Hallo SCHOP ja ik mis Monk ook heel erg ik weet alleen niet of het weer op tv komt.quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 22:03 schreef shredder het volgende:
Hallo SCHOP
ja ik mis Monk een beetje wanneer komt het weer eens een keer.
Hoe laat was dat?quote:Op zaterdag 20 november 2004 23:35 schreef dewd het volgende:
Hmm ik zag vandaag weer een aflevering van Monk op de BBC
Kan een oudje zijn die ik misschien gemist heb maar toch een klein beetje hoop hier.
Okee bedankt, ik zal mijn tv-gids in de gaten houden.quote:Op zaterdag 20 november 2004 23:48 schreef dewd het volgende:
3:40 pm Monk Rond half 5 lokale tijd denk ik dan?
Prinsesquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 23:50 schreef Tokay het volgende:
[..]
Hallo SCHOP ja ik mis Monk ook heel erg ik weet alleen niet of het weer op tv komt.
Bel anders eens met die persvoorlichter die hier ergens boven staat of stuur hem een mailtje dan weet je binnenkort misschien wel meer.
Bij deze wil ik ook even de groeten doen aan mijn lieve ChOas spreek je snel weer
Waar, ook op BBC?quote:Op zondag 23 januari 2005 00:06 schreef SlimShady het volgende:
Ik zag 'm ook vandaag. Echt heel toevallig tijdens het zappen, zag ik Monk tijdens de intro.
Zeker wel een goede aflevering.
Ah, jammer dat ik die gemist heb dan.quote:Op zondag 23 januari 2005 23:40 schreef SlimShady het volgende:
Die aflevering van gister was ook een beetje emotioneel.
"Monk heeft ook gevoelens."
*Herinnering in mobiel plantquote:Op zaterdag 29 januari 2005 15:00 schreef Tokay het volgende:
Okee, schopje voor de Monk-fans.
Niet meer te zien bij Veronica, maar wel te volgen op de BBC.
Vanmiddag kijken dus, Monk, 17.25 u. BBC 2
[afbeelding]
Mooi, veel plezier.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 15:03 schreef mechatronics het volgende:
[..]
*Herinnering in mobiel plant
Ik ga ook weer kijkenquote:Op zaterdag 29 januari 2005 15:04 schreef Tokay het volgende:
[..]
Mooi, veel plezier.
You're welcome.
Tsssssk.quote:Op zondag 27 februari 2005 17:18 schreef mechatronics het volgende:
Huey! thanks voor de schop! ik was het bijna vergeten
Er staat de eerste serie, ik vermoed dat dat seizoen 1 is.quote:Op donderdag 30 november 2006 13:47 schreef boneyard het volgende:
enig idee welk seizoen ze uitzenden?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |