53 #17
22273 Dizer
Save the beard!
pi_16074219
quote:
Het is te druk!
De server waar u op het moment een pagina van probeert op te vragen kan helaas niet aan uw verzoek voldoen. Gaarne probeert u het over een kleine tijdspanne nogmaals!

Het kan overigens ook zijn dat het databeest is weggelopen en er geen beheerder in de buurt is om hem te vangen. In dat geval kan het handig zijn om het noodnummer te bellen om kennis van zaken te geven!

Als er genoeg donaties binnenkomen, dan kan er een extra server worden aangeschaft en zal deze melding een stuk minder vaak optreden!
Zie hiervoor de donatie sectie in het menu, wanneer het weer wat rustiger is

Ik krijg dat ook! Goh, ik wist niet dat het nog bestaat. Ik heb er op gepost en zo, alleen het begon een beetje te vervelen. Enige onderwerpen gingen alleen nog maar over wie het meeste pillen kan slikken en wie er lekker heeft gesnuifd. En het enige daar omheen is muziek. Iets anders is er niet. Dus toen maar naar fok en sinds dien nooit meer partyflock. Bleh
Friends don't let friends remain beardless...
pi_16074260
als nou iemand zegt wat partyflock is (url)
pi_16074291
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 17:08 schreef Dizer het volgende:

[..]

Enige onderwerpen gingen alleen nog maar over wie het meeste pillen kan slikken en wie er lekker heeft gesnuifd.

Gigamus...
pi_16074311
Het lijkt me niet echt geweldig
pi_16074326
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 17:10 schreef bong0 het volgende:
als nou iemand zegt wat partyflock is (url)
Zet er eens .nl achter zou ik zeggen...
  donderdag 8 januari 2004 @ 17:11:56 #22
46511 Linz
held der helden
pi_16074334
partyflock, das toch meer voor hardstyle liefhebbers?
"Als Davids over het veld scheert, doen de huismoeders in een omtrek van honderd kilometer in doodsangst de ramen dicht."
pi_16074407
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 17:11 schreef Linz het volgende:
partyflock, das toch meer voor hardstyle liefhebbers?
Zeg dat daar eens en je krijgt een hoop hardcore en techno lui op je dak...
pi_16074457
zie ook Partyflock topic
  donderdag 8 januari 2004 @ 17:16:44 #25
22273 Dizer
Save the beard!
pi_16074481
idd, techno is daar enorm in trek geloof ik. Heb nog steeds vrienden die daar regelmatig op komen, en aan hun meetingen doen.. Sorry, niet meer mijn smaak. Heb net ook al mijn HardHouse collectie weggegeven. Iets van 150 euro aan originele cd's

Maar goed. Je verveeld je gauw daar. Vele topics zijn dezelfde! Hou het maar bij fok!

Friends don't let friends remain beardless...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')