abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16026349
dan gaan doen?

Ik zou echt alleen maar gestoorde dingen gaan doen, raften met mijn vrienden in mijn subtropisch zwemparadijs... de vrouw van millstone huren als groepshoer.

ow en natuurlijk heel erg leuk is om een huis op de maan te kopen en dan met 5 miljoen aan postzegels op de bus doen en de PTT aanklagen als hij niet aankomt

Ik zou een spiksplinter nieuwe ferarri midden op de markt hier helemaal slopen en dan lachent weglopen. een enorme jachtkopen, dat laten zinken in mijn privé baai omdat ik het leuk vind om te wrakduiken

een huis laten bouwen over een berg met rivier en daar een wildwaterbaan van maken.

en dan zal het wel zo'n beetje op zijn

Spam uit sig verwijderd door FA, niet terug plaatsen.
pi_16026357
Ja hoor.
pi_16026473
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 00:51 schreef GWD het volgende:
ferarri
Sorry dat ik dit quote, maar in licht van jepost vind ik het toch wel erg hilarisch.
pi_16026554
Ik zou mr Hefner bellen. en daarna alles regelen. Ik wil zijn leven
Mijn email adres is <fok-username>@hotmail.com
pi_16026560
quote:

en dan lachent weglopen. een enorme jachtkopen,

Als je geen haast had met dit bericht te typen, dan raad ik je een cursus Nederlands aan
I am nobody, nobody is perfect, therefore I am perfect
pi_16026562
je kan natuurlijk ook arme mensen helpen .. maar dat terzeide
pi_16026623
Ik zou van het meerendeel aandelen kopen of startende bedrijven financieren. Van de rest zou ik kleding kopen, een chique auto, schaatsen en een nieuwe PC.

Wat me ook leuk lijkt is een echte liberale partij op richten.

[Dit bericht is gewijzigd door Steijn op 07-01-2004 01:10]

pi_16026638
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 01:01 schreef HRR het volgende:
je kan natuurlijk ook arme mensen helpen .. maar dat terzeide
Arme mensen zijn het meest gebaad bij het opheffen van de landbouwsubsidies.
pi_16026653
quote:
lachent
Ik zou een cursus spellen volgen als ik jouw was.
Lachend
pi_16026664
quote:
dan gaan doen?

Ik zou echt alleen maar gestoorde dingen gaan doen, raften met mijn vrienden in mijn subtropisch zwemparadijs... de vrouw van millstone huren als groepshoer.

ow en natuurlijk heel erg leuk is om een huis op de maan te kopen en dan met 5 miljoen aan postzegels op de bus doen en de PTT aanklagen als hij niet aankomt

Ik zou een spiksplinter nieuwe ferarri midden op de markt hier helemaal slopen en dan lachent weglopen. een enorme jachtkopen, dat laten zinken in mijn privé baai omdat ik het leuk vind om te wrakduiken

een huis laten bouwen over een berg met rivier en daar een wildwaterbaan van maken.

Jij kunt niet echt met dat geld om gaan.
  woensdag 7 januari 2004 @ 01:06:54 #11
44414 DaBoaz
je moet niet zoveel denken
pi_16026676
maar in licht van jepost?
how could it hurt you when it looks so good
pi_16026691
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 01:05 schreef Orion-666- het volgende:

[..]

Ik zou een cursus spellen volgen als ik jouw was.

En voor jou een cursusje grammatica.
pi_16026707
Ik zou echt heel gek gaan doen.
Lekker gek op de Dam kunstjes doen en bedelen in de trein.
Ohohoh wat zou ik gek gaan doen
  woensdag 7 januari 2004 @ 01:08:56 #14
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_16026719
quote:
dan gaan doen?

Jij bent wel een beetje destructief aangelegd he?

Stel je voor dat de mensen die echt in de miljarden hebben, met regelmaat dit soort gedrag zouden vertonen. Dan zou dat echt het gesprek van de dag zijn en zou iedereen hoofdschuddend spreken over het 'schandalige gedrag' dat deze rijken vertoonden...

Waarschijnlijk was topicstarter dan de eerste die daar een klaagtopic over zou openen

Krekker is de bom!
pi_16026746
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 01:01 schreef henk.jansen het volgende:

[..]

Als je geen haast had met dit bericht te typen, dan raad ik je een cursus Nederlands aan

3 joints en 5 bier later verhaal .. 's nachts terwijl ik dood op ben getyped ook goed??
pi_16026747
Ik zou het grootste broodje zalmsalade bij bakkerij Bart kopen .
pi_16026756
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 01:06 schreef Steijn het volgende:

[..]

Jij kunt niet echt met dat geld om gaan.

jawel dat zie je toch
  woensdag 7 januari 2004 @ 01:11:27 #18
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_16026768
Ik zou overigens al het geld in mijn potje voor mijn evil wereld-dominatie-plan gooien. Stop momenteel al mijn 'vervelend te gebruiken' kleingeld erin. Heb al zeker 90 cent!
Krekker is de bom!
pi_16026782
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 01:10 schreef Lexie het volgende:
Ik zou het grootste broodje zalmsalade bij bakkerij Bart kopen .
lol dan ben je ook al bijna door je miljard heen
pi_16026800
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 01:11 schreef KreKkeR het volgende:
Ik zou overigens al het geld in mijn potje voor mijn evil wereld-dominatie-plan gooien. Stop momenteel al mijn 'vervelend te gebruiken' kleingeld erin. Heb al zeker 90 cent!
ik had ook zo'n potje .. totdat ik stopte met werken ... zat bijna 600 euro ana kleingeld in
pi_16026862
En dan zou ik alle huizen en grond in Friesland kopen, en er dan een hele mooie vijver van maken .
  woensdag 7 januari 2004 @ 01:17:28 #22
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_16026908
Mensen die zich meer intresseren in het uitgeven van geld als in het vergaren ervan zullen het nooit in grote bedragen bezitten, hetzij ze erven of stelen.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  woensdag 7 januari 2004 @ 01:18:43 #23
76500 Spyder
onweerstaanbaar onuitstaanbaar
pi_16026931
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 01:17 schreef Pietverdriet het volgende:
Mensen die zich meer intresseren in het uitgeven van geld als in het vergaren ervan zullen het nooit in grote bedragen bezitten, hetzij ze erven of stelen.
Kut dat ik geen crimineel ben of rijke voorouders heb
Deze post wordt U aangeboden door: Audi, Bosch, Corel, Davilex, Eneco, Friki, G-Star, Hak, Intertoys, Johma, Kia, Lada, McDonalds, Nike, Ohra, Pepsi, Quantum, Radio 3FM, Sony, Toyota, Uncle Ben's, V&D, Wasa, Xerox, Yokohama, Zeeman
  woensdag 7 januari 2004 @ 01:21:23 #24
16639 giovan
Mr fancypants himself
pi_16026981
quote:

Iemand die reportage gezien over Dubai???????????
Daar hebben ze de wereld nagebouwd in zee..hele continenten in eilanden (uiteraard in miniatuur) van 3 of 4 ha per eiland. Je kan zo'n eilandje kopen en dan idd een waterval aanleggen..meest wouse wat ik heb gezien op gebied van rijkdom

[Dit bericht is gewijzigd door giovan op 07-01-2004 01:26]

pi_16027094
Het is:
1 mailjard euri.

Maar op zich mooie gedachte. Ik zou ongeveer hetzelfde doen. Zieke dingen enzovoorts.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')