abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 8 januari 2004 @ 16:46:53 #26
12091 Sjaakman
heeft weer wat te zeiken...
pi_16073345
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 16:39 schreef dutchqueenfan het volgende:
Maar hoe weet ik als nieuw lid of er nu al ergens een topic over is, ik zie door al deze onderwerpen en topics door de bomen het bos nog niet hoor !
Aangezien FOK! het grootste forum ter wereld is kan je er vanuit gaan dat over een bekende groep als The Darkness al wel een topic is.
Bovenin beeld staat een "zoeken" link. Via daar zoek je eerst even of het onderwerp waar jij een topic over wilt openen misschien al bestaat.
Zo ja; Daar verder. Zo nee; Open je topic.
Remember... Chicken is not a meal... It's a sport :P
  donderdag 8 januari 2004 @ 17:09:54 #27
45563 Djaser
Holy monk yorp
pi_16074250
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 16:29 schreef MasterDisaster het volgende:
Wat een grafmuziek zeg
Vreselijk dat klinkt als black/death metal.

Aargh mijn allergie

pi_16076006
ik ben niet 24 uur aan 1 stuk online zoals jullie en mijn topic was dan waarschijnlijk al op slot zoals jullie dat noemen, toen ik de reakties wilde bekijken, en toen was mijn topic in mijn ogen dus weg, en heb ik die opnieuw geopend !
The one and only
pi_16076570
Welkom op Fok, Emmy

Ik vind het wel ok. Eerst vond ik het echt heel erg vet, maar nu vind ik nog maar 3 of 4 nummers van de cd echt goed, de rest vind ik echte vullertjes.

Vind het overigens nog steeds vreemd dat de massa er ineens mee wegloopt. Half jaar geleden vroegen mensen aan mij of ik in het weekend ook rondliep in een leren pakje enzo omdat ik naar the Darkness luisterde En zie, het staat in de top 40 en iedereen vind het geweldig.

Zelfde met Frans Bauer - half jaar geleden wilde je niet doodgevonden worden met een FB cd en nu staat ie overal op 1

P.S - linkje naar centrale Queen topic: Queen Centraal (Deel 3) Was It All Worth It?

[Dit bericht is gewijzigd door PimD op 08-01-2004 18:36]

Nee.
pi_16079543
The Darkness

In deze verder dus.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')