Grootste probleem is dat je van diverse hubs gegooid wordt met zo'n client.quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:19 schreef Lu_uK het volgende:
Ik ben nu bezig met peerweb DC, een vervanging voor de gewone DC++,
het verschil zou zijn, dat je van meerdere mensen tegelijk kan downloaden, heeft iemand hier ervaring mee? gaat het echt sneller? problemen tegengekomen?
je zit ze wel te deleten uit je download queue en niet je downloaded files?quote:Op maandag 13 maart 2006 16:15 schreef Autoreply het volgende:
Gaaf progje... alleen krijg ik bestanden niet uit m'n downlist. Als ik bestanden er uit wil flikkeren (downloaden hoef niet meer) gaan ze niet weg...
settings>advanced>enable safe and compressed transfersquote:Op maandag 13 maart 2006 18:05 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
hoe zet je compressie aan / uit?
is het slim om dat uit te zetten? zo heel veel zal er toch niet gecompressed worden?quote:Op maandag 13 maart 2006 19:10 schreef Esc het volgende:
[..]
settings>advanced>enable safe and compressed transfers
op lans is het wel slim, en als je je cpu kracht nodig hebt ook, maar anders zou ik het gewoon aan laten staan.. als je alleen mp3's en divx'jes uitwisselt zal het inderdaad weinig zin hebben, maar met veel andere bestanden weer welquote:Op maandag 13 maart 2006 19:48 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
is het slim om dat uit te zetten? zo heel veel zal er toch niet gecompressed worden?
thanks!quote:Op maandag 13 maart 2006 20:10 schreef Esc het volgende:
[..]
op lans is het wel slim, en als je je cpu kracht nodig hebt ook, maar anders zou ik het gewoon aan laten staan.. als je alleen mp3's en divx'jes uitwisselt zal het inderdaad weinig zin hebben, maar met veel andere bestanden weer wel
ja de laatste tijd doet hublist.org moeilijkquote:Op maandag 27 maart 2006 17:12 schreef brainiac11 het volgende:
grrr, geen enkele hublist wil hij meer downloaden sinds ik heb ge-updae naar 0.688
Is dit versie afhankelijk of server afhankelijk?quote:Op maandag 27 maart 2006 17:23 schreef Esc het volgende:
[..]
ja de laatste tijd doet hublist.org moeilijksnap ook niet waarom
op de site staat "The service is currently unavailable due to maintenance"
oh ik haal met dc++ regelmatig 500kb/s, bij een beetje bekende files.. bij torrents is het hoogste wat ik heb gehaald 30kb/squote:Op maandag 27 maart 2006 18:34 schreef boem-dikkie het volgende:
k vind nooit echt snelle dingen, of de dingen die ik wil, daarbij kank ook geen lekkere hubs vinden die ik zoek. k heb genoeg te sharen maar alsnog, k haal mn spul wel van privé torrent sites( TL ) daar vind ik alle nieuwe dingen die ik wil en download ik met volle snelheid min. 200 kb/s.
Ik vind het toch gek bij mij is het eigenlijl altijd andersom. En hoe haal je 500kb/s als je van een user tegelijkertijd download. zoveel mensen zijn er toch niet die zo'n hoge upload snelheid hebben en het ook nog eens weggeven.quote:Op maandag 27 maart 2006 18:57 schreef Esc het volgende:
[..]
oh ik haal met dc++ regelmatig 500kb/s, bij een beetje bekende files.. bij torrents is het hoogste wat ik heb gehaald 30kb/s
als het bekende files zijn, zijn er vaak >50 users die de file hebben (als je in een paar grote hubs zit), dan zitten er bijna altijd wel een paar users tussen met een dikke upload.. of anders laat je hem een tijdje lopen en als er iemand vrijkomt pakt ie die..quote:Op maandag 27 maart 2006 21:07 schreef Lu_uK het volgende:
Ik vind het toch gek bij mij is het eigenlijl altijd andersom. En hoe haal je 500kb/s als je van een user tegelijkertijd download. zoveel mensen zijn er toch niet die zo'n hoge upload snelheid hebben en het ook nog eens weggeven.
Ik kan je het juiste adres wel mailen.quote:Op maandag 27 maart 2006 18:30 schreef KlaPMonGooL het volgende:
[..]
Is dit versie afhankelijk of server afhankelijk?
Ik heb 0.688 net geinstalleerd, mijn eerst dc++ client en ik krijg maar geen hubs te zien. Ik zit op het netwerk van uni nijmegen (en daarmee op Surfnet) en er zou een mooie hub moeten zijn, waarvan ik geloof ik wel het juiste IP heb maar ik weet niet of ik dat hier kan posten gezien Fok! beleid. Maar krijg niks te zien als ik op refresh druk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |