quote:
Op vrijdag 12 maart 2004 22:37 schreef Afwezig het volgende:
Ik vind dat wij nederlanders eigenlijk niet geschikt zijn voor gebruik van dit fantastische programma; de upload van de nederlandse providers is zo dusdanig slecht dat we niet fatsoenlijk kunnen sharen; met mijn chello kom ik vaak niet boven de 7KB/s uit. De verhoudingen zijn zo slecht, want ik haal wel 180KB/s down. (Dus ik trek makkelijk 50 a 60 GB / maand naar binnen, maar kan nogal vreselijk beperkt delen met de buitenwereld.) Uiteraard ben ik wel zo hypocriet dat ik me daar niet aan stoor en gewoon lomp blijf downloaden en heel beperkt upload (ik geloof dat ik behalve m'n filelist nog nooit een compleet bestand heb kunnen uploaden, aangezien ik alleen maar bestanden van > 600 MB share)
Ik zweer bij dit programma, 100x beter als alles wat ik voorheen gebruikte.
Voor het centrale topic: Ik vind het jammer dat er geen ervaringen over hubs gedeelt mogen worden. Zonder direct naar content te verwijzen, kan je toch informatie over aantal slot openingen, download snelheid, etc. met elkaar uitwisselen. Ik ben altijd wel benieuwd naar ervaringen met mensen over hub (lists).
Maargoed, op deze manier neemt fok natuurlijk geen risico, en vind ik het al goed genoeg dat er weer over fileshare programma's gesproken mag worden.
Tot slot: Mensen die fakesharen en gepatchte DC++ gebruiken moeten openlijke banlijsten voor komende voor elke server. Die mensen moeten geweerd worden van elke vorm van fileshare netwerken.
én zo is dát..........Alle luitje's die met DC++ Connecten gewoon een Permban..........NEO-MODUS RULEZ
(Moet niet zien dat er één op de hub connect met die fake cliënt....
![]()
)
Mwuhahahaha......EVILBOT was NICE today............