quote:21 zijn en een uitkering hebben is gewoon schofterig en uitzuiggedrag. Je kan makkelijk werken bij een snackbar, een kas, etc. Gewoon te LUI.
Op vrijdag 9 januari 2004 21:01 schreef Estranged_Dream het volgende:[..]
Ok ik heb momenteel een uitkering.
Typerend communistisch dus: voor je EIGEN portemonnee omdat je ZELF te lui bent. Heeft niets met sociaal voor anderen zijn te maken, alleen om IK IK IK.
quote:Castro ==
Maar nu weer on-topic:
Over communisme/kapitalisme:
Ik heb liever een goede 1 mans regering (dictatuur genoemd) dan een slechte meermans regering (democratie genoemd)
Ik zou liever een Fidel aan het hoofd van het land hebben dan een Bush
Ik vind de sociale voorzieningen namelijk erg belangrijk
Zoals Che zou zeggen:
Viva la revolution siempre
democratie == zelfcontrolerend en beproeft systeem, dictatuur leid tot ellende.
sociale voorzieningen => armoede en desintresse voor werk
Che == brute moordenaar van vele honderden mensen die niets met het communisme te maken wouden hebben
Amerika is rijk en de economie is in de lift, enig idee hoe dat komt?
ik ken nog wel ergens een goede psyg
oh ja, ik heb soms lang haar en luister soms naar metal, maar ik ben een overtuigd liberaal. en het communisme aanhangen is per definitie dom omdat zelfs _china_ het commie land bij uitstek, heeft een beurs, de munt is gekoppeld aan de dollar en het maoisme is afgeschaft.
Your days are over Castro.
[Dit bericht is gewijzigd door DrWolffenstein op 09-01-2004 21:45]
quote:Hahaha ik neem aan dat je een grapje maakt.....?
Op vrijdag 9 januari 2004 21:04 schreef Robert_Jensen het volgende:21 zijn en een uitkering hebben is gewoon schofterig en uitzuiggedrag. Je kan makkelijk werken bij een snackbar, een kas, etc. Gewoon te LUI.
Typerend communistisch dus: voor je EIGEN portemonnee omdat je ZELF te lui bent. Heeft niets met sociaal voor anderen zijn te maken, alleen om IK IK IK.
Ik ga er echt voor mn lol 500¤ per maand achteruit.....
Ochja ik ga echt de eindjes aan elkaar liggen knopen omdat ik lui zou zijn...
Geloof me als ik nu kon werken deed ik het wel en ik zal waarschijnlijk ook weer gaan werken.
Ik heb op fabrieken gewerkt, ploegendiensten gedraait, de bouw, vrachtwagens in en uitladen ect ect.
Savonds werkte ik in de horeca en ertussendoor hielp ik nog vrienden en kennisen met hun computer-problemen.
Op het moment zit het me gewoon allemaal ff niet mee....
Maar iig die uitkering heb ik verdiend en ik heb er recht op
en maak je maar niet druk ik ga niet de rest van mn leven liggen trekken (iig niet van de uitkering )
Ik ga zo snel al het mogelijk is weer werken/school doen.
@drwolfenstein
quote:Misschien dat die psych van jou eens met de mijne kan praten, lijkt me intressant
ik ken nog wel ergens een goede psyg
oh ja, ik heb soms lang haar en luister soms naar metal, maar ik ben een overtuigd liberaal. en het communisme aanhangen is per definitie dom omdat zelfs _china_ het commie land bij uitstek, heeft een beurs, de munt is gekoppeld aan de dollar en het maoisme is afgeschaft.Your days are over Castro.
Als je ook naar metal luistert zit het met je muzieksmaak igg wel goed
China is trouwens niet HET commie land bij uitstek, het is 1 van de weinigen die het in een kapitalistische wereld lukt om een beetje vooruit te komen.
Om China dan als voorbeeld te geven waarom het aanhangen van het communisme dom zou moeten zijn lijkt me geen juiste vergelijking.
quote:nieuws.nl
Cuba verscherpt controle op internet 10-01-2004De regering van Cuba heeft vrijdag de controle op het gebruik van internet verscherpt. Cubaanse burgers mogen hun gewone telefoonaansluitingen niet meer gebruiken om het net op te gaan.
Slechts een zeer klein aantal leden van de communistische partij wordt ontheven van het verbod om vanaf huis te surfen. Burgers die het verbod overtreden kunnen zware straffen tegemoet zien.
Een eind vorig jaar aangenomen wet bepaalt dat er alleen maar met speciale, duurdere, telefoonlijnen toegang gezocht mag worden tot internet. Deze telefoonverbindingen, die in dollars betaald moeten worden, zijn onhaalbaar voor de meeste Cubanen.
Met de vrijdag aangekondigde maatregelen wil de regering van de Cubaanse leider Fidel Castro nog strenger dan nu het geval is controle uitoefenen op het gebruik van internet. De regering vreest dat internet gebruikt wordt door dissidenten om acties tegen de regering te organiseren en als communicatiekanaal tussen Cubanen in het buitenland en op Cuba.
De Cubaanse telefoonmaatschappij Etecsa heeft van de regering opdracht gekregen het gebruik van internet vanaf huis streng te controleren en informatie over misbruik door te spelen aan de autoriteiten.
[Copyright 2004, Novum Nieuws / Associated Press]
quote:Ik denk dat dat ook wel in de smaak zou vallen bij vele users op dit forum, als je de communistische heilstaat in twijfel trekt krijg je een bezoekje thuis
Op zaterdag 10 januari 2004 12:59 schreef zakjapannertje het volgende:[..]
quote:Schuld van Amerika.
Op zaterdag 10 januari 2004 13:37 schreef Hayek het volgende:[..]
Ik denk dat dat ook wel in de smaak zou vallen bij vele users op dit forum, als je de communistische heilstaat in twijfel trekt krijg je een bezoekje thuis
quote:Cuba is 'bevrijd' van de vrije keuze en de vrije nieuwsvergaring. Ché zou zich in zijn gaf omdraaien als hij daartoe de handen had.
Op zaterdag 10 januari 2004 13:37 schreef Hayek het volgende:[..]
Ik denk dat dat ook wel in de smaak zou vallen bij vele users op dit forum, als je de communistische heilstaat in twijfel trekt krijg je een bezoekje thuis
quote:Droom verder
Op zaterdag 10 januari 2004 13:39 schreef Monidique het volgende:[..]
Schuld van Amerika.
quote:Ik ben inderdaad half wakker.
Op zaterdag 10 januari 2004 13:44 schreef sanniejj het volgende:[..]
Droom verder
,
,
.
quote:Rotcookies.
Op zaterdag 10 januari 2004 13:45 schreef Monidique het volgende:[..]
Ik ben inderdaad half wakker.
,
,
.
quote:Schuld van Amerika.
Op zaterdag 10 januari 2004 13:40 schreef sjun het volgende:[..]
Cuba is 'bevrijd' van de vrije keuze en de vrije nieuwsvergaring. Ché zou zich in zijn gaf omdraaien als hij daartoe de handen had.
quote:Uiteraard.
Schuld van Amerika.
[Dit bericht is gewijzigd door Robert_Jensen op 10-01-2004 13:56]
quote:Natuurlijk is het de schuld van de VS daar komt het internet vandaan.
Op zaterdag 10 januari 2004 13:45 schreef Monidique het volgende:[..]
Schuld van Amerika.
quote:Inderdaad.
Op zaterdag 10 januari 2004 13:55 schreef Robert_Jensen het volgende:
Weet je, ik denk dat het de schuld van Amerika is dat je geen werk hebt.
quote:Poelepoele
Op zaterdag 10 januari 2004 13:56 schreef Monidique het volgende:[..]
Inderdaad.
quote:en van een regime wat dit volmaakte systeem heeft misbruikt
Schuld van Amerika.
quote:Maar ondertussen heb ik wel een mooie signature gevonden.
Op zaterdag 10 januari 2004 13:58 schreef UnderWorld_ het volgende:[..]
Poelepoele
quote:Je vleit me, kameraad. Helaas is het hier niet zo gemakkelijk om onder de internetcensuur uit te komen dus ik zal mijn bijdragen moeten verhullen en doseren teneinde de pakkans te verkleinen. Let maar niet op de laatste regel, mijn "provider" zet automatisch 'viva la revolution' onder elk bericht. -Gelukkig maar want dat vind ik hartstikke fijn!!!
Op vrijdag 9 januari 2004 16:37 schreef sjun het volgende:[..]
![]()
![]()
Geweldige humor. Kom eens wat vaker in POL om de ingeslapenen wakker te blijven schudden en ons allemaal scherp te houden.
VIVA LA REVOLUTION!
quote:Ik wil ook die provider, hoef ik dat zelf niet meer te doen
Op zaterdag 10 januari 2004 14:22 schreef Berserker het volgende:Je vleit me, kameraad. Helaas is het hier niet zo gemakkelijk om onder de internetcensuur uit te komen dus ik zal mijn bijdragen moeten verhullen en doseren teneinde de pakkans te verkleinen. Let maar niet op de laatste regel, mijn "provider" zet automatisch 'viva la revolution' onder elk bericht. -Gelukkig maar want dat vind ik hartstikke fijn!!!
VIVA LA REVOLUTION!
Ik vraag me trouwens af hoelang Cuba het nog kan uithouden onder de Kapitalitsche boycots, Propaganda en CIA die onrust proberen te stoken.....
Het is jammer dat Fidel ze wat probeert af de schermen daartegen, zo word de propaganda nog eens waar ook en dan heb je helemaal de poppen aant dansen als ze de mensen er achter komen.
Hij kan beter die bescherming laten zakken en er van uitgaan dat zijn trouwe communistische medecubanen zien dat ze er in het Kapitalistisch America slechter aan toe zijn.
Ik denk niet dat ze zich dat kunnen veroorloven, school niet meer gratis, dure particuliere ziektekosten verzekeringen, weg sociale voorzieningen ect....
quote:Genoeg te eten, onderdak.
Op zaterdag 10 januari 2004 14:39 schreef Estranged_Dream het volgende:[..]
Ik denk niet dat ze zich dat kunnen veroorloven, school niet meer gratis, dure particuliere ziektekosten verzekeringen, weg sociale voorzieningen ect....
quote:Lood is slecht voor het milieu. Ze hebben er tegenwoordig betere alternatieven voor. Strop en zo.
Op vrijdag 9 januari 2004 21:02 schreef Robert_Jensen het volgende:[..]
Tenzij je een andere mening hebt dan Che.
Dan wordt er een Endlosung voor je bedacht. Eentje van lood.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |