Het is ook duidelijk te merken dat deze auto zijn naam te danken heeft aan een vliegtuig. Hij gaat namelijk zo snel dat het net is alsof er twee straalmotoren aan de zijkant zijn gemonteerd. De belangrijkste oorzaak hiervan is de turbo.
Opvallend ten opzichte van de gewone 9-3 is de speciale leren bekleding, voorspoiler, achterspoiler en de grote 17 inch lichtmetalen velgen.
Check Kenteken
quote:Nee
Op woensdag 7 januari 2004 09:37 schreef Xtreem het volgende:[..]
niet?!
vol
PeuRac mail me effe op me prive mail.
Ik ben je mail adres kwijt. En ik krijg geen mailtjes meer uit dat topic. En ze hebben lopen huilen daar
Mail me effe wat me volgende stap het beste kan worden
Heb ik meteen je email adres whehe
quote:u zegt
Op woensdag 7 januari 2004 09:38 schreef Xtreem het volgende:
Tjabbo, wil je mij niet letterlijk kopieren
quote:Relatie advies van een (verkapte) pedo
Op woensdag 7 januari 2004 09:38 schreef ook_gek het volgende:
Zwart vind ik hem veel mooierPeuRac mail me effe op me prive mail.
Ik ben je mail adres kwijt. En ik krijg geen mailtjes meer uit dat topic. En ze hebben lopen huilen daar![]()
Mail me effe wat me volgende stap het beste kan worden
![]()
Heb ik meteen je email adres whehe
quote:Alles dichter bij de 0 zit strakker om de lul.
Op woensdag 7 januari 2004 09:39 schreef Xtreem het volgende:[..]
Relatie advies van een (verkapte) pedo
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 09:37 schreef Xtreem het volgende:[..]
niet?!
vol
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 09:37 schreef Tjabbo het volgende:[..]
niet?
vol?
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 09:41 schreef Xtreem het volgende:[..]
[..]
en over de saab viggen, kan de topic titel veranderd worden in:
%topictitel% + Rescue pack?
Want de standaard 9-3 viggen is natuurlijk een zwabberboot. veel te slap. vandaar dat er een rescue pack voor is:
Despite less than favourable press reports, particularly for the most powerful Viggen model, all the 9-3 models are great cars, combining good looks with a superb cockpit and seamless power. However, it is compromised by a less than perfect chassis, which should have never been the case, given the resource put into it!
Racing the 900 (1994-1997) and the 9-3 (1998), gave us a unique insight into the workings of the suspension. By drawing on this experience we have been able to put together the "Viggen Rescue Kit". This kit very simply transforms any 9-3 or 9-3 Viggen into the car it should have been from the factory. These are not our words, but the echo of many statements from owners around the world.
Cars from every continent of the world have benefited from fitting our kit. We bought a Viggen simply to prove that all the shortcomings of the chassis could be resolved. Our 9-3 Viggen is now the best SAAB we have ever driven. The fitting of the specially developed 18mm rear roll bar has been a major improvement to road-holding, and high-speed stability.
bron: http://www.abbottracing.com/2003/tuning/9-3/chassis/9-3_vrk.htm
volgende keer beter onderzoek doen naar de auto, eddow!
quote:Alleen tunen? of is hij ook naar engeland geweest voor het rescue pakket? (zie boven)
Op woensdag 7 januari 2004 09:41 schreef Lucille het volgende:
Een goede vriend van mij heeft dus deze auto. Hij heeft hem wel nog voor 20.000 gulden extra laten tunen. Heeft nu dus 280 pk onder de motorkap zitten. De auto rijdt best lekker, maar de beenruimte in de auto viel me een beetje tegen.
quote:t0n!
Op woensdag 7 januari 2004 09:44 schreef t0n het volgende:
ook_gek, je hebt e-mail.
quote:wie ook-gek?
Op woensdag 7 januari 2004 09:44 schreef t0n het volgende:
ook_gek, je hebt e-mail.
quote:Doe het volgende keer zelf jah!!!
Op woensdag 7 januari 2004 09:42 schreef Tjabbo het volgende:[..]
bla bla bla
volgende keer beter onderzoek doen naar de auto, eddow!
quote:Jaloers dat jij dat niet wist?
Op woensdag 7 januari 2004 09:46 schreef -Eddow- het volgende:[..]
Doe het volgende keer zelf jah!!!
quote:nee ik dacht dat iedereen dat wel zou weten dus zette ik het er niet...
Op woensdag 7 januari 2004 09:47 schreef Tjabbo het volgende:[..]
Jaloers dat jij dat niet wist?
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 09:50 schreef -Eddow- het volgende:[..]
nee ik dacht dat iedereen dat wel zou weten dus zette ik het er niet...
maarja jij moet weer zo'n betweter zijn
solly
quote:Ik hoop niet dat je mij daarmee gedoelt
Op woensdag 7 januari 2004 09:39 schreef Xtreem het volgende:[..]
Relatie advies van een (verkapte) pedo
quote:Euh... nee!
Op woensdag 7 januari 2004 10:00 schreef PeuRac het volgende:
Goede morgen
[..]Ik hoop niet dat je mij daarmee gedoelt
quote:Gelukkig niet zeg.
Op woensdag 7 januari 2004 09:58 schreef slashme het volgende:
Mooi hoor saab, tis alleen geeen duitser
Alleen, hij heeft wel een motor van opel, en de nieuwere staan op het chassis van de vectra
quote:Niet aan denken.... het is een saab. geen subaru of opel maar een saab...
Op woensdag 7 januari 2004 10:11 schreef Tjabbo het volgende:[..]
Gelukkig niet zeg.
Alleen, hij heeft wel een motor van opel, en de nieuwere staan op het chassis van de vectra
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |