ik ookquote:Op vrijdag 12 maart 2004 22:52 schreef yootje het volgende:
[..]
Heb er meestal eens stuk of 10 aanstaan
Heeft iemand hem al geprobeerd?quote:Op zondag 28 maart 2004 13:47 schreef zedonite het volgende:
DC++ 0.401 (1.63 MB)
http://prdownloads.source(...)s-0.401.exe?download
Ik heb 'm even geinstalleerd. Het enige verschil is dattie nu al m'n files gaat zitten hashen...quote:Op zondag 28 maart 2004 15:31 schreef yootje het volgende:
[..]
Heeft iemand hem al geprobeerd?
En laat je ook niet meer zien!!!!quote:Op zondag 28 maart 2004 15:55 schreef donald_dick het volgende:
* Chandler Bittorrent
* Chandler rent meteen hier weer weg
wat is dat hashe?quote:Op zondag 28 maart 2004 15:49 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Ik heb 'm even geinstalleerd. Het enige verschil is dattie nu al m'n files gaat zitten hashen...
Maar ik kan al wel gewoon zoeken en downloaden enzo ondertussen. Gaat allemaal precies hetzelfde zo te zien, ik zie geen verschil
Soort vingerafdruk van een file. Zo hoef je maar hele korte dingen te vergelijken om te zien of twee files gelijk zijn. De kans dat twee hashes gelijk zijn maar de files waar ze vandaan komen niet gelijk, is verwaarloosbaar klein. Zo kan er snel gekeken worden of er bijvoorbeeld dubbele files voorkomen in je lijst en dan worden die niet gesharedquote:Op maandag 29 maart 2004 16:49 schreef michelz het volgende:
[..]
wat is dat hashe?
én zo is dát..........Alle luitje's die met DC++ Connecten gewoon een Permban..........NEO-MODUS RULEZquote:Op vrijdag 12 maart 2004 22:37 schreef Afwezig het volgende:
Ik vind dat wij nederlanders eigenlijk niet geschikt zijn voor gebruik van dit fantastische programma; de upload van de nederlandse providers is zo dusdanig slecht dat we niet fatsoenlijk kunnen sharen; met mijn chello kom ik vaak niet boven de 7KB/s uit. De verhoudingen zijn zo slecht, want ik haal wel 180KB/s down. (Dus ik trek makkelijk 50 a 60 GB / maand naar binnen, maar kan nogal vreselijk beperkt delen met de buitenwereld.) Uiteraard ben ik wel zo hypocriet dat ik me daar niet aan stoor en gewoon lomp blijf downloaden en heel beperkt upload (ik geloof dat ik behalve m'n filelist nog nooit een compleet bestand heb kunnen uploaden, aangezien ik alleen maar bestanden van > 600 MB share)
Ik zweer bij dit programma, 100x beter als alles wat ik voorheen gebruikte.
Voor het centrale topic: Ik vind het jammer dat er geen ervaringen over hubs gedeelt mogen worden. Zonder direct naar content te verwijzen, kan je toch informatie over aantal slot openingen, download snelheid, etc. met elkaar uitwisselen. Ik ben altijd wel benieuwd naar ervaringen met mensen over hub (lists).
Maargoed, op deze manier neemt fok natuurlijk geen risico, en vind ik het al goed genoeg dat er weer over fileshare programma's gesproken mag worden.
Tot slot: Mensen die fakesharen en gepatchte DC++ gebruiken moeten openlijke banlijsten voor komende voor elke server. Die mensen moeten geweerd worden van elke vorm van fileshare netwerken.
DC, Direct Connect zegt eigenlijk al genoeg. Je maakt een directe verbinding, dus je IP adres moet wel bekend zijn. Ik ben trouwens ook een enthousiaste gebruiker van dit programma. Thuis staat het nauwelijks aan, maar op de hogeschool gaat het flink snel. Komt doordat op bepaalde hubs alleen bepaalde IP ranges worden toegelaten. Dit voorkomt vervuiling door irritante ADSL lui en breinquote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:17 schreef YuckFou het volgende:
Is het bij DC++ net zo als bij bittorrent dat je IP adres bekend is en kan worden opgeslagen of is het alleen bekend in de hub waar je op zit en bij de gebruikers met wie je direkt contact hebt?
Ik meen me te herinneren dat brein schermde met IP gegevens afkomstig van bittorent servers en aangezien je bij DC zelf moet sharen heb ik weinig zin in semi-dreig-mailtjes van brein dat ze mijn muziekcollectie kunnen zien....
Als je IP bekend is kan het altijd, door wie dan ook, worden gelogd...quote:Op woensdag 15 juni 2005 18:21 schreef YuckFou het volgende:
hmmmzzz zover had ik het zelf eigenlijk ook wel uitgedacht, logischerwijs is je IP bekend als je je ergens aanmeld of inlogt, mijn vraag is eigenlijk of je IP gelogd wordt en of brein dat kan terughalen en alsnog domme brieven kan gaan versturen....
In je router naar het submenu Virtual server gaan, daar stel je onder jouw lokale IP adres in dat REV Connect/DC++ via poort 12.000 probleemloos kan verbinden met inet.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 18:31 schreef Chandler het volgende:
Weet iemand een oplossing op het volgende?
Ik kan opeens niet meer zoeken op DC++, ik heb een nieuwe router geinstalleerd omdat de vorige nogal wat problemen gaf.. En opeens kan ik niet meer zoeken met Direct Connect Plus Plus (laatste versie van hun website).
Heeft iemand dit wel eens vaker gehad? ik kom er niet meer uit
lijkt me niet relaxed als dc++ hetzelfde lot ondergaat als kazaa (99% van de users die leeched)quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:26 schreef LissaP het volgende:
Ik weet dat je het natuurlijk niet mag vragen, en dat het heel goedkoop is, maar waar haal je zo'n fake-patch vandaan![]()
Hoeveel van je bandbreedte wordt er dan gebruikt en hoeveel geheugen neemt DC++ in?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 22:59 schreef Doc__Zenith het volgende:
nee, bij mij gebruikt het trouwens wel altijd wat bij compressie bij uploads, maargoed zo heel veel is dat nou ook weel niet
daarnaast vind ik het ook wel een fijn programma, maar denk ik wel dat het vooral handig is voor LAN's. of je moet zo'n multi-source iets hebben, maar die worden meestal toch wel gebanned ofzo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |