gefeliciteerd!!!!
je hoeft niet bang te zijn, ik gebruik voor je een andere naam, analyseer wel je posts, en zal daar voor onderbouwing wel uit citeren en overnemen...
Je bent te interessant om dit te laten liggen...
Je posts worden wel op de uni besproken en uitvoerig geanalyseerd, om een vergelijk te maken, maar dat vind je vast niet erg, toch?
Misschien dat ik de posts van je dochter ook nog meeneem, das natuurlijk aanvullend op het onderzoek...
Wil je de eindconclusie nog ontvangen? Mail dan ff...
quote:Wat mankeer jij toch de laatste tijd? Gefrustreerd nerdje
Op donderdag 8 januari 2004 16:07 schreef David Letterman het volgende:
Naamtopics....
Yvonne nog wel
Zucht, heb je nou niks beters te doen dan mijn ideeën te jatten
[Dit bericht is gewijzigd door Dunadain op 08-01-2004 16:20]
quote:hahahahaha...ben laatst nog in een sessie volledig geestelijk gezond verklaard... maar kan wel begrijpen dat je niet met mij mee kan denken, gaat misschien te snel voor je...
Op donderdag 8 januari 2004 16:10 schreef Ripley het volgende:
je kunt beter jezelf even onder de loep nemen, lijkt me
[Dit bericht is gewijzigd door David Letterman op 08-01-2004 16:21]
quote:kan goed omgaan met mensen...maar ik focus me op gefrusteerde mensen en misdadigers...perfect fit zou ik dus zeggen...
Op donderdag 8 januari 2004 16:14 schreef Dunadain het volgende:
dus jij bent voor psychologie bezig? je lijkt me meer een nerdje. Psychologen moet je om kunnen gaan met mensen freakje... iets waar jij niet zo goed in bent..
quote:Ohja? Heb ik toch iets gemist op mijn studie blijkbaar
Op donderdag 8 januari 2004 16:14 schreef Dunadain het volgende:
dus jij bent voor psychologie bezig? je lijkt me meer een nerdje. Psychologen moeten om kunnen gaan met mensen freakje... iets waar jij niet zo goed in bent..
Het is niet alleen maar kennis psychologie is kennis van theorie + sociale kennis iets wat je niet zo makkelijk kan leren.
quote:ik denk dat ie dat nu indirect probeert te doen
Op donderdag 8 januari 2004 16:17 schreef berney het volgende:
Moet je voor zoiets geen toestemming vragen..
quote:nope, al uitgezocht met mijn neef, die is jurist...publiek domein, etc, etc...
quote:Dat zou ik ook eerst doen ja, in plaats van het achteraf te vertellen...
quote:Wat obsessief
Op donderdag 8 januari 2004 16:15 schreef David Letterman het volgende:[..]
kan goed omgaan met mensen...maar ik focus me op gefrusteerde mensen en misdadigers...perfect fit zou ik dus zeggen...
DOE het dan gewoon en zeg er niets over ofzo......
[Dit bericht is gewijzigd door Tronica op 08-01-2004 16:25]
quote:LOL?
Op donderdag 8 januari 2004 16:15 schreef David Letterman het volgende:[..]
kan goed omgaan met mensen...maar ik focus me op gefrusteerde mensen en misdadigers...perfect fit zou ik dus zeggen...
Door jou moet zij misshien dalijk wel even langs de psycholoog?
[Dit bericht is gewijzigd door Dunadain op 08-01-2004 16:24]
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 16:14 schreef David Letterman het volgende:[..]
hahahahaha...ben laatst nog in een sessie volledig geestelijk gezond verklaard... maar kan wel begrijpen dat je niet met mij mee kan denken, gaat misschien te snel voor je...
quote:Laat ik nou toevallig psychologie studeren en toch zien dat psychologiestudenten niet de bron van alle kennis over menselijkheid hebben (ik wel uiteraard, maar dat terzijde).
Op donderdag 8 januari 2004 16:17 schreef Dunadain het volgende:
Nogmaals goede psychologen kunnen omgaan met de mensen en behandelen mensen normaal zodat de mensen geholpen willen worden.Het is niet alleen maar kennis psychologie is kennis van theorie + sociale kennis iets wat je niet zo makkelijk kan leren.
Of ga je een van haar kloons misbruiken, die "Danny" ???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |