abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16070265
Ik heb net twee tracks van Kazaa af gehaald om eens te luisteren naar de skillz van de Nieuwe Allochtone Generatie. Om eerlijk te zijn; ik wist niet zeker of ik dit topic nu in muziek of in onzin moest plaatsen. De beats zijn gewoon gejat van hip hop goeroe 2Pac. No respect for that.
De flow van de teksten is ongeveer zo soepel als de dance-moves van JP Balkenende. No respect.
De inhoud van de tekst; ach, daar kan ik eigenlijk niet over oordelen omdat het óf onverstaanbaar was (no respect) of ik moest zo hard lachen dat ik het niet kon horen zo belachelijk (no respect).

Ik vind het dus 3x niks. De enige reden die ik kan verzinnen dat dit groepje trieste gasten succes zal hebben, is dat er een hoop allochtonen zijn in Nederland die dezelfde trieste denkbeelden hebben als hun.

Maar das mijn mening, wat is jullie idee?

Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
pi_16070311
Als je echt "no respect" bedoeld -->
Ik denk dat je NOFI bedoeld
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_16070332
Hier was al een topic over, geloof ik (takke-search.. ), maar het is inderdaad van een bedroevend slecht niveau. Als je de inhoud van de 'teksten' even vergeet, dan is het puur muzikaal gezien echt om te janken, die gasten kunnen nog niet tot 4 tellen om in de maat te rappen en de 'beats' lijken regelrecht uit een Casio-keyboardje van een paar tientjes te komen.
quote:
De enige reden die ik kan verzinnen dat dit groepje trieste gasten succes zal hebben, is dat er een hoop allochtonen zijn in Nederland die dezelfde trieste denkbeelden hebben als hun.
Succes, welk succes? Ze hebben toch nog geen officiele plaat gemaakt of zo? Heb ze ook niet in de Top 40 zien staan, alleen maar in de krant.

[Dit bericht is gewijzigd door Zander op 08-01-2004 15:35]

Like a steam locomotive, rollin' down the track
He's gone, gone, and nothin's gonna bring him back
pi_16070349
Wat is NOFI?
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
  donderdag 8 januari 2004 @ 15:29:50 #5
51985 Robert_Jensen
Tiger anti-jihadpanzer
pi_16070382
Ik vind dat ze tegen de muur mogen, onze anti-semitische en fascistische 'vrienden'.
Onder bepaalde moslims heeft de droom van een triomf van de islam zorgelijke vormen aangenomen. De droom is verworden tot een hysterisch verlangen naar bloedige strijd, een Armageddon, waarin Amerika en Europa het onderspit moeten gaan delven.
pi_16070602
dit heeft uiteraard niks met muziek te maken, maar alles met Remspoor-wannabe kut- ende relmarokkanen die een excuus gevonden hebben ("muziek") om ongestraft zulke praat te kunnen verkopen...
pi_16072486
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 15:29 schreef SocialDisorder het volgende:
Wat is NOFI?
No OFfence Intended

Rap en HipHop hoeft van mij ook niet en dan al helemaal niet die NAG kids.

[Dit bericht is gewijzigd door ChiPMaN op 08-01-2004 16:30]

'Who needs Information, just give me confirmation'. RadioParadise | http://www.radioparadise.com/
pi_16079752
Nieuwe Allochtone Generatie

Check deze maar.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')