Er is aan mij gevraagd om een playlist samen te stellen met muziek uit de jaren 90 met dat happy hardcore spul enzo
nu vraag ik me af of iemand toevallig zo'n lijst thuis heeft of weet waar ik zoiets vandaan kan halen?
Alvast bedankt!
[Dit bericht is gewijzigd door Kreeltje op 07-01-2004 15:14]
quote:of probeer wat Scooter, charly lownoise Mental Theo, of sow
Op woensdag 7 januari 2004 15:09 schreef TimmyAsd het volgende:
luie hond!maar denk aan part animals ofzo? dune? weet ik het..
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 15:09 schreef TimmyAsd het volgende:
luie hond!maar denk aan part animals ofzo? dune? weet ik het..
zoek daar een paar nummertjes van......
quote:Usura
Op woensdag 7 januari 2004 15:13 schreef Dracko het volgende:
4tune fairytales
2 brothers on the 4th floor
DJ Paul Elstak
Scooter
Dune
Charley Lownoise & Mental Theo
Scooter
Mindtrust
Brothers in Crime
Critical Mass
Haddaway
2 unlimited
Capella
Dr.Alban
Snap
Ace of Base
Culture Beatzoek daar een paar nummertjes van......
enz enz
Ik heb er zelf de laatste twee jaar een hele lading (tweedehands) van gekocht om de meeste van mijn oude krakende tapes te 'back-uppen'. Heb ik er over twintig jaar ook nog lol van als ik zin heb in muziek uit mijn vroege jeugd. Ik kan je verzekeren dat met vrijwel elke willekeurige cd uit bovenstaande reeksen je feestje een succes wordt (ik heb zelf uit elke serie hierboven minimaal 1 exemplaar in huis).
Voor sommige mensen in het gezelschap is een exemplaar uit de Thunderdome- of Happy Hardcore-reeks mogelijk ook leuk. Maar dat ligt aan het muzikale verleden van je gezelschap.
Waar halen? De mijne komen van:
-Marktplaats.nl (heeeeeeel veel)
-re-played.com
-een aantal tweedehandswinkeltjes in het centrum van Tilburg die heel dicht bij elkaar liggen, en ook een paar in Amsterdam
-Veel van de rommelmarkt
-De plaatselijke bibilotheek die z'n oude rommel verkoopt (maar dat moet in jouw woonplaats toevallig net aan de hand zijn)
-House of Sounds in Den Bosch (Orthenstraat, ergens in de 80) heeft een aanbod waar je ogen bijna van uit je kassen vallen maar je moet wel tegen rotzooi kunnen, en stapels cd's (niet in rekken) van rond de 70 centimeter hoog. Links van de kassa is het lekker graaien tussen de Now Dance, Greatest Hits, etc.-cd's, elders dicht bij de kassa liggen de Clubtrance-dingen enzo (hoge stapels op volgepropte bakken die weer op een tafel staan).
[Dit bericht is gewijzigd door postinggirl op 07-01-2004 16:22]
nog een toevoeging (niet echt happy hardcore wel lekkere dance)
Marusha
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |