quote:Van mij wel hoor!
Op donderdag 8 januari 2004 13:11 schreef Oesie het volgende:
Nee maar wel organen, is dat ook goed ?
quote:ik geef ook organen van jou
Op donderdag 8 januari 2004 13:19 schreef Krullie het volgende:[..]
Van mij wel hoor!
quote:Ten eerste de aftapplek kan ook een verzorgingstehuis zijn of iets dergelijks.
Op donderdag 8 januari 2004 12:50 schreef LoveHenk het volgende:
ik ben echt nooit gek geweest op zieknehuizen, het is daar gewoon lijden.oke dit heeft niets te maken met bloed afgeven, maar toch wil ik niets van me afstaan. ik vind het idee afschuwelijk dat ik zonder 1 lter bloed moet leven gedurende [aanmak periode van 1 liter bloed]
en ik doe aan sport, dus het kan zowiezo niet
Ten tweede, het is een halve liter bloed + beetje (testbuisjes)
En ten 3e, sportende mensen maken dat bloed extra snel aan...
Ik ging 2 dagen erna gewoon 100% sporten.
[Dit bericht is gewijzigd door bellingerII op 08-01-2004 13:35]
Ze moeten rokers ook gaan verbannen bij de bloedbank
quote:O negatief is niet echt zeldzaam in Nederland, maar wel heel erg gewenst omdat ze het zonder problemen aan iedereen kunnen geven, ook aan mensen waarvan ze geen bloedgroep weten.
Op donderdag 8 januari 2004 13:31 schreef NoXxa het volgende:
Ik geef geen bloed. Zou het eigenlijkwel moeten doen omdat mijn bloedgroep zeldzaam is (aldus mijn moeder) O negatief.
[Dit bericht is gewijzigd door Recaro op 08-01-2004 14:59]
quote:*kuch* je mag 1x per kwartaal bloed geven.
Op donderdag 8 januari 2004 10:32 schreef Kaaltie het volgende:[..]
Maandelijks
whehehe
1 keer in het halfjaar max...
En nee ik doe het niet voor die extra vrije dat, want daar heb ik geen recht op...
Plasma mag je meer gaan geven, maar daarvoor zou ik naar een andere stad moeten en ik moet eerlijk toegeven dat ik dat altijd vergeet.
[Dit bericht is gewijzigd door leonieke op 08-01-2004 21:44]
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 10:21 schreef haaahaha het volgende:Maar ik vraag me af, geef jij ook bloed?
Van de week nog een oproep binnen gekregen. Volgende week ff naar Haarlem
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 14:34 schreef Rietvaerder het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk met rokers? Is dat niet vies om bloed te krijgen dat vol met nicotine zit?Ze moeten rokers ook gaan verbannen bij de bloedbank
Ze willen het namelijk niet hebben door de medicatie die ik gebruik.
quote:Speldje, net zoals bij de (avond)vierdaagse? Kom je de bloedbank (of uitwringlocatie) binnen met je medailles op je borst
Op vrijdag 9 januari 2004 14:41 schreef troma78 het volgende:
Al tijden bloed gegeven, maar moet wachten om weer te geven vanwege het laten zetten van piercings (dan mag je een jaar geen bloed geven ivm besmetting). Als ik weer mag ren ik er snel weer heen want ik wik m'n volgende speldje
Ik moet er ook maar aan eigenlijk, het is toch wel het minste wat je kan doen voor de medemens. Ik heb O is dat echt compatible met de andere typen? ik dacht dat AB dat was.
quote:O kan je in iemand pompen met A, B, AB en O, maar dan maakt het nog uit welke resus-factor je hebt. Heb je negatief dan kan t naar iedereen heb je positief alleen naar mensen met resus-factor positief
Op vrijdag 9 januari 2004 17:47 schreef Fixers het volgende:Speldje, net zoals bij de (avond)vierdaagse? Kom je de bloedbank (of uitwringlocatie) binnen met je medailles op je borst
.
Ik moet er ook maar aan eigenlijk, het is toch wel het minste wat je kan doen voor de medemens. Ik heb O is dat echt compatible met de andere typen? ik dacht dat AB dat was.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |