abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16076806
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 01:16 schreef Famas het volgende:
ik heb liever in m'n hele leven maar 2 vriendinnen gehad waar het echt goed mee ging dan dat ik er 20 had gehad waar het helemaal voor geen meter liep.....dusja
ik niet

[Dit bericht is gewijzigd door LoveHenk op 08-01-2004 18:42]

pi_16078868
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 18:15 schreef nozem het volgende:
Uiteindelijk is er maar een heel klein percentage mannen dat nooit aan de vrouw komt (0,1% ofzo) dus troost je daar mee
* Pheno troost zich met het feit dat ie bij de 0,1% hoort
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_16079013
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 18:15 schreef nozem het volgende:
Uiteindelijk is er maar een heel klein percentage mannen dat nooit aan de vrouw komt (0,1% ofzo) dus troost je daar mee
Dat zijn er zo'n 8.000 in heel Nederland. En minstens de helft daarvan zit volgens mij op Fok
BEAR... FORCE... ONE! HOO HA!
pi_16081218
Ik ben 16, en zit in een situatie die vrijwel hetzelfde is. Met alcohol ga je inderdaad veel makkelijker gesprekken aan en word je veel gezelliger (tenminste, dat is mijn ervaring en aan je verhaal te horen lijk je wel heel erg op mij), maar neem vooral niet teveel alcohol, zo heb ik ook mijn (enige? ik zou het niet weten) kans verneukt, je zegt dan zonder erbij na te denken echt verkeerde dingen...

Ik zit heel erg te twijfelen of ik nou op Invoeren moet drukken... Weet dat er best veel vrienden ook op fok zitten... achja... what the hell ook

Als je neus andersom zou staan, zou je verdrinken onder de douche.
  vrijdag 9 januari 2004 @ 21:47:31 #80
66379 tribianni
(-n + b) Dr. Drake Ramore
pi_16114004
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 23:12 schreef Rietvaerder het volgende:
Ten eerste, vrees ik dat jullie me ontzettend nerderig/wanhopig zullen vinden. Maar toch wil een jullie tips/mening horen.

Zal ff in kort uitleggen wie/wat ik ben. Ik ben een jongen van 18 jaar, nooit een vriendin gehad en dus ook niets daar omheen (zoenen enz enz). Tot voor kort misde ik dit alles niet, maar nu begin ik het toch wel te missen: ik wil ook een vriendin. Vooral krijg ik het gevoel sterk als ik stelletjes bijv. zoals vandaag een trein zie zitten of bij een film.

Maar het "probleem" is dat ik nogal verlegen ben, of nou ja, nog ingewikkelder, soms totaal niet en soms wel (ligt er ook aan wie er bij is). Ik durf dus eigenlijk niet op een meisje af te stappen zelf, en als een (knap) meisje mij aanspreek, klap ik 9 van de 10 keer dicht, wat dus een erg domme indruk achter laat.

Van het volgende punt weet ik niet of het een probleem kan zijn, maar zelf schaam ik me er voor: ik stotter. Soms erg, soms minder erg.. maar hierdoor ook weer onzekerder.

O ja, nog iets. Op mijn school zitten vrijwel geen meisjes, dus dat word ook lastig. Op mijn werk zijn er wel genoeg Maar ik moet zeggen, ik ga ook nooit stappen naar een disco bijv. Ik ga wel soms met vrienden naar de bios. Dit om een beetje een situatie te schetsen voor jullie.

Wat kan ik nou doen om gewoon wat opener te worden en een betere indruk achterlaten en dus kans op een meisje.

Man er zijn zoveel jongens van 18 die nog geen relatie hebben gehad of verliefd zijn geweest... Ik zou je niet zo druk maken. Komt vanzelf wel. D'r loopt vast wel een ander verlegen iemand rond zonder al te veel ervaring
YES! GESLAAGD!!!
  zaterdag 10 januari 2004 @ 21:13:01 #81
74514 El_Fenomino
Onstuitbaar Supertalent
pi_16137280
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 19:41 schreef Pheno het volgende:

[..]

* Pheno troost zich met het feit dat ie bij de 0,1% hoort

Eenieder is speciaal op zijn eigen manier..

Maarja zoals ik altijd zeg:

Als je kansloos bent moet je je geen zorgen maken, want dat heeft toch geen zin.
Als je wel kansen hebt dan moet je je geen zorgen maken, want dat heeft toch geen zin.

En ik zie wel wat er van mij terechtkom. Zolang ik maar gelukkig ben vind ik het prima.

[b][url=http://home.tiscali.nl/mytopia/vrouwen]Vrouwen fotoboek met 200 keer Anna Kournikova[/url][/b]
pi_16137582
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 19:45 schreef Kaensterle het volgende:

[..]

Dat zijn er zo'n 8.000 in heel Nederland. En minstens de helft daarvan zit volgens mij op Fok

goh, des te meer kans dat ik daarbij hoor...
Ehm... ok.
pi_16139878
quote:
Jezelf zijn helpt in ieder geval bij mij niet hoor. Dus dat is ook niet het middel om een vriendin te krijgen. Hopelijk voor de ts wel, maar ik word zo moe van dat er gezegd wordt dat dat hét middel is.
Ja en? Wat wil je er aan gaan doen? Jezelf veranderen? Je blijft immers jezelf! Bovendien ga je jezelf in allerlei bochten wringen, want je gaat jezelf veranderen. Dat MOET namelijk. Ik heb hetzelfde geprobeerd (dat zal ik eerlijkheidshalve erbij zeggen), maar ik werd daar niet echt gelukkig van.

Op een gegeven moment, na veel praten ook met mijn oudere broer (die echt het tegenovergestelde van mij is), ben ik tot de conclusie gekomen dat ik helemaal niet ontevreden ben over mezelf. Oké, ik ben geen prater, maar desalniettemin heb ik zo mijn goede kanten. Zolang je daar tevreden mee bent, word je ook wel 'gespot' door het vrouwelijke geslacht.

Dan komt er een ander probleem: hoe pik je die signalen op...het is ook nooit goed hè? ;-)

Succes! Ga bij jezelf ook na of je al je geluk en zaligheid moet ophangen aan iemand anders...het is mooi dat je een vriendin opsnort, maar je moet het ook alleen (of met vrienden) gezellig kunnen maken.

pi_16909948
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 23:23 schreef Rietvaerder het volgende:
Waarom hebben alle 18 jarige jongens dan al meerdere meiden gehad
Misschien is het je karakter?
  donderdag 5 februari 2004 @ 16:41:58 #85
83791 White_Wolf
The devil made me do it
pi_16915724
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 10:04 schreef Pheno het volgende:
Je leest het wel op dit forum dat je je goed moet verzorgen, maar als je dan vrouwen ziet lopen naast die 'sjonnie' types, denk ik maar niets meer.
Dat zijn dan ook net de vrouwen die je dus moet ontlopen.
"For the thing I greatly feared has come upon me. And what I dreaded has happened to me. I am not at ease, nor am I quiet; I have no rest, for trouble comes." Job 3:25,26
pi_16916269
Ach ik ben ook niet zo'n geluksvogel in de liefde, mja probeer me er bij neer te leggen en te genieten van de andere leuke dingen in het leven
OJAAJOH?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')