abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16028227
Oke, omdat ik oud en slecht ter been word heb ik me voorgenomen om niet meer aan meetings deel te nemen. Maar ik heb vanavond met Berserker en I.R.Baboon besloten dat het nog maar een keertje moet gebeuren. Om een tijdperk uit te luiden.

De locatie wordt Utrecht, omdat we dat gewend zijn.

De datum wordt 7 februari. Niet te ver weg, maar vooral ook niet te dichtbij.

En als je afzegt, denk dan aan de plunk-nacht, aan Harry Mulisch, aan het belang van luiheid en aan HighLander, #filosoof tegen wil en dank. Denk aan risk one, aan Hagelslag en Meneer_Aart en aan al die vergane glorie. Denk aan zodiakk en hoe hij van een argeloze techno-liefhebber uitgroeide tot een genie dat drommende mensenmassa's in zijn ban houdt met zinnen die je als vloedgolven overspoelen! Denk aan mij, denk aan RaisinGirl, denk aan MeneerTim! Denk voor mijn part - aan puntloos.

Hij gaat er komen. Met z'n drieën of met z'n dertigen. Maar hij gaat er komen. Als een orkaan, die aanzwelt en huizen als veertjes van de grond plukt. Dus wees er.

Aanwezig:

Berserker
Gellius (ijs en weder dienende)
HippieNL
I.R.Baboon
Koekepan
speknek
thabit (vlak deze gevaarlijke outsider niet uit)
thaleia?
Uncle_Sam (de ex-kapitalist)
Vlens_de_Vos
zodiakk
Gellius
Sports-Illustrated
beeer
Batuwu
Dalai_lama
sweek (?)
Paradox
Mariel (?)
dwerg (?)
Mike (?)
Herostratos(?)
RedGuy
Vork
k_i_m
Arma_Angelus
JAM (in de rol van puber)

[Dit bericht is gewijzigd door I.R.Baboon op 09-01-2004 01:23]

Wittgenstein
  woensdag 7 januari 2004 @ 03:23:59 #2
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_16028236
Ik ga er wezen.

U toch ook?

Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_16028264
Als er nog één ding is om te doen voordat je als avondsnack dient voor een geile Duitser, vriendschap sluit met highlander, van het Hilton springt of erop vertrouwt dat Miendobbelsteen je géén SOA geeft na een avondje in de Baja, laat het dan deze meeting wezen.

KOM!

During the first half of the 20th century, Duke Paoa Kahinu Mokoe Hulikohola Kahanamoku emerged as the world's consummate waterman, its fastest swimmer and foremost surfer, the first truly famous beach boy
pi_16028268
Neem een voorbeeld aan Berserker en zeg:

Then I was inspired --

and then I will be inspired.

Wittgenstein
  woensdag 7 januari 2004 @ 03:41:49 #5
11923 I.R.Baboon
pi_16028303
Kom ik om dan kom ik om.

Ik kom.

pi_16031326
Pssst... Is dit nu filosofie, het verzinnen van zinnen, die waarschijnlijk toch al verzonnen waren door mensen die veel beter in het verzinnen zijn van rare zinnen, dan dat ons zou zinnen?

euh... ik bedoel dus: waar wordt zoals over gepraat?

For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
pi_16031387
ik heb dan een toneelstuk
MAAR kan uiteraard wel daarna de laatste trein pakken richting Utrecht, om daar broodnuchter aan te komen temidden van een stel dronkaards die ik dan weer om de twintig meter van de straat op mag rapen. Kortom: het wordt weer als vanouds!
  woensdag 7 januari 2004 @ 10:46:08 #8
8369 speknek
Another day another slay
pi_16031469
Als thaleia komt, dan kom ik ook. Maar niet noodzakelijkerwijs tegelijkertijd. Waarschijnlijker ben ik tegen de tijd dat zij eindelijk komt al in slaap gevallen.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  woensdag 7 januari 2004 @ 11:50:29 #9
11923 I.R.Baboon
pi_16033149
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 10:42 schreef thaleia het volgende:
ik heb dan een toneelstuk
MAAR kan uiteraard wel daarna de laatste trein pakken richting Utrecht, om daar broodnuchter aan te komen temidden van een stel dronkaards die ik dan weer om de twintig meter van de straat op mag rapen. Kortom: het wordt weer als vanouds!
Je vergeet het onzedelijk betasten.
pi_16035328
Ja, laten we het nog eenmaal doen. Nog één keer voor die verdammte goede oude tijd jezelf bezatten en, compleet ondergedompeld in illusoire amnesie, naar de betekenis van elkaars nick vragen. Argeloos bij risk one informeren wat hij nou van het categorisch imperatief vindt terwijl, juist op datzelfde moment, Koekepan zich compleet thuisvoelt met goldstrike en kots tussen de tafelpoten. Goh, ik denk ineens aan Meneer_Aart, aan Ringo en aan vergeten pinpassen. Ik denk aan meiden met een verveelde uitstraling waar ik een jaar later mee zou gaan rollebollen, aan GHaven, Bixister en pannenkoeken, aan Seborik en die ene jongen die maar blééf kleppen. Ik denk aan ál die geweldige meetingtopics, de plunk-nacht, kamelen, kanker, stoffige beertjes, vruchteloze discussies over God, ellenlange lappen tekst, VVD, Bolkestein, Wittgenstein, Heidegger, koekepan, Lamon, Leffe, Vonhoff, Die Welt ist Alles, Drs P, Berserker hangend aan mijn schouders, genadeloos ochtendlicht, klotekroegen, vermoeidheid, voldaanheid, verliefdheid, vruchtbaarheid, borsten, piemels, kutjes, neuken... shit, het was écht niet de bedoeling om het hier te laten eindigen. Maar laat ik Mr. Talk-Fast-And-Look-Good-Doing-It, speknek, niet vergeten, .

[Dit bericht is gewijzigd door zodiakk op 07-01-2004 13:20]

pi_16037049
Ik kom ook wel!
pi_16038617
En ik kan ook niet ontbreken, who brings the goldstrike...

Het is onze taak om in zo'n stimulerende omgeving de nieuwe jeugd te begeleiden op het gladde pad van de sexualiteit. Ons eerste project is al een daverend succes geworden Berserker, wie wordt de volgende?

I'll only go to heaven, if I get to board on the clouds
pi_16042088
Daarom zijt gij niet te verontschuldigen, o mens, wie gij zijt, die anderen oordeelt; want waarin gij een ander oordeelt, veroordeelt gij uzelven; want gij, die anderen oordeelt, doet dezelfde dingen.

Waarmee ik maar wil zeggen: dit wordt echt een coole meeting.

Wittgenstein
pi_16042582
De ex-kapitalist zal ook verschijnen.
Is it washable?
pi_16042621
!!

Ik voel hem al aankomen. Dit wordt weer als vanouds.

[Dit bericht is gewijzigd door Koekepan op 07-01-2004 17:24]

Wittgenstein
pi_16043258
O ja, de slogan van de meeting is zojuist ook bepaald:

You're either with us, or against us.

.

[Dit bericht is gewijzigd door Koekepan op 07-01-2004 17:46]

Wittgenstein
pi_16043604
Ah, ik hou wel van de filosofie der simpele keuzes. IJs en weder dienende zal ik erbij zijn.
pi_16044072
Ik kom uiteraard ook.
"I only sign for beautiful girls" Marat Safin
  woensdag 7 januari 2004 @ 18:13:00 #19
11923 I.R.Baboon
pi_16044223
Heeft er nog iemand een afdruk/plaatje van de enige echte #filosofie-bonuskaart?
pi_16044317
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 18:07 schreef Vlens_de_Vos het volgende:
Ik kom uiteraard ook.
Onwillekeurig moet ik denken aan de woorden van John Maynard Keynes:

"Well, God has arrived. I met him on the 5.15 train."

(Onder verwijzing naar Wittgenstein, uiteraard.)

Wittgenstein
pi_16046426
Hallo. Elke gemeenschap heeft andrapoda nodig. Mag ik ook komen ?
Far better is it to dare mighty things, to win glorious triumphs, even though checkered by failure, than to take rank with those poor spirits who neither enjoy much nor suffer much.
pi_16046624
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 19:34 schreef SportsIllustrated het volgende:
Hallo. Elke gemeenschap heeft andrapoda nodig. Mag ik ook komen ?
Een echte Pruis vraagt niet, die komt gewoon.
pi_16046781
Ik kom, godverdomme.
pi_16046964
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 19:41 schreef Gellius het volgende:

[..]

Een echte Pruis vraagt niet, die komt gewoon.

quote:
Op woensdag 7 januari 2004 19:46 schreef beeer het volgende:
Ik kom, godverdomme.
Is Pruisen weer salonfahig ? Beeer, waar haal jij het recht vandaan om met laarsopdenekethos naar Utrecht te fahren ? Ik heb het tenminste netjes gevraagd.

[Dit bericht is gewijzigd door SportsIllustrated op 07-01-2004 19:59]

Far better is it to dare mighty things, to win glorious triumphs, even though checkered by failure, than to take rank with those poor spirits who neither enjoy much nor suffer much.
pi_16049457
Correctie: ik kom alleen als de meeting eerder gehouden wordt. En Batuwu moet ook komen.
pi_16049981
Ik wil me hier wel bij aansluiten. Ik kom alleen als Beer ook komt en mits de datum vervroegd wordt. Dat sociaal-onaangepaste uitstelgedrag der #filosofen moest maar eens afgelopen zijn.
  woensdag 7 januari 2004 @ 22:05:42 #27
79140 Koolraap
Brassica Napus
pi_16051077
Waarom is het de laatste? Zijn jullie uit gefilosofeerd?
"Het lot is niet uitsluitend een beperking, het is ook een bevrijding."
pi_16051401
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 22:05 schreef Koolraap het volgende:
Waarom is het de laatste? Zijn jullie uit gefilosofeerd?
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 03:22 schreef Koekepan het volgende:
Oke, omdat ik oud en slecht ter been word heb ik me voorgenomen om niet meer aan meetings deel te nemen. Maar ik heb vanavond met Berserker en I.R.Baboon besloten dat het nog maar een keertje moet gebeuren. Om een tijdperk uit te luiden.
pi_16051500
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 18:13 schreef I.R.Baboon het volgende:
Heeft er nog iemand een afdruk/plaatje van de enige echte #filosofie-bonuskaart?
pi_16051864
Ik zit naast zodiakk! Eerstes! Eerstes!

Deo volente zal ik bij deze nu al onvergetelijke samenscholing van grote denkers en irritante kankerlijers aanwezig zijn. (Mits Beer niet komt, natuurlijk.)

thaleia logeert bij mij, dat jullie het weten.

Iets wat je zelf niet wilt wat ze bij je doen moet je ook niet bij anderen doen. En iets wat je niet wilt wat gedaan word en daar commentaar op geeft moet je het zelf ook niet doen. En laat iedereen in zijn of haar waarden.
  woensdag 7 januari 2004 @ 22:28:30 #31
79140 Koolraap
Brassica Napus
pi_16051967
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 22:15 schreef Dalai_Lama het volgende:

[..]

[..]

Daar vind ik een reden terug van Koekepan om niet meer deel te nemen aan meetings, maar er staat geen algemene reden voor een laatste #filosofiemeeting.
pi_16052001
Broeva! Haro! We cruisen dwars door de tien deelnemers heen en op naar de dertig.
Wittgenstein
pi_16052027
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 22:28 schreef Koolraap het volgende:
Daar vind ik een reden terug van Koekepan om niet meer deel te nemen aan meetings, maar er staat geen algemene reden voor een laatste #filosofiemeeting.
Kijk eens wie het topic geopend heeft... Het is zijn laatste meeting.
pi_16052125
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 22:28 schreef Koolraap het volgende:

[..]

De algemene reden is dat #filosofie niet meer bestaat als zijnde een beweging. Het is illusie, een non-entiteit, een anti-feit dat enkel lijkt te bestaan omdat de constituerende structuur (het IRC-kanaal "#filosofie") nog steeds bestaat. Daarom pleit ik ook voor een opheffing van het kanaal "#filosofie" na de 17e april.
pi_16052149
Ik denk dat Koekepan gaat afzeggen. Maar dat is wild gespeculeer van mijn kant.
  woensdag 7 januari 2004 @ 22:45:15 #36
79140 Koolraap
Brassica Napus
pi_16052569
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 22:32 schreef zodiakk het volgende:

[..]

De algemene reden is dat #filosofie niet meer bestaat als zijnde een beweging. Het is illusie, een non-entiteit, een anti-feit dat enkel lijkt te bestaan omdat de constituerende structuur (het IRC-kanaal "#filosofie") nog steeds bestaat. Daarom pleit ik ook voor een opheffing van het kanaal "#filosofie" na de 17e april.

Wordt er dan een nieuwe beweging geformeerd? Of is het daarna definitief over in welke hoedanigheid dan ook?
  woensdag 7 januari 2004 @ 22:46:00 #37
79140 Koolraap
Brassica Napus
pi_16052610
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 22:30 schreef Dalai_Lama het volgende:

[..]

Kijk eens wie het topic geopend heeft... Het is zijn laatste meeting.

Ja, je hebt inderdaad gelijk.
pi_16055625
Het is enigszins vervelend, maar ik blijk niet te kunnen op 17 april en dus moet ik een nieuwe datum noemen.
Ik grijp meteen de kans aan om gehoor te geven aan de ontevredenheid over de late datum. Het wordt dus 7 februari.
De eerste afzeggingen wegens andere afspraken verwacht ik dus elk moment.

[Dit bericht is gewijzigd door Koekepan op 08-01-2004 00:25]

Wittgenstein
pi_16055774
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 00:17 schreef Koekepan het volgende:
De eerste afzeggingen wegens andere afspraken verwacht ik dus elk moment.
[00:24:11] <@beeer> Shit op 7 februari heb ik een seksorgie.
[00:24:44] <@beeer> Maar ik zeg het wel af.

Maar zo kan het ook.

Wittgenstein
pi_16055795
edit

[Dit bericht is gewijzigd door OllieA op 08-01-2004 01:40]

And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_16055995
O maar als je een goeie verzekering hebt, kun je wachtlijstbemiddeling aanvragen Ollie!
Wittgenstein
pi_16066059
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 22:26 schreef Batuwu_Griekgriek het volgende:
Ik zit naast zodiakk! Eerstes! Eerstes!
O! O! Maar dan wil ik naast Berserker. Eindelijks eens iemand met wie een verstandig èn sprankelend gesprek over de diepte van de blos op de wangen van een gymnasiummeisjes valt te voeren.

.

pi_16066453
Is er ook nog plaats voor mij, of ben ik te jong?
pi_16069018
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 13:47 schreef Dalai_Lama het volgende:
Is er ook nog plaats voor mij, of ben ik te jong?
Natuurlijk niet. Ik ben ook niet te jong. Jij bent gewoon niet slim genoeg.
pi_16069073
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 14:56 schreef SportsIllustrated het volgende:

[..]

Aha, op die manier. Ik ben dus alsnog niet welkom?
pi_16071576
Het aantal dagen tot de laatste #filosofiemeeting bedraagt dertig. Over dit aantal kan niet gecorrespondeerd worden.
Wittgenstein
pi_16071615
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 14:56 schreef SportsIllustrated het volgende:

[..]

Het is trouwens hartverwarmend hoe SportsIllustrated bij binnenkomst in dit topic meteen feilloos de juiste toon weet te treffen.
Wittgenstein
pi_16071980
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 16:02 schreef Koekepan het volgende:Het is trouwens hartverwarmend hoe SportsIllustrated bij binnenkomst in dit topic meteen feilloos de juiste toon weet te treffen.
Wat dan, snerend sarcasme en niets serieus nemen? Beetje als Onno Quist?
pi_16072083
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 16:01 schreef Koekepan het volgende:
Het aantal dagen tot de laatste #filosofiemeeting bedraagt dertig. Over dit aantal kan niet gecorrespondeerd worden.
Komt er nou nog wel of niet meer dan 1 #filosofiemeeting? Wees eens duidelijk.
pi_16072229
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 16:11 schreef Dalai_Lama het volgende:
Wat dan, snerend sarcasme en niets serieus nemen? Beetje als Onno Quist?
Ja. Als je je daarbij thuisvoelt, ben je wat mij betreft welkom!
Wittgenstein
pi_16072307
Misschien kom ik trouwens ook wel. Hangt af van datum, tijd, weer, financien, mijn humeur, wie er komen, plaats, en willekeur.
pi_16072420
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 16:17 schreef Koekepan het volgende:

[..]

Ja. Als je je daarbij thuisvoelt, ben je wat mij betreft welkom!

Met een flinke scheut alcoholisch vocht moet het lukken
pi_16072505
Ow, ik kom waarschijnlijk ook wel. .
Een auto en een man en een rivier
Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
pi_16072520
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 16:21 schreef Dalai_Lama het volgende:

[..]

Met een flinke scheut alcoholisch vocht moet het lukken

En in het echt zijn we lang niet zo bot, hoor. Wel heel erg intelligent, trouwens.
Wittgenstein
pi_16072744
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 16:24 schreef Koekepan het volgende:
En in het echt zijn we lang niet zo bot, hoor. Wel heel erg intelligent, trouwens.
Wat is heel erg intelligent?
pi_16072955
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 16:31 schreef Dalai_Lama het volgende:

[..]

Wat is heel erg intelligent?

Heel erg intelligent betekent zeggen dat je heel erg intelligent bent en dan de verwachtingen overtreffen.
Wittgenstein
pi_16073032
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 16:36 schreef Koekepan het volgende:Heel erg intelligent betekent zeggen dat je heel erg intelligent bent en dan de verwachtingen overtreffen.
Dus niet niet conventioneel intelligent? Meer uitzonderlijke denkers?
pi_16073117
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 16:38 schreef Dalai_Lama het volgende:

[..]

Dus niet niet conventioneel intelligent? Meer uitzonderlijke denkers?

Ach, met een paar glazen op lijkt het heel wat, zullen we het daarop houden? .
Wittgenstein
pi_16073146
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 16:41 schreef Koekepan het volgende:

[..]

Ach, met een paar glazen op lijkt het heel wat, zullen we het daarop houden? .

Daar kan ik me wel in vinden
  donderdag 8 januari 2004 @ 16:43:13 #60
11923 I.R.Baboon
pi_16073196
He, er komen deze keer toch geen mensen die in het paranormale geloven? Daar krijg ik altijd ondefiniëerbare jeuk van.
pi_16073217
Ik ga dan net een weekendje naar een kampeerboerderij in Valkenburg.

Gelukkig kwam ik sowieso al niet.

pi_16073308
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 16:43 schreef I.R.Baboon het volgende:
He, er komen deze keer toch geen mensen die in het paranormale geloven? Daar krijg ik altijd ondefiniëerbare jeuk van.
#define paranormaal.

En anders regel ik wel wat promethazine voor je.

pi_16073880
Wat het eten betreft, dat gaat weer plaatsvinden in dezelfde gelegenheid als de vorige keer. Het lijkt me het beste als we er rond 19.00u aankomen. Ik zal deze keer, heel galant, de reservering maken, maar het lijkt me het beste als ik nog even kijk hoeveel aanmeldingen er nog bijkomen.
Wittgenstein
  donderdag 8 januari 2004 @ 17:04:12 #64
11923 I.R.Baboon
pi_16074042
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 17:00 schreef Koekepan het volgende:
Wat het eten betreft, dat gaat weer plaatsvinden in dezelfde gelegenheid als de vorige keer. Het lijkt me het beste als we er rond 19.00u aankomen. Ik zal deze keer, heel galant, de reservering maken, maar het lijkt me het beste als ik nog even kijk hoeveel aanmeldingen er nog bijkomen.
Wordt het op de naam Highlander of op de naam Wittgenstein?
pi_16074385
Als Wenen- èn #filosofieliefhebber zou ik het waarderen als er gereseveerd zou worden onder de naam Wiener Kreis. Van Van Bop en Bep en Brammetje mag natuurlijkook.
pi_16074415
ik kom
pi_16074444
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 17:13 schreef Gellius het volgende:
Als Wenen- èn #filosofieliefhebber zou ik het waarderen als er gereseveerd zou worden onder de naam Wiener Kreis. Van Van Bop en Bep en Brammetje mag natuurlijkook.
Prima idee. .

En Para-Dox, ik juich je initiatief van harte toe!

Wittgenstein
pi_16074449
Komt ThePopeOfTheSubspace nog? In dat geval kom ik vrijwel zeker.
pi_16074501
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 17:15 schreef Koekepan het volgende:

[..]

Prima idee. .

En Para-Dox, ik juich je initiatief van harte toe!

Ik volg niets van deze zin maar het zou wel goed zijn.
pi_16074622
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 17:17 schreef Para-Dox het volgende:

[..]

Ik volg niets van deze zin maar het zou wel goed zijn.

Ik denk dat je te slim bent om de zin te begrijpen. Misschien moet ik het zo formuleren, dat het komende in jouw komen ons tot een vierend aanzijn verwordt, dat in onze open plek van het Zijn de lichting ontsteekt en bouwend-verwijlend verwoordt, wat ons nietigt.
Wittgenstein
pi_16074670
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 17:20 schreef Koekepan het volgende:

[..]

Ik denk dat je te slim bent om de zin te begrijpen. Misschien moet ik het zo formuleren, dat het komende in jouw komen ons tot een vierend aanzijn verwordt, dat in onze open plek van het Zijn de lichting ontsteekt en bouwend-verwijlend verwoordt, wat ons nietigt.

we gaan dus gewoon neuken?
pi_16075095
Oh lieve God nee. Alsjeblieft niet.
I intend to live forever, or die trying.
  Admin donderdag 8 januari 2004 @ 17:34:33 #73
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_16075139
Is er een trap?
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  donderdag 8 januari 2004 @ 17:37:21 #74
11923 I.R.Baboon
pi_16075238
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 17:34 schreef yvonne het volgende:
Is er een trap?
Ik vermoed dat we wel weer een gedenktocht langs legendarische #filosofiemeet-bedevaartsoorden gaan maken.

Dus ook die trap.

[Dit bericht is gewijzigd door I.R.Baboon op 08-01-2004 17:42]

pi_16075260
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 17:34 schreef yvonne het volgende:
Is er een trap?
Speciaal voor jou uit Zuid-Korea geimporteerd, yvonne. .
pi_16075293
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 17:37 schreef I.R.Baboon het volgende:

[..]

Ik vermoed dat we wel weer een gedenktocht langs legendarische #filosofiemeet-bedevaartsoorden gaan maken.

Goed! Dan zal ik CD's van Mozart uitdelen.
Wittgenstein
pi_16075336
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 17:33 schreef dwerg het volgende:
Oh lieve God nee. Alsjeblieft niet.
Dwerg, ook jou hopen we nog eens in de moederschoot van #filosofie te verwelkomen.
Wittgenstein
  donderdag 8 januari 2004 @ 17:46:10 #78
66982 Herostratos
Aanbevolen door topfokkers
pi_16075494
Potentiële terugvindpost met enige behoudendheid.
"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
POL-winnaar Wouter Bos-Trofee 2003
  donderdag 8 januari 2004 @ 17:49:08 #79
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_16075577
Ah, ik denk dat ik mag komen van mijn psychiater.

En misschien dat ik deze keer zelfs iets ga zeggen.

The Most Incredible, Baby
  Moderator donderdag 8 januari 2004 @ 18:07:57 #80
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_16076094
Wellicht.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_16076176
!
Wittgenstein
  donderdag 8 januari 2004 @ 19:22:53 #82
62129 De-oneven-2
Wir sind so leicht...
pi_16078263
Het is dat ik niet kan functioneren in een groep en ik mijn ongefundeerde angsten voor alles wat een mens beweegt nog mens te zijn nimmer zal overwinnen, anders had ik al die met hoogmoed en volstrekte waanzin volgepompte koppen ook zeker van dichtbij komen bekijken.
...dass wir fliegen.
  donderdag 8 januari 2004 @ 19:48:42 #83
11923 I.R.Baboon
pi_16079083
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 19:22 schreef De-oneven-2 het volgende:
Het is dat ik niet kan functioneren in een groep en ik mijn ongefundeerde angsten voor alles wat een mens beweegt nog mens te zijn nimmer zal overwinnen, anders had ik al die met hoogmoed en volstrekte waanzin volgepompte koppen ook zeker van dichtbij komen bekijken.
En je hebt de illusie dat de rest van de bezoekers niet zo'n opeenstapeling afwijkingen en dwangneuroses is?
pi_16079262
Koekepan, dat topic met die stelling van jou, nadat ik die had gelezen dacht ik niet dat je naar een filosofiemeet zou gaan..
pi_16081977
Om een tijdperk uit te luiden???? Hoezo? Ik wilde net weer eens wat gaan chatten daar...
I´m back.
pi_16082121
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 21:24 schreef Ryan3 het volgende:
Om een tijdperk uit te luiden???? Hoezo? Ik wilde net weer eens wat gaan chatten daar...
Ik zie geen tegenspraak.
pi_16082199
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 19:54 schreef OldJeller het volgende:
Koekepan, dat topic met die stelling van jou, nadat ik die had gelezen dacht ik niet dat je naar een filosofiemeet zou gaan..
Niets onmenselijks is mij vreemd, OJ. Bovendien zijn dit #filosofen. Die spreken nauwelijks over filosofie, maar veel meer over [hier mag zodiakk het overnemen].
Wittgenstein
  donderdag 8 januari 2004 @ 21:36:25 #88
3878 Vork
Manisch creatief
pi_16082297
Mag ik mezelf bij deze uitnodigen voor de meeting?
pi_16082385
Nee! Sta míj toe je uit te nodigen!
Wittgenstein
  donderdag 8 januari 2004 @ 21:43:59 #90
3878 Vork
Manisch creatief
pi_16082557
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 21:39 schreef Koekepan het volgende:
Nee! Sta míj toe je uit te nodigen!
Oh, ik dat geval nodig ik mezelf helemaal niet uit en kom ik gewoon niet, want het is onbeleefd en in veel gevallenb ook ongewenst om jezelf uit te nodigen voor feesten partijen, knalfuiven en meetings, mits ik natuurlijk uitgenodigd wordt, dat is andere koek.
pi_16082662
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 21:30 schreef SportsIllustrated het volgende:

[..]

Ik zie geen tegenspraak.

Ze doen net alsof ik niet besta...
I´m back.
pi_16082667
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 21:33 schreef Koekepan het volgende:

[..]

Niets onmenselijks is mij vreemd, OJ. Bovendien zijn dit #filosofen. Die spreken nauwelijks over filosofie, maar veel meer over [hier mag zodiakk het overnemen].

Het waarschijnlijk niet over filosoferen tijdens die meet, maar bier o.i.d. zeker..
OJ ? hmm, as in OJ Simpson?
  donderdag 8 januari 2004 @ 21:54:08 #93
79140 Koolraap
Brassica Napus
pi_16082942
Wordt er tijdens een #filosofiemeeting ook uit de hoogte gedaan? Of staat dan iedereen op gelijke voet en worden intellectueel "inferieuren" niet de grond in getrapt?
pi_16083047
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 21:54 schreef Koolraap het volgende:
Wordt er tijdens een #filosofiemeeting ook uit de hoogte gedaan? Of staat dan iedereen op gelijke voet en worden intellectueel "inferieuren" niet de grond in getrapt?
Als je met 'thabit' in gesprek gaat, niet over wiskunde praten.. dan voel je je waarschijnlijk best inferieur..
  donderdag 8 januari 2004 @ 21:58:44 #95
11923 I.R.Baboon
pi_16083102
Het niveau in het topic is nu al lager dan om half 6 's ochtends bij de laatste meet.

En dat wil wat zeggen.

pi_16083145
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 21:58 schreef I.R.Baboon het volgende:
En dat wil wat zeggen.
Tell us, tell us!
pi_16083164
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 19:22 schreef De-oneven-2 het volgende:
Er zullen meer mensen zijn die niet in een groep kunnen functioneren: zo is Koekepan volstrekt contactgestoord en was Berserker op een eerdere meeting al snel als murmelende knaap zijn sexuele frustraties op een barkruk aan het botvieren (denk aan opgewonden keffertjes die tegen je been aanrijden). Maar eigenlijk zijn we allemaal doodnormale mensen. Behalve Koekepan, daar valt niet mee te praten, de ene na de andere verpletterende filosofische waarheid zal je om de oren vliegen bij hem. Máár... ik zeg je nu al dat je op moet passen dat hij je gezicht niet gaat likken.

Als alternatief kun je natuurlijk een 'schaduwmeet' organiseren met enkele verkrampte dertigers. Dan kun je vogels gaan kijken en kunst bewonderen en dan daarna net doen alsof dat veel leuker was dan de echte #filosofiemeeting. Maar dat heeft natuurlijk wel de consequentie dat je voor de rest van je leven rond moet wandelen met het besef dat je de laatste kans gemist hebt om mensen zoals ik te ontmoeten. En ik weet gewoon dat je nieuwsgierig naar mij bent, De-Oneven-2. Deze #filosofiemeeting zal vrijwel zeker de laatste keer zijn dat je mij zult kunnen ontmoeten, dus als je niet komt, dan zit je. Kijk maar naar Koekepan: bij de eerste meeting was hij zijn pinpas vergeten, en omdat die arme jongen niet een financiële last wilde zijn voor zijn broeders is hij op moeders schoot ergens in het achterland gaan uithuilen.

En ja, natuurlijk komen er een paar puberende keutels, of mensen die eigenlijk een tikkeltje te dom zijn om op een #filosofiemeeting aanwezig te mogen zijn, maar dat wordt ruimschoots goedgemaakt door een keur van interessante, rustige intellectuelen die ouder zijn dan 25. Dan is er nog een flinke groep van tussen de 20 en 25 (de harde kern, de personen die het fenomeen gesticht hebben), die zijn wellicht iets onstuimiger, maar niettemin bewonderenswaardig vanwege hun frisse inzichten, hun amicaliteit en hun oprechte interesse in de medemens. Met recht mogen zij zich de intellectuele toekomst van Nederland noemen. Ook wil ik je er met klem op wijzen dat er op zijn minst 3 bloedmooie vrouwen zullen zijn waar je je aan kunt verlekkeren en die je met je grapjes helemaal in kunt pakken, want zo zijn ze, vriendelijke volwassen vrouwen, De-Oneven-2, sterk en slim, sexy en verleidelijk. De droom van elke hoogintelligente man. Het zou volstrekt tegennatuurlijk zijn als je niet zou komen, het zou je mannelijkheid vernederen, zoals alleen moeders dat doen door je lunchpakketje langs te brengen op je werk.

Ik zou dit niet laten liggen, De-Oneven-2, en jij ook niet, want je ziet in mij een verloren broer. Kom in mijn armen en druk je tegen mijn borstkast als de Wereld het wil, als Het Leven het ons zal toestaan. Laat je herenigen.

Amen.

[Dit bericht is gewijzigd door zodiakk op 08-01-2004 22:14]

donderdag 8 januari 2004 @ 22:01:32 #98
79140 Koolraap
Brassica Napus
pi_16083199
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 21:58 schreef I.R.Baboon het volgende:
Het niveau in het topic is nu al lager dan om half 6 's ochtends bij de laatste meet.

En dat wil wat zeggen.

Is het al zo erg?
pi_16083266
zodiakk: heb je nog steeds gelaatshaar ?
  donderdag 8 januari 2004 @ 22:06:10 #100
64402 Heronymus
Meten is weten.
pi_16083378
He, een #filosofiemeeting. Zou het er net zo gezellig zijn als op het #filosofiekanaal?
120 km/u
pi_16083382
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 22:03 schreef SportsIllustrated het volgende:
zodiakk: heb je nog steeds gelaatshaar ?
Nog steeds in goede staat, SportsIllustrated! En misschien, als een niet nader te noemen #filosoof zijn etterende vriendjes thuislaat, kunnen wij nader tot elkaar komen, .
pi_16083489
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 22:06 schreef zodiakk het volgende:

[..]

Nog steeds in goede staat, SportsIllustrated! En misschien, als een niet nader te noemen #filosoof zijn etterende vriendjes thuislaat, kunnen wij nader tot elkaar komen, .

En je weet wat dat betekent als ik dat zou voorstellen...
Wittgenstein
pi_16083567
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 22:06 schreef Heronymus het volgende:
He, een #filosofiemeeting. Zou het er net zo gezellig zijn als op het #filosofiekanaal?
Ik heb het drie keer mogen meemaken, nou ja eigenlijk twee want de eerste was met HighLander erbij, en het is echt een orgie van grappen, pijprook, bier, vunzige praat en hier en daar -- in een verloren hoekje -- een geniale discussie zoals alleen wij ze kunnen voeren.
Wittgenstein
pi_16083902
Sinds ik gehoord heb dat RaisinGirl een pijnlijk vrolijke jonge dame is, is voor mij zo'n #filosofiemeeting sowieso niet meer aanlokkelijk. En voor een conversatie met Koekepan solo zou ik nog wel te porren zijn, ware het niet dat er een generatiekloof tussen ons bestaat... Verder heb ik een hekel aan groepen ongehoorde hoeveelheden alcohol nuttigende pubers.

Maar goed, wat is het nou... Stoppen jullie ermede?

I´m back.
pi_16083968
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 22:20 schreef Ryan3 het volgende:
Verder heb ik een hekel aan groepen ongehoorde hoeveelheden alcohol nuttigende pubers.
Ik hoop ook dat Diverse_Reality komt.

[Dit bericht is gewijzigd door dwerg op 08-01-2004 22:27]

I intend to live forever, or die trying.
pi_16084007
quote:
Sinds ik gehoord heb dat RaisinGirl een pijnlijk vrolijke jonge dame is, is voor mij zo'n #filosofiemeeting sowieso niet meer aanlokkelijk.
Cognitieve dissonantie.
quote:
En voor een conversatie met Koekepan solo zou ik nog wel te porren zijn, ware het niet dat er een generatiekloof tussen ons bestaat...
Faalangst.
quote:
Verder heb ik een hekel aan groepen ongehoorde hoeveelheden alcohol nuttigende pubers.
Groepsangst.

Drie keer geen reden om niet te komen dus.

En ja, we stoppen ermee. Op 17 april is onze laatste avond. In #filosofie. Met een gastoptreden van risk one.

Wittgenstein
  donderdag 8 januari 2004 @ 22:25:24 #107
11923 I.R.Baboon
pi_16084097
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 22:23 schreef Koekepan het volgende:

En ja, we stoppen ermee. Op 17 april is onze laatste avond. In #filosofie. Met een gastoptreden van risk one.

En daarna zullen we collectief oplossen in het Niets.
pi_16084262
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 22:23 schreef Koekepan het volgende:

[..]

Cognitieve dissonantie.
[..]

Faalangst.
[..]

Groepsangst.

Drie keer geen reden om niet te komen dus.

1. Dissonantie gewoon...
2. Ik zou je vader kunnen zijn...
3. Hou niet meer van steeds stoerder doen, in groepen...

Hoezo stoppen dan? Zijn er geen bezoekers meer? Is het niet meer gezellig? En wat gaat risk-one doen dan?

I´m back.
pi_16084402
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 22:29 schreef Ryan3 het volgende:
3. Hou niet meer van steeds stoerder doen, in groepen...
Het mooie is dat de som van het stoer-doen-naar-buiten en het stoer-doen-naar-binnen kennelijk een constante is. Een sfeer was zelden zo ontspannen, vriendelijk, broederlijk, ja zelfs christelijk, als op een #filosofiemeeting.
quote:
Hoezo stoppen dan? Zijn er geen bezoekers meer? Is het niet meer gezellig? En wat gaat risk-one doen dan?
Dat vertellen we allemaal op de meeting, Ryan.
Wittgenstein
pi_16086523
quote:
Sinds ik gehoord heb dat RaisinGirl een pijnlijk vrolijke jonge dame is, is voor mij zo'n #filosofiemeeting sowieso niet meer aanlokkelijk.
Oeioei, ik voel die vrolijkheid onvermijdelijkheid en onuitstáánbaar opkomen, Ryan. Het begint al onstuimig te borrelen en te bruisen en als het zo ver is, zal het ongetwijfeld onverdraaglijk pijnlijk zijn. Nee, het lijkt me echt beter als je niet komt. .
god i want to get you out of here
you can ride in a pink mustang
pi_16086660
(Meetings zijn eng.) .
pi_16087468
Ik heb nog even een mededeling trouwens, mensen.

We zijn eruit: golfer mag komen.

Wittgenstein
pi_16087585
En ook Tong80 is van harte uitgenodigd, want we willen lachen.

Mwoehaha!

Iets wat je zelf niet wilt wat ze bij je doen moet je ook niet bij anderen doen. En iets wat je niet wilt wat gedaan word en daar commentaar op geeft moet je het zelf ook niet doen. En laat iedereen in zijn of haar waarden.
  vrijdag 9 januari 2004 @ 00:24:48 #114
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_16087889
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 23:37 schreef RaisinGirl het volgende:

[..]

Oeioei, ik voel die vrolijkheid onvermijdelijkheid en onuitstáánbaar opkomen, Ryan. Het begint al onstuimig te borrelen en te bruisen en als het zo ver is, zal het ongetwijfeld onverdraaglijk pijnlijk zijn. Nee, het lijkt me echt beter als je niet komt. .

Dat klinkt NU al leuk! Deze keer wel zonder kaasfondue? .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  vrijdag 9 januari 2004 @ 00:25:41 #115
14746 k_i_m
pi_16087917
En waarom heeft niemand mij even op dit topic gewezen?!
In my life
Why do I smile
pi_16088195
quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 00:25 schreef k_i_m het volgende:
En waarom heeft niemand mij even op dit topic gewezen?!
Omdat het "geweest" is en niet "gewezen".
Wittgenstein
  vrijdag 9 januari 2004 @ 00:41:02 #117
14746 k_i_m
pi_16088324
.

Ik heb het feest dus gemist. Ik ga vast een touw zoeken, voor straks..

In my life
Why do I smile
pi_16088356
quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 00:10 schreef Koekepan het volgende:
Ik heb nog even een mededeling trouwens, mensen.

We zijn eruit: golfer mag komen.

Hij neemt de trein, neem ik aan?
During the first half of the 20th century, Duke Paoa Kahinu Mokoe Hulikohola Kahanamoku emerged as the world's consummate waterman, its fastest swimmer and foremost surfer, the first truly famous beach boy
pi_16088400
quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 00:41 schreef k_i_m het volgende:
.

Ik heb het feest dus gemist. Ik ga vast een touw zoeken, voor straks..

Nou bedankt hoor Koekepan. Jij gaat DOOD op die meeting, .
  vrijdag 9 januari 2004 @ 00:44:12 #120
27285 Arma_Angelus
Blashyrkh We Ride
pi_16088424
interressant
Ride for vengeance | Tons of Tattoos | Tattoopedia
pi_16088439
quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 00:41 schreef Berserker het volgende:

[..]

Hij neemt de trein, neem ik aan?

Ja. Ik hoop wel dat ie zich vantevoren doucht.
Wittgenstein
pi_16088497
quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 00:44 schreef Koekepan het volgende:

[..]

Ja, en hoe herkennen we hem eigenlijk?
  vrijdag 9 januari 2004 @ 00:47:24 #123
19271 Vlens_de_Vos
Napred Vardar!
pi_16088514
quote:

[..]

En dan maar hopen dat ie onderweg niet in een cycloon terecht komt.
pi_16088573
quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 00:47 schreef Vlens_de_Vos het volgende:

[..]

En dan maar hopen dat ie onderweg niet in een cycloon terecht komt.

Of bij een nachtelijke nevel tegen een boom rijdt...
Wittgenstein
pi_16088593
Oke, zo kunnen we nog wel zes miljoen posts doorgaan, maar nu weer even ontopic. Wie komt er nog meer?
Wittgenstein
pi_16088606
quote:
Van achteren schijnt hij zich altijd keurig schoon te houden.
  vrijdag 9 januari 2004 @ 00:53:23 #127
14746 k_i_m
pi_16088667
Ik kom! Ik kom!
In my life
Why do I smile
pi_16088710
quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 00:50 schreef Koekepan het volgende:
Oke, zo kunnen we nog wel zes miljoen posts doorgaan, maar nu weer even ontopic. Wie komt er nog meer?
Idd. Soms moet je als mens ergens boven kunnen staan.

Ontopic: Komt schorpioen nog?

vrijdag 9 januari 2004 @ 00:55:02 #129
3878 Vork
Manisch creatief
pi_16088715
quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 00:53 schreef k_i_m het volgende:
Ik kom! Ik kom!
Dan kom ik zeker!
  vrijdag 9 januari 2004 @ 01:01:18 #130
14746 k_i_m
pi_16088887
quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 00:55 schreef Vork het volgende:

[..]

Dan kom ik zeker!

Jaaa, dan mag jij me weer ophalen omdat ik het niet kan vinden .
In my life
Why do I smile
pi_16088934
quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 01:01 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Dat hoeft deze keer niet.
  vrijdag 9 januari 2004 @ 01:04:45 #132
3878 Vork
Manisch creatief
pi_16088979
quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 01:01 schreef k_i_m het volgende:
Ga je me dan weer bellen op het moment dat ik vol verbazing denk dat ik tot de ontdekking ben gekomen dat de Oude Gracht heel wat eerder ophoudt dan op de kaart stond aangegeven?

Utrecht is echt een rampstad wat dat betreft. voorderest is het natuurlijk een wereldstad wat #filosofiemeetings betreft. (Voeg hier een wijze Cruijff-uitspraak aan toe om deze stelling kracht bij te zetten).

vrijdag 9 januari 2004 @ 01:11:03 #133
3878 Vork
Manisch creatief
pi_16089125
en waarom sta ik nog niet op de lijst?
  vrijdag 9 januari 2004 @ 01:11:23 #134
14746 k_i_m
pi_16089135
quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 01:03 schreef zodiakk het volgende:

[..]

Dat hoeft deze keer niet.

Oh? .
In my life
Why do I smile
  vrijdag 9 januari 2004 @ 01:14:52 #135
11923 I.R.Baboon
pi_16089209
Lijst geupdate.

Gil als je er niet opstaat.

vrijdag 9 januari 2004 @ 01:16:06 #136
72611 Heidegger
De meester-vragensteller.
pi_16089236
quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 01:14 schreef I.R.Baboon het volgende:
Lijst geupdate.

Ieks!
... daß das "Andenken an das Sein selbst" nach Jahrtausenden "Seinsvergessenheit" nun überhaupt erst richtig beginne und die Menschen jenseits aller Metaphysik in den Raum einer völlig neuen Erfahrung stelle ...
pi_16089242
quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 01:14 schreef I.R.Baboon het volgende:
Lijst geupdate.

Waaaah!
If you're a thought, you will want me to think that it's kind of a shame 'cause whenever you eat raisins with a little grace you think of her. And of some elegance. By the way, her heart's like crazy paving upside down and back to front
pi_16089249
Stelletje nepperds.
Wittgenstein
  vrijdag 9 januari 2004 @ 01:17:06 #139
27285 Arma_Angelus
Blashyrkh We Ride
pi_16089264
*grom*
pi_16089280
Ik wil graag een verzoekje doen: joker1977
pi_16089300
quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 01:17 schreef thaleia het volgende:
Ik wil graag een verzoekje doen: joker1977
En ik:

.

Wittgenstein
  vrijdag 9 januari 2004 @ 01:20:24 #142
11923 I.R.Baboon
pi_16089338
quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 01:17 schreef Arma_Angelus het volgende:
*grom*
Betekent dat dat jij komt?
  vrijdag 9 januari 2004 @ 01:22:14 #143
27285 Arma_Angelus
Blashyrkh We Ride
pi_16089382
quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 01:20 schreef I.R.Baboon het volgende:
Betekent dat dat jij komt?
dat ik zeker mijn best ga doen ja.
pi_16089629
quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 00:54 schreef Berserker het volgende:

[..]

Idd. Soms moet je als mens ergens boven kunnen staan.

Inderdaad. Het is nu uit met de grap.
Wittgenstein
pi_16089837
quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 00:54 schreef Berserker het volgende:

Ontopic: Komt schorpioen nog?

Eigenlijk heb ik een grafkankerhekel aan kliekjes.

Behalve als ik er zelf bij hoor.

En ik heb ook een grafkankerhekel om moeite te doen om in een kliekje te integreren.

Behalve als ik uitgenodigd word.

Dus misschien wel.

Unox, the worst operating system.
pi_16089911
Ik zou het alleen maar heel leuk vinden als je kwam, Schorpioen. Dus schuif aan!
Wittgenstein
pi_16090050
quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 01:52 schreef Koekepan het volgende:
Ik zou het alleen maar heel leuk vinden als je kwam, Schorpioen. Dus schuif aan!
't Treft dat Utrecht lekker naast de deur is voor mij, dus zet me maar op de lijst.

Op voorwaarde dat je niet weer je pinpas vergeet!!

pi_16090066
Nee hoor. . Toen ik 28 december 2001 eenmaal merkte dat zo'n #filosofiemeeting eigenlijk best meeviel, werd ik opeens een stuk oplettender in dat soort zaken.
Wittgenstein
  vrijdag 9 januari 2004 @ 02:09:03 #149
62129 De-oneven-2
Wir sind so leicht...
pi_16090108
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 22:00 schreef zodiakk het volgende:

[..]

Een heldere uiteenzetting die, met haar oneindige stralen van liefde, zeeen van warm licht werpt op het waarom een laatste #filosofiemeeting zin zou kunnen geven aan het vervelende leven van een nog vervelender man.

Mja,
ik heb wel een beetje een zwak voor likkende mannen, dus ik denk er nog even over na.

.

...dass wir fliegen.
pi_16090114
Trouwens. Wij zijn niet eens een kliekje. Hier kunnen we dat zijn, omdat we met de Ander zijn. (Lees je mee, Vlens?) Maar als die Ander ontbreekt (en we zullen alle mogelijke middelen inzetten om te zórgen dat die zal ontbreken), dan zijn we teruggeworpen op de kern van ons naakte zelf (ik hoop dat Vlens niet meeleest) en zullen we constructief, productief, vriendschappelijk, authentiek en oprecht onszelf zijn. Wij zullen het niet langer zijn die spreken, maar de Heilige Geest zal door ons spreken. Wij zullen gesproken worden. Alzo verloopt een meeting.
Wittgenstein
pi_16090182
quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 02:09 schreef De-oneven-2 het volgende:

[..]

Mja,
ik heb wel een beetje een zwak voor likkende mannen, dus ik denk er nog even over na.

.

Volgens mij ben jij een kloon.
Dat is verder niet van belang, overigens.
And it's only the giving
That makes you
What you are
  vrijdag 9 januari 2004 @ 02:19:28 #152
62129 De-oneven-2
Wir sind so leicht...
pi_16090232
quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 02:15 schreef OllieA het volgende:

[..]

Dat wordt weleens gezegd, ja.
...dass wir fliegen.
pi_16090243
quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 02:19 schreef De-oneven-2 het volgende:

[..]

Dat wordt weleens gezegd, ja.

Een kloon van iemand die dit een gevatte repliek vindt... dat verkleint het zoekveld.
Wittgenstein
  vrijdag 9 januari 2004 @ 02:23:03 #154
70703 MariekeP
troetelbeertje
pi_16090270
quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 02:20 schreef Koekepan het volgende:

[..]

Een kloon van iemand die dit een gevatte repliek vindt... dat verkleint het zoekveld.

dat zegt helemaal niks, iemand dacht laatst dat ik een kloon van BloodhoundFromHell was
pi_16090277
quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 02:15 schreef OllieA het volgende:

[..]

Mag ik je er nog even op wijzen dat dat klonenjagen van jou ook een farce is natuurlijk... Staal blijkt zoals je onlangs hebt kunnen zien helemaal niet een kloon van mij te zijn. Ik weet het het is oude koeien uit de sloot halen, maar het moet even gezegd worden op deze plaats.
I´m back.
  vrijdag 9 januari 2004 @ 02:27:11 #156
62129 De-oneven-2
Wir sind so leicht...
pi_16090322
quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 02:20 schreef Koekepan het volgende:

[..]

Iemand die er vanuit gaat dat ie niet te misleiden is... dat vergroot de arrogantie.
...dass wir fliegen.
pi_16090349
quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 02:23 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Mag ik je er nog even op wijzen dat dat klonenjagen van jou ook een farce is natuurlijk... Staal blijkt zoals je onlangs hebt kunnen zien helemaal niet een kloon van mij te zijn. Ik weet het het is oude koeien uit de sloot halen, maar het moet even gezegd worden op deze plaats.

Nou moet het niet al te vijandig worden in dit topic. Het blijft een meetingtopic. Daar hoor jij in te posten, met onbeantwoordbare insinuaties en vaag onfalsificeerbaar geneuzel over generatiekloven en daar laten we het bij.
Wittgenstein
pi_16090350
quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 02:23 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Hahahahaha.
Haal jij nog maar eens wat ouwe koeien uit de sloot, vent.
Toch jammer dat je hiermee de leipe twee als kloon van ryan de meest overschatte user hebt verraden.
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_16090363
quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 02:27 schreef De-oneven-2 het volgende:

[..]

Iemand die er vanuit gaat dat ie niet te misleiden is... dat vergroot de arrogantie.

Arrogantie betekent in mijn geval zelfkennis.
Wittgenstein
pi_16090704
quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 02:29 schreef OllieA het volgende:

[..]

Hahahahaha.
Haal jij nog maar eens wat ouwe koeien uit de sloot, vent.
Toch jammer dat je hiermee de leipe twee als kloon van ryan de meest overschatte user hebt verraden.

Ik moet nu onbedaarlijk lachen, Ollie. De-oneven-2 ook waarschijnlijk.
I´m back.
pi_16090774
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 23:37 schreef RaisinGirl het volgende:

[..]

Brrr.
I´m back.
  vrijdag 9 januari 2004 @ 10:39:11 #162
62129 De-oneven-2
Wir sind so leicht...
pi_16094702
quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 03:07 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ik moet nu onbedaarlijk lachen, Ollie. De-oneven-2 ook waarschijnlijk.

Nu ja,
het is in die zin wel vermakelijk dat, afzijdig van het simpele feit dat ik helemaal geen kloon ben en dat ook nergens claim, er nu al Fok!kers lijken te zijn die er een sport van hebben gemaakt om heel hard uit te zoeken van wie ik dan een kloon zou kunnen zijn.

Maar goed,
laten we dit vriendelijke topic niet nog verder bevuilen met dit soort oeverloos gezeur. .

...dass wir fliegen.
  vrijdag 9 januari 2004 @ 10:53:52 #163
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_16095056
quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 02:23 schreef MariekeP het volgende:

[..]

dat zegt helemaal niks, iemand dacht laatst dat ik een kloon van BloodhoundFromHell was

van mij dachten ze dat ook ja
  vrijdag 9 januari 2004 @ 10:59:12 #164
18219 alien8ed
ignorance is bliss
pi_16095163
count me in.
Ergo:
* alien8ed slaakt een subtiele doch onmiskenbare gil in de richting van I.R.Baboon
hak hout, haal water
Transhumanist, Piraat
pi_16096107
Ik zie dat ik zelfs dubbel aanwezig zal zijn. Wat 'n feest.
  vrijdag 9 januari 2004 @ 12:40:41 #166
14746 k_i_m
pi_16097924
quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 11:33 schreef Gellius het volgende:
Ik zie dat ik zelfs dubbel aanwezig zal zijn. Wat 'n feest.
Mag ik dan ook één van jou 2en mee naar huis nemen?
Leuk voor in de vensterbank! .
In my life
Why do I smile
pi_16098163
Als Ollie durft te komen, dan durf ik misschien ook nog wel. Maar ik hoop dat-ie niet durft. Of als er ergens een donker hoekje is voor een ménage à trois met de bovenarmen van Beserker en de schattige Dalai of Meneer Tim.
pi_16099191
quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 12:40 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Mag ik dan ook één van jou 2en mee naar huis nemen?
Leuk voor in de vensterbank! .

Hm. Ik geef mezelf niet zo maar aan om het even welk wichtje mee natuurlijk hè? Ben je wel proper? Beetje schappelijk uitzicht ook, vanaf die vensterbank?
  vrijdag 9 januari 2004 @ 13:50:26 #169
14746 k_i_m
pi_16100162
quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 13:19 schreef Gellius het volgende:

[..]

Hm. Ik geef mezelf niet zo maar aan om het even welk wichtje mee natuurlijk hè? Ben je wel proper? Beetje schappelijk uitzicht ook, vanaf die vensterbank?

Eersteklas uitzicht! Niet alleen ziet u een dak, maar ook een muur! Als dat niks is, weet ik het ook niet meer .
In my life
Why do I smile
pi_16100500
Als iedereen die graag wil komen nu even mailt naar grafkanker@hotmail.com, dan zal ik t.z.t. berichten met aanvangstijd en vergaderplek verspreiden. Want we willen natuurlijk geen toeristen op onze meeting.
Wittgenstein
  vrijdag 9 januari 2004 @ 14:07:12 #171
11923 I.R.Baboon
pi_16100714
U kunt hier overigens wel doorgeven dat u gaat mailen.
pi_16100857
Ik heb sowieso zelf wel een hoop mailadressen, trouwens. Het gaat om overzicht en discretie.
Wittgenstein
pi_16100938
Ik wil graag even van de gelegenheid gebruik maken om te melden dat ik zojuist een bericht heb gezonden naar grafkanker@hotmail.com.

Het is me op uiterst aangename wijze meegevallen.

pi_16101028
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 03:22 schreef Koekepan het volgende:
thabit (vlak deze gevaarlijke outsider niet uit)
Uncle_Sam (de ex-kapitalist)
Sports-Illustrated
beeer
Batuwu
JAM (in de rol van puber)
Eigenlijk heb ik alleen van deze mensen hun adressen nog nodig, valt me in.
Wittgenstein
pi_16101058
quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 14:00 schreef Koekepan het volgende:
Want we willen natuurlijk geen toeristen op onze meeting.
Natuurlijk niet .
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
pi_16101101
quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 14:18 schreef Litpho het volgende:

[..]

Natuurlijk niet .

En IT-consultants zouden we sowieso niet terugmailen, hahaha.
Wittgenstein
pi_16101326
quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 14:14 schreef Gellius het volgende:
Ik wil graag even van de gelegenheid gebruik maken om te melden dat ik zojuist een bericht heb gezonden naar grafkanker@hotmail.com.
Ik ook!
pi_16101422
Ik heb bericht gehad van de Kanker dat-ie tweemaal per omgaande geantwoord heeft.
Wittgenstein
pi_16102009
Driemaal.
Wittgenstein
pi_16102895
Godver, dan moet ik zeker ook nog onverwacht langskomen.
Kapitalisatie is de beste remedie tegen ideologische inhoud. - Zodiakk.
FA Jump: webicon weggehaald wegens wachtwoord beveiliging
  vrijdag 9 januari 2004 @ 16:35:41 #181
8369 speknek
Another day another slay
pi_16105275
quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 01:18 schreef Koekepan het volgende:
En ik:

[afbeelding].

Johnny Depp? Of Dr. Egon Spengler van de Ghostbusters?
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  Admin vrijdag 9 januari 2004 @ 16:55:51 #182
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_16105826
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 17:38 schreef Vlens_de_Vos het volgende:

[..]

Speciaal voor jou uit Zuid-Korea geimporteerd, yvonne. .

Mooi, dan komen Seborik en ik
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_16113407
Ok, ik heb gemaild. .
Een auto en een man en een rivier
Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
  zaterdag 10 januari 2004 @ 02:51:19 #184
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_16121312
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 22:00 schreef zodiakk het volgende:
want je ziet in mij een verloren broer
Ik dacht dat ik dat was.

En waarom heeft niemand mij op dit topic geweest?

pi_16121815
Dag, broer. We zijn zo zoetjes aan wel compleet hè? .
Wittgenstein
  zaterdag 10 januari 2004 @ 04:12:10 #186
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_16121829
O. In dat geval zal ik dan wel afwezig blijven...
pi_16121871
quote:
Op zaterdag 10 januari 2004 04:12 schreef broer het volgende:
O. In dat geval zal ik dan wel afwezig blijven...
Ik zou het wel leuk vinden als je komt!
pi_16121883
maar ik ben dan ook dronken
en verbaads dat ik alles nog zo goed typ
dus let niet op mij
niemand wil dat je komt
allee ik
  zaterdag 10 januari 2004 @ 04:33:34 #189
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_16121893
quote:
Op zaterdag 10 januari 2004 04:26 schreef thaleia het volgende:
Ik zou het wel leuk vinden als je komt!
Ik ook. Maar KP heeft zojuist besloten dat jullie al compleet zijn.

Ik blijf dus maar thuis. Dan post ik wel in het thuisblijverstopic.

pi_16121903
Ik vind dat je moet komen. ik omring mij graag met mensen die vele malen slimmer zijn dan ik.

alsjeblieft?

pi_16121905
quote:
Op zaterdag 10 januari 2004 04:33 schreef broer het volgende:

[..]

Ik ook. Maar KP heeft zojuist besloten dat jullie al compleet zijn.

Ik blijf dus maar thuis. Dan post ik wel in het thuisblijverstopic.

Kijk, als je nou dood was geweest, dan hadden we met z'n allen kunnen zuipen.
  zaterdag 10 januari 2004 @ 04:42:51 #192
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_16121914
quote:
Op zaterdag 10 januari 2004 04:38 schreef thaleia het volgende:
Ik vind dat je moet komen. ik omring mij graag met mensen die vele malen slimmer zijn dan ik.
Ik gok dat je dat niet vaak zal lukken.

Mensen die vele malen dronkener zijn dan jij. Dat zal je lukken. Maar slimmer? Nee, dat niet...

zaterdag 10 januari 2004 @ 04:43:39 #193
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_16121917
quote:
Op zaterdag 10 januari 2004 04:38 schreef thabit het volgende:
Kijk, als je nou dood was geweest, dan hadden we met z'n allen kunnen zuipen.
En je laat je tegenhouden door het feit dat ik niet dood ben?

Dat is bijna ontroerend...

pi_16121928
met gemak. maar ze zijn in canada. dus ben ik verdrietig en zoek troost. op een #filosofiemeeting. het zou beter zijn om die dag uit te roepen tot de dag waarop ik niet zuip en thuisblijf om te studeren.

dus het zal er wel op uitdraaien dat ik gewoon kom. haal dat vraagteken bij mijn naam maar weg

pi_16121968
Goed. Nu ben ik te dronen om nog te doen alsof ik sarcasme niet herken. Laat ik maar gaan slapen, met het stellige voornemen om de 7e nog neer te zuipen
pi_16124965
Hoofdpijn
Wellicht moet ik dat stellige voornemen toch maar weer laten varen. Ik ben immers Koekepan niet.
  zaterdag 10 januari 2004 @ 12:52:58 #197
3878 Vork
Manisch creatief
pi_16124996
Ach, je zou zo nu en dan toch best wel eens wat mogen smokkelen, als je er jezelf en andere een groot plezier mee doet uiteraard. Anders heeft het weinig zin
pi_16127606
Ik bedoelde dat we met Broer compleet zouden zijn....
Wittgenstein
  zaterdag 10 januari 2004 @ 16:42:57 #199
11923 I.R.Baboon
pi_16130512
Broer, we moeten deze meet ook weer een semi-bikkeltijder hebben die zich absoluut niet thuisvoelt, en lamon wil vast niet.

Bovendien heeft jouw weblog maandenlang mijn sig opgeleukt.

pi_16130632
Hahaha ja! Die ontheemde uitdrukking op het gezicht van Lamon is een van de weinige dingen die me wel bijgebleven zijn. .
Wittgenstein
  zaterdag 10 januari 2004 @ 16:50:00 #201
3878 Vork
Manisch creatief
pi_16130685
Ja toen was je nog nuchter.
pi_16133577
Ik heb nog een verzoek:

pi_16133627
Inderdaad!

.

Wittgenstein
pi_16133666
Ha! Nou weet ik het!
spoiler:

Wolfje is eigenlijk PIET!
pi_16134829
In de serie "terugblikken op #filosofiemeetings", vandaag een terugblik op 11 mei 2002.

"Mogen wij nog twee biertjes?"
"Komt eraan, meneer."
"Hallo, ik ben Kim."
"Nee, de biodiversiteit neemt eerst af en dan pas toe."
"Marten?"
"Ja, maar dat is nu juist de essentie van het mens-zijn."
"Ik speelde altijd Mario Bros. Hahaha."

Dat was hem weer, mensen. Volgende week een terugblik op die gouwe ouwe, 31 augustus 2001.

Wittgenstein
pi_16135104
quote:
Op zaterdag 10 januari 2004 19:38 schreef Koekepan het volgende:
In de serie "terugblikken op #filosofiemeetings", vandaag een terugblik op 11 mei 2002.

"Hallo, ik ben Kim."

Wanneer was dan die meeting van:
"Hoi, met k_i_m, ik kan niet komen want ik ga B**** neuken"?
  zaterdag 10 januari 2004 @ 19:53:00 #207
3878 Vork
Manisch creatief
pi_16135261
quote:
Op zaterdag 10 januari 2004 19:48 schreef thaleia het volgende:
Wanneer was dan die meeting van:
"Hoi, met k_i_m, ik kan niet komen want ik ga B**** neuken"?
Dat was een meeting later. Dat was dezelfde meeting als van de trap of met die hele dronke #filosoof.
  zaterdag 10 januari 2004 @ 19:56:54 #208
43509 Eksteroog
pijnlijk maar mooi.
pi_16135383
quote:
Op zaterdag 10 januari 2004 16:47 schreef Koekepan het volgende:
Hahaha ja! Die ontheemde uitdrukking op het gezicht van Lamon is een van de weinige dingen die me wel bijgebleven zijn. .
is.
verwar mij niet met raven.
pi_16135555
quote:
Op zaterdag 10 januari 2004 19:56 schreef Eksteroog het volgende:

[..]

is.

Nee, de persoonsvorm congrueert met "dingen". Toch maar goed dat je een kloon gebruikt hebt. .
Wittgenstein
pi_16135853
Nee, thaleia, de meeting waarop jij doelt vond plaats op 20 september. Even kijken wat we ook alweer hadden:

31 augustus 2001. Trefwoorden: Ringo, pinpas, Indiaas restaurant, RaisinGirl is fantastisch, doorzakken en risk one.
28 december 2001 (Leiden). Trefwoorden: HighLander, Oxazepam en HighLander..., HighLander en risk one.
11 mei 2002. Trefwoorden: pannenkoeken, grootschalig, Bixister en GHaven, Kim aan de bar en risk one.
20 september 2002. Trefwoorden: retrograde amnesie en risk one.
7 februari 2004. (Dat wordt de volgende. Vermoedelijk zonder risk one.)

Deze lijst is als het ware het skelet voor wat er daartussendoor allemaal gebeurd is. Als iemand daar nog lijsten van heeft, heel graag.

Wittgenstein
pi_16136566
quote:
Op zaterdag 10 januari 2004 20:14 schreef Koekepan het volgende:
31 augustus 2001. Trefwoorden: Ringo, pinpas, Indiaas restaurant, RaisinGirl is fantastisch, doorzakken en risk one.
De Koekepan-hand-op-het-voorhoofd.
quote:
28 december 2001 (Leiden). Trefwoorden: HighLander, Oxazepam en HighLander..., HighLander en risk one.
Officieel geen #filosofiemeeting. Onder de aanwezigen ook Bloemetje, Highlander, Breuls, Larissa (!) en yvonne op schoot.
quote:
11 mei 2002. Trefwoorden: pannenkoeken, grootschalig, Bixister en GHaven, Kim aan de bar en risk one.
k_i_m aan de bar, ingesloten door de freaks Gurgeh en Puntloos. Ook ik zou hem na een uurtje peren. Verdere opmerkelijke hoogtepunten: Koekepan en filosofische discussie over schoonheid, Gellarboy, Uncle_Sam en Kennyman equals economy.
quote:
20 september 2002. Trefwoorden: retrograde amnesie en risk one.
7 februari 2004. (Dat wordt de volgende. Vermoedelijk zonder risk one.)
Kots, likken, tijdelijke afwezigheid van ondergetekende, een dronken RaisinGirl, het oorkruisje van Lamon, Goldstrike, risk one.
quote:
Deze lijst is als het ware het skelet voor wat er daartussendoor allemaal gebeurd is. Als iemand daar nog lijsten van heeft, heel graag.
Belangrijke data (of schattingen daarvan)

eind augustus 2001: start van #filo
1 september 2001: verhuizing naar #filosofie
september 2001 januari 2002: Trivia (pf milosevich)
november 2001: toevoeging plunk
23 januari 2002: plunk-nacht
april 2002: toevoeging Vlens_De_Vos

Verder weet ik de data niet meer.

[Dit bericht is gewijzigd door zodiakk op 10-01-2004 20:42]

pi_16136943
quote:
Op zaterdag 10 januari 2004 20:41 schreef zodiakk het volgende:
Verdere opmerkelijke hoogtepunten: Koekepan en filosofische discussie over schoonheid
Dat is inderdaad opmerkelijk. Dat ik daar ooit een mening over gehad heb.
quote:
Gellarboy, Uncle_Sam en Kennyman equals economy.
Kennyman, ach ja. Die zat de economie gewoon uit te stralen als ware hij een kapitalistische versie van Jomanda.
quote:
eind augustus 2001: start van #filo
1 september 2001: verhuizing naar #filosofie
september 2001 januari 2002: Trivia (pf milosevich)
november 2001: toevoeging plunk
23 januari 2002: plunk-nacht
april 2002: de komst van Vlens_De_Vos
Dat laatste was februari 2002, zoals uit onderzoek gebleken is. Maar het moet gezegd worden dat Vlens' aanwezigheid natuurlijk altijd-al in #filosofie vervat was.
Wittgenstein
pi_16137454
quote:
Op zaterdag 10 januari 2004 20:58 schreef Koekepan het volgende:

[..]

Kennyman, ach ja. Die zat de economie gewoon uit te stralen als ware hij een kapitalistische versie van Jomanda.

.

Kennyman is tegenwoordig overigens volleerd ketaminesnuiver.

Is it washable?
  zaterdag 10 januari 2004 @ 22:07:28 #214
8369 speknek
Another day another slay
pi_16138783
Risk one is nu officieel een jaar weg. Weet iemand eigenlijk waar naartoe?
pi_16138855
Ja, ik denk dat hij het zelf wel weet, speknek.
Wittgenstein
pi_16138878
quote:
Op zaterdag 10 januari 2004 21:20 schreef Uncle_Sam het volgende:

[..]

.

Kennyman is tegenwoordig overigens volleerd ketaminesnuiver.

Ben jij trouwens nog op reis geweest met Albert? .
-
  zaterdag 10 januari 2004 @ 22:11:25 #217
8369 speknek
Another day another slay
pi_16138916
quote:
Op zaterdag 10 januari 2004 22:09 schreef Koekepan het volgende:
Ja, ik denk dat hij het zelf wel weet, speknek.
Ik vermoed dat risk one veel te intelligent is om zich nog met zulke aardse zaken te bemoeien.
pi_16139050
quote:
Op zaterdag 10 januari 2004 22:11 schreef speknek het volgende:

[..]

Ik vermoed dat risk one veel te intelligent is om zich nog met zulke aardse zaken te bemoeien.

Goeie!

Maar ik geloof niet dat hij ooit nog iets met #filosofie wil hebben uit te staan. Dat is dus heel jammer.

Wittgenstein
pi_16140113
quote:
Op zaterdag 10 januari 2004 22:10 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Ben jij trouwens nog op reis geweest met Albert? .

Het goede moment heeft zich helaas nog steeds niet voorgedaan. Zowel Kennyman (tripbuddy) als ik hadden de afgelopen tijd weinig dagen waarop we beiden beschikbaar waren om te trippen. En daarbij komt, ik wil gewoon een lekkere setting (d.w.z., met dingen als Internet en tv binnen handbereik en die zaken heb ik pas sinds vorige week beschikking op m'n kamertje.) Ben van plan het over twee weken te gaan doen, alleen vrees ik dat de sterkte van het spul iets minder is, .
Is it washable?
pi_16140160
quote:
Op zaterdag 10 januari 2004 22:51 schreef Uncle_Sam het volgende:

-knip-

Donker en droog bewaren, dan is er niets aan het handje. .
-
pi_16140285
Alles leuk en wel, maar wordt er nog gekomen op de #filosofiemeeting, of hoe zit dat?
Wittgenstein
  zaterdag 10 januari 2004 @ 23:06:55 #222
8369 speknek
Another day another slay
pi_16140560
quote:
Op zaterdag 10 januari 2004 22:58 schreef Koekepan het volgende:
Alles leuk en wel, maar wordt er nog gekomen op de #filosofiemeeting, of hoe zit dat?
Volgens mij is de filosofiemeeting toch meer het heimelijk smachten der frusto's. Wil je komen, dan ga je naar een onzin meet.
pi_16141079
Ik doelde eigenlijk op het gebrek aan nieuwe aanmeldingen, viezerd.
Wittgenstein
  zaterdag 10 januari 2004 @ 23:58:11 #224
8369 speknek
Another day another slay
pi_16142103
Ja sorry, maar een #filosofie meeting topic behoort nou eenmaal vunzige opmerkingen mijnerzijde te hebben.
pi_16145911
ja toch
pi_16146731
Geen 1 enkel woordje hoor ik erover hè... Geen 1 enkel woordje...
I´m back.
  zondag 11 januari 2004 @ 04:12:13 #227
9613 Seborik
I, Voyager
pi_16146760
quote:
Op zondag 11 januari 2004 04:06 schreef Ryan3 het volgende:
Geen 1 enkel woordje hoor ik erover hè... Geen 1 enkel woordje...
Arme Ryan3. Ik wil je graag omschrijven als een 2-sterren kruiswoordraadselspuzzleboekje dat vol is en achter is gelaten in een trein die rijdt tussen Hoorn en Enkhuizen.
pi_16151192
Streng, edoch rechtvaardig. .
Wittgenstein
  zondag 11 januari 2004 @ 15:59:23 #229
79140 Koolraap
Brassica Napus
pi_16154506
Ik heb het idee dat er ook geneukt wordt tijdens een #filosofiemeeting. Waar wordt de daad dan verricht? In het toilet?
pi_16154891
Enkel als plunk komt.
Als ik Xanthippe onder de duim heb, dan heb ik geen moeite in de omgang met andere mensen
pi_16157573
quote:
Op zaterdag 10 januari 2004 18:44 schreef thaleia het volgende:
Ik heb nog een verzoek:

[afbeelding]

gelukkig heeft iemand mij wel op dit topic geweest enne.. Piet zou vast graag komen, maar hij kan alleen als 't niet te laat begint... (en dus thaleia, kan er niemand voor je invallen die avond?)
  maandag 12 januari 2004 @ 00:46:42 #232
8369 speknek
Another day another slay
pi_16172997
Als schorpioen weer komt, moeten eigenlijk ook MeneerAart en Ringo weer langskomen.
pi_16173206
quote:
Op maandag 12 januari 2004 00:46 schreef speknek het volgende:
Als schorpioen weer komt, moeten eigenlijk ook MeneerAart en Ringo weer langskomen.
Ik zal Ringo wel overhalen. Maar dan moet jij ook mee gaan zuipen en niet na het eten aftaaien.
  maandag 12 januari 2004 @ 00:57:21 #234
8369 speknek
Another day another slay
pi_16173254
Die fout heb ik daarna nooit meer gemaakt!
pi_16173370
Als Ringo komt, beloof ik dat ik niet voor 20:00u dronken word!
Wittgenstein
pi_16173401
Of misschien wel helemaal niet.
Wittgenstein
pi_16173700
quote:
Op maandag 12 januari 2004 01:02 schreef Koekepan het volgende:
Als Ringo komt, beloof ik dat ik niet voor 20:00u dronken word!
Ik heb je nog nooit dronken meegemaakt (of uberhaupt irl) dus weet ik niet of dit nu een belofte is of een bedreiging.
pi_16173879
Ik had het ook niet verwacht, eigenlijk. En ik verwacht het voor de volgende keer ook niet. Maar wie weet wat vrouwe Fortuna op ons pad legt.
Wittgenstein
  maandag 12 januari 2004 @ 10:25:53 #239
37950 JAM
Sic transit gloria mundi.
pi_16178441
Wiehoei ! Eindelijk zit mijn ban er weer op. Bij deze een bevestiging voor de meeting.
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
  maandag 12 januari 2004 @ 12:19:12 #240
11923 I.R.Baboon
pi_16181185
quote:
Op maandag 12 januari 2004 00:46 schreef speknek het volgende:
Met MrAart is al contact opgenomen.
  maandag 12 januari 2004 @ 15:52:19 #241
37950 JAM
pi_16187189
Ik zal mijn arrogantie en luiheid in al zijn glorie tentoonstellen. .
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
pi_16207128
Kwamen plunk en Ollie maar.
  dinsdag 13 januari 2004 @ 11:39:20 #243
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_16214740
Heeft het zin voor mij om te komen, of had ik beter op een interessanter topic kunnen klikken?
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
pi_16215500
quote:
Op dinsdag 13 januari 2004 01:22 schreef Seborik het volgende:
Kwamen plunk en Ollie maar.
.
pi_16235008
quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 14:14 schreef Gellius het volgende:

Het is me op uiterst aangename wijze meegevallen.

Ik ook. Mijn god, wat een afknapper.
  woensdag 14 januari 2004 @ 00:38:04 #246
37950 JAM
pi_16239895
Ik bedenk me opeens dat we nog geen excuus-allochtoon hebben. Iemand interesse ? .
pi_16240297
quote:
Op woensdag 14 januari 2004 00:38 schreef JAM het volgende:
Ik bedenk me opeens dat we nog geen excuus-allochtoon hebben. Iemand interesse ? .
Of een excuus-homo. Dat schijnt ook heel hip te zijn. .
  woensdag 14 januari 2004 @ 00:55:22 #248
11923 I.R.Baboon
pi_16240518
Ik wil wel excuus-genie zijn.
  woensdag 14 januari 2004 @ 00:55:45 #249
11923 I.R.Baboon
pi_16240533
quote:
Op woensdag 14 januari 2004 00:55 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik wil wel excuus-genie zijn.
En excuus-crewlid natuurlijk.
  woensdag 14 januari 2004 @ 01:05:43 #250
37950 JAM
pi_16240837
Ah, voor de geïnteresseerden, er komt een penislengte-meting tussen Zodiakk en Berserker ! .
  woensdag 14 januari 2004 @ 01:46:10 #251
37950 JAM
pi_16241714
Harry Mullisch is een lamlul. .
pi_16242236
1
pi_16242237
2
pi_16242238
3
pi_16242239
4
pi_16242240
5
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties