quote:
Goodluck schreef ooit ergens het volgende:Deze leek me wel thuishoren in Pol.
Het moge duidelijik zijn dat de publieke media nogal links georienteerd zijn. In zowat iedere actualiteitenrubriek word openlijk de aanval op het kabinet Balkenende geopend, men kan het alleen maar hebben over de nare gevolgen van de bezuinigingen en men drijft openlijk de spot met het kabinet. Altijd maar drammen, altijd maar zeuren. Want Balkenende 2 is "een ramp voor het land".Mischien komt het omdat ik rechts ben, maar ik word er onderhand een beetje doodmoe van om iedere keer weer die (ongegronde) kritiek aan te horen die bovendien van mijn belastingcenten betaald word. Neem nou buitenhof: wat eigenlijk een objectief, politiek discussie programma zou moeten zijn. Men heeft een openlijke rubriek waarin mensen kritiek mogen leveren op "het slechte kabinet".
Of wat te denken van mensen als Karel de Graaf en Fons de Poel ?Mischien ligt het allemaal wel aan mij en ben ik een zwartgallige, rechtse zeurkous, mischien zijn er meer mensen die dit zo ervaren ?
[Dit bericht is gewijzigd door Goodluck op 07-01-2004 00:25]
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 00:11 schreef Goodluck het volgende:
Kan iemand ff de spelfouten uit de topictitel halen ?
quote:Ai, dit is wel heel pijnlijk
Links georienteerd media del 3
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 00:13 schreef RichardQuest het volgende:[..]
[..]Ai, dit is wel heel pijnlijk
[Dit bericht is gewijzigd door Goodluck op 07-01-2004 00:19]
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 00:07 schreef Goodluck het volgende:[..]
Bij mij niet hoor.
Maar als het algemeen bekend is kun je vast wel even een bron noemen. Toch ?
[Dit bericht is gewijzigd door sjun op 07-01-2004 00:23]
quote:Ik bedoel eigenlijk meer te zeggen dat ik een andere Rottenberg zag dan toen hij nog aktief voor de PvdA was. Hij leek rechtser.
Op woensdag 7 januari 2004 00:07 schreef ub40_bboy het volgende:[..]
Hij had meningsverschillen over het decor. Hij wou hetzelfde decor als bij Nederland kiest, met publiek. En ook was hij het over een paar andere dingen niet eens met de programma makers. Hij werd helemaal niet te kritisch.
Philomena Bijlhout heeft tijdens een radio programma gezegd dat Wouke Van Scherrenburg te nauwe banden had met de vvd en een aantal vvd coryfeeėn. Zei vond het onzin, maar ze ontkende niet dat ze op de VVD stemde
radio programma kan ik helaas niet terugvinden, wel een artikel in De Groene waar het zijdelings wordt aangesneden
quote:Ah.....
Op woensdag 7 januari 2004 00:13 schreef Goodluck het volgende:[..]
de "E" is kapoet.
quote:Even de politieke journalisten op een rijtje, als het klopt vind ik het goed verdeeld. En ik merk er weinig van, al maakt Frieso wel een aantal domme fouten.
Op dinsdag 6 januari 2004 23:21 schreef SCH het volgende:[..]
Frits Wester: CDA, hij was woordvoerder van de fractievoorzitter.
Wouke van Scherrenburg: VVD
Job Frieszo: PvdA
Joost Karmans: VVD
Pim van Galen van de SP.Als je het wilt horen. Maar gemiddeld gesproken merk je er niks van.
[Dit bericht is gewijzigd door RichardQuest op 07-01-2004 00:24]
quote:Ondanks alles gebied de eerlijkheid mij te zeggen dat ik liever naar Nova dan naar Barend en van Dorp kijk.
Op woensdag 7 januari 2004 00:16 schreef Aaahikwordgek het volgende:[..]
Ik bedoel eigenlijk meer te zeggen dat ik een andere Rottenberg zag dan toen hij nog aktief voor de PvdA was. Hij leek rechtser.
Overigens vind ik meningsverschillen hetzelfde als kritiek.
quote:Ik wou er nog bij zetten meningsverschil over iets niet inhoudelijks maar toen was dat topic al dicht. Dus dat hij niet weggestuurd om zijn politieke voorkeur.
Op woensdag 7 januari 2004 00:16 schreef Aaahikwordgek het volgende:[..]
Ik bedoel eigenlijk meer te zeggen dat ik een andere Rottenberg zag dan toen hij nog aktief voor de PvdA was. Hij leek rechtser.
Overigens vind ik meningsverschillen hetzelfde als kritiek.
Hij is weggestuurd naar meningsverschillen over decor, duo's waarin gepresenteerd zou moeten worden, en nog een paar kleine onbenullige dingen.
[Dit bericht is gewijzigd door ub40_bboy op 07-01-2004 00:24]
quote:Vage bronnen dus.
Op woensdag 7 januari 2004 00:17 schreef Tony_Montana67 het volgende:
om ff terug te komen op WoukePhilomena Bijlhout heeft tijdens een radio programma gezegd dat Wouke Van Scherrenburg te nauwe banden had met de vvd en een aantal vvd coryfeeėn. Zei vond het onzin, maar ze ontkende niet dat ze op de VVD stemde
radio programma kan ik helaas niet terugvinden, wel een artikel in De Groene waar het zijdelings wordt aangesneden
http://www.groene.nl/2002/0228/mf_wouke.html
quote:Bij mij wisselt het, hangt van onderwerpen en actualiteit af. Ik vind Pauw en Polak af en toe best lekker zuigend interviewen, maar ik kan er ook van gruwelen.
Op woensdag 7 januari 2004 00:18 schreef Goodluck het volgende:[..]
Ondanks alles gebied de eerlijkheid mij te zeggen dat ik liever naar Nova dan naar Barend en van Dorp kijk.
quote:Okay, fair enough.
Op woensdag 7 januari 2004 00:18 schreef ub40_bboy het volgende:[..]
Ik wou er nog bij zetten meningsverschil over iets niet inhoudelijks maar toen was dat topic al dicht. Dus dat hij niet weggestuurd om zijn politieke voorkeur.
Hij is weggestuurd naar meningsverschillen over decor, duo's waarin gepresenteerd zou moeten worden, en nog een paar kleine onbenullige dingen.
quote:Ik moet eerlijk zeggen dat ik Pauw een goed intrviewer vind.
Op woensdag 7 januari 2004 00:20 schreef Aaahikwordgek het volgende:[..]
Bij mij wisselt het, hangt van onderwerpen en actualiteit af. Ik vind Pauw en Polak af en toe best lekker zuigend interviewen, maar ik kan er ook van gruwelen.
[Dit bericht is gewijzigd door Goodluck op 07-01-2004 00:27]
quote:Sorry, meer kan ik niet vinden, en de Groene is een goed journalistiek blad. Links, maar altijd goed onderbouwt. Ik vind het een zwaktebod van je. Het staat beknopt in die bron en het is in de media geweest. Als je het niet gelooft slaap ik er geen seconde minder om
Op woensdag 7 januari 2004 00:20 schreef Goodluck het volgende:
Vage bronnen dus.
En de groene Amsterdammer is al helemaal een bron om je te bescheuren.
quote:LOL
Op woensdag 7 januari 2004 00:22 schreef Goodluck het volgende:[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik Pauw een goed intrviewer vind.
Barend en van dorp is regelrechte linkse borrelnotenpraat.
Barend en Van Dorp laten nooit iemand uitspreken en blijven hun vraag zolang herhalen totdat ze het antwoord krijgen dat ze willen horen. Jan Mulder kan soms wel eens lekker bot uit de hoek komen, maar soms is dat ook zeer onterecht. Bij een minister riep die een keer iets als "rot toch op man!", dat vond ik wel amusant, want B en V D kregen het schaamrood op de kaken en die minister moet gewoon tegen een stootje kunnen.
quote:Buiten het feit dat het i.d.d een linkse bron is (wat in principe niet uit hoeft te maken) lees ik in het artikel alleen iets over Philomena Bijlhout die dacht dat Van Scherenburg banden met de VVD zou hebben. In het artikel staat nergens te lezen dat Scherrenburg dit bevestigt.
Op woensdag 7 januari 2004 00:24 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Sorry, meer kan ik niet vinden, en de Groene is een goed journalistiek blad. Links, maar altijd goed onderbouwt. Ik vind het een zwaktebod van je. Het staat beknopt in die bron en het is in de media geweest. Als je het niet gelooft slaap ik er geen seconde minder om
Bullshit i.d.d !
quote:Groene Amsterdammer, staat voor kwaliteit en intellectualiteit.
Op woensdag 7 januari 2004 00:20 schreef Goodluck het volgende:[..]
Vage bronnen dus.
Je zegt dat alleen over de Groene Amsterdammer, omdat je denkt dat het toch niet waar is. En nu nog steeds lekker kan volhouden dat journalisten allemaal links zijn.
quote:Ik vind de Groene een gedegen journalistiek blad ondanks haar accent op linkse issues. Als bron neem ik dat blad zeker serieus omdat het in mijn ogen doorgaans gedegen journalistieke producten brengt die verifieerbaar zijn.
Vage bronnen dus.
quote:Of die keer dat hij Hirsi Ali recht in haar gezicht een onaantrekkelijke vrouw noemde.
Op woensdag 7 januari 2004 00:28 schreef Aaahikwordgek het volgende:[..]
LOL
Barend en Van Dorp laten nooit iemand uitspreken en blijven hun vraag zolang herhalen totdat ze het antwoord krijgen dat ze willen horen. Jan Mulder kan soms wel eens lekker bot uit de hoek komen, maar soms is dat ook zeer onterecht. Bij een minister riep die een keer iets als "rot toch op man!", dat vond ik wel amusant, want B en V D kregen het schaamrood op de kaken en die minister moet gewoon tegen een stootje kunnen.
Al met al leuk voor een avondje lachen, maar journalistiek niet echt betrouwbaar.
[Dit bericht is gewijzigd door Goodluck op 07-01-2004 00:37]
quote:Goed, maar lees dan op zijn minst even de bron die wordt aangehaald. nergens is te lezen dat Van Scherrenburg banden met de VVD zou hebben (op een vage roddel van Philomena Bijlhout na)
Op woensdag 7 januari 2004 00:29 schreef sjun het volgende:[..]
Ik vind de Groene een gedegen journalistiek blad ondanks haar accent op linkse issues. Als bron neem ik dat blad zeker serieus omdat het in mijn ogen doorgaans gedegen journalistieke producten brengt die verifieerbaar zijn.
Mijn persoonlijke mening over de Groene zal ik je in het belang van de discussie besparen.
quote:Wat doe jij hier dan nog? Je gelooft toch niks? Waarom is de Groene Amsterdammer geen bron? Ik weet het uit de eerste hand maar je gelooft het toch niet, dus wat heeft het voor zin. Als ik de PvdA had gezegd, had je het meteen geloofd
Vage bronnen dus.
quote:Inderdaad een hoop borrelpraat, maar ministers etc. komen er maar wat graag.
Op woensdag 7 januari 2004 00:30 schreef Goodluck het volgende:[..]
Of die keer dat hij Hirsi Ali recht in haar gezicht een onaantrekkelijke vrouw noemde.
Al met al leuk voor een avondje lachen, maar journalistiek niet echt betrouwbaar.
quote:Goed, mischien had ik hun journalistieke integriteit niet in twijfel moeten trekken.
Op woensdag 7 januari 2004 00:33 schreef SCH het volgende:[..]
Wat doe jij hier dan nog? Je gelooft toch niks? Waarom is de Groene Amsterdammer geen bron? Ik weet het uit de eerste hand maar je gelooft het toch niet, dus wat heeft het voor zin. Als ik de PvdA had gezegd, had je het meteen geloofd
Blijft staan dat ik nogmaals nergens in de genoemde bron iets concreets terug kan vinden over betrokkenheid van Van Scherrenburg bij de VVD.
quote:Kun je niet met een goeie bron komen waar het eenduidig in staat?
Op woensdag 7 januari 2004 00:33 schreef SCH het volgende:[..]
Wat doe jij hier dan nog? Je gelooft toch niks? Waarom is de Groene Amsterdammer geen bron? Ik weet het uit de eerste hand maar je gelooft het toch niet, dus wat heeft het voor zin. Als ik de PvdA had gezegd, had je het meteen geloofd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |