Mail/MSN me op
Deel 1 = [CENTRAAL] transformers gezocht/ruilen
Deel 2 = [CENTRAAL] transformers gezocht/ruilen 2
Let wel!! Dit een US versie. Dus kortere uitlaatpijpjes en het lanceer mechanisme van Roller werkt niet. Dit alles door de US Child Safety Law.
50 euro en hij is voor U.
[Dit bericht is gewijzigd door detulp050 op 21-01-2004 09:58]
[Dit bericht is gewijzigd door detulp050 op 21-01-2004 09:58]
[Dit bericht is gewijzigd door Magneet op 21-01-2004 09:59]
[Dit bericht is gewijzigd door Magneet op 21-01-2004 10:00]
quote:Ligt eraan welke, voor Snaptrap(de grote) een euro of 15 en voor de kleintjes 8 ofzo zonder de wapentjes e.d.
Op donderdag 8 januari 2004 15:22 schreef 3st het volgende:
heb nog een seacon thuis liggen compleet en in redelijke staat. Geen doos meer. Weet iemand wat zo ding moet opleveren?
Voor de macrossliefhebbers ook nog een megalord in de aanbieding volgens mij is deze zeer zeldzaam...
Ik maak er wel iemand blij mee
quote:ex verzendkosten!!
Op donderdag 8 januari 2004 17:18 schreef Prowl het volgende:
Seawing, 5 euro ink verzendkosten.Ik maak er wel iemand blij mee
quote:Nah, laat maar dan.
Op donderdag 8 januari 2004 17:33 schreef 3st het volgende:ex verzendkosten!!
quote:ja compleet maar wel zonder doos!
Op maandag 12 januari 2004 11:34 schreef robo-rob het volgende:
Is ie kompleet. die seawing?
quote:Had je interesse?
Op vrijdag 9 januari 2004 08:07 schreef Blasted_Billy het volgende:[..]
ah ok, maar die versie is maar 55,- terwijl die Reissue minimaal 70 is.
[Dit bericht is gewijzigd door Robhimself op 12-01-2004 22:36]
[Dit bericht is gewijzigd door detulp050 op 21-01-2004 10:03]
quote:Robo Rob ik heb je seawing hier liggen. Mail me maar ff als je nog belangstelling hebt!
Op maandag 12 januari 2004 13:47 schreef robo-rob het volgende:
als ie met alle wapens erbij is wil ik hem wel voor dat bedrag. Ik stuur je wel ff een mailtje
Diegene (ben de naam even kwijt) vroeg of ik mijn Sludge al had verkocht, want hij had intresse. Dus ik zeg dat ie verkocht is.
Hij heeft vraag, ik had aanbod.
quote:Dan weet ik dat. Geeft niks. Als ie het leest, dan weet hij het iig dat ik niks meer aan te bieden heb nu.
Op woensdag 21 januari 2004 14:53 schreef detulp050 het volgende:
In de grote hoeveelheid offtopic posts kan het zijn dat er een enkele keer iets per ongeluk is verwijderd. Excuus ervoor.
quote:Als ik het geld had, en ik had nog geen Scorponok, en hij is is zeer goede staat (de bot + de doos), 150-250 euro (dat ligt aan de staat en hoeveel mensen hem willen).
Op woensdag 21 januari 2004 16:20 schreef robo-rob het volgende:
Ik kan misschien aan een Scorponok komen via een vriend (als hij hem nog op zolder heeft liggenen zijn moeder hem niet weggedaan heeft
). Deze zou helemaal compleet zijn inc. doos en inlegfoam. Hoeveel zouden jullie hier voor geven?
Hij komt met:
- Beide Guns/Batterijen
- 2 Zilvere Missiles
- Tech Spec
- Busszaw
Verder in de aanbieding:
- Arealbot Sky Dive
- Constructicon Bonecrusher
- Combaticon Swindle
- Stunticon Dead End 100% Compleet
- Stunticon wildrider 100% Compleet
- Stunticon Breakdown met grote Gun, mist handwapen
- Targetmaster Landfill met 1 targetmaster
- Targetmaster Scoop
- Technobot Nosecone met wat wapens
- Technobot Lightspeed met wat wapens
- Insecticon Kickback
- Red Alert (mist een zijraam)
Mail/msn als je interesse hebt en ook als je van je TFjes af wil
quote:
Op maandag 2 februari 2004 11:30 schreef Asap het volgende:
Wat vraag je voor Soundwave?
En voor de drie stunticons bij elkaar?
heb wat transformers strips in de aanbieding:
- De transformers nr 15 junior press
- De transformers Omnibus 2 junior press
Ze verkeren allebei nog in een goeie staat! De omnibus gaat alleen in het midden beetje los! Bieden maar vanaf 1 euro!
Jammer, 2 weken geleden toevallig nog 1 verkochtquote:Op vrijdag 25 juni 2004 10:53 schreef Raenius het volgende:
Ik ben eigenlijk op zoek naar de gun van Optimus Prime van Generation 1..
Iemand?
Me 2quote:Op woensdag 30 juni 2004 10:30 schreef Hrothgar het volgende:
nice, maar ik ga alleen voor G1's
www.wheeljackslab.com, die gast heeft zat aan onderdelen maar woont wel in de USAquote:Op woensdag 30 juni 2004 12:27 schreef Raenius het volgende:
Jammer Prowl, kan je er nog een regelen? Zo ja hoeveel moet dat kosten?
Ik heb er nu wel in maar hij is wel in 2 gebrokenquote:Op vrijdag 25 juni 2004 10:53 schreef Raenius het volgende:
Ik ben eigenlijk op zoek naar de gun van Optimus Prime van Generation 1..
Iemand?
20 euro voor samen heb ik er wel voor over.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 16:34 schreef SilverBolt het volgende:
Ik kwam vandaag tijdens het opruimen 2 transformers tegen om presies te zijn een transmetal rattrap en een transmetal cheetor (die met de uitklapbare vleugels in beestmodus) , beiden in goede staat (hebben enkel op een plank gestaan voor de sier) bij cheetor zitten ook de transformatie instructies en een of anders kaartje met statestieken ofzo.
Weet niet wat het waard is dus als iemand interesse heeft doe maar een aanbod.
is goed, mail me maar op silverbolt(apenstaartje)ct.utwente.nlquote:Op maandag 12 juli 2004 19:43 schreef TearSong het volgende:
[..]
20 euro voor samen heb ik er wel voor over.
Reflector; jij geluksvogel :')quote:Op zondag 22 augustus 2004 23:41 schreef jpg97 het volgende:
Echt te vet.... mijn eerste transformer: zo'n camera die veranderd in 3 robots...en dan die opdruk: (c) Japan 1980 - 1984 ik post wel foto's binnenkort
te gek! ik hoor het vanzelf wel dan he?quote:Op zondag 22 augustus 2004 23:50 schreef Prowl het volgende:
[..]
Reflector; jij geluksvogel![]()
Binnekort zal ik mijn zooi weer eens gaan uitzoeken, heb het een en ander wel dubbel
Heb je een foto van die Jetfire? Is het nog eruit gehaald om mee te spelen? Is er sprake van vergeling van de plastic onderdelen? Hoe is het verf, zijn er plekken afgeschilferd? Zijn de gewrichten nog stevig en niet los?quote:Op woensdag 1 september 2004 14:37 schreef CrackerJack het volgende:
- Autobot Air Guardian (Jetfire)
Dr_Crouton, ik kan me eigenlijk niet herinneren dat ik daar mee gespeeld heb, zo zuinig ben ik wel op mijn spullen, dus die nieuwstaat mag je letterlijk nemenquote:Op woensdag 1 september 2004 17:50 schreef Dr_Crouton het volgende:
[..]
Heb je een foto van die Jetfire? Is het nog eruit gehaald om mee te spelen? Is er sprake van vergeling van de plastic onderdelen? Hoe is het verf, zijn er plekken afgeschilferd? Zijn de gewrichten nog stevig en niet los?
Haha, het is natuurlijk wel verleidelijk een Jetfire in topstaat.quote:Op zaterdag 4 september 2004 20:28 schreef CrackerJack het volgende:
schop voor Dr_Crouton
is gebeurdquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 19:19 schreef robo-rob het volgende:
Je moet me anders maar even mailen als je wilt. eenrobin@hotmail.com
Die van mij zou zo terug als nieuw in de winkel kunnen verkocht worden.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 21:30 schreef manga het volgende:
Transformers...*zucht* nostalgie... maarre wat zou een flink(!) gebruikte Jetfire nog opbrengen? En dan bedoel ik een Jetfire die geen doos heeft, geen handleiding, geen 'kaart', en waarbij wapens waarschijnlijk foetsie zijn en 1 zo'n rood 'ding' kapot is? Hij is zelfs vergeeld een beetje... deze vond ik op een rommelmarkt een keer en kocht ik voor bijna niets, vandaar dat ie zo gaar is.
Ja jammer dat ik bakken met geld kwijt raak aan opleiding en dergelijke, anders was ik nu G1Transformers aan het sparen.quote:Die van mij zou zo terug als nieuw in de winkel kunnen verkocht worden.
noted, als je zondag de hoogste bieder bent zijn ze voor jouquote:Op donderdag 14 oktober 2004 11:20 schreef jpg97 het volgende:
Ik wil ze wel allemaal voor 50 e
Ik doe ze het liefst allemaal in 1 keer wegquote:Op donderdag 14 oktober 2004 11:17 schreef Asap het volgende:
Ik heb wel interesse in die twee aerobots, de zwarte en grijze (zou niet meer weten hoe ze heten). Daarnaast ook in het wapen van Cutthroat. Wat wil je daarvoor?
Welke he-man poppetjes zijn het?quote:Op zondag 22 augustus 2004 23:41 schreef jpg97 het volgende:
Wauw...wat mijn moeder heeft gevonden op zolder: 3 zakken met speelgoed van mij van vroeger!
G1 transformers, He-man poppen, thundercats etc.etc. ( zit zelfs nog iets bij van marshall bravestar) Echt te vet.... mijn eerste transformer: zo'n camera die veranderd in 3 robots...en dan die opdruk: (c) Japan 1980 - 1984 ik post wel foto's binnenkort
Als je interesse hebt in He-Man kan ik je een complete verzameling aanbieden of alles wat je zoekt losquote:Op zondag 17 oktober 2004 10:26 schreef Canon23 het volgende:
Welke he-man poppetjes zijn het?
He-man ( waar je klappertjes in kunt doen )quote:Op zondag 17 oktober 2004 10:26 schreef Canon23 het volgende:
[..]
Welke he-man poppetjes zijn het?
Ik heb reeds een bod van 55 euroquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 18:12 schreef Aeroblade het volgende:
[..]
noted, als je zondag de hoogste bieder bent zijn ze voor jou
De pop is nog intactquote:Op maandag 18 oktober 2004 11:27 schreef Canon23 het volgende:
Die klappertje heman is die nog compleet?
Ik had hem gekregen van me ouders toen ik 4was ofzo...me broertje zat nog in zijn box. Heb hem toen een nacht op tafel laten liggen en resultaat volgende ochtend: He man was slachtoffer geworden van een 4voudige amputatie (beide armen en benen). Broertje kon blijkbaar al uit zijn box klimmenZwaar trauma
Maar klappertjes heman quanta costa?
60 als je ze nu nog niet kwijt bentquote:Op maandag 18 oktober 2004 11:50 schreef Aeroblade het volgende:
[..]
Ik heb reeds een bod van 55 euro
Ik kwam net bij het opruimen van oud speelgoed nog een Targetmaster Cyclonus tegen, als nieuw en in de doosquote:Op vrijdag 12 november 2004 22:53 schreef Prowl het volgende:
Iemand nog iets in de aanbieding voor mij?
Als jij de transportkosten doet wel, voor deze ene keer, omdat je enkele dagen geleden me ook hebt geholpenquote:Op donderdag 18 november 2004 15:54 schreef Prowl het volgende:
50,- maar daar zul je toch denk ik niet mee akkoord gaan![]()
Geholpenquote:Op donderdag 18 november 2004 15:58 schreef CrackerJack het volgende:
Als jij de transportkosten doet wel, voor deze ene keer, omdat je enkele dagen geleden me ook hebt geholpen![]()
Toch nog opgelost maar laat me niks meer van je vernemenquote:Op dinsdag 28 december 2004 23:12 schreef Prowl het volgende:
Diegene die mij heeft opgelicht; BEDANKT![]()
Voor 70,- all in mag ie van eigenaar wisselen.quote:
De powermaster Hi-Q? Die heb ik toevallig voor jequote:Op dinsdag 5 april 2005 10:38 schreef Raenius het volgende:
Ik mis overigens ook de kleine bot die bij de Optimus Prime Powermaster hoort...heeft iemand die toevallig over?
En iemand nog wat gevonden?quote:Op woensdag 27 april 2005 20:30 schreef Prowl het volgende:
FF een oproepje, let even op koninginnedag op de markten of je nog transformers tegenkomt
Niet nodig, voor die prijs verkoop ik ze nog niet eensquote:Op zondag 8 mei 2005 22:04 schreef manga het volgende:
Of moet ik beginnen met mezelf voor de kop slaan?
Gaar spul heb ik ook genoeg, ideaal om anderen op te lappenquote:Op donderdag 12 mei 2005 09:06 schreef Raenius het volgende:
IK zag twee transformers, een Powermaster Optimus Prime..zonder hoofd / wapens..en ook geen motor unit (wat vraag je er trouwens voor Prowl?)....en een afgeschenen, vergeelde, kapotte, accesoirloze scattershot... jammer jammer...ook al was die maar 0,50 cent.
quote:
Natuurlijk, mail me maar foto'squote:Op woensdag 13 juli 2005 16:51 schreef tisauch het volgende:
Als ik me niet vergis heb ik alle airial-bots nog ergens in een doos.
Zijn er geinteresseerden hiervoor?
Stuur maar een mail met foto's en wat hij er voor wil hebbenquote:Op zondag 24 juli 2005 02:38 schreef Kamigot het volgende:
------
Voor hoeveel doe je hem weg:?quote:Op woensdag 14 januari 2004 15:59 schreef Robhimself het volgende:
Ik heb nog een heruitgave van de Generatie 1 Optimus Prime te koop staan. In nieuwstaat en met doos en ALLE accesoires.
[afbeelding]
GoBots van Bandai, ik heb er nog zo'n 30 liggen voor je als je interesse hebtquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 21:30 schreef Faxie het volgende:
Vraagje....heeeel lang geleden kwam een vriendje van me op school aanzetten met transformers (niet van het merk transformers) die z'n oma had meegenomen uit Engeland....als ik me niet vergis van bij de Harrods...
Dit waren erg gedetailleerde en ingewikkelde robots, en ze voelden ook niet echt plastic aan. Hij had zo en zo een grijze racemotor (kleur niet zeker) en nog een kever. Ze waren ook niet echt klein, denk net wat groter dan de oude Optimus Prime vrachtwagen. (zo voelden ze ook aan trouwens....)
Iemand enig idee over welk merk enzo het hier gaat??....
Oke 't waren dus wel gobots....ik heb ze gevonden ondertussen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 03:35 schreef Faxie het volgende:
Hm ik heb eens gezocht, maar het waren echt geen gobots hoor. Het waren eigenlijk net Die cast modellen, ongeveer zoiets als de BinalTech lijn (met die subaru ed)....
Hoe lang nog?quote:Op zondag 14 augustus 2005 02:06 schreef Kamigot het volgende:
Boden zijn genoteerd, ik ben bezig om nog meer foto's te krijgen. Zijn iig nog een stuk of 60 transformers op de foto gezetmeeste is gen1 maar er zitten ook wat headmasters, een triplechanger en wat ander leuk spul tussen
Ik heb nog genoeg, moet je maar weer eens langskomenquote:Op donderdag 15 september 2005 11:28 schreef jpg97 het volgende:
Ik denk het niet.. heb jij nog wat leuks ?
quote:Op donderdag 15 september 2005 11:57 schreef jpg97 het volgende:
Ja daaag JIJ gaat verhuizen
kom maar brengen
JA!quote:Op maandag 12 december 2005 17:05 schreef jpg97 het volgende:
Ja?
quote:Op maandag 24 april 2006 13:56 schreef Raenius het volgende:
Ik heb wel interesse in alleen HiQ...wat wil je hiervoor hebben?
quote:Op donderdag 19 mei 2005 10:10 schreef Prowl het volgende:
Voor 7,50 ink verzendkosten mag je m hebben hoor
quote:Op donderdag 16 maart 2006 00:20 schreef AirRaid het volgende:
nog iemand die iets leuks te koop heeft staan?
Nog erger zelfs!!!quote:
Heb je je Dinobots nog?quote:Op woensdag 7 juni 2006 03:08 schreef Prowl het volgende:
[..]
Nog erger zelfs!!!
Mijn verzameling, wat doe je?!?!?!?
Helaas, na 10 jaar Transformers verzamelen ben ik genoodzaakt omde hele boel te verkopen
De reden: Ik word Vader![]()
Dus alles is te koop en er is ook al heel wat weg![]()
![]()
![]()
Dialone sludge is gewoon dezelfde als de normale sludge maar dan met iets meer waarde.quote:Op woensdag 7 juni 2006 10:21 schreef Asap het volgende:
Sund, wil ook graag een mint Swoop en Stabiele Sludge, maar geen Diaclone.
Nog Predacons dan?
Mail mij even je adresquote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:23 schreef Raenius het volgende:
Prowl zal proberen van het weekend de boel te regelen voor HiQ.
Gaat morgen op de post, kun je volgende week weer met je complete Prime spelenquote:Op maandag 10 juli 2006 13:29 schreef Raenius het volgende:
You got mail!
Pics!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:01 schreef Raenius het volgende:
Goed binnen gekregen, dank!
Nog steeds?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 20:58 schreef Prowl het volgende:
www.unicron.com
Rechts staat een lijst met wat er uitgegeven is per jaartal.
Mijn hele verzameling is trouwens ook te koop
Ik heb vorig jaar misschien een 10e deel verkocht van wat ik hebquote:
Jammer, Slag heb je dus alquote:Op vrijdag 27 juli 2007 21:16 schreef jpg97 het volgende:
Ik zoek nog steeds:
- swoop
- snarl ( ik heb er 2, allebei kapot )
- menasor
- devastator
- superion
- predaking
Hmmm, mijn broer probeert zijn collectie uit te breiden en ik moet nog een verjaardagscadeautje gevenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 22:14 schreef Prowl het volgende:
Teveel om nu allemaal uit te zoeken
Roep maar wat je hebben wil dan ga ik morgen even de zolder op
G1 combiners heb ik allemaal 100% compleet behalve: Devastator (G2 USA versie heb ik wel) & Predaking, die zijn vorig jaar al verkocht.
Swoop heb ik ook vorig jaar verkocht, verder heb ik alle dinobots nog wel.
Autobot cars heb ik ook de meeste nog van en een hoop seekerjets compleet en incompleet.
Wat vraag je voor Menacor en Superion?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 22:14 schreef Prowl het volgende:
G1 combiners heb ik allemaal 100% compleet behalve: Devastator (G2 USA versie heb ik wel) & Predaking, die zijn vorig jaar al verkocht.
Autobot cars heb ik ook de meeste nog van en een hoop seekerjets compleet en incompleet.
Piranacon & Abominus zijn de combiners die ik nog moet hebben (samen met Predaking maar ja die heb je niet meerquote:Op vrijdag 27 juli 2007 22:14 schreef Prowl het volgende:
75,= per set maar dan moet ik nog wel ff kijken naar de xtra's zoals backcards enzo dus kan een 10tje duurder zijnquote:
Abominus 75,= (100% compleet met alle wapens en misschien nog een manual)quote:Op zondag 29 juli 2007 14:04 schreef AirRaid het volgende:
Piranacon & Abominus zijn de combiners die ik nog moet hebben (samen met Predaking maar ja die heb je niet meer)
wat vraag je voor deze 2?
Even een schopje en wederom bovenstaande vraagquote:Op zaterdag 28 juli 2007 03:15 schreef manga het volgende:
[..]
Hmmm, mijn broer probeert zijn collectie uit te breiden en ik moet nog een verjaardagscadeautje gevenHeb je de volgende nog?: Ratchet, Wheeljack, Mirage, Starscream, Ramjet. Heb je Triple Changers als Blitzwing (geloof ik dat ie heette) en Astrotrain? Die hadden we vroeger zelf namelijk totdat mijn broer besloot ze allemaal in 1 keer te verkopen
![]()
Goed, wellicht handig om een keer op MSN af te spreken ofzo? Stuur me maar een PM als je wilt![]()
en?quote:Op zondag 29 juli 2007 14:25 schreef Prowl het volgende:
dan kijk ik wat ik nog aan de prijzen kan doen![]()
Ik heb er afgelopen jaar op de MeiMarkt nog op gelet in Tilburg. Werkelijk gigantische rommelmarkt, maar 1 transformer tegengekomen toenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:58 schreef Dapa het volgende:
ik had best veel maar isvorig jaar allemaal met een kennis gegaan naar de rommel markt, helaas
http://forum.fok.nl/topic/471946quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 03:38 schreef Faxie het volgende:
(Is er misschien een ouwehoer topic voor transformers? ... )
Poeh ehh....50?quote:
Predaking zit er niet eens bijquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:28 schreef Prowl het volgende:
Ik doe lekker gek:
Klik
Alles in 1 keer voor 1500,=
die had ik ook binnen 5 min verkocht een paar jaar geledenquote:
Is dat niet snapdragon?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:37 schreef fikfokfak het volgende:
Hoe heet de transformer die met rood is omcirkeld?
er hoort geloof ik ook 1 van die drie kleine poppetjes bij.
[ afbeelding ]
welke formers heb je nog dan?quote:Op woensdag 28 april 2010 10:53 schreef DJoyce het volgende:
Ik heb nog +- 110 transformers te koop staan wegens beeindigen hobby..
Dus wie er interesse heeft....
Jij hebt toch ondertussen alles al wel?quote:
quote:Op woensdag 28 april 2010 10:53 schreef DJoyce het volgende:
Ik heb nog +- 110 transformers te koop staan wegens beeindigen hobby..
Dus wie er interesse heeft....
Yes, alle G1 Transformers in bezit, met als pronkstukken MIB Predaking en MIB Omega Supremequote:Op woensdag 28 april 2010 19:19 schreef Prowl het volgende:
[..]
Jij hebt toch ondertussen alles al wel?
quote:Op donderdag 29 april 2010 10:21 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Yes, alle G1 Transformers in bezit, met als pronkstukken MIB Predaking en MIB Omega Supreme
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |