Tja, ik beken. Ik heb nou eenmaal een fetish voor ietwat lompe meisjes. Ik vind klungeligheid en het niet zonder struikelen kunnen lopen op naaldhakken vertederend, en niets stelt me zo op mijn gemak als uit ondergoed hangende blauwe touwtjes, onkruid-kapsels bij het opstaan en senseo crema-zakjes die náást de prullenbak belanden in plaats van erín. Verrek, 't is net een mens, denk ik dan, en laat een tevreden scheet.
Een ijselijk soort ongeïnteresseerdheid maakt zich echter van mij meester, wanneer ik een werkelijk elegante vrouw tref. Volmaakte coiffure en cosmetica, panter-achtig opgerekte sierbenen gestoken in cocktailhakken en onberispelijke kledij; het soort Vrouwelijkheid waarmee ik geen kant opkan. Het soort dames dat ik ervan verdenk sensueel met hun tong over hun lippen te glijden om "erotiek" uit te beelden, als een slechte film noir. Vrouwen met klauwnagels.
Elegantie, schoonheid, perfectie: de vrouw als standbeeld. Esthetisch, maar zo sexloos als een blok marmer. En marmer zweet niet.
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 17:52 schreef Kwark het volgende:
Tja, ik beken. Ik heb nou eenmaal een fetish voor ietwat lompe meisjes. Ik vind klungeligheid en het niet zonder struikelen kunnen lopen op naaldhakken vertederend, en niets stelt me zo op mijn gemak als uit ondergoed hangende blauwe touwtjes, onkruid-kapsels bij het opstaan en senseo crema-zakjes die náást de prullenbak belanden in plaats van erín. Verrek, 't is net een mens, denk ik dan, en laat een tevreden scheet.
Dit stuk vond ik erg herkenbaar namelijk
quote:Post es een paar pics als voorbeeld
Een wijf dat met een klodder mayo op d'n kin en lippen vet van de gefrituurde chicken wings een boer inslikt, en van schrik haar beugel Grolsch omstoot over de asbak waarin haar halfware Van Nelle ligt te smeulen. En daarom kan lachen. Daar gaat mijn hartje nou sneller van kloppen.
Een ijselijk soort ongeïnteresseerdheid maakt zich echter van mij meester, wanneer ik een werkelijk elegante vrouw tref. Volmaakte coiffure en cosmetica, panter-achtig opgerekte sierbenen gestoken in cocktailhakken en onberispelijke kledij; het soort Vrouwelijkheid waarmee ik geen kant opkan. Het soort dames dat ik ervan verdenk sensueel met hun tong over hun lippen te glijden om "erotiek" uit te beelden, als een slechte film noir. Vrouwen met klauwnagels.
Elegantie, schoonheid, perfectie: de vrouw als standbeeld. Esthetisch, maar zo sexloos als een blok marmer. En marmer zweet niet.
Niet pochen over het wegdrinken van een laars bier, maar het wel kunnen, of het op zijn minst uitstralen dat te kunnen, en er niet over te hoeven pochen...
Dat kon ik nl in 2 min.... maar pochte daar ook over, wat otch net even iets minder sexy was.
Verder ben ik het vreselijk met je eens...
Dat ietwat of soms rondeuit onhandige, maakt zo'n meisje zo heerlijk mens... Helemaal als ze daarna begint te blozen....
dat lijkt verrekte veel op mijn vriendin, haar naam is dan ook toevallig majo (kort voor marjolein)
leuke bijkomstigheid is dan ook nog dat ze fotomodel is
alleen dat bier drinkt ze niet...ideaal als je met je maten en haar drinkt en zij kan je thuisbrengen,
i'm a lucky man
quote:Ik moet toegeven dat als ik zo'n elegante catwoman een laars bier zou zien weghakken mijn interesse weer gewekt zou zijn, ja
Op woensdag 7 januari 2004 17:59 schreef mantamanta het volgende:
Oeh, wat voldoe ik eng aan jou beschrijving!
Al kan ik vreselijk jaoursworden op meisjes op hoge hakken, die daar achteloos mee over de kinderkopjes dansen....
Op vrouwen die altijd de perfecte kleding hebben voor de gelegenheid, en toch elegant stoer zijn...Niet pochen over het wegdrinken van een laars bier, maar het wel kunnen, of het op zijn minst uitstralen dat te kunnen, en er niet over te hoeven pochen...
Dat kon ik nl in 2 min.... maar pochte daar ook over, wat otch net even iets minder sexy was.
Verder ben ik het vreselijk met je eens...
Dat ietwat of soms rondeuit onhandige, maakt zo'n meisje zo heerlijk mens... Helemaal als ze daarna begint te blozen....
quote:Ik zei lomp, niet plomp
Op woensdag 7 januari 2004 18:02 schreef Antagonist het volgende:- edit: afbeelding verwijderd; hier gaat het in dit topic niet om -
, lomp is ze wel en kijk eens hoe verleidelijk ze naar je kijkt.
[Dit bericht is gewijzigd door ElisaB op 08-01-2004 13:50]
quote:<ruksmiley>
Op woensdag 7 januari 2004 18:02 schreef Antagonist het volgende:
- edit: afbeelding verwijderd; hier gaat het in dit topic niet om -
, lomp is ze wel en kijk eens hoe verleidelijk ze naar je kijkt.
............
[Dit bericht is gewijzigd door ElisaB op 08-01-2004 13:51]
quote:Ja jij ook
Op woensdag 7 januari 2004 18:01 schreef Dr.MBA het volgende:
DUDE That's sick
quote:En dna ook ong een op die hakken van haar rustig naar de toillet, om die 2 liter er elegant uit te kotsen... en dan zo dat je het niet hoort.....
Op woensdag 7 januari 2004 18:02 schreef Kwark het volgende:[..]
Ik moet toegeven dat als ik zo'n elegante catwoman een laars bier zou zien weghakken mijn interesse weer gewekt zou zijn, ja
.
*jalours*
Zullen we een keer lekkere semi lompe meisjes gaan zoeken samen...
verzinnen we er een verhaal bij, en kijken of het klopt...
En dat kan ik dan mooi vragen, aangezien vrouwen op dat gebied meer kunnen maken dan mannen....
Verzinnen we wat ze wel eens onhandig heeft gedaan... zodat ze lekker gaat blozen.....
Mmm, mijn bi kantjes komen geloof ik wat boven door je verhaal....
.....*zucht* is er misschien toch nog hoop voor me
quote:Of we organiseren gewoon een fok! lompe-meisjes-meeting
Op woensdag 7 januari 2004 18:08 schreef mantamanta het volgende:
Zullen we een keer lekkere semi lompe meisjes gaan zoeken samen...
verzinnen we er een verhaal bij, en kijken of het klopt...
En dat kan ik dan mooi vragen, aangezien vrouwen op dat gebied meer kunnen maken dan mannen....
Verzinnen we wat ze wel eens onhandig heeft gedaan... zodat ze lekker gaat blozen.....Mmm, mijn bi kantjes komen geloof ik wat boven door je verhaal....
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 18:01 schreef Dr.MBA het volgende:
DUDE That's sick
Ben het tot op zekere hoogte met TS eens
quote:Spatlappen zijn lief
Op woensdag 7 januari 2004 18:10 schreef Moonah het volgende:
Ik meen me te herinneren dat jij ook van spatlappen in een ongecultiveerd oerwoud houdt.
En op zich ben ik geen tegenstander van preventief bosbeheer aan de uitlopers, maar op smalle landingsbaantjes of woestijnen voel ik me niet in mijn element, nee .
quote:En okselhaar?
Op woensdag 7 januari 2004 18:13 schreef Kwark het volgende:
En op zich ben ik geen tegenstander van preventief bosbeheer aan de uitlopers,
Ben jij toevallig schrijver?
quote:JHaaa....!
Op woensdag 7 januari 2004 18:10 schreef Kwark het volgende:[..]
Of we organiseren gewoon een fok! lompe-meisjes-meeting
.
quote:Sja, heb ik ook niet zoveel problemen mee eigenlijk. Een beetje kan soms zelfs best sexy zijn
Op woensdag 7 januari 2004 18:14 schreef Moonah het volgende:[..]
En okselhaar?
[Dit bericht is gewijzigd door Kwark op 07-01-2004 18:28]
quote:In wording
Op woensdag 7 januari 2004 18:14 schreef BloodRayne het volgende:
Ben jij toevallig schrijver?
Ik haat het om maar constant op te letten of ik me wel vrouwlijk genoeg gedraag.
Niet dat me gedraag als een rasechte lesbo, want die voldoen helemaal aan je ideale plaatje, maar ik hoor vaak dat ik als een vent lul en me zo ook gedraag.
Maar dat ben ik over het algemeen, ik kan best aardig en ijdel zijn af en toe
[Dit bericht is gewijzigd door Dakota op 07-01-2004 18:34]
quote:Helaas behoort mijn hart al een ander toe
Op woensdag 7 januari 2004 18:27 schreef Dakota het volgende:
just found my date
quote:
Niet dat me gedraag als een rasechte lesbo, want die voldoen helemaal aan je ideale plaatje,
Zolang ze maar geen pottenkapsel hebben vind ik het best
quote:Misschien heeft het ook weer wat te maken met het, vrouwen houden van homo's mannen houden van potten?
Op woensdag 7 januari 2004 18:32 schreef Kwark het volgende:[..]
Helaas behoort mijn hart al een ander toe
[..]
Zolang ze maar geen pottenkapsel hebben vind ik het best
Wat het aparte eraan is:
Een pot (het mannetje) is vaak mannelijker dan een doorsnee man, en een homo verwijfder dan een normale vrouw.
Maar nu ga ik weer offtopic.
quote:Ik denk dat mannen potten vooral leuk vinden omdat ze dan voor de verandering eens met een vrouw naar vrouwen kunnen kijken
Op woensdag 7 januari 2004 18:36 schreef Dakota het volgende:Misschien heeft het ook weer wat te maken met het, vrouwen houden van homo's mannen houden van potten?
Overigens wil ik me toch wel distantiëren van de veronderstelling dat ik op hardcore potten zou vallen .
Daarbij stel ik me toch wat anders voor...
[Dit bericht is gewijzigd door Kwark op 07-01-2004 18:47]
quote:Ik ben het helemaal met je eens, niks mis met meisjes die ook een beetje lomp durven te zijn. Al hoop ik wel dat ze die kloder mayo na het eten wel even afveegt, anders hoeft het voor mij ook niet...
Een wijf dat met een klodder mayo op d'n kin en lippen vet van de gefrituurde chicken wings een boer inslikt, en van schrik haar beugel Grolsch omstoot over de asbak waarin haar halfware Van Nelle ligt te smeulen. En daarom kan lachen. Daar gaat mijn hartje nou sneller van kloppen.
quote:Mwah, daar hoef je als vrouw geen stereotype pot voor te zijn.
Op woensdag 7 januari 2004 18:40 schreef Kwark het volgende:
Ik denk dat mannen potten vooral leuk vinden omdat ze dan voor de verandering eens met een vrouw naar vrouwen kunnen kijken.
quote:Zit wat in.
Op woensdag 7 januari 2004 19:29 schreef Moonah het volgende:[..]
Mwah, daar hoef je als vrouw geen stereotype pot voor te zijn.
[Dit bericht is gewijzigd door Mini_rulez op 07-01-2004 19:58]
Mensen (mannen) die nog halfslachtige idealen hebben over uiterlijk gesoigneerde en innerlijk beschaafde vrouwen mogen dit snel eens overboord gooien. Wordt wakker!
quote:cute.... zulke mannen zijn zeldzaam imo. erg cute..
quote:Heb je wat tegen tuinbroeken ofzo?
Op woensdag 7 januari 2004 18:40 schreef Kwark het volgende:[..]
Overigens wil ik me toch wel distantiëren van de veronderstelling dat ik op hardcore potten zou vallen
.
Daarbij stel ik me toch wat anders voor...
quote:gamma
Op woensdag 7 januari 2004 22:10 schreef mupke het volgende:
Ik vond je verhaal wel wat hebben eerlijk gezegd, jammer genoeg duurde dat maar tot ik op de zin kwam met: "blauwe touwtjes uit de onderbroek hangend" dat gaat me net iets te ver...
Geweldig stuk!!
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 18:10 schreef baukje het volgende:
Is het ook sexy als een meisje haar drinken naast haar mond giet in plaats van erin??
...En Kwark verdient een cullumn!
[Dit bericht is gewijzigd door Shai-Hulud op 07-01-2004 22:31]
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 22:24 schreef zwaaibaai het volgende:
of is de ts te lomp voor de elegante vrouw?
quote:Absoluut
Op woensdag 7 januari 2004 22:24 schreef zwaaibaai het volgende:
of is de ts te lomp voor de elegante vrouw?
quote:Jongen, dit zeg je mooi!
panter-achtig opgerekte sierbenen gestoken in cocktailhakken
quote:Pardon? Sorry hoor, maar dát is pas onzin. Dit is gewoon een serieus topic.
Op woensdag 7 januari 2004 23:51 schreef ElisaB het volgende:
Ik was er zelf niet opgekomen, maar zag de suggestie hierboven langskomen. Dit moet inderdaad R&P -> OvjL
quote:Geslachtsdeel blunders deel 8
[Dit bericht is gewijzigd door Aventura op 08-01-2004 00:05]
Ik heb redelijk wat relaties achter de rug, maar naar geen verlang ik nog terug behalve naar "mijn eigen" slordige ex. (Ze was tenminste echt i.p.v. al dat overdreven "vrouwelijke" gedrag)
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 22:23 schreef Shai-Hulud het volgende:
.. Kwark verdient een column!
quote:Ik heb het altijd wel geweten
Op woensdag 7 januari 2004 23:59 schreef Aventura het volgende:[..]
quote:I feel your pain
Op donderdag 8 januari 2004 00:07 schreef Aventura het volgende:
Maar Kwark: goed punt heb je. Ik erger me ook aan perfect vrouwelijke en over-verzorgde dametjes. Waar ik echt een waas van voor mijn ogen krijg is het volgende. Vrouwen die als volgt eten: koekje (of wat het ook is) aan het uiterste puntje tussen hun (met geverfde nep-klauwen getooide) wijsvinger en duim geklemd. Middelvinger, ringvinger en pinkje omhoog. En dan steeds kleine muizenhapjes nemend. Echt, om me heen doet de meerderheid van de vrouwen dat. En dan vervolgens uuuuren doen over het hapje. (Want stel je voor, dat je eerder klaar bent dan je tafelgenoten, dat is toch niet vrouwelijk? En eigenlijk wil je je toch helemaal niet bezighouden met zoiets vulgairs als eten. Je lipgloss gaat ervan af, en je krijgt zowaar wat vlees op je lijf. Vreselijk toch!)
Ik zou zo'n dame graag eens op een date meenemen naar mijn favoriete restaurantje: een rommelige, stoffige oer-pizzeria waar ze de king size pizza's met ultradunne bodem na het afbakken nog eens besmeren met een laagje knoflookolie zodat je onvermijdelijk glimmend van het vet naar buiten komt .
En lèkker dat ze zijn!
Helaas weet ik nu al dat ze dan toch alleen maar een salade neemt .
[Dit bericht is gewijzigd door Kwark op 08-01-2004 00:25]
quote:Of die pizza maar voor een kwart opeten want "ze zit vol"
Op donderdag 8 januari 2004 00:20 schreef Kwark het volgende:[..]
Ik zou zo'n dame graag eens op een date meenemen naar mijn favoriete restaurantje: een rommelige, stoffige oer-pizzeria waar ze de king size pizza's met ultradunne bodem na het afbakken nog eens besmeren met een laagje knoflookolie zodat je onvermijdelijk glimmend van het vet naar buiten komt
.
En lèkker dat ze zijn!Helaas weet ik nu al dat ze dan toch alleen maar een salade neemt
.
quote:Niks lekkerders dan een pizza margeritha waar het vet van afdruipt. Of shoarma met veel knoflooksaus,lekker uit je bek meuren, en dan een peuk erachter. Heerlijk!
Op donderdag 8 januari 2004 00:20 schreef Kwark het volgende:[..]
I feel your pain
.
Ik zou zo'n dame graag eens op een date meenemen naar mijn favoriete restaurantje: een rommelige, stoffige oer-pizzeria waar ze de king size pizza's met ultradunne bodem na het afbakken nog eens besmeren met een laagje knoflookolie zodat je onvermijdelijk glimmend van het vet naar buiten komt
.
En lèkker dat ze zijn!Helaas weet ik nu al dat ze dan toch alleen maar een salade neemt
.
* Shirley krijgt meteen honger....
quote:Ik hou me sowieso aan de regel dat hoe meer je ervan gaat stinken, hoe lekkerder het eten is
Op donderdag 8 januari 2004 00:30 schreef Shirley het volgende:[..]
Niks lekkerders dan een pizza margeritha waar het vet van afdruipt. Of shoarma met veel knoflooksaus,lekker uit je bek meuren, en dan een peuk erachter. Heerlijk!
* Shirley krijgt meteen honger....
quote:Overtreffende trap: zij bestelt een salade, maar begint dan ongegeneerd van vriendjeliefs' goedgevulde bord te prikken.
Op donderdag 8 januari 2004 00:21 schreef mg794613 het volgende:[..]
Of die pizza maar voor een kwart opeten want "ze zit vol"
Anyway, ik begrijp dat niet, als je dan trek hebt, bestel dan zelf meer en val hem niet lastig! Waarom denken vrouwen dat ze niet veel mogen eten? Ik heb zelf een gezonde eetlust en heb tot dusver nog niet ervaren dat mannen dit vervelend vinden, integendeel.
quote:Inderdaad, ik neem je niet voor niets mee uit eten
Op donderdag 8 januari 2004 00:33 schreef Aventura het volgende:[..]
Overtreffende trap: zij bestelt een salade, maar begint dan ongegeneerd van vriendjeliefs' goedgevulde bord te prikken.
(Wat veel mannen niet weten: als ze later helemaal alleen is, schoffelt ze de inhoud van een zak chips met handenvol tegelijk naarbinnen)Anyway, ik begrijp dat niet, als je dan trek hebt, bestel dan zelf meer en val hem niet lastig! Waarom denken vrouwen dat ze niet veel mogen eten? Ik heb zelf een gezonde eetlust en heb tot dusver nog niet ervaren dat mannen dit vervelend vinden, integendeel.
quote:Eddie Murphy had het jaren geleden al door
As Eddie Murphy said in Raw:"I'll just have a salad"
"Baby, I just heard your stomach grumble"
"Oh that? I'm not really hungry"
"Bitch, eat something!"
My sentiments exactly, Eddie.
bron
[Dit bericht is gewijzigd door Kwark op 08-01-2004 00:50]
quote:Vrouwen + Chocola = Een goeie beurt vanavond
Op donderdag 8 januari 2004 00:52 schreef Dakota het volgende:
Ik heb me net volgepropt met chocola
Als een vrouw voldoende eet dan heeft ze ook meer energie voor "andere"dingen
[Dit bericht is gewijzigd door mg794613 op 08-01-2004 01:00]
Heb al een aantal potentieeltjes gezien voor de grote FOK! lompe wijven bijeenkomst....
Mag ik als voorwaarde stellen dat het hebben van een CU2 pagina voor deze bijeenkomst per direct uitsluiting tot gevolg heeft....
Dit om eventuele teleurstellingen te voorkomen
er zullen best elegant lompe wijven izjn met een CU2 pagina, maar dat is toch een net ander kaliber vrouw dan het meisje met de drum en de Grolsch.....
Ben wel wat onhandig soms. Maar volgens mij is dat wat anders dan lomp. Zo giet ik bier nog weleens naast mijn mond ipv erin, voor mij is dit het teken dat ik teveel gezopen heb en dus dronken ben, ook al zeg ik dat het meevalt. Wil het glas ook nog weleens tegen mijn tanden laten botsen, berekeningsfout.
Naja voetbal vond (en vind) ik leuk om te doen, speel het nu met mijn neefjes en ik denk dat ik soms blijer ben dan hun, als ze aan mij vragen: 'zullen we naar buiten?' Dan zegt de familie dat ik niet hoef en tegen hun zeggen ze dat ze niet zo moeten zeuren. Zeg ik: 'nah ik vind het niet erg hoor'. Om vervolgens als een gek met hun partijtje te spelen (en soms belletje trekken, maar ik weet van niks) en de bal lekker tegen de muur te kunnen knallen. Tja
quote:Ik vind niet dat dit onder het kopje "lomp" valt
Op donderdag 8 januari 2004 01:18 schreef sweetgirly het volgende:
Lomp klinkt zo negatiefBen wel wat onhandig soms. Maar volgens mij is dat wat anders dan lomp. Zo giet ik bier nog weleens naast mijn mond ipv erin, voor mij is dit het teken dat ik teveel gezopen heb en dus dronken ben, ook al zeg ik dat het meevalt. Wil het glas ook nog weleens tegen mijn tanden laten botsen, berekeningsfout.
Naja voetbal vond (en vind) ik leuk om te doen, speel het nu met mijn neefjes en ik denk dat ik soms blijer ben dan hun, als ze aan mij vragen: 'zullen we naar buiten?' Dan zegt de familie dat ik niet hoef en tegen hun zeggen ze dat ze niet zo moeten zeuren. Zeg ik: 'nah ik vind het niet erg hoor'. Om vervolgens als een gek met hun partijtje te spelen (en soms belletje trekken, maar ik weet van niks) en de bal lekker tegen de muur te kunnen knallen. Tja
quote:Klinkt eerder als kinderachtig.
Op donderdag 8 januari 2004 01:18 schreef sweetgirly het volgende:
Lomp klinkt zo negatiefBen wel wat onhandig soms. Maar volgens mij is dat wat anders dan lomp. Zo giet ik bier nog weleens naast mijn mond ipv erin, voor mij is dit het teken dat ik teveel gezopen heb en dus dronken ben, ook al zeg ik dat het meevalt. Wil het glas ook nog weleens tegen mijn tanden laten botsen, berekeningsfout.
quote:Ik neem aan dat der neefjes van jongere leeftijd zijn? En het is best leuk om op kinderen te passen als je je bij je familie (JEzus wat een zin maar hij klopt
Op donderdag 8 januari 2004 01:27 schreef Shirley het volgende:[..]
Klinkt eerder als kinderachtig.
quote:Ach, doe niet zo krom....dat jou neefjes en nichtjes je niet leuk genoeg vinden om mee te spelen, ligt aan jou. Maar af en toe geef je die kinderen ook hun zin, dat heet goed met je familie omgaan...
quote:Ook als je de betreffende man al langer kent? Na een tijdje worden al die dingen die in het begin misschien genant zijn gewoon grappig en normaal, toch?
Op donderdag 8 januari 2004 10:36 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik drink ook alleen maar bier, ik rook en ik heb nog nooit een pizza NIET helemaal opgegeten, behalve als ie niet te vreten was.En ik hou van lompe muziek
Maer er zijn dingen die ik niet in het bijzijn van een man doe.
Dat is: scheten laten en hard boeren. En ik vind het genant als ie achter mij aan naar de wc gaat terwijl ik net no.2 heb gedaan.
Verder hoeft ie mezelf niet zien scheren, teennagels knippen of iets met tampons/verbandjes doen.
what was I thinking...
quote:Elegant opgelost, ElisaB
Op donderdag 8 januari 2004 13:32 schreef ElisaB het volgende:
Owkee, ik ben overstag; terug naar R&P...
(maar dan ga ik wel ff een beetje poetsen)what was I thinking...
Zo'n type waarvan het door shag geel geworden gebit één scherpe hoektand heeft, omdat ze daar één keer in de week de rouwranden onder haar nagels mee weg haalt. Zo'n haarbal, waarvan je niet weet wat onder en wat boven is.
Ik zou lomp dan ook eerder willen veranderen in "slungelig"
[Dit bericht is gewijzigd door Peregrijn op 08-01-2004 14:51]
quote:Gewoon vrouwen die niet bang zijn om te laten zien dat het mensen zijn en niet de hele dag obsessief met hun uiterlijk voorkomen bezig zijn.
Op donderdag 8 januari 2004 14:46 schreef Peregrijn het volgende:
Wat is lomp? Je hebt lomp en je hebt lomp. Persoonlijk val ik toch ook altijd wel op bierdrinkende, lange, slungelige vrouwen, maar een vrouw die er compleet onverzorgd bijloopt is voor mij weer het andere uiterste.
Ik zou lomp dan ook eerder willen veranderen in "slungelig"
quote:Hulde
quote:Eh, mag het ook een stevige gezonde engelse zijn? Mijn vriendin voldoet wel behoorlijk aan het beeld wat Kwark schetst. Thuis in de slaapkamer hebben we een schuin dak waar ze al meerdere keren haar hoofd heeft gestoten
Op donderdag 8 januari 2004 15:10 schreef Heli0s het volgende:
Gewoon een lekker stevige gezonde hollandse meid dus
[Dit bericht is gewijzigd door Snakey op 08-01-2004 15:37]
quote:Ook goed, maar je begrijpt wat ik bedoel
Op donderdag 8 januari 2004 15:27 schreef Snakey het volgende:[..]
Eh, mag het ook een stevige gezonde engelse zijn? Mijn vriendin voldoet wel behoorlijk aan het beeld wat Kwark schetst. Thuis in de slaapkamer hebben we een schuin dak waar ze al meerdere keren haar hoofd heeft gestoten
Laatst op vakantie ging ze even naar de koelkast buiten om wat bier te halen waarvan ze hinkelend terug kwam met een blauwe teennagel. Was dus tegen een randje op de grond gelopen...
Als ze thuis schoonmaakt kan ik er achteraan lopen om de spullen die ze gebruikt op te ruimen, daar is ze dus niet meer in geintereseerd zodra ze klaar is... En zo kan ik nog wel een pagina volschrijven... In ieder geval, ik heb er dikke pret om...
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 14:17 schreef Kwark het volgende:
Elegant opgelost, ElisaB.
Ontopic: ik ben het wel met je eens. Dat wil zeggen: dat gemaakte, overdrevene (strak in het gelid, opgedirkt) kan mij ook niet echt enthousiast maken.
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 18:00 schreef nozem het volgende:
Ik ben het in deze helemaal met je eens Kwark. Zelf ga ik ook voor de wat lompe, onhandige en slordige vrouw, maar dan alleen als ze qua uiterlijk ook gezegend is met een ongelooflijk geil koppie en een zeer vrouwelijk, rond lichaam.
Gelukkig ga ik vanavond weer een prachtig meisje ontmoeten met een ongelooflijk geil koppie en een heerlijk lichaam .
verliefd zijn rules
Vrouwen + Voetbal = voor mij op de een of andere manier een topcombinatie
Vraag me niet waarom, maar die hebben iets extra's.
quote:Ow,gewoon erg :p Zoals iemand al zei, gewoon een dikke vettige pizza in 2 plooien en naar binnen schuiven
Op donderdag 8 januari 2004 00:07 schreef Aventura het volgende:
Maar Kwark: goed punt heb je. Ik erger me ook aan perfect vrouwelijke en over-verzorgde dametjes. Waar ik echt een waas van voor mijn ogen krijg is het volgende. Vrouwen die als volgt eten: koekje (of wat het ook is) aan het uiterste puntje tussen hun (met geverfde nep-klauwen getooide) wijsvinger en duim geklemd. Middelvinger, ringvinger en pinkje omhoog. En dan steeds kleine muizenhapjes nemend. Echt, om me heen doet de meerderheid van de vrouwen dat. En dan vervolgens uuuuren doen over het hapje. (Want stel je voor, dat je eerder klaar bent dan je tafelgenoten, dat is toch niet vrouwelijk? En eigenlijk wil je je toch helemaal niet bezighouden met zoiets vulgairs als eten. Je lipgloss gaat ervan af, en je krijgt zowaar wat vlees op je lijf. Vreselijk toch!)
quote:Ook al is het kinderachtig..boeie!
Nee laat mij nog maar lekker (een beetje) kinderachtig zijn dan, iedereen zijn zin dan ook, mijn neefjes, mijn familie die liever niet constant onderbroken in hun zinnen willen worden door gezeur en geschater van kinderen en ik. Sowieso ben ik lang kind gebleven, in die zin dat ik pas na mijn 18e wat meer verlegender werd om jongens. En daar ben ik blij om ook.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |