Jaja dom wijf, had je ff geluk dat ik er net stond!
ik zag dr aan komen rijden richting euro95 pomp, ik was net klaar met tanken en hoorde dat ze een diesel had
Ging ze dr pasje erin doen, (t is zo'n kredittank voor bedrijven) en de tankslang pakken...:o
toen maar ff gewaarschuwd
eigenlijk had je der eerst haar gang moeten laten gaan..
en daarna: heee mevrouw.. mooie DIESEL wagen heeft u
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 21:32 schreef Me_Wesley het volgende:eigenlijk had je der eerst haar gang moeten laten gaan..
nix zeggen en er een stukkie achteraan rijden was misschien ook wel leuk geweest
ziet ze zelf ook hoe stom ze is was ze blond ?
quote:Als het een lekker wijf was wel
Op dinsdag 6 januari 2004 21:33 schreef kikoooooo het volgende:[..]
nix zeggen en er een stukkie achteraan rijden was misschien ook wel leuk geweest
"Hoi, hulp nodig? "
quote:eind 20
Op dinsdag 6 januari 2004 21:34 schreef ASSpirine het volgende:
hoe oud was ze ong?en dat is wel een heel grote fout om te maken
quote:^^ die heb je ook nog met dat: "YES!! It's a women! " erop
Op dinsdag 6 januari 2004 21:36 schreef illie het volgende:
hahaha, leuk is dat ja... of ze rijden al 3 jaar in dezelfde auto maar weten nog steeds niet wat ze nou moeten tanken. En vervolgens vergeten ze de slag terug te hangen....
[afbeelding]
quote:die soep je er toch zo op
Op dinsdag 6 januari 2004 21:40 schreef kikoooooo het volgende:[..]
^^ die heb je ook nog met dat: "YES!! It's a women! " erop
quote:*interessant doet*
Op dinsdag 6 januari 2004 21:34 schreef HeyFreak het volgende:[..]
Als het een lekker wijf was wel
"Hoi, hulp nodig?"
* Me_Wesley gaat bij een pomp op de loer liggen
quote:Nee die zijn er niet
Op dinsdag 6 januari 2004 21:49 schreef Ahum_c het volgende:
Er zijn ook heus wel mannen met zulk soort domme acties hoor. Beetje alles op vrouwen af zitten schuiven...
quote:je liegt die mannen zijn er niet
Op dinsdag 6 januari 2004 21:49 schreef Ahum_c het volgende:
Er zijn ook heus wel mannen met zulk soort domme acties hoor. Beetje alles op vrouwen af zitten schuiven...
quote:Dat moeten vrouwen verkleed als mannen zijn!
Op dinsdag 6 januari 2004 21:51 schreef koele het volgende:
En toch heb ik alleen nog maar kerels euro in hun lease diesels zien gooien; en dan is het nog onze schuld ook!? "Er zit een grote orange klep op de dieselpomp, meneer!"
Hij wou zien hoe snel de diesel uit de pomp kwam, dus hij trekt de pomp een beetje uit de tank om het te zien
Maar hij trok de pomp te ver terug en dat klepje dat erop zit schoof terug voor de opening
Het stroomde nog altijd, en dus diesel tegen dat klepje aan en werkt als een sproeier
tevreden nu?
[Dit bericht is gewijzigd door ASSpirine op 06-01-2004 21:57]
quote:Vloogdie in de fik?
Op dinsdag 6 januari 2004 21:52 schreef ASSpirine het volgende:
ken wel iemand die ook een domme actie heeft gedaan (een man)
Hij wou zien hoe snel de diesel uit de pomp kwam, dus hij trekt de pomp een beetje uit de tank om het te zien
Maar hij trok de pomp te ver terug en dat klepje dat erop zit schoof terug voor de opening
Het stroomde nog altijd, en dus diesel tegen dat klepje aan en werkt als een sproeier
tevreden nu?
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 21:32 schreef Me_Wesley het volgende:eigenlijk had je der eerst haar gang moeten laten gaan..
Nee, ik vind dat je het puik hebt afgehandeld door de medemens een handje te helpen, kikoooooo!
Maar je hebt haar toen toch wel meteen naar haar telefoonnummer gevraagd, he?
[Dit bericht is gewijzigd door motown op 06-01-2004 22:35]
quote:Wedden ?
Op dinsdag 6 januari 2004 21:50 schreef borisje007 het volgende:
je liegt die mannen zijn er niet
Bleek dat de leverancier (met die tankauto, die de reservoirs bij de pompen vult) de slangen verkeerd om had aangelegd.
Dus uit de benzine-pomp kwam diesel, en tankte je diesel kreeg je benzine in je wagen.
Uiteraard konden we alle schade verhalen op het tankstation, die het dan weer verhaalde bij de leverancier.
Maar 't was wel vervelend, 't was namelijk een piketauto en als je 'm nodig heb (spoed) en hij rijdt niet dan baal je flink.
Gelukkig kwam ik er na een kwartiertje al achter (had veel moeite met starten) en issie diezelfde avond nog gemaakt en teruggebracht.
Maar voor mij stond een duitser (met een Sl 55 AMG ) die ook benzine (diesel dus) had getankt, en als je daar dan halverwege de duitse snelweg achter komt denk je toch ook van "scheisse!"
[Dit bericht is gewijzigd door Farao op 06-01-2004 23:36]
quote:of ik snap hem nie, of je hebt iets niet goed getypt
Op dinsdag 6 januari 2004 22:48 schreef Treinhomo het volgende:[..]
Wedden ?
Mijn werkgever presteerde het om in Frankrijk z'n BMW X5 af te tanken met benzine.
-knip-
bleek achteraf dus dat die lul er benzine in geflikkerd had.
quote:Dat-ie er benzine ingemikt had wist ik op dat moment (witte rookwolken, kwaad telefoontje) nog niet. Dat kreeg ik achteraf pas te horen. (toen de auto terugkwam van de garage)
Op dinsdag 6 januari 2004 23:44 schreef Poogie het volgende:
of ik snap hem nie, of je hebt iets niet goed getypt
Ik was het trouwens niet maar m'n broer
[Dit bericht is gewijzigd door Starfiber op 07-01-2004 14:32]
quote:
hahaha, leuk is dat ja... of ze rijden al 3 jaar in dezelfde auto maar weten nog steeds niet wat ze nou moeten tanken. En vervolgens vergeten ze de slag terug te hangen....
[afbeelding]
quote:Blijft die diesel dan gewoon rijden als je dr benzine inpleurt?
Op woensdag 7 januari 2004 14:26 schreef Starfiber het volgende:
Beter benzine in je dieselauto dan diesel in een benzineauto.
Maar zoals tankdopjes op de auto laten liggen o.i.d. gebeurt mannen helaas ook wel eensIk was het trouwens niet maar m'n broer
quote:
[afbeelding]
Kwam aanrijden, allerlei mensen toeterend naar een vrouw. Kom langs andere kant van de auto en ja hoor....
De slang van de LPG zat nog aan de auto en niet meer aan de pomp
quote:OMG
Op woensdag 7 januari 2004 17:12 schreef PvD het volgende:[..]
vanmiddag nog gezien.
Kwam aanrijden, allerlei mensen toeterend naar een vrouw. Kom langs andere kant van de auto en ja hoor....
De slang van de LPG zat nog aan de auto en niet meer aan de pomp
quote:Helaas wel. Het was overigens bij de Komas in Hoogeveen
Op woensdag 7 januari 2004 17:26 schreef Mikkie het volgende:[..]
Dat kún je gewoon niet menen
quote:Generaliserend, Ik ken genoeg vrouwen die wel kunnen rijden.
Op woensdag 7 januari 2004 13:43 schreef hifonics het volgende:
een meisje op me werk die tankt echt 1 keer in de 2 eeuwen ofzo want die wagen heeft haar vriend nodig voor zijn werk. had ze laatst de auto een keertje, moest ze tanken. er zat uiteindelijk meer benzine op dr broek en trui dan in de tank. de hele werkruimte rook de hele dag naar benzine ( niet dak dat erg vond, want na een tijdje wordt je daar wel een beetje stoned van).
vrouwen moeten gewoon geen autorijden. ze rijden altijd of als een idioot die gewoon vol dr gas in trapt of teeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee traag. in ieder geval altijd hinderlijk ( maar das mijn mening).
quote:maar ik ken er veeeeeeeeel meer die niet kunnen rijden dan dat ik er ken die wel kunnen rijden
Op woensdag 7 januari 2004 19:21 schreef djPaul het volgende:[..]
Generaliserend, Ik ken genoeg vrouwen die wel kunnen rijden.
quote:Nee, maar als je diesel in een benzine auto gooit moet je elke leiding in je auto schoon laten maken. Meende dat het andersom wat minder erg was.
Op woensdag 7 januari 2004 17:05 schreef kikoooooo het volgende:[..]
Blijft die diesel dan gewoon rijden als je dr benzine inpleurt?
Nee dat is niet je vriendin, dat is je auto ja
quote:pcies
Op donderdag 8 januari 2004 09:15 schreef Viper_74 het volgende:
Vrouwen.... zeggen ze dat mannen lomp zijn, wat is er nou lomper dan diesel in je benzine bak gooien (of andersom). Auto is na het huis je waardevolste bezit.Nee dat is niet je vriendin, dat is je auto ja
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |