abonnement Unibet Coolblue
pi_16047815
Welkom in het totaal vernieuwde herverbouwde VTC.
* magneet en Simon heten u welkom in de centrum waar alles kan en niets moet, zo hebben wij in het verleden al mensen gehad die met een katapult weggeschoten werden of met behulp van een magnetisch veld in de lucht zweefden en ook u kunt dit doen daar achter in de hoek van de grote ruimte. 1 Waarschuwing trek wel een zwembroek aan als u weggeschoten wilt worden want u zult nat worden.
* Verder is er ook aan de inwendige mens gedacht, Simon of ik kunnen bijna alles maken wat u wilt en regelmatig stelt Simon een menu op waarvan u die dag kunt genieten, mocht u zelf willen koken dan bent u van harte welkom in de keuken. Wel moet u dan zorgen dat u de benodigde ingredienten heeft of van te voren aangeven wat u nodig heeft dan zorgen wij er voor. Ook desserts zijn er genoeg we hebben een hele wand vol vriezers met Ijsjes voor groot en klein.
* Ook is er regelmatig vermaak door bands die optreden maar als u het aandurft staat daar een karaoke machine met alle muziek die je je maar kan verzinnen.


Ook aan de uitwendige mens hebben wij gedacht zo kunt u van een heerlijke massage genieten.

Of lekker even rustig gaan zitten lezen

Dit is onze eetzaal

Lekker even sporten in de fitnesszaal

Een heerlijke tuin waar u kunt genieten van de natuur.

Hier bent u nu.

Het restaurant

Lekker even uitzweten in de sauna


Daarna lekker zwemmen in ons splinternieuwe zwembad

1 van de vele zalen

En lekker even relaxen in de heerlijke stoelen.

Mocht u zich helemaal uit willen leven in of op een snel voertuig dan kan dat op de racebaan.

Mocht u verder nog vragen of wensen hebben dan kunt u bij Simon of mij terecht.

Luitenant S. Carnagy
pi_16047850
Quantarianth is wel een redelijk te pruimen draak, de kasteelheer zelf ook wel als hij tenminste de weg terug weet te vinden. Niemand heeft hem in tijden gezien.

* Simon schenkt een glas helder bronwater in en geeft het Ashlynn.

Maar tja die twee komen wel weer boven water in het verloop van de tijd.

Luitenant S. Carnagy
pi_16049187
* _ManoWar_ loopt het vernieuwde VTC binnen en vind een plekje in een heerlijk zachte fauteuille naast de open haard.

Zou ik misschien een kop warme chocolademelk mogen?

There's no such thing as gravity. The earth sucks!
pi_16050302
Maar natuurlijk.

* Simon loopt naar de keukenen maakt een warme choco klaar voor _ManoWar_. Dan komt hij terug en serveert het aan _ManoWar_

Alstublieft.

Luitenant S. Carnagy
  donderdag 8 januari 2004 @ 09:29:18 #5
51124 Amethist
See shadows gathering around
pi_16060062
* Amethist komt het VTC ingestormt en rent gelijk naar het koffiezetapparaat toe en na een beker koffie te hebben gepakt gaat ze verheerlijkt achterover in een stoel zitten

ahhhhhh, dat kon ik wel gebruiken om wakker te worden.
O vergeet helemaal gedag te zeggen. Hallo!!!

Why was I one of the chosen ones? Until the fight I could not see,[br]The magic and the strength of my power, It was beyond my wildest dreams,[br] One by one they are falling, Every time they try to strike us down.
  donderdag 8 januari 2004 @ 09:42:49 #6
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_16060241
Hallo amethistje, lekkere koffie hé. Ik heb net een nieuw soort koffiebonnen ge-importeerd, de koffie smaakt nu nog beter.
pi_16061145
Komt het VTC gebouw binne wandelen en vraagt om een kopje koffie.

ook zou ik daarna graag een massage willen van een van de prachtige dames aangezien me schouders nogal pijn doen.

  donderdag 8 januari 2004 @ 10:31:17 #8
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_16061175
* magneet gefet bartoli een bakke pleur en wijst hem daarna 1 van de massageruimtes aan waar een masseuse hem zal behandelen
pi_16061305
dankuwel Magneet. Drinkt de koffie op en loopt vervolgens naar een van de massageruimtes waar de masseuse al staat te wachten.

[Dit bericht is gewijzigd door Bartoli op 08-01-2004 10:43]

  donderdag 8 januari 2004 @ 10:47:58 #10
51124 Amethist
See shadows gathering around
pi_16061490
Hmmm Je hebt gelijk Magneet het is inderdaad heerlijk. He daar wordt ik wakker van, had ik nodig. Heb je ook nog wat lekkers als ontbijt? Ik denk dat ik zelf wel even de keuken inga voor een gebakken ei, daar heb ik nou eens trek in
Why was I one of the chosen ones? Until the fight I could not see,[br]The magic and the strength of my power, It was beyond my wildest dreams,[br] One by one they are falling, Every time they try to strike us down.
  vrijdag 9 januari 2004 @ 21:08:33 #11
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_16112743
* magneet begint een beetje honger te krijgen en duikt zelf de keuken in om een paar gebakken eieren met spek te maken
  woensdag 14 januari 2004 @ 18:54:09 #12
51124 Amethist
See shadows gathering around
pi_16260502
* Amethist loopt richting het zwembad en kleed zich om, voor ze een sierlijke duik neemt in het zwembad
Why was I one of the chosen ones? Until the fight I could not see,[br]The magic and the strength of my power, It was beyond my wildest dreams,[br] One by one they are falling, Every time they try to strike us down.
pi_16269648
* _ManoWar_ loopt, waarschijnlijk voor de laatste keer, het VTC binnen. Met moeite besteld hij een grote kop warme chocolademelk met slagroom en een appelpunt.

Nog een rondje racebaan, zwembad, souna en karaoke-zaal en dan maar terug keren naar het PG om daar in alle vrede mee onder te gaan met het altijd trouwe Eiland, het luisterende oor en de uitlaatklep voor velen...

Tabee! Fare thee well! -insert waving down icon-

There's no such thing as gravity. The earth sucks!
  donderdag 15 januari 2004 @ 06:33:24 #14
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_16275393
* magneet hangt een bordje op

gesloten

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')