quote:Maar wat levert het dat bedrijf op? Volgens mij is het een gesponsorde site namelijk.
Op donderdag 8 januari 2004 15:37 schreef Aaahikwordgek het volgende:Dat logje is groot hoor. De tweede van NL naast flabbergast!
Wanneer zoiets potentiele klanten afschrikt dan zou ik het de nek omdraaien iig. Idealisme brengt geen brood op de plank.
quote:Ik vraag me af in hoeverre dit uberhaupt noodzakelijk is. Volgens mij is het met betrekking tot doorlinken in Nederland nog nooit tot een rechtszaak gekomen. Deze zou er trouwens wel eens moeten komen, al was het maar om een precedent te scheppen.
Op donderdag 8 januari 2004 15:37 schreef RM-rf het volgende:
een link is doodleuk wel een vorm van publiceren (alhoewel het geen schending van auteursrechten inhoud, toch kan iemand verzoeken om een link te verwijderen en eventueel daarover procederen en mogelijk winnen, daarom staat Fok! bv geen link naar playboy-images toe);
quote:Omdat niemand letterlijk heeft gezegd dat men haar moet bedreigen? Vanuit de context kun je het subjectief benaderen, maar toch...
ik ben erg benieuwd hoe iemand het uit zal leggen dat die publicatie op Geenstijl van de link naar de persoonlijke telefoonnummers van die dame, géén direkte aanleiding was voor de bedreigingen via de telefoon.
Ik ben nog steeds van mening dat doorlinken nooit strafbaar zou kunnen zijn; helaas heeft niemand het geld en de slagkracht om een gang naar de rechtbank te maken.
quote:Geenstijl wordt idd deels gesponsord, maar besef jij dat die stichting stivoro een bende subsidie-verkwisters is? Van jouw en mijn belastinggeld?
Op donderdag 8 januari 2004 15:38 schreef robh het volgende:[..]
Maar wat levert het dat bedrijf op? Volgens mij is het een gesponsorde site namelijk.
Wanneer zoiets potentiele klanten afschrikt dan zou ik het de nek omdraaien iig. Idealisme brengt geen brood op de plank.
quote:Dus?
Op donderdag 8 januari 2004 15:45 schreef Aaahikwordgek het volgende:Geenstijl wordt idd deels gesponsord, maar besef jij dat die stichting stivoro een bende subsidie-verkwisters is? Van jouw en mijn belastinggeld?
Je snapt toch wel dat het geen zak uitmaakt waar het geld vandaan komt?
quote:Van gesubsidieerde organisaties wordt meestal verwacht dat ze niet de schijn tegen zich hoeven te hebben.
Op donderdag 8 januari 2004 15:46 schreef robh het volgende:[..]
Dus?
quote:Dat maakt wel degelijk uit. Zij chanteert een bedrijf op grond van persoonlijke redenen. Zij denkt een weblog de mond te kunnen snoeren namens de belastingbetaler. Zeer kwalijk.
Op donderdag 8 januari 2004 15:46 schreef robh het volgende:[..]
Dus?
quote:Volgens mij gaan de hartstichting en het astmafonds ook nog gewoon ouderwets langs de deuren.
Op donderdag 8 januari 2004 15:45 schreef Aaahikwordgek het volgende:[..]
Geenstijl wordt idd deels gesponsord, maar besef jij dat die stichting stivoro een bende subsidie-verkwisters is? Van jouw en mijn belastinggeld?
quote:Ja, dus? Wat heeft dat hiermee te maken?
Op donderdag 8 januari 2004 15:59 schreef Toffe_Ellende het volgende:[..]
Volgens mij gaan de hartstichting en het astmafonds ook nog gewoon ouderwets langs de deuren.
quote:Het is dus niet alleen ons belastinggeld (geld omdat het moet), maar ook vrijwillige bijdrages.
Op donderdag 8 januari 2004 16:01 schreef Aaahikwordgek het volgende:[..]
Ja, dus? Wat heeft dat hiermee te maken?
quote:http://www.stivoro.nl/organisatie/financien.html
Op donderdag 8 januari 2004 16:13 schreef Toffe_Ellende het volgende:[..]
Het is dus niet alleen ons belastinggeld (geld omdat het moet), maar ook vrijwillige bijdrages.
VWS zit er toch erg vaak in.
quote:En dat mag vind ik.
Op donderdag 8 januari 2004 16:15 schreef Aaahikwordgek het volgende:[..]
http://www.stivoro.nl/organisatie/financien.html
VWS zit er toch erg vaak in.
quote:Mits ze de zaak niet bedonderen en dat lijkt er nu sterk op.
Op donderdag 8 januari 2004 16:22 schreef Toffe_Ellende het volgende:[..]
En dat mag vind ik.
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 16:22 schreef Aaahikwordgek het volgende:[..]
Mits ze de zaak niet bedonderen en dat lijkt er nu sterk op.
quote:Praat me even bij: wat is van het bovenstaande stuk gelogen?
Persbericht d.d. 05-01-2004:
TNS NIPO onderzoek ten grondslag aan cijfers STIVORO -
Onterechte verwarring over de ruim 950.000 stoppersDen Haag, 5 januari 2004 In het weekend is verwarring ontstaan over het aantal rokers dat op 1 januari zijn laatste sigaret heeft uitgedrukt. Actieve internetsurfers hebben op basis van de statistieken achter de actiewebsite www.nederlandgaatdoormetstoppen.nl de conclusie getrokken dat slechts 107.149 mensen wilden stoppen met roken. Dat zou namelijk het aantal bezoekers van de actiewebsite zijn. Dit is een onterechte conclusie. Het aantal van ruim 950.000 voorgenomen stoppers is niet gekoppeld aan het aantal bezoekers aan de website, en ook niet aan de aanmeldingen op de site. Het cijfer is gebaseerd op onderzoek dat is uitgevoerd door TNS NIPO, download het volledige rapport
STIVORO baseert al jarenlang cijfers over stoppen met roken op onderzoek van TNS NIPO. Speciaal voor de campagne 'Nederland Start Met Stoppen' is een aantal keren onderzoek gedaan naar de stopintentie van rokers rond deze jaarwisseling. Dit onderzoek bestond uit representatieve steekproeven van circa 1300 Nederlanders van 18 jaar en ouder. Bij de nulmeting vlak voor de start van de campagne in oktober bleek dat ruim 400.000 Nederlanders zich voornam te stoppen rond de jaarwisseling. Tijdens de laatste meting was dat aantal opgelopen tot ruim 950.000.
Trudy Prins, directeur van STIVORO: 'De enige manier om betrouwbare cijfers te verkrijgen over hoeveel mensen gaan stoppen met roken is door middel van onderzoek via een representatieve steekproef. TNS NIPO verzorgt al jaren dit onderzoek voor ons. Daarom kunnen we de cijfers van deze campagne ook vergelijken met die van de millenniumactie. Toen bleek dat uiteindelijk ruim 800.000 rokers rond 1 januari 2000 hun sigaret uitdrukten. De onderzoeken zullen doorgaan in 2004. Eind januari rapporteert TNS NIPO over het aantal rokers dat ook daadwerkelijke een stoppoging heeft gedaan in deze campagne. Rond de volgende jaarwisseling verwachten we het aantal te horen dat dan nog steeds gestopt is. Pas na een jaar spreken wij over een geslaagde stoppoging.'
In 2000 hield 12% van de ruim 800.000 stoppers het uiteindelijk vol. De verwachting is dat dit jaar het percentage volhouders nog hoger zal liggen. Mede vanwege de wetgeving, de fors gestegen prijs, het grote aanbod van stopondersteuning, en de grote aandacht voor stoppen met roken in het algemeen. De Universiteit van Amsterdam doet onderzoek naar het succespercentage van deze campagne. Dit zal in het eerste kwartaal van 2005 beschikbaar komen, en bekend worden gemaakt.
quote:LOL, grappenmaker. Heel internet staat op de kop en ik moet je bijpraten? Zie www.geenstijl.nl
Op donderdag 8 januari 2004 16:32 schreef Toffe_Ellende het volgende:[..]
[..]Praat me even bij: wat is van het bovenstaande stuk gelogen?
Have fun!
quote:euhm, ik bedoel niet alles bijpraten. GeenStijl verdenkt Stivoro ervan met getalen te sjoemelen. Stivoro legt het uit hoe het zit. Simpel. Ik zou graag de argumenten tegen dit bericht willen van GeenStijl. Dus de vraag: wat klopt er niet aan deze verklaring?
Op donderdag 8 januari 2004 16:37 schreef Aaahikwordgek het volgende:[..]
LOL, grappenmaker. Heel internet staat op de kop en ik moet je bijpraten? Zie www.geenstijl.nl
Have fun!
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 16:37 schreef sp3c het volgende:
die 950.000 schijnt gelogen of iig overdreven te zijn
quote:Ik sluit mij aan bij de analyse van geenstijl. Genoeg argumenten gebruikt. Dat rapport is snel in elkaar geflanst.
Op donderdag 8 januari 2004 16:40 schreef Toffe_Ellende het volgende:[..]
euhm, ik bedoel niet alles bijpraten. GeenStijl verdenkt Stivoro ervan met getalen te sjoemelen. Stivoro legt het uit hoe het zit. Simpel. Ik zou graag de argumenten tegen dit bericht willen van GeenStijl. Dus de vraag: wat klopt er niet aan deze verklaring?
ps: die discussie zijn we ook voorbij, het gaat om de chantage-aktie van Trudy Prins.
[Dit bericht is gewijzigd door Aaahikwordgek op 08-01-2004 16:49]
quote:Ik snap echt niet waar Geen Stijl zich druk overmaakt. Dat er daar een hoop fulltime rokers (met asociale trekjes) rondlopen die nu lopen te klagen dat ze niet meer hun vieze gewoontes mogen doen en daardoor een organisatie met een schreeuwerig karakter ene hak proberen te zetten vind ik ronduit tijdverlies. In de tijd dat ze liggen te ouwehoeren zijn weer 2 meerokers gestorven
Op donderdag 8 januari 2004 16:42 schreef Aaahikwordgek het volgende:[..]
Ik sluit mij aan bij de analyse van geenstijl. Genoeg argumenten gebruikt. Dat rapport is snel in elkaar geflanst.
quote:Nou, ik heb nog nergens goede argumenten gelezen, ook niet op de site van geenstijl. Het overtuigt me gewoon niet.
Op donderdag 8 januari 2004 16:42 schreef Aaahikwordgek het volgende:[..]
ps: die discussie zijn we ook voorbij, het gaat om de chantage-aktie van Trudy Prins.
quote:Gaat om het rookgordijn dat door Stivoro is opgeworpen en de twijfelachtige manier van handelen van de directrice. Het kan zelfs zo zijn dat de Tabakswet met de verkeerde gegevens is voorzien. Dat is kwalijk.
Op donderdag 8 januari 2004 16:45 schreef Toffe_Ellende het volgende:[..]
Ik snap echt niet waar Geen Stijl zich druk overmaakt. Dat er daar een hoop fulltime rokers (met asociale trekjes) rondlopen die nu lopen te klagen dat ze niet meer hun vieze gewoontes mogen doen en daardoor een organisatie met een schreeuwerig karakter ene hak proberen te zetten vind ik ronduit tijdverlies. In de tijd dat ze liggen te ouwehoeren zijn weer 2 meerokers gestorven
quote:Ondertussen zit ik trouwens misselijk te worden op kantoor waar de ventilatie van de rookcabine niet werkt
Op donderdag 8 januari 2004 16:47 schreef Aaahikwordgek het volgende:[..]
Gaat om het rookgordijn dat door Stivoro is opgeworpen en de twijfelachtige manier van handelen van de directrice. Het kan zelfs zo zijn dat de Tabakswet met de verkeerde gegevens is voorzien. Dat is kwalijk.
quote:en er is een mirror
Op donderdag 8 januari 2004 16:50 schreef deepthroat het volgende:
en hij is uit de lucht
quote:Gezellig.
Op donderdag 8 januari 2004 16:50 schreef Toffe_Ellende het volgende:[..]
Ondertussen zit ik trouwens misselijk te worden op kantoor waar de ventilatie van de rookcabine niet werkt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |