abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 7 januari 2004 @ 22:47:00 #76
74080 Goodluck
Het was me een waar genoegen!
pi_16052644
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 22:40 schreef dutchmage het volgende:
maar vluchten heeft geen zin, er tegen vechten en bereiken wat je uiteindelijk wilt, heeft meer nut..
Weten jullie trouwens al wat je gaat doen als de termijn verstreken is ?
  woensdag 7 januari 2004 @ 23:00:53 #77
74080 Goodluck
pi_16053179
Moet je trouwens ook niet aan bepaalde inkomenseisen voldoen als je met iemand uit een land buiten de EU wil trouwen ?
pi_16055157
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 22:47 schreef Goodluck het volgende:

[..]

Weten jullie trouwens al wat je gaat doen als de termijn verstreken is ?

ja dan zal ze toch naar marrokko moeten, en mijn vader heeft al besloten dat hij dan meegaat... enkeld ik heb ook nog een broertje, dat niet zonder "ouders kan" ik ben 22 en vind mezelf daar wel toe in staat ( op mezelf dan ) maar voor mijn broertje wordt het lastiger.
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 23:00 schreef Goodluck het volgende:
Moet je trouwens ook niet aan bepaalde inkomenseisen voldoen als je met iemand uit een land buiten de EU wil trouwen ?
ja je moet boven de 2200 gulden +- 1000 euro in de maand aan inkomsten hebben ( ook dit is allemaal afhankelijk van ej vaste lasten ed... )
Op dinsdag 26 juni 2007 22:26 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
dutchmage, ouwe kaenker taalpurist! O+
-webicon verwijderd, veel te groot, niet terugplaatsen-
  donderdag 8 januari 2004 @ 00:02:39 #79
74080 Goodluck
pi_16055209
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 00:00 schreef dutchmage het volgende:

[..]

ja dan zal ze toch naar marrokko moeten, en mijn vader heeft al besloten dat hij dan meegaat... enkeld ik heb ook nog een broertje, dat niet zonder "ouders kan" ik ben 22 en vind mezelf daar wel toe in staat ( op mezelf dan ) maar voor mijn broertje wordt het lastiger.

Dat is een lastig dilemma. Ook voor je vader die in een totaal andere wereld zal belanden waar je het als niet-islamiet denk ik niet gemakkelijk zult krijgen.
quote:
ja je moet boven de 2200 gulden +- 1000 euro in de maand aan inkomsten hebben ( ook dit is allemaal afhankelijk van ej vaste lasten ed... )
Voldoet je vader met zijn uitkering aan die eis ?
pi_16055501
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 00:02 schreef Goodluck het volgende:

[..]

Dat is een lastig dilemma. Ook voor je vader die in een totaal andere wereld zal belanden waar je het als niet-islamiet denk ik niet gemakkelijk zult krijgen.
[..]

Voldoet je vader met zijn uitkering aan die eis ?

hij is zelf ook moslim geworden... geloof het of niet, een nederlander die moslim wordt... het gebeurt steeds meer hoorden ik laatst.

maar zijn uitkering is zelfs onder de 1000 eurie's, dus daar hadden we al mazzel mee, nu heeft ie iets meer ( mijn kostgeld is omhoog gegaan ) en komt ie iets van 40 eurie's te kort, wat geen probleem mag zijn..

Op dinsdag 26 juni 2007 22:26 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
dutchmage, ouwe kaenker taalpurist! O+
-webicon verwijderd, veel te groot, niet terugplaatsen-
  donderdag 8 januari 2004 @ 00:15:52 #81
74080 Goodluck
pi_16055579
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 00:12 schreef dutchmage het volgende:

[..]

hij is zelf ook moslim geworden... geloof het of niet, een nederlander die moslim wordt... het gebeurt steeds meer hoorden ik laatst.

Dat zal dan wel een weloverwogen beslissing van hem geweest zijn.
Mijn eigen mening hierover zal ik je maar besparen.
quote:
maar zijn uitkering is zelfs onder de 1000 eurie's, dus daar hadden we al mazzel mee, nu heeft ie iets meer ( mijn kostgeld is omhoog gegaan ) en komt ie iets van 40 eurie's te kort, wat geen probleem mag zijn..
Ook op die 40 euro'tjes kunnen ze je nog naaien (geloof het of niet)
In principe ben ik hier vel tegen, maar als je je kansen wilt vergroten moet je zorgen dat je die 40 euro compenseert met een of andere onnozele subsidie (al is het maar voor de bus o.i.d)

Verder sterkte met de situatie!

[Dit bericht is gewijzigd door Goodluck op 08-01-2004 00:23]

maandag 12 januari 2004 @ 02:00:12 #82
21595 kampsjaak
Hic Locus Est
pi_16174147
Ja, vooral de boel maar een beetje naaien zodat die gasten hier kunnen blijven en elke maand hun handje kunnen ophouden. En mocht dat niet lukken, dan gaan ze ineens graag terug naar marokko, dan zijn wij hier in NL weer bedankt. Maar ik zal het uiteraard weer verkeerd zien...
Het leven is als een neus, je moet eruit halen wat erin zit !!!
  maandag 12 januari 2004 @ 02:05:31 #83
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_16174206
quote:
Op maandag 12 januari 2004 02:00 schreef kampsjaak het volgende:
Ja, vooral de boel maar een beetje naaien zodat die gasten hier kunnen blijven en elke maand hun handje kunnen ophouden. En mocht dat niet lukken, dan gaan ze ineens graag terug naar marokko, dan zijn wij hier in NL weer bedankt. Maar ik zal het uiteraard weer verkeerd zien...
Ik weet niet of je het verkeerd ziet, maar in elk geval heb je het topic niet goed gelezen.
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  maandag 12 januari 2004 @ 02:15:24 #84
73210 sanniejj
Freaky bodybuilder
pi_16174338
Heb zelf een hele tijd bij de IND rondgelopen en ze zijn vrij netjes met dit soort zaken. Dit soort dingen gebeuren meestal echt alleen als sommige mensen niet willen luisteren of met medeweten een verkeerde situatie hebben voorgeschoteld.
Pimpin' iron @ dutchbodybuilding.com
pi_16174686
de IND had de mogenlijkheid om het huwlijk af te keuren, maar dat hebben ze goedgekeurd.
Nu zijn ze dus getrouwd, en dan willen ze haar alsnog terug sturen omdat er geen geldige reden is voor haar verblijf hier in nederland

Bovenstaande klinkt behoorlijk tegenstrijdig...
Maar Ind blijft Ind, dus zeer wazig...
Getrouwd zijn is samen leven en wonen dus wat die Ind dan nog loopt te zeuren?
Btw, wat heeft Ind met goedkeuring van een huwelijk te maken?
Zou maar een leuke advocaat nemen en de kosten daarvan op dit Ind verhalen.

maandag 12 januari 2004 @ 11:00:38 #86
44536 oYo
Coituri te salutant!
pi_16179194
quote:
Op maandag 12 januari 2004 02:51 schreef Takkesteeg het volgende:
de IND had de mogenlijkheid om het huwlijk af te keuren, maar dat hebben ze goedgekeurd.
Nu zijn ze dus getrouwd, en dan willen ze haar alsnog terug sturen omdat er geen geldige reden is voor haar verblijf hier in nederland

Bovenstaande klinkt behoorlijk tegenstrijdig...
Maar Ind blijft Ind, dus zeer wazig...
Getrouwd zijn is samen leven en wonen dus wat die Ind dan nog loopt te zeuren?
Btw, wat heeft Ind met goedkeuring van een huwelijk te maken?
Zou maar een leuke advocaat nemen en de kosten daarvan op dit Ind verhalen.

De Vreemdelingenpolitie gaat daarover middels een M46 en niet de IND (die gaan dat wel vanaf nu doen).
pi_16694810
Wat ik denk wat je vader moet doen is:

Een machtiging voorlopig verblijf (MVV) aanvragen voor je stiefmoeder bij de vreemdelingen politie. Na de aanvraag zal je moeder waarschijnlijk terug moeten naar land van herkomst. Maar als je vader voldoet aan alle eisen (genoeg inkomen)dan kan je stiefmoeder na een paar maanden al weer terug komen.

Maar eerst moet je vader een advocaat in de hand nemen.

Veel succes

Ram

pi_16695020
Toen jouw vader en zijn vrouw trouwden, is er toen bij de toestemming voor het huwelijk (raar dat je toestemming moet vragen trouwens?) duidelijk gemaakt dat er aan de toestemming een verblijfsvergunning verbonden zat? Zo ja, dan kun je het misschien gooien op het rechtszekerheidsbeginsel. Of werd er alleen gezegd dat ze door de procedure moest voor een verblijfsvergunning? Dat maakt heel wat verschil namelijk.
  donderdag 29 januari 2004 @ 20:38:23 #89
44536 oYo
Coituri te salutant!
pi_16696284
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 19:56 schreef Annastacia het volgende:
Toen jouw vader en zijn vrouw trouwden, is er toen bij de toestemming voor het huwelijk (raar dat je toestemming moet vragen trouwens?) duidelijk gemaakt dat er aan de toestemming een verblijfsvergunning verbonden zat? Zo ja, dan kun je het misschien gooien op het rechtszekerheidsbeginsel. Of werd er alleen gezegd dat ze door de procedure moest voor een verblijfsvergunning? Dat maakt heel wat verschil namelijk.
om te trouwen hoef je geen vtv te hebben
kan op toeristenvisumpje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')