ik zie dat de aanhalingstekens rond het woordje "kruistocht" in de topic "de kruistocht van akkersloot" door moderator schorpioen zijn weggehaald. ja je geeft je wel te kennen zeg dat wanneer iemand kritiek heeft op een koranvers als 5:33 dan maar gelijk gesteld moet worden met iemand die 100.000 mensen over de kling jaagt.quote:op woensdag 24 maart 2004 08:11 schreef leonardo1504 het volgende:
kunnen die aanhalingstekens weer weg ? meneer akkersloot blijft tenslotte ook de koran met mein kampf vergelijken.
actie is reactie pipo. als jij het nodig vindt om mensen onnodig te kwetsen met misplaatste vergelijkingen, ondanks herhaalde waarschuwingen hierover, dan hoeven wij ook geen respect voor jou te hebben, of rekening met jou te houden. je hoeft dus niet meer hier te komen huilen als je weer eens "onjuist" behandeld bent, je hebt het er zelf naar gemaakt, wie kaatst kan de bal verwachten, irritant ettertje.quote:op woensdag 24 maart 2004 14:48 schreef akkersloot het volgende:
[..]
ik zie dat de aanhalingstekens rond het woordje "kruistocht" in de topic "de kruistocht van akkersloot" door moderator schorpioen zijn weggehaald. ja je geeft je wel te kennen zeg dat wanneer iemand kritiek heeft op een koranvers als 5:33 dan maar gelijk gesteld moet worden met iemand die 100.000 mensen over de kling jaagt.demagoog hoef ik betreffende die moderator duidelijk niet tussen aanhalingstekens te zetten.
ja natuurlijk is actie reactie. maar of dat het juist is een tweede. als ik een koranvers als 5:33 als fascistisch zie hoef ik niet voor een kruisridder uitgemaakt te worden die 100.000 onschuldige mensen over de kling heeft gejaagd simpel. ik zal maar eventjes mailen naar de fa.quote:op woensdag 24 maart 2004 15:20 schreef schorpioen het volgende:
actie is reactie pipo. als jij het nodig vindt om mensen onnodig te kwetsen met misplaatste vergelijkingen, ondanks herhaalde waarschuwingen hierover, dan hoeven wij ook geen respect voor jou te hebben, of rekening met jou te houden. je hoeft dus niet meer hier te komen huilen als je weer eens "onjuist" behandeld bent, je hebt het er zelf naar gemaakt, wie kaatst kan de bal verwachten, irritant ettertje.
doe dat, knul!quote:op woensdag 24 maart 2004 15:26 schreef akkersloot het volgende:
[..]
ik zal maar eventjes mailen naar de fa.![]()
in die tijd post je dan tenminste niet in wfl.quote:op woensdag 24 maart 2004 15:26 schreef akkersloot het volgende:
[..]
ja natuurlijk is actie reactie. maar of dat het juist is een tweede. als ik een koranvers als 5:33 als fascistisch zie hoef ik niet voor een kruisridder uitgemaakt te worden die 100.000 onschuldige mensen over de kling heeft gejaagd simpel. ik zal maar eventjes mailen naar de fa.![]()
quote:op woensdag 24 maart 2004 15:26 schreef akkersloot het volgende:
[..]
.... ik zal maar eventjes mailen naar de fa.![]()
hierbij protesteer ik tegen de volgende mail welke ik ontving van schorpioen.quote:op woensdag 24 maart 2004 15:33 schreef schorpioen het volgende:
[ik zal even mailen naar de fa]
doe dat, knul!
hoe zo persoonlijke mail. je hebt die mail geschreven als moderator. het is gewoon een "verzoek" om meer "respect" te tonen.quote:-edit- geen persoonlijke mail op het forum!!
als ik had gewild dat die op het forum was geplaatst had ik hem wel op het forum geplaatst.quote:op woensdag 24 maart 2004 15:53 schreef akkersloot het volgende:
[..]
hoe zo persoonlijke mail. je hebt die mail geschreven als moderator. het is gewoon een "verzoek" om meer "respect" te tonen.
tja hij heeft een zeer vreemd wereld beeld, maar deze ban rammelt aan alle kanten.quote:op woensdag 24 maart 2004 16:13 schreef schorpioen het volgende:
akkersloot is bij deze geband, voor 3 maanden. het geduld was op, en het kleine beetje goodwill die er misschien nog was heeft hij zelf door de plee gespoeld.
volgens mij mogen bans niet besproken worden, maar ik kan me vergissen.quote:op woensdag 24 maart 2004 16:50 schreef shaolin het volgende:
[..]
tja hij heeft een zeer vreemd wereld beeld, maar deze ban rammelt aan alle kanten.
dat is fijn knullie, ik bespreek hem niet. ik geef alleen mijn ongefundeerde mening.quote:op woensdag 24 maart 2004 16:53 schreef kirmizibeyaz het volgende:
[..]
volgens mij mogen bans niet besproken worden, maar ik kan me vergissen.
bans worden idd niet besproken op het forum, als je behoefte hebt wil ik best eea via mail toelichten.quote:op woensdag 24 maart 2004 16:50 schreef shaolin het volgende:
[..]
tja hij heeft een zeer vreemd wereld beeld, maar deze ban rammelt aan alle kanten.
dat is idd zonde, er stonden ook nog vragen van mij aan hem open. maar ook als hij niet geband was betwijfel ik of je ooit een antwoord had gekregen...quote:op woensdag 24 maart 2004 18:33 schreef ryan3 het volgende:
ja, hij zit nu dicht, maar het is toch zonde dat ik niet echt een antwoord gehoord heb...
dat is jouw visie. anderen kunnen daar weer anders over denken. akkersloot was een user die bij mij hoog in aanzien stond.quote:op donderdag 25 maart 2004 09:32 schreef bensel het volgende:
het was duidelijk dat (bijna) iedereen zch ergerde aan de manier van 'topics verpesten' van de veelbesproken user.
hij is misschien een soort 'martelaar' geworden voor een aantal eensgezinden, zoals o.a. dora en in mindere mate daveharris. het groepje 'aanhangselsers' vind ik te verwaarlozen. hij is ook geen echte martelaar natuurlijk. hij komt ons over 3 maanden weer 'plezieren', als hij in tussentijd niet een of andere mod zover krijgt om in zijn verhaal te trappen. ik persoonlijk heb liever een wat rustiger forum, waarin met respect naar elkaar toe wordt gediscussierd, i.p.v. het onophoudelijk en expres ergeren en kwetsen van anderen. als ik een minder saai forum wil bezoeken ga ik wel naar magreb of nr. daar is altijd wel wat te beleven.quote:op donderdag 25 maart 2004 21:34 schreef oud_student het volgende:
ik weet niet waarom akkersloot is geband en blijkbaar mag ik hier ook niet eens iets over zeggen, maar ik doe het toch. hoewel de mening van akkersloot voor menigeen eenzijdig is t.a.v. bepaalde onderwerpen, heb ik mij er nooit aan geergerd en kan ik mij ook niet voorstellen dat anderen er schade van hebben ondervonden. zonder akkersloot zullen een aantal topics een stuk saaier worden
tenslotte, als je een bepaalde mening niet meer wilt horen, kun je de boodschapper wel monddood maken, maar de mening blijft. nu is akkersloot een soort "martelaar" geworden.
associeer mij en akkersloot svp niet met christen daveharris. ik vind het een sympathiek mannetje, maar levensbeschouwelijk gezien ben ik het absoluut niet met hem eens.quote:op donderdag 25 maart 2004 22:37 schreef kirmizibeyaz het volgende:
hij is misschien een soort 'martelaar' geworden voor een aantal eensgezinden, zoals o.a. dora en in mindere mate daveharris.
ach man, zelf maak je goed gebruik vd vrijheid van meningsuiting hier door te kankeren op homo's, maar als het aankomt op rechten van anderen ben je opeens weer erg ondemocratisch. bevestigt maar eens de signature die ik eerst had. akkersloot ziet moslims (imo terecht) als slachtoffers vd hersenspinsels vd "profeet" mohammed. maar het feit dat zij in die onzin geloven betekent nog niet dat je er geen kritiek op mag uiten. het is terechte kritiek op een geloof, en terechte kritiek op een historisch personage.quote:het groepje 'aanhangselsers' vind ik te verwaarlozen. hij is ook geen echte martelaar natuurlijk. hij komt ons over 3 maanden weer 'plezieren', als hij in tussentijd niet een of andere mod zover krijgt om in zijn verhaal te trappen. ik persoonlijk heb liever een wat rustiger forum, waarin met respect naar elkaar toe wordt gediscussierd, i.p.v. het onophoudelijk en expres ergeren en kwetsen van anderen.
neuh, ik zal gewoon mijn eigen ideeen uitdragen. wel kan wfl rekenen op meer aanwezigheid van mijn kant.quote:op vrijdag 26 maart 2004 01:47 schreef schorpioen het volgende:
he dora, ga je nu hij weg is, als een soort mislukte lpf de ideeën van akkersloot verder uitdragen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |