De discussie wordt hier http://members.home.nl/lianvdmeijs/chillburgxtreme/chillburg.htm gevoerd. en dan onder het guestbook. Momenteel sta ik er een beetje in m'n 1tje voor, maar ik dacht.....Fokkers zijn beter
Dus als je ff wilt laten weten waarom jij vind dat Fok beter is.... go your gang!
Ik heb mezelf een tijdje geleden aangemeld op Partyflock om te kijken hoe het er daar aan toe gaat, maar de site is traag en onoverzichtelijk. Kortom, het is gewoon geen Fok!
Wie gaat mij even gelijk geven?
Alvast bedankt!
quote:Dat vroeg ik me dus ook af.
Op donderdag 8 januari 2004 16:59 schreef Dunadain het volgende:
Wat is partyflock
[Dit bericht is gewijzigd door brighton op 08-01-2004 17:05]
maar fok gaat over heel veel onderwerpen en vind ik duis interessanter
quote:Daarvoor heeft Fok! toch UVT
Op donderdag 8 januari 2004 17:01 schreef DJRoberto1978 het volgende:
partyflock is geloof ik een vrij up-to-date party agenda met alles eromheen,maar fok gaat over heel veel onderwerpen en vind ik duis interessanter
quote:Dat was dus het Partyflock forum.
Het is te druk!
De server waar u op het moment een pagina van probeert op te vragen kan helaas niet aan uw verzoek voldoen. Gaarne probeert u het over een kleine tijdspanne nogmaals!Het kan overigens ook zijn dat het databeest is weggelopen en er geen beheerder in de buurt is om hem te vangen. In dat geval kan het handig zijn om het noodnummer te bellen om kennis van zaken te geven!
Als er genoeg donaties binnenkomen, dan kan er een extra server worden aangeschaft en zal deze melding een stuk minder vaak optreden!
Zie hiervoor de donatie sectie in het menu, wanneer het weer wat rustiger is
In andere woorden: Partyflock zuigt!
Niet dat het erg is om het daarover te hebben maar niet continue natuurlijk....
Fok! is geweldig!
quote:Nou FoK is ook niet veel beter hoor
Op donderdag 8 januari 2004 17:04 schreef RedDevil085 het volgende:[..]
Dat was dus het Partyflock forum.
In andere woorden: Partyflock zuigt!
En UTFS ff ofzo
quote:Ik krijg dat ook! Goh, ik wist niet dat het nog bestaat. Ik heb er op gepost en zo, alleen het begon een beetje te vervelen. Enige onderwerpen gingen alleen nog maar over wie het meeste pillen kan slikken en wie er lekker heeft gesnuifd. En het enige daar omheen is muziek. Iets anders is er niet. Dus toen maar naar fok en sinds dien nooit meer partyflock. Bleh
Het is te druk!
De server waar u op het moment een pagina van probeert op te vragen kan helaas niet aan uw verzoek voldoen. Gaarne probeert u het over een kleine tijdspanne nogmaals!Het kan overigens ook zijn dat het databeest is weggelopen en er geen beheerder in de buurt is om hem te vangen. In dat geval kan het handig zijn om het noodnummer te bellen om kennis van zaken te geven!
Als er genoeg donaties binnenkomen, dan kan er een extra server worden aangeschaft en zal deze melding een stuk minder vaak optreden!
Zie hiervoor de donatie sectie in het menu, wanneer het weer wat rustiger is
quote:Gigamus...
Op donderdag 8 januari 2004 17:08 schreef Dizer het volgende:[..]
Enige onderwerpen gingen alleen nog maar over wie het meeste pillen kan slikken en wie er lekker heeft gesnuifd.
quote:Zet er eens .nl achter zou ik zeggen...
Op donderdag 8 januari 2004 17:10 schreef bong0 het volgende:
als nou iemand zegt wat partyflock is (url)
quote:Zeg dat daar eens en je krijgt een hoop hardcore en techno lui op je dak...
Op donderdag 8 januari 2004 17:11 schreef Linz het volgende:
partyflock, das toch meer voor hardstyle liefhebbers?
Maar goed. Je verveeld je gauw daar. Vele topics zijn dezelfde! Hou het maar bij fok!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |