"Onverlaten hebben deze nacht de lectrr-sites gehacked. Al het harde werk dat erin zat is momenteel weg, het hostingsbedrijf kijkt wat het kan doen. Ik begrijp het niet: wie doet nou zoiets? Ik zit hier echt in zak en as door. Als iemand problemen heeft met m'n werk, dan hoor ik dat graag. Er kan over gepraat worden. Ik kan tegen kritiek. Maar dit soort daden zijn gewoonweg laf en laag bij de grond. Op m'n site bied ik m'n werk gratis en voor niks aan voor een steeds groter wordende schare fans. Die site kost me honderden euro's per jaar, gewoon om mensen te laten lachen. En toch is het voor sommigen nog niet genoeg... Ik ben erg teleurgesteld natuurlijk, en ik wou dit even luchten. Jullie hebben wellicht niet veel aan dit bericht, maar ik wou het toch even kwijt."
De site (www.lectrr.be) is momenteel onbereikbaar. Hartstikke vervelend, want de cartoons van Lectrr zijn erg populair onder internetgebruikers. Sterkte Lectrr!
Groet,
Jeroen
quote:Zo niet is dat wel heel dom van de provider en/of van de maker van de site.
Op woensdag 7 januari 2004 11:04 schreef Murazor4096 het volgende:
Ik mag toch aannemen dat 'ie wel een backup van z'n site heeft?
quote:Nee want tof = secure en dat is lectrr nie
Op woensdag 7 januari 2004 11:06 schreef Bioslock het volgende:
Lectrr is tof.
quote:Ook al sluit je alle deuren van een huis... Dan kan een crimineel nog altijd door het raam naar binnen, om de deur open te doen...
Op woensdag 7 januari 2004 11:07 schreef martijntie het volgende:
tja zo moeilijk is het ook niet om een site plat te leggen
kwestie van betere beveileging dr op zetten
Met andere woorden... Er is altijd wel een manier om ergens binnen te komen... Hoe goed je de boel ook dichtspijker...
TE dicht spijkeren kan ook niet, want dan kan je zelf niks meer...
Tis verder alleen wel balen, dat de site door zo iets / iemand plat is gelegd. En er werd net nou wel gezegd door een 'kut nerd'... Maar wie zegt dat nerden dat doen? Weet wel zeker van niet namelijk... Dus meer een scripkiddie (cracker (!!)ofzo...
Hacker is namelijk anders Die meld het nog als ie wat doet... Cracker niet
[Dit bericht is gewijzigd door Bob_de_Bouwer op 07-01-2004 11:20]
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 11:09 schreef Deetch het volgende:
Voorbeeldjes? Aangezien de site het niet doet. Erg flauw van die hacker dat ie de site ook verwijderd ipv alleen even zijn Tag er neer zet.
Ken 't ook niet maar Google he...
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 11:30 schreef DikkeSmikkel het volgende:[..]
Ken 't ook niet maar Google he...
http://images.google.nl/images?q=Lectrr&ie=ISO-8859-1&hl=nl
Ik vind 'm wel grappig.
Dus het zal wel niet heel ernstig zijn, denk ik
Vind 'm zelf altijd wel grappig.
[Dit bericht is gewijzigd door buzzer op 07-01-2004 16:05]
|
Forum Opties | |
---|---|