abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16021108
Stel voor je was op de een of andere manier in verleden gekomen en woonde in een oostenrijks dorpje. En toen ontmoette je kleine Adolf Hitler.

De dillema is dan als volgt, als je hem niet doodt dan gaat die gewoon doen wat die gedaan heeft. Maar je kunt hem ook doden en de dood van dat. leten we zeggen 7 jarig jongetje op je geweten hebben.

Wat zou je doen?

Ik zou niemand kunnen doden dus ik zou niets doen en dus kwam er wel 2e wereldoorlog.

En nee, alternatieven mogen niet!

pi_16021180
je moet Command & Conquer: Red Alert spelen. Dan krijg je een beetje een idee
All good things must come to an end...
pi_16021183
ik zou neit nadenken ik zou hem heeelll sneaky doden.....

[Dit bericht is gewijzigd door Geniuz_Nerd op 06-01-2004 21:54]

Hoe is het verder?
pi_16021190
Ik zou hem denk ik niet doden, want ik doe niet aan mensen doden en als er geen WO II was, waren er nu misschien wel nog ergere dingen bezig.
pi_16021198
ik zou hem niet doden want anders zou er geen 2e wereldoorlog geweest zijn dus volgens mij geen vooruitgang hier in NL dus dan zouden we nu een soort van arm derde wereldland zijn ofzo, denk ik
pi_16021206
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 21:48 schreef Praag het volgende:
een idee hoe het met de geschiedenis zou lopen
All good things must come to an end...
pi_16021216
Ik zou het niet doen omdat de gevolgen niet te overzien zijn, hoe erg de miljoenen doden ook zijn.
  Donald Duck held dinsdag 6 januari 2004 @ 21:50:58 #8
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_16021228
Ik zou hem niet doden. Het zou de wereldgeschiedenis te ingrijpend veranderen, de gevolgen zijn niet te overzien.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  dinsdag 6 januari 2004 @ 21:51:19 #9
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_16021241
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 21:48 schreef Geniuz_Nerd het volgende:
ik zou neit nadenken ik zou hem heeelll sneaky doden.....
Ja, en dan?

Dan moet je ook Stalin doden anders zou die Europa gaan overheersen.

En wat denk je dan van alle ontwikkelingen (Bijv radar) welke niet plaats gevonden hadden?

Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_16021253
Sorry ik doe niet aan zelfmoord.

Maar ik zou em wel een tip geven waar hij ooit goud moet verstoppen... welke locatie enzo en verder dan wat foto's en geluids opnamens maken en om zn handtekening vragen... flink wat geld eruit kloppen in ieder geval

/0
pi_16021263
ik zou wel het genot willen hebben om hem in elks geval een flinke klap op ze muil te geven..
The more you sweat in training, the less you bleed in combat | Krav Maga in Zwolle
pi_16021299
quote:
[TK] Red Alert 2, Tiberian Sun en...
  dinsdag 6 januari 2004 @ 21:53:22 #13
56701 PECR
Man bijt Hond
pi_16021310
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 21:52 schreef M4rk het volgende:
ik zou wel het genot willen hebben om hem in elks geval een flinke klap op ze muil te geven..
en dat hij dan per ongeluk van een hoge berg in oostenrijk valt
Op bovenstaande reacties zijn de algemene voorwaarden van toepassing. Deze kunnen wij op aanvraag per post verstrekken..
pi_16021327
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 21:52 schreef M4rk het volgende:
Wedden dat hij zn wraak op jou later dan wel krijgt
/0
pi_16021328
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 21:51 schreef wierdo6 het volgende:
Sorry ik doe niet aan zelfmoord.

Maar ik zou em wel een tip geven waar hij ooit goud moet verstoppen... welke locatie enzo en verder dan wat foto's en geluids opnamens maken en om zn handtekening vragen... flink wat geld eruit kloppen in ieder geval

ROFLOL-LMAO niet aangedacht
  dinsdag 6 januari 2004 @ 21:54:21 #16
53283 Captain_Chaos
Aláááááááárm.....
pi_16021336
Roald Dahl schreef er een mooi kort verhaal over...

De kwakkelende zwangerschap van een aandoenlijk gezinnetje van een Oostenrijks douaneambtenaar. Bij de bevalling ben je stikgelukkig dat het allemaal goed gaat. Ze noemen hem Adolf. Gefeliciteerd mevrouw Hitler, hij is kerngezond. Dat was best een rare gewaarwording.

Ik denk dat er wel een andere idioot had opgestaan om de boel te verstieren. De tweede wereldoorlog is nog altijd een direct voorvloeisel van de wrok uit de eerste wereldoorlog.

Ik had de ouders van de kleine Adolf waarschijnlijk bewogen hem op ballet te doen ter voorkoming van een al te bieke loopbaan.

Jawohl Herr Kaloin!
pi_16021370
ik denk niet dat als er geen 2e wo geweest was dat er dan geen radars werden uitgevonden.

roflol, wat een zin.

pi_16021385
Ik zou hem niet vermoorden.

reden? : Dan kon ik nu niet geinterreseerd zijn in 2e wereld oorlog

You watch you wait, you take a breath, Steady your gun, You take aim, Your heart stops, You squeeze the trigger, One shot One kill.
pi_16021389
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 21:54 schreef Captain_Chaos het volgende:
Roald Dahl schreef er een mooi kort verhaal over...

De kwakkelende zwangerschap van een aandoenlijk gezinnetje van een Oostenrijks douaneambtenaar. Bij de bevalling ben je stikgelukkig dat het allemaal goed gaat. Ze noemen hem Adolf. Gefeliciteerd mevrouw Hitler, hij is kerngezond. Dat was best een rare gewaarwording.

Ik denk dat er wel een andere idioot had opgestaan om de boel te verstieren. De tweede wereldoorlog is nog altijd een direct voorvloeisel van de wrok uit de eerste wereldoorlog.

Ik had de ouders van de kleine Adolf waarschijnlijk bewogen hem op ballet te doen ter voorkoming van een al te bieke loopbaan.

nee! of doden of niets veranderen.
pi_16021396
Als je hem vermoord had hadden we misschien nu wel een 2de WO, omdat we dan nog niet geleerd hebben dat oorlog spelen heel erg stout en fout is!
  dinsdag 6 januari 2004 @ 21:58:02 #21
53283 Captain_Chaos
Aláááááááárm.....
pi_16021438
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 21:56 schreef LoveHenk het volgende:

[..]

nee! of doden of niets veranderen.

Dan ging ik zelf op ballet !
Jawohl Herr Kaloin!
pi_16021446
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 21:56 schreef Metal_drums het volgende:

ff je testen, wie was de veldmaarschalk van de panzertruppen in 1941?
pi_16021482
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 21:46 schreef LoveHenk het volgende:
Stel voor je was op de een of andere manier in verleden gekomen en woonde in een oostenrijks dorpje. En toen ontmoette je kleine Adolf Hitler.

De dillema is dan als volgt, als je hem niet doodt dan gaat die gewoon doen wat die gedaan heeft. Maar je kunt hem ook doden en de dood van dat. leten we zeggen 7 jarig jongetje op je geweten hebben.

Wat zou je doen?

Ik zou niemand kunnen doden dus ik zou niets doen en dus kwam er wel 2e wereldoorlog.

En nee, alternatieven mogen niet!

Ik zou hem meenemen naar de toekomst en hem laten opnemen in zo'n streng opvoedkundig instituut voor jeugdcrimineeltjes, of een psychologisch onderzoekscentrum, afhankelijk van zijn mentale toestand op dat moment.

Als dat niet kon (en ik zou voorkennis hebben van de gebeurtenissen die zich zouden voordoen als ik hem liet leven): take him out. To quote Mr. Spock in Star Trek: "Jim, Edith Keeler must die!" En dan was Edith Keeler nog een goed persoon, kun je nagaan.

Aan de andere kant: de Tweede Wereldoorlog en de Holocaust waren niet uitsluitend het gevolg van Hitler, maar vanwege de omstandigheden die het voor hem mogelijk maakten om aan de macht te komen en die vreselijke dingen te doen. Als ik dan toch terug in de tijd kon gaan, dan zou ik de Fransen met high-tech wapens dwingen om de Duitsers in Versaille na de Eerste Wereldoorlog redelijk te behandelen. Of ik zou nog verder in het verleden gaan en Gavrilo Princip een kogel door zijn kop jagen voordat hij de Oostenrijks-Hongaarse Hertog en Gravin kon doodschieten. Of misschien moet ik nog verder terug, omdat de boel toen toch al uit de hand dreigde te lopen.... Aaaargh! Ben ik even blij dat ik niet kan tijdreizen en niet voor die keuze hoef te staan... Aan de andere kant: als ik erin zou kunnen slagen om tientallen miljoenen levens met mijn tijdreizen te redden en de vooruitgang van de mensheid te versnellen door de twee wereldoorlogen niet plaats te laten vinden... Voor hetzelfde geld zou ik dan terugkeren naar een alternatief heden waarin de Aarde vernietigd zou zijn door een kernoorlog, omdat alles totaal anders verlopen zou zijn (erger, dus). Ach... Moeilijk...

Can one manperson even make a difference?

[Dit bericht is gewijzigd door motown op 06-01-2004 22:10]

Ars longa, vita brevis
pi_16021505
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 21:58 schreef Captain_Chaos het volgende:

[..]

Dan ging ik zelf op ballet !

pi_16021536
De gevolgen zouden inderdaad misschien nog erger zijn, dus ik zou het niet doen... ik zou het ook sowieso nooit kunnen doen.
Een auto en een man en een rivier
Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
  dinsdag 6 januari 2004 @ 22:06:50 #26
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_16021631
Making History, Stephen Fry.
ISBN 0-09-946481-0

Wetenschapper vindt een manier om de watervoorziening van het dorpje waar AH's ouders wonen zo te bewerken dat vrouwen die ervan drinken permanent onvruchtbaar worden.

Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_16021696
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 22:06 schreef Dagonet het volgende:
Making History, Stephen Fry.
ISBN 0-09-946481-0

Wetenschapper vindt een manier om de watervoorziening van het dorpje waar AH's ouders wonen zo te bewerken dat vrouwen die ervan drinken permanent onvruchtbaar worden.

dus die wetenschapper is terug in de tijd gereisd?
pi_16021705
En als ik er nog verder over nadenk gaat die kettingreactie zelf nog verder... Als de Eerste Wereldoorlog zou kunnen zijn voorkomen, dan zou de Tweede Wereldoorlog ook nooit hebben plaats gehad, met als gevolg dat er ook nooit een Israel zou zijn opgericht, zodat de Palestijnen (en het handjevol Joden die al in dat gebied leefden) nu nog altijd in vrede zouden leven!

Mijn God, wat hebben we met z'n allen toch aangericht in de afgelopen eeuw?

[Dit bericht is gewijzigd door motown op 06-01-2004 22:15]

Ars longa, vita brevis
pi_16021781
Als ik erover nadenk: zijn we nu al wel zoveel beter af? Hier in Europa, Noord-Amerika en het Verre Oosten wellicht voor het grootste deel, maar er gaan nog altijd dagelijks duizenden mensen onnodig dood.
Ars longa, vita brevis
  dinsdag 6 januari 2004 @ 22:12:28 #30
38297 Estranged_Dream
Fear is the mindkiller
pi_16021803
De gevolgen zouden misschien nog erger zijn dan wat er nu gebeurt is.

Ik zou proberen op hem in te praten dat niet alle Joden slecht zijn
en ik zou hem alvast als tip geven Engeland nooit ongemoeit te laten in geval van oorlog

Alsie beide dan overneemt gaatie geen Joden uitmoorden, maar laatie ze meevechten.
en als dan engeland veroverd dan kunnen de 'geallieerden' niet vanuit engeland een invasie beginnen.

Waardoor de Russen meer tijd hebben om ons te bevrijden.
Wat weer zorgt dat we nu hopelijk 2 supermachten hadden die geen landje pik van alkaar zouden tollereeren waardoor landen niet vanwege grondstoffen aangevallen worden

Spend a lifetime working for these people, to make what they earn in one day,
there are options to choose, i call it social progress, progress to not be abused! -Anti flag
  dinsdag 6 januari 2004 @ 22:13:33 #31
69191 Varr
Hier ben ik, hierzo!!
pi_16021837
Als dat de enige manier het veranderen van die vreselijke toekomst is zou ik hem wel een kopje kleiner maken ja.
pi_16021980
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 22:13 schreef Varr het volgende:
Als dat de enige manier het veranderen van die vreselijke toekomst is zou ik hem wel een kopje kleiner maken ja.
Probleem is dat met het voorgestelde "what if" scenario ieder mogelijk gevolg pure speculatie zou zijn, omdat totaal niet te voorspellen is hoe de geschiedenis voor de rest zou zijn verlopen: er zijn namelijk nog onnoemelijk veel variabelen, dat kan men onmogelijk verwerken.

Maar als de vraag neerkomt op: zou je iemand op zijn zevende vermoorden als je voorkennis had van het feit dat hij later anders miljoenen mensen zou vermoorden? Hell, yeah! Om toch maar weer Mr. Spock te citeren (omdat het gewoonweg zo toepasselijk is, hier): "The needs of the many outweigh the needs of the few, or the one". Sim-pel.

[Dit bericht is gewijzigd door motown op 06-01-2004 22:24]

Ars longa, vita brevis
  dinsdag 6 januari 2004 @ 22:19:11 #33
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_16021991
Hitler niet geboren, maar de tweede wereldoorlog niet gebeurt? Okay, NSDAP was niet aan de macht gekomen, Duitsland had verder gehobbeld als een bankroet land met de heel veel partijen democratie die niets op de rails krijgt. Dan zit daar in het oosten Stalin met een enorm leger en niemand in het westen die er iets tegen in kan leggen. Die brengt het Communisme naar europa en de slachtoffers vallen in de oorlog en bezetting door de Sovjets. IPV de Joden gaan Boeren, kleine zelfstandigen, ondernemers, mensen met geld Schrijvers, Politici, priesters, etc etc etc, naar de Goulags, die Sovjet concentratiekampen.
De Engelsen hadden de oorlog gevoert tegen de Sovjets, maar verloren omdat Stalin geen oostfront had. Mischien was Engeland niet bezet, mischien...
De Amerikanen hadden zich ingemengt na de aanval in Pearl Harbour, maar alleen tegen de japanners, en zuid oost azie overheerst.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_16022003
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 22:13 schreef Varr het volgende:
ga dan meteen ver terug in de tijd en vermoord de eerste paar mens-achtigen
heb je nooit meer oorlog en dat soort gezeik

[Dit bericht is gewijzigd door Madnessy op 06-01-2004 22:26]

De waarheid is hard , gelukkig is de muur nog altijd harder
pi_16022010
Veldmaarschalk

Erwin Johannes Eugen Rommel

pi_16022210
Hij heeft niet alleen slechte dingen gedaan.

Infrastructuur waar je u tegen zegt.
En misschien was de wereld bevolking wel 2 keer zoveel.
De misdaad hoger,meer ziektes,meer industrie en mileu vervuiling.

Ik trouw later met het zusje van BrauN,omdat ik dan zijn Schlager word.
pi_16022321
ik wou net zeggen, de volkswagen, de autobanen! wat heeft ie meer goeds gedaan?
  dinsdag 6 januari 2004 @ 22:31:53 #38
62843 Larry101
Is 1 duim voldoende?
pi_16022426
En wat dachten we van de techniek? Auto's? Vliegtuigen? En andere dingen die tijdens WOII ontwikkeld zijn...
Life Is What Happens To You While You're Busy Making Other Plans.
  dinsdag 6 januari 2004 @ 22:32:39 #39
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_16022445
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 22:09 schreef LoveHenk het volgende:

[..]

dus die wetenschapper is terug in de tijd gereisd?

Nee, hij kon slechts hele kleine pakketjes doorsturen
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  dinsdag 6 januari 2004 @ 22:43:03 #40
77441 Salv
Gemene kraai
pi_16022765
Ga eens "back to the future" kijken (alle 3 de delen) Daar wordt uitgelegd dat je de toekomst kan veranderen, maar dit kan nare gevolgen hebben. Dus...niet doen.

Himmler of Goring hadden ook de Fuhrer kunnen worden. Het is maar net wie er genoeg doorzettingsvermogen heeft om door te breken.

Wie weet waren het wel de Joden geweest die ons een kunstje hadden geflikt. Je kan het niet weten. Gebeurd is gebeurd, en de straffen zijn al lang uitgedeeld. Laten we daar ook eens mee stoppen met dat hele holocaust gezeik.

[Dit bericht is gewijzigd door Salv op 06-01-2004 22:51]

anti politiek-correct
pi_16022895
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 22:31 schreef Larry101 het volgende:
En wat dachten we van de techniek? Auto's? Vliegtuigen? En andere dingen die tijdens WOII ontwikkeld zijn...
Beide voorbeelden die je noemt (auto's en vliegtuigen) zijn voor de Tweede Wereldoorlog ontwikkeld (zei het wel dat ze tijdens WOII aanzienlijk veel doorontwikkeld zijn, dat zul je wel hebben bedoeld).

[Dit bericht is gewijzigd door motown op 06-01-2004 22:52]

Ars longa, vita brevis
pi_16022908
Ik zou hem niet doden....

Het gebeuren van de 2de wereld-oorlog was onvermijdelijk, was er niet dan wat gebeurt dan was er wel wat anders verschrikkelijks gebeurt.

Er komen momenten dat er ontladen moet worden, de 2de wereld-oorlog is zo'n ontlading geweest.

Hitler was niet meer als een katalisator, zonder de mening en steun van vele en vele mensen had hij geen enkele grond gehad.

Dus als je hitler had gedood was het een kwestie van tijd geweest voordat een volgende gek voeten aan de grond kreeg.

Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_16022984
[off-topic]
Hey, erodome, zie ik dat goed? Ze hebben je toch benoemd tot mod in SEX? Ik was nog een van degenen die je voordroegen. Tja, ik ben een tijd niet op het forum actief geweest, hoe lang is je nickje al blauw?
[/off-topic]
Ars longa, vita brevis
  dinsdag 6 januari 2004 @ 22:51:47 #44
77441 Salv
Gemene kraai
pi_16023034
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 22:47 schreef erodome het volgende:
Ik zou hem niet doden....

Het gebeuren van de 2de wereld-oorlog was onvermijdelijk, was er niet dan wat gebeurt dan was er wel wat anders verschrikkelijks gebeurt.

Er komen momenten dat er ontladen moet worden, de 2de wereld-oorlog is zo'n ontlading geweest.

Hitler was niet meer als een katalisator, zonder de mening en steun van vele en vele mensen had hij geen enkele grond gehad.

Dus als je hitler had gedood was het een kwestie van tijd geweest voordat een volgende gek voeten aan de grond kreeg.

Het komt er wel een beetje op neer ja. Je weet het niet, je kan het niet voorspellen. Een man zegt, de rest volgt. En die man kan overal ter wereld komen.
anti politiek-correct
  dinsdag 6 januari 2004 @ 22:53:33 #45
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_16023095
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 21:51 schreef Martijn_77 het volgende:

En wat denk je dan van alle ontwikkelingen (Bijv radar) welke niet plaats gevonden hadden?

Oh dus de radar is die 20 miljoen doden waard!
pi_16023342
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 22:50 schreef motown het volgende:
[off-topic]
Hey, erodome, zie ik dat goed? Ze hebben je toch benoemd tot mod in SEX? Ik was nog een van degenen die je voordroegen. Tja, ik ben een tijd niet op het forum actief geweest, hoe lang is je nickje al blauw?
[/off-topic]
Ja, ik ben hartstikke blauw
Nu sinds 5 november sexmod en sinds 31 dec ook f&f mod, wat wil een erodome nog meer in het leven!!!!

Dank dank dank voor het aandragen...

Maar goed, ben mod dus zou het goede voorbeeld moeten geven(uche... ), dus ik hou op met offtopic praten

Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  dinsdag 6 januari 2004 @ 23:06:20 #47
78748 Amun-Ra
Fok! this shit!
pi_16023482
ontopic: Ik zou 'm niet kunnen vermoorden, ondanks de gevolgen die het hebben als hij groot wordt, en de wereld's meest gevreesde aardsvijand van de alliantie wordt. Met dat in je achterhoofd, en ook de situatie waarin je op dit moment in verkeert in je eigen tijd(ja klinkt vergezocht enzo maar goed), zou je er denk ik niet goed aan doen om 'm om te leggen. Je zou je eigen toekomst veranderen....

Beetje dubieus topic, maar wel interessant om over te filosoferen *schopje naar filosofie*.

Ex nihilo nihil fit
  dinsdag 6 januari 2004 @ 23:12:24 #48
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_16023662
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 22:47 schreef motown het volgende:

[..]

Beide voorbeelden die je noemt (auto's en vliegtuigen) zijn voor de Tweede Wereldoorlog ontwikkeld (zei het wel dat ze tijdens WOII aanzienlijk veel doorontwikkeld zijn, dat zul je wel hebben bedoeld).

Radar en zo is tijdens de tweede wereld oorlog ontwikkeld.

In de wapenwedloop na de tweede wereld oorlog is nog veel meer ontwikkeld. Neem bijvoorbeeld het militaire netwerk wat door zijn opbouw geschikt was om een atoom aanval te overleven. Ik geloof dat, dat netwerken tegenwoordig internet genoemd wordt.....

Need I say more?

Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_16023846
ik zou zeggen dattie veel naar zn oma moest luisteren en mischien maar es et zelfde geloof aan moest nemen
La derecha oprime, la izquierda libera
  dinsdag 6 januari 2004 @ 23:20:54 #50
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_16023921
Ik zou hem niet vermoorden, wat er gebeurd is heeft ervoor gezorgd hoe Nederland (en europa) er nu uitziet en daar ben ik eigelijk wel tevreden mee. .
pi_16024141
dit heb ik toen ik klein was weleens gedaan.
Ik kreeg informatie dat een jongen later een 2e saddam zou worden.
Dus hij is helaas heengegaan .

-edit-
*Dit is dus wel een grapje*

[Dit bericht is gewijzigd door yogidrink op 06-01-2004 23:38]

pi_16024194
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 23:28 schreef yogidrink het volgende:
las em net nog voor de edit en wilde er op reageren

dus dan maar zo:

quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 23:28 schreef yogidrink het volgende:
schopje tru mss?
  dinsdag 6 januari 2004 @ 23:33:17 #53
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_16024294
Tjah, misschien heel hard maar ik zou het niet doen. Ook Hitler heeft ervoor gezorgd dat er tegenwoordig een aantal dingen zijn. Ik noem snelwegen en de auto fabrieken. Om nog maar niet over de opgedane kennis te spreken.

Alles heeft goede en slechte dingen van vroeger. Echter bekijk het een klein beetje nuchter en zie in wat voor wereld we nu leven in Nederland. ZO slecht hebben we het niet

tegenwoordig bekend als Tha_Duck
  woensdag 7 januari 2004 @ 00:16:06 #54
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_16025527
Ik had 'm aangeraden niet naar Blavatsky, Von Liszt, Von Willigut te luisteren, niet het leger in te gaan, geen vruchteloze pogingen doen tot kunstschilder en vooral niet naar de muziek van Wagner te luisteren.

Zeg, nu we het over muziek hebben: Kunnen we de erfgenamen van Wagner niet aanklagen wegens medeplichtigheid en aanzetten tot WOII? Hitler luisterde immers veel Wagner. Kijk maar naar al die high-school shootings, die daders luisterden ook allemaal naar Marilyn Manson, Rammstein en Judas Priest. Wagner is gewoon een gevaar voor de wereld, aanklagen die zooi!

Of ik zou zijn tong er uitsnijden, kan 'ie tenminste niet meer praten

"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_16025769
Hoef ik geen seconde over na te denken.
Ik zou hem meteen, nadat hij zich had voorgesteld, zijn nek omdraaien.

De dood van meer dan 6 miljoen joden heeft hij op zijn geweten..
(en dan hebben we het nog nieteens over de andere bevolkingsgroepen gehad)

pi_16025882
kzou em niet vermoorden... do not mess with time dude
  woensdag 7 januari 2004 @ 00:30:54 #57
25797 Bolderbast
Nachoooooooooo
pi_16025885
ik zou op zn minst wel met hem gaan praten

wat er precies allemaal in dat hoofd omging, lijkt me toch wel interessant

maarja op 7jarige leeftijd was het vast nog een heel normaal kereltje die ernaar uitkeek een beroemd schilder te gaan worden of dat nog niet eens....

Nobody fucks with The Jesus
pi_16026001
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 00:30 schreef Bolderbast het volgende:
ik zou op zn minst wel met hem gaan praten

wat er precies allemaal in dat hoofd omging, lijkt me toch wel interessant

maarja op 7jarige leeftijd was het vast nog een heel normaal kereltje die ernaar uitkeek een beroemd schilder te gaan worden of dat nog niet eens....

of kevers hield, in kampjes bij elkaar..

en alle andere kevers verbranden met een vergroot glas

woensdag 7 januari 2004 @ 00:38:37 #59
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_16026039
Voor mij niet echt een dilemma eigenlijk.
Ik veroordeel geen mensen op dingen die ze niet (en dus ook nog niet) gedaan hebben. Dus ze om die reden vermoorden ben ik al helemaal niet van plan.

Als jij overigens om wat voor reden dan ook, in staat bent terug te keren naar het verleden, zou dit dus kunnen betekenen dat de toekomst niet vast staat. Dit zou weer kunnen betekenen dat deze jonge Hitler later misschien helemaal niet de moordenaar zal woorden die hij uiteindelijk wel is geworden.

Wie weet ontmoette hij namelijk wel een persoon (misschien de liefde van z'n leven), die zonder interventie van een andere tijdreiziger niet was geboren. Een persoon die zo'n invloed op 'm had, dat Hitler hierdoor een heel ander persoon werd. Wie weet was de wereld door toedoen van een van de vele mogelijke tijdreizigers die je in zo'n geval zou kunnen hebben, net zo een tikkeltje anders, dat Hitler niet de Hitler werd, zoals wij 'm kennen...

Krekker is de bom!
  woensdag 7 januari 2004 @ 00:41:10 #60
24184 speedfreakssj
Bryan Adams- Run to you :9~
pi_16026091
allemaal wel leuk nmaar dan was oa Wolfenstein niet ontwikkeld omdat er geen idee was om tegen de moffen te vechten.

heel veel spellen waren dan ook niet uitgekomen,

Kijk maar naar Mortyr. een spel waarin je als technoman in de jaren 40 zit en tegen de duitsers vecht. dat gaat ook fout.

ook spellen als MOHAA waren er dan niet. VW bestond dan ook niet en de eerder fenoemde economie.

pi_16026206
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 00:41 schreef speedfreakssj het volgende:
allemaal wel leuk nmaar dan was oa Wolfenstein niet ontwikkeld omdat er geen idee was om tegen de moffen te vechten.

Kijk maar naar Mortyr. een spel waarin je als technoman in de jaren 40 zit en tegen de duitsers vecht. dat gaat ook fout.

ook spellen als MOHAA waren er dan niet. VW bestond dan ook niet en de eerder fenoemde economie.

Battlefield 1942!
  woensdag 7 januari 2004 @ 00:46:00 #62
25797 Bolderbast
Nachoooooooooo
pi_16026209
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 00:41 schreef speedfreakssj het volgende:

EN: geen Band of Brothers

dus we zijn het erover eens: Hitler moet blijven leven

Nobody fucks with The Jesus
pi_16026389
hoe erg zo'n oorlog ook was .. een paar mensen minder is helemaal niet erg hoor op deze drukbevolkte wereld ... stel dat al die mensen nog eens 3 kinderen hadden gehad .. waren het er alweer 100.000.000 meer geweest
Spam uit sig verwijderd door FA, niet terug plaatsen.
pi_16026415
die hadden ieder ook inmiddels al weer kinderen en waarsch zelfs die al een deel ....
  woensdag 7 januari 2004 @ 00:59:04 #65
28669 Chirma
Ik moest kloppen..
pi_16026516
quote:
ik ben dus niet de enige die daar gelijk aan d8
Ik ben het. Chirma, de wonderhond.
pi_16057735
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 23:18 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
ik zou zeggen dattie veel naar zn oma moest luisteren en mischien maar es et zelfde geloof aan moest nemen
Was dat niet een opa van hem?
Ars longa, vita brevis
pi_16063972
Ik zou hem weghalen bij zijn vader, die misbruikte hem altijd.
Pas op latere leeftijd heeft die hem verlaten en toen was de meeste schade al zover.

En natuurlijk vragen of die Mein Kampf wil signeren , kan altijd wel geld gebruiken.

Of, van jongs af aan zijn vriend zijn , en samen met hem in ww1 de loopgraven in en hem daar helpen toen hij die oorlogswond opliep.
Altijd close bij hem blijven en dan hoofd van de SS worden ofzo

Soldaat bij de verbindingsdienst
pi_16064151
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 12:28 schreef Antagonist het volgende:
Pas op latere leeftijd heeft die hem verlaten en toen was de meeste schade al zover.

En natuurlijk vragen of die Mein Kampf wil signeren , kan altijd wel geld gebruiken.

Of, van jongs af aan zijn vriend zijn , en samen met hem in ww1 de loopgraven in en hem daar helpen toen hij die oorlogswond opliep.

NSB hoer!
pi_16064163
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 21:56 schreef Metal_drums het volgende:

pi_16064218
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 12:28 schreef Antagonist het volgende:

donderdag 8 januari 2004 @ 12:44:48 #71
57917 Dodec
Live op het Fok!-forum
pi_16064337
Ik zou hem vertellen dat hij later Parkinson krijgt.
pi_16064390
Wat Hitler heeft gedaan is vreselijk. Maar zonder hem hadden er zoveel andere dingen (niet) kunnen gebeuren. Wie weet maak je de 2e wereld oorlog aalleen maar erger met zo'n actie, want met of zonder hem was WWII zeker toch gekomen ergens vorige eeuw.
pi_16064479
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 21:59 schreef motown het volgende:
Aan de andere kant: als ik erin zou kunnen slagen om tientallen miljoenen levens met mijn tijdreizen te redden en de vooruitgang van de mensheid te versnellen door de twee wereldoorlogen niet plaats te laten vinden...
De vooruitgang van de mensheid is juist versneld door twee wereldoorlogen. Denk aan de straalmotor of ruimtereizen.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_16064568
Boys from Brasil enzo...

Hitler werd door omstandigheden wie hij was

It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice
pi_16064673
we zijn mensen we leren van onze fouten jammer genoeg moeten er mensen zijn die fouten maken die echt niet meer goed gemaakt kunnen worden alleen zodat wij er van kunnen leren en vergeet niet toen hitler hier bezig was hadden we ook nog musolini (ik geloof dat je het zo sgrijft) in italië en nog wat gekken in japan.
did you ever took off your clothes and ran backwards through a cornfield?
pi_16064814
Ik zou em van de berg af duwen en zeggen dattie gevallen was
<a href="http://www.bmwe30club.nl" target="_blank" rel="nofollow">BMW E30 Club Nederland</a>
<a href="http://www.e30fansite.nl/Forum/viewtopic.php?f=24&t=8185" target="_blank" rel="nofollow">BMW E30 M-Tech II 325i</a>
pi_16064910
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 12:36 schreef LoveHenk het volgende:

[..]

NSB hoer!

Gezondheid mein freund.
  donderdag 8 januari 2004 @ 13:04:03 #78
51384 Renoud
Renoud Harmsen
pi_16064992
dan had je nu niet kunnen fokken (geen internet)
pi_16065037
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 13:02 schreef Antagonist het volgende:

[..]

Gezondheid mein freund.

geh zu klote, du arsch
pi_16065075
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 13:04 schreef Renoud het volgende:
dan had je nu niet kunnen fokken (geen internet)
heeft hitler het internet uitgevonden
did you ever took off your clothes and ran backwards through a cornfield?
pi_16065110
Ik heb net een buur jongetje neer geschoten omdat hij volgens mij later van Nederland een dictatuur gaat maken en dat word de 3e wereld oorlog met minstens 10 miljoen doden.
feest
  donderdag 8 januari 2004 @ 13:07:06 #82
42636 TheSeeker_NL
Damn fine coffee
pi_16065119
ik zou het niet doen denk ik... alles is nu aardig in orde...
  donderdag 8 januari 2004 @ 13:34:04 #83
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_16065984
Nog wat: Hoe kan je iemand veroordelen voor dingen die nog niet hebben plaatsgevonden?

Dat is in principe net zo verkeerd als iemand bestempelen als crimineel omdat je vermoed dat er iets niet in de haak is.

Ja, we weten allemaal wel wat er is gebeurt, maar als je met dit soort praktijken zou beginnen (stel dat het mogelijk zou zijn/worden) dan is het einde helemaal zoek. En wie gaat er dan bepalen wat fout is en wat goed? Timecop, iemand?

Als je alle ellende wil voorkomen moet je nog veel verder terug in de tijd, toen we nog cro-magnons of neanderthalers waren, en die allemaal uitmoorden. Terwijl je op hetzelfde moment zou verdwijnen aangezien je nooit zal kunnen bestaan...

Naast Hitler had je natuurlijk ook Djengiz Kahn, Pol Pot, Nero, Vlad Tepes, Judas Iscariot, Herodus, Maxim, Gattling, Colt, Molotov, Kalashnikov, Charles Manson, Jack the Ripper, de kapitein van de Titanic, Quetzalquatl, Draco, Abel Tasman, gebroeders Wright, Marie-Antoinette, Napoleon, Louis XIV, een heel bataljon pausen, Idi Amin, Daniel Harris en Eric Klebold, enkele farao's, vele romeinse keizers, Erszébet Bathory, de Borgia familie, maffia/yakuza/triade/gang kopstukken en zo kan ik nog wel even doorgaan.

Het klinkt niet erg respectvol tegenover de slachtoffers, maar één en anders heeft er wel voor gezorgd dat we nu één van de welvarendste landen ter wereld zijn.

Het is wat.

"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_16066051
Ik zou het niet doen om de simpele reden dat ik weet hoe we het nu hebben en niet weet hoe we het zouden hebben als de tweede wereldoorlog er niet was gekomen.
pi_16066145
Be right back , ff cyberdyne platgooien en een neger overhoop knallen.
  donderdag 8 januari 2004 @ 13:44:39 #86
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_16066346
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 13:38 schreef Antagonist het volgende:een neger overhoop knallen.
Eén?

Of die persoon die op het idee komt Cyberdine op te zetten, alleen lopen dan wel weer honderden mensen hun toekomstige baan mis

donderdag 8 januari 2004 @ 13:52:47 #87
70341 chill.OUT
Tja... fuut fuut
pi_16066610
Hmmmz tja best een dillemma jah...

Maar als je weet wat de gruweldaden van deze man zijn geweest dan denk ik dat je wel in staat bent om hem te doden.

Ik zou eerst willen weten of ik weten of ik terug naar het heden kan komen, zo niet.. dan heb je best wel een probleem: Nee ik zweer het je, door hem zou er een WO2 komen... politie: jah he!

Maarja.. ik zou hem wel kunnen doden maar dan wel met heel veel moeite

Er is te weinig tijd om te discusiëren... dus ik heb altijd gelijk!!
  donderdag 8 januari 2004 @ 14:02:13 #88
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_16066931
Nog iets:

Stel dat het in de toekomst wel mogelijk zou zijn.

Dan hadden we nu dus niet eens geweten waar we het over hebben. Aangezien we nu in het verleden van de toekomst leven.

pi_16071926
ik zou z'n driewieler jatten
  donderdag 8 januari 2004 @ 16:16:53 #90
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_16072212
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 16:10 schreef Mr_x007 het volgende:
ik zou z'n driewieler jatten
Zou ik niet doen.

Krijgen we later weer allerlei compensatie gedrag => heel Europa verplicht op de driewieler

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')