Het is me opgevallen dat katten de neiging hebben om juist op het verkeerde moment over te steken. Katten zouden de reflexen van duiven moeten hebben. Dat zijn net stierenvechters! 1cm voordat je ze raakt met je wagen vliegen ze weg
.
Maar was het een wilde of een tamme kat???
.. en van die kat natuurlijk..
quote:Nee, vertel eens
Op woensdag 7 januari 2004 08:54 schreef MikeyMo het volgende:
heb ik wel eens opgemerkt dat mensen hun huisdieren gewoon binnen moeten houden
quote:Dat zal wel een klap geweest zijn.
Op woensdag 7 januari 2004 08:58 schreef LowJoe het volgende:
Je rijd over een mens heen
quote:hey, het is in de wet geregeld hoor
Ja natuurlijk!Je rijd over een mens heen en dan ga je ook naar de familie om schadevergoeding te vragen???Je bent helemaal gek!!
wat een heisa allemaal weer, als je je in het verkeer begeeft kun je wel eens over iets heenrijden. Vaak genoeg liggen er konijnen, kikker, egels e.d. over de weg verspreid. Tja, kun je nix aan doen, net zoals met die kat niet.
Kortom: maak nou maar niet zoveel drukte en ga anders met het openbaar vervoer
quote:Komt me bekend voor. Was het zo iets dat we zeiden dat katten en andere huisdieren binnen moeten blijven. Als het dan op straat loopt en het word aan gereden dat de eigenaar niet moet gaan zeuren. Eigenschuld en zo.
Op woensdag 7 januari 2004 08:54 schreef MikeyMo het volgende:
heb ik wel eens opgemerkt dat mensen hun huisdieren gewoon binnen moeten houden
Ik zou gewoon de schade verhalen op de eigenaar van de kat. Ik kan hier totaal ook geen medenleiden hebben. Je hebt van die lijpen die gewoon van af 80 VOL in de ankers gaan om een kat of ander die te laten leven. Gevaarlijker kan gewoon niet
Hou die huisdieren binnen. Zo niet. Niet gaan huilen als het weg loopt of dat het dood gereden word
quote:Heb je al eens een kat in een bus zien zitten ofzo?
Op woensdag 7 januari 2004 09:02 schreef MikeyMo het volgende:[..]
Kortom: maak nou maar niet zoveel drukte en ga anders met het openbaar vervoer
quote:Ah daar hebben we hem al. Iemand die een kat gaat vergelijken met een kat
Ja natuurlijk!Je rijd over een mens heen en dan ga je ook naar de familie om schadevergoeding te vragen???Je bent helemaal gek!!
quote:ja, vaak in zo'n kooitje
Op woensdag 7 januari 2004 09:03 schreef U-lerZzZ het volgende:[..]
Heb je al eens een kat in een bus zien zitten ofzo?
quote:Je lult waarschijnlijk verschrikkelijk uit je nek he?
Op woensdag 7 januari 2004 08:45 schreef U-lerZzZ het volgende:
Ik geef altijd extra gas als ik een kap/poes zie lopen. Die dieren zijn zó onvoorspelbaar. Ik heb het zelf een keer meegemaakt dat ik remde voor een kat en toen ik alsnog langsreed, sprong het gekke dier voor mijn bumper. Toen moest ik uitwijken en reed ik een hond dood.
.
Ontopic: Kut voor je TS.. kheb een keer een konijn doodgereden.. zag hem zo in mn achteruitkijkspiegel rollend over het asfalt gaan.
quote:Mooi klote man, voor het beestje en voor jou!
Op woensdag 7 januari 2004 07:25 schreef zapsel het volgende:
Ik heb net wat verschrikkelijks meegemaakt , en hebn een kat aangereden.
Ik heb t beestje nog proberen te redden maar het was al te laat.
Ik heb gelijk de politie gebeld , en de weg af-gezet zodat eerst die kat veilig meegenomen kon worden door de dierenarts..
dit zijn van die dingen , je denk die maak ik nooit mee , en ookal ist (maar een kat) zoals sommige mensen zeggen, ik zal ff niet slapen nu zo na de nachtdienst...
me auto ook in mekaar , maar liever me auto in puin , als een dode kat zoals nu
Suc6 met de afwikkeling en hopelijk meld de eigenaar zich van de kat.
(Flick houd niet van katten maar wenst je toch suc6!)
We weten het nu wel, dat is de issue nu niet, dus houd erover op.
quote:Hoezo niet het is van toe passing in dit topic.
Op woensdag 7 januari 2004 10:48 schreef CartWOman het volgende:
MikeyMo en ook_gek, er hoeft maar 'kat' in de topictitel te staan en jullie staan alweer vooraan om te roepen dat men de kat dan maar moet binnenhouden.We weten het nu wel, dat is de issue nu niet, dus houd erover op.
Maar het geld niet alleen voor katten. Het geld voor alle dieren.
En ook voor kleine kinderen die spontaan de weg op lopen.
Kennelijk moet je zeggen dat het oh zo erg is. En dat je vol in de ankers moet gaan. Kennelijk mag je alleen maar zeggen wat iedereen zo graag wil horen
[Dit bericht is gewijzigd door ook_gek op 07-01-2004 11:19]
quote:Wat nog niet betekent dat je je punt duidelijker maakt door het tot het in den treure te blijven herhalen en in elk topic erop blijft drammen.
Op woensdag 7 januari 2004 11:14 schreef ook_gek het volgende:
blaat
En das gewoon erg irritant OG.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |