quote:Auto is dus eigendom van de verzekering nu?
Op donderdag 8 januari 2004 16:19 schreef ThaFreak het volgende:[..]
nee dat zal uit eigen zak moeten komen aangezien de verzekering al aan mij heeft uitbetaald
quote:ja maar ik blijf hoofdeigenaar in geval van hervonds.....
Op donderdag 8 januari 2004 16:21 schreef slashme het volgende:[..]
Auto is dus eigendom van de verzekering nu?
quote:De auto is nu van de verzekering. Jij krijgt dan de optie om hem terug te kopen. Doe je dat niet verkoopt de verzekering het. En het geld gaat in eigen zak
Op donderdag 8 januari 2004 16:27 schreef ThaFreak het volgende:[..]
ja maar ik blijf hoofdeigenaar in geval van hervonds.....
Kies je er voor om hem terug te nemen. Mag je eerst de auto helemaal bekijken. Dan moet je het volledige uitgekeerde bedrag terug geven. En krijg je in geval van schade het schade bedrag terug
hou ons op de hoogte
quote:ja dat zeker aangezien ik het geld al terug had gekregen......
Op donderdag 8 januari 2004 16:29 schreef Xtreem het volgende:
Wel logisch dat je 'm terug moet kopen...hou ons op de hoogte
quote:thanxz
Op donderdag 8 januari 2004 16:29 schreef ook_gek het volgende:[..]
De auto is nu van de verzekering. Jij krijgt dan de optie om hem terug te kopen. Doe je dat niet verkoopt de verzekering het. En het geld gaat in eigen zak
![]()
Kies je er voor om hem terug te nemen. Mag je eerst de auto helemaal bekijken. Dan moet je het volledige uitgekeerde bedrag terug geven. En krijg je in geval van schade het schade bedrag terug
[Dit bericht is gewijzigd door ThaFreak op 08-01-2004 16:38]
quote:Ik hoop voor je dat je nog niet het volledig uitgekeerde bedrag hebt uitgegeven
Op donderdag 8 januari 2004 16:32 schreef ThaFreak het volgende:[..]
thanxz
heb volgens mij een beetje met een half oor naar de advocaat geluisterd...
maar die komt vanavond nog langs om het een en ander uit te leggen hoor ik net.......
en check DIT uit: Welk boek voor autokennis opdoen?
edit: url fout
[Dit bericht is gewijzigd door Tjabbo op 08-01-2004 16:40]
zet dit topic : [temp slowchat] Waiting for the new slowchat
ff bij de slowchat site.
Als we nu eens kunnen overleggen dat we deze niet op slot doen, en daar overleggen wie een extra slowchat maakt en waarover, en dat daar suggesties kunnen worden aangedragen. zou op zich best handig zijn dunkt me zo.
quote:op zich best wel een goed idee, nu maar hopen dat de modjes het er mee eens zijn....
Op donderdag 8 januari 2004 16:41 schreef Tjabbo het volgende:
@ thafreak.zet dit topic : [temp slowchat] Waiting for the new slowchat
ff bij de slowchat site.Als we nu eens kunnen overleggen dat we deze niet op slot doen, en daar overleggen wie een extra slowchat maakt en waarover, en dat daar suggesties kunnen worden aangedragen. zou op zich best handig zijn dunkt me zo.
quote:hehe neej daar heb ik nog niets van uitgegeven gelukkig.....
Op donderdag 8 januari 2004 16:34 schreef Tjabbo het volgende:[..]
Ik hoop voor je dat je nog niet het volledig uitgekeerde bedrag hebt uitgegeven
quote:Ik heb het in het feedbacktopic al aangekaart.
Op donderdag 8 januari 2004 16:45 schreef ThaFreak het volgende:[..]
op zich best wel een goed idee, nu maar hopen dat de modjes het er mee eens zijn....
quote:Top man! echt helemaal goed gewoon!
[..]hehe neej daar heb ik nog niets van uitgegeven gelukkig.....
Vanavond verjaardag dus wederom zal ik vanavond schitteren van afwezigheid.
helaas.
tot morgen peepz...
quote:??? daar hou ik geen rekening mee......
Op donderdag 8 januari 2004 16:47 schreef Tjabbo het volgende:
ik bedenk me net.
Als je hem terug wilt/hebt, dan is hij er mogelijkerwijs al voor/tijdens/bij/met de meeting
quote:Invoeren lijkt me sterk, je hebt je kentkeken toch nog?
Op donderdag 8 januari 2004 17:11 schreef ThaFreak het volgende:[..]
??? daar hou ik geen rekening mee......
nu de kalmte een beetje hier is weer gekeerd en de koffie bijna alweer opkomen de vragen...
Wat is de staat??
Wat moet er allemaal geregeld worden (opnieuw invoeren of wat dan ook)
Hoe gaat het met de betaling?? Overdracht van eigendom???
quote:Een collega vertelde me net dit.
Op donderdag 8 januari 2004 17:11 schreef ThaFreak het volgende:[..]
??? daar hou ik geen rekening mee......
nu de kalmte een beetje hier is weer gekeerd en de koffie bijna alweer opkomen de vragen...
Wat is de staat??
Wat moet er allemaal geregeld worden (opnieuw invoeren of wat dan ook)
Hoe gaat het met de betaling?? Overdracht van eigendom???
Echter als de schade hoger is dan het uitgekeerde bedrag zullen ze een regeling met je treffen. Vaak is het zo dat je dan op papier de auto terug koopt. En dat ze dan geld gaan geven van de schade.
Alleen dat laatste stukje kan heel veel geld in gaan zitten. Want de verzekerings gebeuren moet op iets of iemand de schade gaan verhalen. En daar kan dus veel tijd in gaan zitten.
quote:heb geen papieren niets meer, alhoewel de papieren via de rdw wel weer op te vragen zijn.....
Op donderdag 8 januari 2004 17:12 schreef slashme het volgende:[..]
Invoeren lijkt me sterk, je hebt je kentkeken toch nog?
quote:thanks voor deze info
Op donderdag 8 januari 2004 17:18 schreef ook_gek het volgende:[..]
Een collega vertelde me net dit.
J
e moet het geld terug geven wat ze je hebben uitgekeerd en je krijgt dan alleen het geld terug voor de schade.Echter als de schade hoger is dan het uitgekeerde bedrag zullen ze een regeling met je treffen. Vaak is het zo dat je dan op papier de auto terug koopt. En dat ze dan geld gaan geven van de schade.
Alleen dat laatste stukje kan heel veel geld in gaan zitten. Want de verzekerings gebeuren moet op iets of iemand de schade gaan verhalen. En daar kan dus veel tijd in gaan zitten.
quote:Ik moet toevallig vanavond naar een klant die verzekeringsagent is, zal het eens voorleggen. Ideaal zo'n forum he
Op donderdag 8 januari 2004 17:20 schreef ThaFreak het volgende:[..]
heb geen papieren niets meer, alhoewel de papieren via de rdw wel weer op te vragen zijn.....
verder weet ik ook niet als die nog bij de rdw in het systeem staat en hoe die erin staat.....
damm vragen vragen vragen....
hopen dat mijn advocaat straks antwoorden antwoorden en nog meer antwoorden heeft!
quote:als je dat zou willen doen.....
Op donderdag 8 januari 2004 17:27 schreef slashme het volgende:[..]
Ik moet toevallig vanavond naar een klant die verzekeringsagent is, zal het eens voorleggen. Ideaal zo'n forum he
quote:Ik ken het verhaal wel... Maar ik had het goede nieuws nog niet gelezen op het moment van reageren...
Op donderdag 8 januari 2004 15:15 schreef Xtreem het volgende:
oh, en mutsje kent het verhaal ws. niet (helemaal)
Maar iig TF: Dat is echt onwijs goed nieuws... Heel veel sterkte in Noorwegen!!! Ik hoop dat alles goed gaat en laat snel wat van je horen...
quote:Oh yeah dat is het betere nieuws
Op donderdag 8 januari 2004 14:39 schreef ThaFreak het volgende:
OMFG #@!#$#@!$@#
kreeg net mailtje uit noorwegen, delta met nummer 148 heeft zich opgegeven voor de lanciaclub daar.....
veel succes
ohja hoi pta vriendjes
Ik hoop dat het hem echt is, en dat je em mee terug kan nemen (als ie schade heeft, niet weer naar Engeland brengen he )
Veel succes met de rompslomp (die je zeker krijgt)
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 19:15 schreef PeuRac het volgende:
Ik hoop dat het hem echt is, en dat je em mee terug kan nemen (als ie schade heeft, niet weer naar Engeland brengen he)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |