quote:Dus dan moet je maar ja-knikkend in een hoekje kruipen en zomaar geld weggeven ?
Op donderdag 8 januari 2004 13:38 schreef bellingerII het volgende:
Je verwacht te veel hersencellen bij deze koper ben ik bang van
"JIJ DAAR!!! paas mij nu 50 euro!!! Ik heb et nodig!!! anders kom ik het wel zelf halen!!" In grote lijnen is dit precies hetzelfde, want als jij iets 3 maand geleden gekocht heb is het van JOU....en kan je niet vew88 dat de desbetreffende verkoper spontaan het ding weer inruilt voor geld, want hij heeft hem natuurlijk niet voor jan lul verkocht...
in de winkel mag je ook na 3 maanden zoiets niet terugbrengen, stel dat winkels na zo'n dreigmail ook overstag ging nou dan was het lekker geweest hoor
nee ik zou gewoon die gozer de tering laten krijgen, leuk voor hem dattie militair is maar ik zou je niet laten imponeren hak die gozer de tyfus
succes ermee
quote:hij zit nogal dicht bij een telefoon volgens mij, gaat constant over enzo
Op donderdag 8 januari 2004 13:41 schreef Koos_26 het volgende:
Ik zou hem lekker laten mailen en alle mail onbeantwoord wegflikkeren.
Wie bent u??
quote:4 zelfs...
Op donderdag 8 januari 2004 13:32 schreef vosss het volgende:[..]
Zouden ze daarboven in het land net zo'n gekke militairen hebben als in kerkrade?
Ik hoop het niet voor je, want die legde er zo 3 om
![]()
quote:neem gewoon op
Op donderdag 8 januari 2004 13:42 schreef ID-Tweak het volgende:[..]
hij zit nogal dicht bij een telefoon volgens mij, gaat constant over enzo
B'tje bluffen enzo ![]()
iig niet dokken natuurlijk
Geachte meneer X,
U hebt 3 maanden geleden deze twee artikelen bij mij gekocht. Bij afhalen waren ze niet defect. Nu beweert U dat de apparatuur defect is, en dat al zo was toen hij het bij mij op kwam halen. Ik zou graag van U willen weten waarom U 3 maanden met Uw klacht gewacht heeft.
Met vriendelijke groet,
----
Dit is overigens ook precies de reden waarom ik geen mensen aan m'n deur wil hebben.
quote:opnemen, correct maar afstandelijk blijven. als -ie je bedreigt ff politie, of miss. beter marachaussee bellen...
Op donderdag 8 januari 2004 13:42 schreef ID-Tweak het volgende:[..]
hij zit nogal dicht bij een telefoon volgens mij, gaat constant over enzo
maar daar schiet je toch niks mee op....
als die doorgaat gewoon ff politie bellen en anders een knuppel naast de deur leggen voor het geval dat ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door SwOoSh op 08-01-2004 13:50]
quote:Dit is uiteraard het meest verstandige.
Op donderdag 8 januari 2004 13:40 schreef 3FM het volgende:
Stuur geen reactie waaruit onzekerheid of angst op te maken valt.
Zeg gewoon iets officieels over garantie bij particuliere verkoop en dat als hij daar niet tevreden over is hij de stappen maar moet ondernemen die hem het beste lijken.Als hij concreter dreigt zeg je dat je er niet van gediend bent en je bij verdere dreigementen contact opneemt met de politie.
quote:hij kwam met een legertruck de spullen halen
Op donderdag 8 januari 2004 13:44 schreef Xtreem het volgende:[..]
opnemen, correct maar afstandelijk blijven. als -ie je bedreigt ff politie, of miss. beter marachaussee bellen...
(als -ie echt militair is...)
quote:maar jij hebt geen vrienden
Op donderdag 8 januari 2004 13:44 schreef LoveHenk het volgende:
mag ik zn email adres even, laat em even bij mij langskomen
quote:dan past die wel op met iets doen hoor anders is die echt de lul
Op donderdag 8 januari 2004 13:45 schreef ID-Tweak het volgende:[..]
hij kwam met een legertruck de spullen halen
ooh wel.. ik ben beheerder van een pagina bij StartPagina, met bijbehorend forum. Je moest eens weten wat ik over de mail krijg van mensen die ik permanent verwijderd heb. Daar zijn de bedreigingen aan het mevrouwtje van Stivoro niets bij
quote:daarom niemand zal hem missen
Op donderdag 8 januari 2004 13:45 schreef Xtreem het volgende:[..]
maar jij hebt geen vrienden
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 13:42 schreef vosss het volgende:
Ik zou een mail terugsturen met daarin:Wie bent u??
quote:met een honkbal knuppel op zn neus slaan en dan beginnen te onderhandelen. vuile zak wat ie is.
Op donderdag 8 januari 2004 13:44 schreef LoveHenk het volgende:
mag ik zn email adres even, laat em even bij mij langskomen
En meteen naar de politie gaan en aangifte doen van bedreiging
. Dat moet je niet meteen in de mail zetten waarschijnlijk zal hij nog wel een aantal keer mailen met bedreigingen en dan heb je tenminste wat meer bewijzen van zijn dreigement en dan kan je lekker
als hij toch langskomt om zijn bedreigingen kracht bij te zetten.
quote:Als je zijn naam hebt, kun je mischien defensie bellen en vragen of ze hem kennen. Als je hun vertelt van de dreigingen vindt hij dat ook niet fijn, en weet hij ook dat als hij slechte dingen gaat doen dat ze werk er ook wel achter komt.
Op donderdag 8 januari 2004 13:30 schreef ID-Tweak het volgende:[..]
die gast maakt geen grapje
militair enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |