quote:Dit zijn geen complottheorien, dit is gewoon wat er gebeurd is en heel aannemelijk. En ik weet niet of je kranten leest, maar ze schonden allemaal de rechten van een POW door de foto van Saddam op de voorpagina te plaatsen, een erg lage rechtse actie. Maar wat wil je ook van egoisten die niet voelen hoe het is om zo vernederd te worden.
Op dinsdag 6 januari 2004 20:44 schreef Kopstoot het volgende:
Loser
JIj gelooft in dat soort complottheoriën..?
Of je nu voor of tegen die oorlog bent, de media waren zeker niet voor, en zijn eerder links dan rechtsgeoriënteerd.
quote:Heheh, mannetje, verklaar eens wat er rechts aan die actie is?
Op dinsdag 6 januari 2004 20:48 schreef Primary het volgende:[..]
maar ze schonden allemaal de rechten van een POW door de foto van Saddam op de voorpagina te plaatsen, een erg lage rechtse actie.
quote:Maar wel een die goed in staat is om een discussie te voeren op feiten en waarheden en niet op fictie dat ons opgedrongen word door de media.
Op dinsdag 6 januari 2004 20:46 schreef smash789 het volgende:
Hahahaha, wat een kneusje die TSToch wel vermakelijk.
quote:HAHAHAHA!
Op dinsdag 6 januari 2004 20:48 schreef Primary het volgende:En ik weet niet of je kranten leest, maar ze schonden allemaal de rechten van een POW door de foto van Saddam op de voorpagina te plaatsen, een erg lage rechtse actie.
EN EEN MILJOEN MENSEN DOODMARTELEN, VERGASSEN OF SIMPELWEG UITROEIEN IS ZEKER EEN ERG LAGE LINKSE ACTIE OF NIET KNEUS.
Wat jij basicly loopt te doen is beweren dat de aarde plat is.
quote:Goooooooooooooooooooooood mooooooooooooooorning Nyyyyyyyyyyyyyyreeeeeeeeeeeeeeeeeeeem.
Op dinsdag 6 januari 2004 20:50 schreef Primary het volgende:[..]
Maar wel een die goed in staat is om een discussie te voeren op feiten en waarheden en niet op fictie dat ons opgedrongen word door de media.
quote:Gelijk heb je. Allemaal naar werkkampen en een flinke trap onder de aars, dan weten ze tenminste wat vernedering betekent.
Op dinsdag 6 januari 2004 20:48 schreef Primary het volgende:[..]
Dit zijn geen complottheorien, dit is gewoon wat er gebeurd is en heel aannemelijk. En ik weet niet of je kranten leest, maar ze schonden allemaal de rechten van een POW door de foto van Saddam op de voorpagina te plaatsen, een erg lage rechtse actie. Maar wat wil je ook van egoisten die niet voelen hoe het is om zo vernederd te worden.
quote:En wie hebben dat gas geleverd? De VS, het is dus zonde geweest van de tijd van Frankrijk en Duitsland om Irak om te praten, daarom waren ze zo aardig en sociaal tegenover Saddam. En geef mij eens een objectieve bron waar precies staat vermeld wat er gebeurd is in Irak onder het bewind van Saddam? Dat is nooit bewezen.
Op dinsdag 6 januari 2004 20:50 schreef JB80 het volgende:[..]
HAHAHAHA!
EN EEN MILJOEN MENSEN DOODMARTELEN, VERGASSEN OF SIMPELWEG UITROEIEN IS ZEKER EEN ERG LAGE LINKSE ACTIE OF NIET KNEUS.
quote:Dat onderzoek is gedaan met vragen waaruit je antwoord altijd links is.
Op dinsdag 6 januari 2004 20:53 schreef smash789 het volgende:
Primary, onderzoeken hebben uitgewezen dat 80% van de journalisten links-georienteerd is. Dat is een feit.Wat jij basicly loopt te doen is beweren dat de aarde plat is.
quote:Ik ben Nyrem niet.
Op dinsdag 6 januari 2004 20:59 schreef SportsIllustrated het volgende:[..]
Goooooooooooooooooooooood mooooooooooooooorning Nyyyyyyyyyyyyyyreeeeeeeeeeeeeeeeeeeem.
quote:Dit is allemaal nooit bewezen en zal ook niet worden bewezen omdat de VS geen bewijs kan vinden nu ze er zitten. Het is allemaal propaganda geweest zoals ook al te zien was met de WMD.
Op dinsdag 6 januari 2004 21:03 schreef SportsIllustrated het volgende:[..]
Gelijk heb je. Allemaal naar werkkampen en een flinke trap onder de aars, dan weten ze tenminste wat vernedering betekent.
quote:euhm, jaja, dus een schaduwverkiezing bij de NOS, daaruit blijkt dat je altijd links bent? Want die 80% GL en PvdA stemmers onder journalisten, dat kwam omdat ze alleen uit GL en PvdA mocht kiezen ofzo?
Op dinsdag 6 januari 2004 21:13 schreef Primary het volgende:[..]
Dat onderzoek is gedaan met vragen waaruit je antwoord altijd links is.
En het is zo te horen goed gelukt bij jou.
quote:Heb jij de vragen gezien? En waarom hebben we zoveel linkse journalisten terwijl we een gigantisch rechts en intolerant kabinet hebben? Dat onderzoek is een grote actie om de opinie goed te houden, de mensen geloven nu alles wat er in de media staat omdat het door linkse en dus sociale en objectieve journalisten is geschreven.
Op dinsdag 6 januari 2004 21:17 schreef Mass het volgende:[..]
euhm, jaja, dus een schaduwverkiezing bij de NOS, daaruit blijkt dat je altijd links bent? Want die 80% GL en PvdA stemmers onder journalisten, dat kwam omdat ze alleen uit GL en PvdA mocht kiezen ofzo?
quote:Je hebt gelijk. De CIA heeft de Koerden op mijn vroegere middelbare school daar allemaal neergepoot om een propagandaoffensief tegen Hoessein te kunnen voeren.
Op dinsdag 6 januari 2004 21:13 schreef Primary het volgende:Dit is allemaal nooit bewezen en zal ook niet worden bewezen omdat de VS geen bewijs kan vinden nu ze er zitten. Het is allemaal propaganda geweest zoals ook al te zien was met de WMD.
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 21:23 schreef Primary het volgende:[..]
Heb jij de vragen gezien? En waarom hebben we zoveel linkse journalisten terwijl we een gigantisch rechts en intolerant kabinet hebben? Dat onderzoek is een grote actie om de opinie goed te houden, de mensen geloven nu alles wat er in de media staat omdat het door linkse en dus sociale en objectieve journalisten is geschreven.
quote:In vaktermen noemt men dat hier een lemming
Op dinsdag 6 januari 2004 20:32 schreef Primary het volgende:
Dit heeft eigenlijk geen uitleg nodig, ik heb dit topic geopend als tegengewicht voor dit topic: Links georienteerde media -deel 2-.
quote:Bron, onderbouwing?
Het is namelijk overduidelijk dat de media juist rechts is in plaats van links.
Neem nou de wrede oorlog in Irak, waar onze militairen aan meedoen aan slachtingen onder Irakezen die dingen van omgevallen vrachtwagens pakken omdat ze helemaal niets hebben en van de honger omkomen.
Wij zijn door de rechtse media deze oorlog in geloodst. De publieke opinie was voordat de oorlog
en de rechtse propaganda op gang kwam sterk TEGEN de oorlog.
Pas toen Bush inzag dat Europa en de rest van de wereld nooit mee zouden werken met dit soort mensenrechten schendingen gaf hij opdracht om Europa over te halen om toch mee te laten toen doen, zodat hij niet zoveel hoefde uit te geven om aan de olie te komen die ze nu in hun 51e staat uit de grond kunnen halen. Dit is onder andere gelukt in Nederland, door ons slappe rechtse kabinet met Bakellende die op zijn bezoek bij Bush instructies heeft gekregen hoe ons om te praten. En natuurlijk omdat CNN verplicht is op onze kabel is ook al duidelijk dat wij geindoctrineerd worden door de VS.
Gefeliciteerd met verreweg het slechtste topic in 2004 tot nu toe!
We zijn idd. pas net begonnen met het nieuwe jaar, maar ik verwacht dat dit topic de standaard wel hoog weet te leggen
quote:Foei, wat een fascistische verhoormethode, en zijn schuld stond natuurlijk reeds vast. Een schijnproces dat mij sterk doet denken aan een ander wankel hoofd.
Op dinsdag 6 januari 2004 21:30 schreef Herostratos het volgende:[..]
[..]
Bron, onderbouwing?
[..]Bron, onderbouwing?
[..]Bron, onderbouwing?
[..]Bron, onderbouwing?
[..]Bron, onderbouwing?
Gefeliciteerd met verreweg het slechtste topic in 2004 tot nu toe!
welke media zijn nou rechts??
Persoonlijk zou ik niet verder kunnen komen dan 'De Telegraaf'....misschien ook 'RTL Boulevard'?!
quote:Elsevier en HP/De Tijd zijn rechts (zijn twee weekbladen met wél stijgende oplages
Op dinsdag 6 januari 2004 21:37 schreef DonStefano het volgende:
Ondanks de kromme openingspost van TS is het natuurlijk wel een interessante vraag;welke media zijn nou rechts??
Persoonlijk zou ik niet verder kunnen komen dan 'De Telegraaf'....misschien ook 'RTL Boulevard'?!
Misschien wat SBS6 programma's die soms wat populistische aanpakmethodes hebben, die kun je misschien volks-rechts noemen (de LPF-kiezer). Telegraaf valt hier eigenlijk ook wel onder.
RTL-Boulevard?
quote:Natuurlijk niet, maar het kwam de VS wel goed uit. Een leider die zijn volk ooit iets aan heeft gedaan kan je natuurlijk makkelijker van de troon stoten dan iemand die nooit wat verkeerd heeft gedaan. Ze hebben dus meegeholpen aan een reden om een latere oorlog later door de VN te krijgen, maar dat zelfs is hun niet gelukt.
Op dinsdag 6 januari 2004 21:27 schreef SportsIllustrated het volgende:[..]
Je hebt gelijk. De CIA heeft de Koerden op mijn vroegere middelbare school daar allemaal neergepoot om een propagandaoffensief tegen Hoessein te kunnen voeren.
quote:Zonder enig grote talenten kan je een wereldmacht niet 25 jaar besturen.
Op dinsdag 6 januari 2004 21:29 schreef SportsIllustrated het volgende:[..]
quote:Bedankt dat je meehelpt aan dit topic dan, met je reacties zonder enige inhoud. Ik heb als eerst een vraag aan jou: waar zijn de WMD? Daar ging het allemaal toch om, die zijn er NIET. De VS moet dus weg uit Irak, Saddam moet weer zijn land terug en de VS moet een vergoeding betalen voor alle geleden schade.
Op dinsdag 6 januari 2004 21:30 schreef Herostratos het volgende:[..]
In vaktermen noemt men dat hier een lemming
[..]Bron, onderbouwing?
[..]Bron, onderbouwing?
[..]Bron, onderbouwing?
[..]Bron, onderbouwing?
[..]Bron, onderbouwing?
Gefeliciteerd met verreweg het slechtste topic in 2004 tot nu toe!We zijn idd. pas net begonnen met het nieuwe jaar, maar ik verwacht dat dit topic de standaard wel hoog weet te leggen
Algemeen Dagblad
Hervormd Nederland
quote:hehe.....mooi omschreven
Op dinsdag 6 januari 2004 21:39 schreef JB80 het volgende:
Misschien wat SBS6 programma's die soms wat populistische aanpakmethodes hebben, die kun je misschien volks-rechts noemen (de LPF-kiezer). Telegraaf valt hier eigenlijk ook wel onder.
quote:AD niet joh! Daar is Hemelrijk nog weggetrapt, en die Oscar nogwat is ook niet bepaald rechts. Bovendien valt het onder de linkse PCM-groep (waar in de top allerlei linkse PvdA-types zitten, brrrrr, al kan de PvdA nog voor veel mensen rechts zijn, en voor sommigen, lees ondergetekende, extreem-links)
Op dinsdag 6 januari 2004 21:40 schreef SportsIllustrated het volgende:
Algemeen Dagblad
Noemt die kneus Irak nu een wereldmacht?
quote:Hamer en Sukkel, ruim een eeuw later nog ijzersterk.
Op dinsdag 6 januari 2004 21:39 schreef Primary het volgende:
[..]
Saddam moet weer zijn land terug
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |