Tja, ik beken. Ik heb nou eenmaal een fetish voor ietwat lompe meisjes. Ik vind klungeligheid en het niet zonder struikelen kunnen lopen op naaldhakken vertederend, en niets stelt me zo op mijn gemak als uit ondergoed hangende blauwe touwtjes, onkruid-kapsels bij het opstaan en senseo crema-zakjes die náást de prullenbak belanden in plaats van erín. Verrek, 't is net een mens, denk ik dan, en laat een tevreden scheet.
Een ijselijk soort ongeïnteresseerdheid maakt zich echter van mij meester, wanneer ik een werkelijk elegante vrouw tref. Volmaakte coiffure en cosmetica, panter-achtig opgerekte sierbenen gestoken in cocktailhakken en onberispelijke kledij; het soort Vrouwelijkheid waarmee ik geen kant opkan. Het soort dames dat ik ervan verdenk sensueel met hun tong over hun lippen te glijden om "erotiek" uit te beelden, als een slechte film noir. Vrouwen met klauwnagels.
Elegantie, schoonheid, perfectie: de vrouw als standbeeld. Esthetisch, maar zo sexloos als een blok marmer. En marmer zweet niet.
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 17:52 schreef Kwark het volgende:
Tja, ik beken. Ik heb nou eenmaal een fetish voor ietwat lompe meisjes. Ik vind klungeligheid en het niet zonder struikelen kunnen lopen op naaldhakken vertederend, en niets stelt me zo op mijn gemak als uit ondergoed hangende blauwe touwtjes, onkruid-kapsels bij het opstaan en senseo crema-zakjes die náást de prullenbak belanden in plaats van erín. Verrek, 't is net een mens, denk ik dan, en laat een tevreden scheet.
Dit stuk vond ik erg herkenbaar namelijk
quote:Post es een paar pics als voorbeeld
Op woensdag 7 januari 2004 17:52 schreef Kwark het volgende:
Een wijf dat met een klodder mayo op d'n kin en lippen vet van de gefrituurde chicken wings een boer inslikt, en van schrik haar beugel Grolsch omstoot over de asbak waarin haar halfware Van Nelle ligt te smeulen. En daarom kan lachen. Daar gaat mijn hartje nou sneller van kloppen.
Een ijselijk soort ongeïnteresseerdheid maakt zich echter van mij meester, wanneer ik een werkelijk elegante vrouw tref. Volmaakte coiffure en cosmetica, panter-achtig opgerekte sierbenen gestoken in cocktailhakken en onberispelijke kledij; het soort Vrouwelijkheid waarmee ik geen kant opkan. Het soort dames dat ik ervan verdenk sensueel met hun tong over hun lippen te glijden om "erotiek" uit te beelden, als een slechte film noir. Vrouwen met klauwnagels.
Elegantie, schoonheid, perfectie: de vrouw als standbeeld. Esthetisch, maar zo sexloos als een blok marmer. En marmer zweet niet.
Niet pochen over het wegdrinken van een laars bier, maar het wel kunnen, of het op zijn minst uitstralen dat te kunnen, en er niet over te hoeven pochen...
Dat kon ik nl in 2 min.... maar pochte daar ook over, wat otch net even iets minder sexy was.
Verder ben ik het vreselijk met je eens...
Dat ietwat of soms rondeuit onhandige, maakt zo'n meisje zo heerlijk mens... Helemaal als ze daarna begint te blozen....
dat lijkt verrekte veel op mijn vriendin, haar naam is dan ook toevallig majo (kort voor marjolein)
leuke bijkomstigheid is dan ook nog dat ze fotomodel is
alleen dat bier drinkt ze niet...ideaal als je met je maten en haar drinkt en zij kan je thuisbrengen,
i'm a lucky man
quote:Ik moet toegeven dat als ik zo'n elegante catwoman een laars bier zou zien weghakken mijn interesse weer gewekt zou zijn, ja
Op woensdag 7 januari 2004 17:59 schreef mantamanta het volgende:
Oeh, wat voldoe ik eng aan jou beschrijving!
Al kan ik vreselijk jaoursworden op meisjes op hoge hakken, die daar achteloos mee over de kinderkopjes dansen....
Op vrouwen die altijd de perfecte kleding hebben voor de gelegenheid, en toch elegant stoer zijn...Niet pochen over het wegdrinken van een laars bier, maar het wel kunnen, of het op zijn minst uitstralen dat te kunnen, en er niet over te hoeven pochen...
Dat kon ik nl in 2 min.... maar pochte daar ook over, wat otch net even iets minder sexy was.
Verder ben ik het vreselijk met je eens...
Dat ietwat of soms rondeuit onhandige, maakt zo'n meisje zo heerlijk mens... Helemaal als ze daarna begint te blozen....
quote:Ik zei lomp, niet plomp
Op woensdag 7 januari 2004 18:02 schreef Antagonist het volgende:- edit: afbeelding verwijderd; hier gaat het in dit topic niet om -
, lomp is ze wel en kijk eens hoe verleidelijk ze naar je kijkt.
[Dit bericht is gewijzigd door ElisaB op 08-01-2004 13:50]
quote:<ruksmiley>
Op woensdag 7 januari 2004 18:02 schreef Antagonist het volgende:
- edit: afbeelding verwijderd; hier gaat het in dit topic niet om -
, lomp is ze wel en kijk eens hoe verleidelijk ze naar je kijkt.
............
[Dit bericht is gewijzigd door ElisaB op 08-01-2004 13:51]
quote:Ja jij ook
Op woensdag 7 januari 2004 18:01 schreef Dr.MBA het volgende:
DUDE That's sick
quote:En dna ook ong een op die hakken van haar rustig naar de toillet, om die 2 liter er elegant uit te kotsen... en dan zo dat je het niet hoort.....
Op woensdag 7 januari 2004 18:02 schreef Kwark het volgende:[..]
Ik moet toegeven dat als ik zo'n elegante catwoman een laars bier zou zien weghakken mijn interesse weer gewekt zou zijn, ja
.
*jalours*
Zullen we een keer lekkere semi lompe meisjes gaan zoeken samen...
verzinnen we er een verhaal bij, en kijken of het klopt...
En dat kan ik dan mooi vragen, aangezien vrouwen op dat gebied meer kunnen maken dan mannen....
Verzinnen we wat ze wel eens onhandig heeft gedaan... zodat ze lekker gaat blozen.....
Mmm, mijn bi kantjes komen geloof ik wat boven door je verhaal....
.....*zucht* is er misschien toch nog hoop voor me
quote:Of we organiseren gewoon een fok! lompe-meisjes-meeting
Op woensdag 7 januari 2004 18:08 schreef mantamanta het volgende:
Zullen we een keer lekkere semi lompe meisjes gaan zoeken samen...
verzinnen we er een verhaal bij, en kijken of het klopt...
En dat kan ik dan mooi vragen, aangezien vrouwen op dat gebied meer kunnen maken dan mannen....
Verzinnen we wat ze wel eens onhandig heeft gedaan... zodat ze lekker gaat blozen.....Mmm, mijn bi kantjes komen geloof ik wat boven door je verhaal....
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 18:01 schreef Dr.MBA het volgende:
DUDE That's sick
Ben het tot op zekere hoogte met TS eens
quote:Spatlappen zijn lief
Op woensdag 7 januari 2004 18:10 schreef Moonah het volgende:
Ik meen me te herinneren dat jij ook van spatlappen in een ongecultiveerd oerwoud houdt.
En op zich ben ik geen tegenstander van preventief bosbeheer aan de uitlopers, maar op smalle landingsbaantjes of woestijnen voel ik me niet in mijn element, nee .
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |