Vanavond dus het sportjaar 1983 met o.a. een terugblik op Spanje-Malta (12-1) waardoor Nederland zich niet plaatste voor het WK 1984 en een terugblik met Henny Kuiper op Parijs-Roubaix, die hij in 1983 won.
[Dit bericht is gewijzigd door golfer op 06-01-2004 20:29]
quote:Ga denk ik wel ff kijken, geheid dat er vragen komen in 1 of andere sportquiz !!!!
Op dinsdag 6 januari 2004 19:59 schreef golfer het volgende:
Vanavond, Nederland 2, 21.45 uur begint de eerste van 26 afleveringen waarin 1 specifiek sportjaar centraal staat.
Presentatie Jack van Gelder.Vanavond dus het sportjaar 1983 met o.a. een terugblik op Spanje-Malta (12-1) waardoor Nederland zich niet plaatste voor het WK 1994 en een terugblik met Henny Kuiper op Parijs-Roubain, die hij in 1983 won.
quote:edit dubbelpost sorry !
Vanavond, Nederland 2, 21.45 uur begint de eerste van 26 afleveringen waarin 1 specifiek sportjaar centraal staat.
Presentatie Jack van Gelder.Vanavond dus het sportjaar 1983 met o.a. een terugblik op Spanje-Malta (12-1) waardoor Nederland zich niet plaatste voor het WK 1994 en een terugblik met Henny Kuiper op Parijs-Roubain, die hij in 1983 won.
[Dit bericht is gewijzigd door Bjoro op 06-01-2004 20:19]
quote:RoubaiX. Als-ie naar Roubain gefietstst was, had-ie waarschijnlijk niet gewonnen.
terugblik met Henny Kuiper op Parijs-Roubain, die hij in 1983 won.
quote:Daarna ff z'n adres opzoeken en vertellen wat ie fout heeft gedaan,
Op dinsdag 6 januari 2004 20:10 schreef Bjoro het volgende:[..]
Ga denk ik wel ff kijken, geheid dat er vragen komen in 1 of andere sportquiz !!!!
Denk dat ik de keeper van Malta maar eens ga onthouden !!
das belooft wat, ik ga kijken.
Spanje - Malta.
Maak je topictitels dan ook iets duidelijker.
Neem die van mij maar over.
quote:Ja, pijnlijke herinnering die 12-1, ook voor de keeper van Malta.
Op dinsdag 6 januari 2004 22:16 schreef tong80 het volgende:
Omhoog deze klootzak.Spanje - Malta.
Kees Rijvers die klaverjassen was bij de buurman.
Mijn opa noemde studio sport tot z'n laatste adem Sport in beeld.
quote:Tong zat in dienst.
Op dinsdag 6 januari 2004 22:20 schreef golfer het volgende:[..]
Ja, pijnlijke herinnering die 12-1, ook voor de keeper van Malta.
Gingen bij de rust stappen in Zwolle omdat bij en 1-1 stand niks meer kon gebeuren.
Geloofden het de dag erna pas.
quote:Spanje-Malta duurde 45 minuten te lang.
Op dinsdag 6 januari 2004 22:22 schreef Bjoro het volgende:
vond de uitzending wat tegenvallen !
vond het te kort duren
quote:Hij haat Spanje, ja! Niet echt een licht trouwens die keeper
Op dinsdag 6 januari 2004 22:20 schreef golfer het volgende:[..]
Ja, pijnlijke herinnering die 12-1, ook voor de keeper van Malta.
quote:10 minuten korter was al zat geweest !
Op dinsdag 6 januari 2004 22:23 schreef tong80 het volgende:[..]
Spanje-Malta duurde 45 minuten te lang.
Uitzending had in zwart-wit gemoeten en Apollo-Henkie had posthuum de aftiteling moeten doen.
Verder wel ok.
J.
quote:Mijn vader van 52 noemt het NOG zo
Op dinsdag 6 januari 2004 22:21 schreef tong80 het volgende:
Wel leuk om te melden dat Sport in beeld de voorloper was van Studio Sport.
Mijn opa noemde studio sport tot z'n laatste adem Sport in beeld.
quote:69 komt nog.
Op woensdag 7 januari 2004 00:37 schreef Juan Zueco het volgende:
H'mmmUitzending had in zwart-wit gemoeten en Apollo-Henkie had posthuum de aftiteling moeten doen.
Verder wel ok.
J.
quote:Ik betrap mijzelf er ook nog wel eens op om Studio Sport nog Sport in Beeld te noemen.
Op woensdag 7 januari 2004 00:39 schreef Kluupkluup het volgende:Mijn vader van 52 noemt het NOG zo
![]()
Vanavond 1998
quote:Pijnlijke herinnering
Op dinsdag 13 januari 2004 19:23 schreef tong80 het volgende:
Met de verloren halve finale op het WK tegen Brazilië.
Marianne Timmer is cool.
Voor de rest vond ik het eigenlijk best matig. Ik had de eerste 5 minuten gemist, dus het leek wat kort. En wat een amateuristisch interview met een spraakzame Timmer.
quote:Het is gewoon erg kort. Kan me een tijd geleden een programma van de NOS herinneren, waarin er iedere aflevering een voetballer centraal stond. Dat was een goed programma. Nu wordt het er allemaal een beetje snel opgevolgd en de vragen aan Marianne zijn natuurlijk waardeloos: Waren die twee gouden medailles het mooiste in je leven op sportgebied? Volg je ook andere sporten? ...
Op woensdag 14 januari 2004 12:38 schreef zjroentje het volgende:
See you later.Voor de rest vond ik het eigenlijk best matig. Ik had de eerste 5 minuten gemist, dus het leek wat kort. En wat een amateuristisch interview met een spraakzame Timmer.
Maar het is wel geinig om die beelden even terug te zien.
quote:Te kort ja.
Op woensdag 14 januari 2004 18:17 schreef Suijk het volgende:[..]
Het is gewoon erg kort. Kan me een tijd geleden een programma van de NOS herinneren, waarin er iedere aflevering een voetballer centraal stond. Dat was een goed programma. Nu wordt het er allemaal een beetje snel opgevolgd en de vragen aan Marianne zijn natuurlijk waardeloos: Waren die twee gouden medailles het mooiste in je leven op sportgebied? Volg je ook andere sporten? ...
Maar het is wel geinig om die beelden even terug te zien.
al was gister wel leuk omdat er honkbal in voor kwam
Leuk voor golfer. Je was er toch bij, nietwaar?
quote:Yups.
Op dinsdag 20 januari 2004 15:32 schreef zjroentje het volgende:
Vanavond 1966. Met de mistwedstrijd dus.Leuk voor golfer. Je was er toch bij, nietwaar?
quote:laat me raden.........ze laten ijzeren rinus los op die bal tegen de lat ?
Op dinsdag 20 januari 2004 15:32 schreef zjroentje het volgende:
Vanavond 1966. Met de mistwedstrijd dus.Leuk voor golfer. Je was er toch bij, nietwaar?
quote:Leuke, nostalgische beelden.
Op dinsdag 20 januari 2004 22:19 schreef tong80 het volgende:
Ard en Keesie geef ze van katoen.![]()
quote:Deed me denken aan de tijden dat we via een krantenpagina nog zelf de standen bijhielden.
Op dinsdag 20 januari 2004 22:22 schreef golfer het volgende:[..]
Leuke, nostalgische beelden.
Schaatsers met wollen truien. Je kunt het je niet meer voorstellen.
quote:Inderdaad, het hele weekend meeschrijven van de (tussen)tijden in de krant.
Op dinsdag 20 januari 2004 22:25 schreef tong80 het volgende:Deed me denken aan de tijden dat we via een krantenpagina nog zelf de standen bijhielden.
Schaatsers met wollen truien. Je kunt het je niet meer voorstellen.
quote:Dag Fornaes en Ingmar Maier met Witte truien en witte mutsen.
Op dinsdag 20 januari 2004 22:26 schreef golfer het volgende:[..]
Inderdaad, het hele weekend meeschrijven van de (tussen)tijden in de krant.
Als de tijdswaarneming uitviel, zat je met zo'n lelijke witte vlek op je uitslagenblaadje.
En niet te vergeten Jan Bols die een buitenbocht te veel reed.
quote:We zijn in 1976 genaaid door de scheids.
Op dinsdag 27 januari 2004 22:34 schreef golfer het volgende:
En Ruud Wielaard.
quote:Thomas heette die kutscheids die rood aan Neeskens en Van Hanegem gaf.
Op dinsdag 27 januari 2004 22:35 schreef tong80 het volgende:We zijn in 1976 genaaid door de scheids.
p.s. Tong, straks even die docu kijken in Studio Sport over die Braziliaanse kinderen
quote:Werden als stunt naar Nederland gehaald. Waarschijnlijk allemaal aan de bedelstaf inmiddels
Op dinsdag 27 januari 2004 22:39 schreef golfer het volgende:[..]
Thomas heette die kutscheids die rood aan Neeskens en Van Hanegem gaf.
p.s. Tong, straks even die docu kijken in Studio Sport over die Braziliaanse kinderen
quote:nog erger: helft niet meer in leven.
Op dinsdag 27 januari 2004 22:44 schreef tong80 het volgende:Werden als stunt naar Nederland gehaald. Waarschijnlijk allemaal aan de bedelstaf inmiddels
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 22:45 schreef golfer het volgende:[..]
nog erger: helft niet meer in leven.
quote:Zacht uitgedrukt, ja.
Op dinsdag 27 januari 2004 23:04 schreef tong80 het volgende:
Schrijnend.
quote:Maar zekers indrukwekkend !
Op dinsdag 27 januari 2004 23:24 schreef golfer het volgende:[..]
Zacht uitgedrukt, ja.
Ook het verhaal van Wielart vond ik erg sneu.
quote:Tja heb ooit nog eens hardloopschoenen in zijn sportzaak (haarlem)gekocht, mocht ik ze hebben voor 199 gulden ipv 219.
Op woensdag 28 januari 2004 11:46 schreef zjroentje het volgende:
Aangrijpend verhaal van die Braziliaantjes.Ook het verhaal van Wielart vond ik erg sneu.
hhhhmmmmmm.....
Laat maar zie net dat het om 21:57 u op Ned 2 komt !
[Dit bericht is gewijzigd door Bjoro op 03-02-2004 21:51]
quote:Ja, zometeen om 21.57 op Nederland 2.
Op dinsdag 3 februari 2004 21:48 schreef Bjoro het volgende:
komt het vanavond nog ?
quote:Gaat ze eigenlijk nog met (Hans) Fiere ?
Op dinsdag 3 februari 2004 21:49 schreef golfer het volgende:[..]
Ja, zometeen om 21.57 op Nederland 2.
Jaartal: 1986 met als studiogast Nelly Cooman.
quote:Ja die heb ik gelukkig nog nooit zo vaak gezien
Op dinsdag 3 februari 2004 22:27 schreef golfer het volgende:
Mooi om die beelden van Maradonna tegen Engeland tijdens het WK in 1986 weer eens te zien.
Streuer en Schnieders was wel toppie !!!
[Dit bericht is gewijzigd door Bjoro op 03-02-2004 22:32]
quote:Ik vond die 50-jaar na dato uitzending van Studio Sport over de elfstedentocht van mijn geboortejaar ook wel leuk om te zien.
Op dinsdag 3 februari 2004 22:59 schreef mitt het volgende:
Voor de eerste keer dat ik het nog leuk vond ook
quote:Kinkt redelijk tot goed.
Op dinsdag 10 februari 2004 17:05 schreef golfer het volgende:
Vanavond het jaar 1964:
o.a. met Sjoukje Dijkstra, Peter Post, EK Honkbal en natuurlijk Anton Geesink die Kaminaga in Tokio versloeg op de OS.
Waarom overheersen mijn negatieve gevoelens t.o.v. deze man zijn immense sportieve prestaties?
A wel. 1964 was een goed jaar.
J.
quote:1964, Tokio en Anton Geesink waren destijds de reden dat ik doorging met het beoefenen van mijn Judo-sport.
Op dinsdag 10 februari 2004 22:18 schreef Juan Zueco het volgende:
Anton Geesink.Waarom overheersen mijn negatieve gevoelens t.o.v. deze man zijn immense sportieve prestaties?
A wel. 1964 was een goed jaar.
J.
Heb een aantal jaren later nog eens wat lessen van Geesink gekregen tijdens mijn Nederlandse jeugdselectiejaren, waarbij ik samen met Willem Ruska de centrale trainingen volgde.
quote:Toen nog niet. Groot sportman in alle opzichten.
Op woensdag 11 februari 2004 00:11 schreef Juan Zueco het volgende:
Willem R. Dubieus gezelschap mijn waarde golfer.J.
quote:Hier ook enorme bewondering voor de sportprestaties van Geesink !
Op dinsdag 10 februari 2004 22:18 schreef Juan Zueco het volgende:
Anton Geesink.
Waarom overheersen mijn negatieve gevoelens t.o.v. deze man zijn immense sportieve prestaties?
Alleen die man heeft 10 minuten gesproken, maar IMO zo weinig gezegd, echt zoveel flauwekul en bijzaken die helemaal niet terzake deden werden erbij gehaald !
Het legendarische jaar 1988:
Natuurlijk met het EK voetbal, maar ook met onze ijskoningin Yvonne van Gennip in de studio als gast.
quote:Ja wat een Goal, wat een ongeloofelijke Goal
Op dinsdag 17 februari 2004 18:43 schreef golfer het volgende:
Vanavond 21.57 uur Nederland 2 weer.Het legendarische jaar 1988:
Natuurlijk met het EK voetbal
Alsof van Basten niet bestond.
Mooiste Nederlandse sportjaar lijkt me.
En het mooiste moet nog komen.
quote:Ik kon me er helemaal niks meer van herinneren.
Op woensdag 18 februari 2004 11:52 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Jammer dat het altijd zo kort duurt, ik kon me de meeste beelden nog voor de geest halen, lekker om ze weer terug te zien. Van Breukelen was top en het Duitse commentaar heerlijk nationalistisch
Kreeg wel weer kippevel bij de doelpunten van Van Basten tegen Duitsland en de Sovjet-Unie.
quote:tijdens de winterspelen had ik de bof, tijdens de zomerspelen de waterpokken, het was helemaal niet erg om ziek te zijn.
Op woensdag 18 februari 2004 12:09 schreef zjroentje het volgende:
Ik kon me er helemaal niks meer van herinneren.Kreeg wel weer kippevel bij de doelpunten van Van Basten tegen Duitsland en de Sovjet-Unie.
Nesty vs. Biondi was ook erg leuk weer eens terug te zien
quote:Ik heb dus de eerste 5 minuten weer gemist.
Op woensdag 18 februari 2004 12:13 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
tijdens de winterspelen had ik de bof, tijdens de zomerspelen de waterpokken, het was helemaal niet erg om ziek te zijn.
Nesty vs. Biondi was ook erg leuk weer eens terug te zien
Wel mooi om effe de beelden van EK'88 en Ben Johnson weer te hebben gezien
quote:Ja een heerlijke uitzending met vele nostalgische momenten.
Op woensdag 18 februari 2004 12:35 schreef Leatherface het volgende:
Helaas maar een stukje kunnen zienWel mooi om effe de beelden van EK'88 en Ben Johnson weer te hebben gezien
jeuh, kan het toch zien.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 22:01 schreef tong80 het volgende:
In 1970 was Jean Nelissen er al.
En toch was hij de enige die het op zijn Zweeds juist uitsprak.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 22:07 schreef tong80 het volgende:
Herman Sjuiphof met z'n Sjindvall.
Alleen was hij de enige die het doelpunt van Sjintvall niet zag.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 22:26 schreef golfer het volgende:
[..]
En toch was hij de enige die het op zijn Zweeds juist uitsprak.
Wel elke week een recent interview met een bepaalde hoofdrolspeler, zoals nu ook met Van Daele, verder inderdaad goedkoop gemaakt programma.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 22:54 schreef tong80 het volgende:
Eigenlijk is het een vreselijk slecht programma. Geen enkel recent interview geen commentaar bij de beelden. Lekker goedkoop met één studiogast. Zo'n programma verdient eigenlijk beter.
Maar wel lekker kijkvoer.
Een team heeft elf spelers.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 19:13 schreef FrankyMcG het volgende:
10 redenen om niet te kijken dus!
Ik neem hem op.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 19:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Een team heeft elf spelers.
Tong zit er al klaar voor.
het was erg leuk kan ik je melden... voor die kakkerlakken ploeg uit rotterdam is het natuurlijk zuur die hebben in de begin jaren 70, 1 europa cup1 gewonnenquote:Op dinsdag 16 maart 2004 19:13 schreef FrankyMcG het volgende:
10 redenen om niet te kijken dus!
quote:Op woensdag 17 maart 2004 11:42 schreef zjroentje het volgende:
Kut, gemist.
Tjsa, ik kijk er ook graag naar, maar ik moet op dinsdagavond altijd trainen en dan wordt het lastigquote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:59 schreef golfer het volgende:
We zijn alweer de enige 2 kijkers van dit programma geweest?
Dat zou wel eens Fred Racké kunnen zijn geweest.quote:Op vrijdag 2 april 2004 16:38 schreef mitt het volgende:
vraagje :
wie was die andere commentator naast Mart bij het schaatsen in '80?
volgens mij was leen pfrommer toen co - commentator.quote:Op vrijdag 2 april 2004 16:51 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat zou wel eens Fred Racké kunnen zijn geweest.
Ja vond ik ook hoor, die heet Gijsbrecht nog wat.quote:Op vrijdag 2 april 2004 20:40 schreef tong80 het volgende:
Ik weet niet zeker of het Pfrommer is.
Maar die eurosprt commentator lijkt me iets te jong om 24 jaar geleden al een microfoon te kunnen vasthouden.
Alleen jammer van die Jongbloed. Die kan er echt niks van.quote:Op dinsdag 27 april 2004 22:38 schreef golfer het volgende:
Mooie beelden weer van een voetbalgeneratie die nooit overtroffen is: Suurbier, Neeskens, Wim Janssen, Arie Haan enzovoort.
Dat was schitterend ja.quote:Op woensdag 28 april 2004 10:56 schreef zjroentje het volgende:
De toeter van Hughes.
met onze vriend read the biblequote:Op dinsdag 31 augustus 2004 22:18 schreef tong80 het volgende:
Die marathonbeelden.
Die heeft in die jaren zoveel anabole steroïden geslikt dat je het nog steeds aan haar stem hoort.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 22:02 schreef tong80 het volgende:
Stalman bevestigd haar reputatie van kouwe kikker weer eens. Geef mij maar mensen met emotie.
Voor de OS had je het EK. Zie niet zo wat er mis mee is het nu uit te zenden.quote:Op dinsdag 7 september 2004 19:21 schreef mitt het volgende:
maar tong, snap jij dat ze dit na de OS doen?
niet dat het niet interessant is hoor maar toch
Geniaal.quote:Op dinsdag 21 september 2004 22:27 schreef mitt het volgende:
die goal van die keepert
Hij heeft zich wel onsterfelijk gemaakt natuurlijk door zo'n geweldige solo lans de lijn, ik heb dit nog nooit gezien eigenlijk, al helemaal niet op tv-beelden.quote:Op woensdag 22 september 2004 11:53 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Geniaal.![]()
als hij maar geen uniekaas schaatsmuts opheeftquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 20:46 schreef tong80 het volgende:
Lachen met de sympathiekste Nederlandse schaatser ooit. Hilbert.
Die zat volgens mij echt onder de dope.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 22:13 schreef tong80 het volgende:
Hilbert je moet doorrijden je moet nog een ronde.![]()
![]()
Nu dus.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 21:44 schreef golfer het volgende:
Straks weer met het jaar 1991 en Erik de Bruin als gast.
Absoluut, ik kreeg weer kippenvelquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 22:21 schreef tong80 het volgende:
Die verspringfinale zal ik nooit meer vergeten. Zat toen op het puntje van m'n stoel.
quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 23:44 schreef tong80 het volgende:
Volgens mij niet.
Waren na 64 de tweede spelen die ik mij nog heel bewust kan herinneren.quote:Op dinsdag 9 november 2004 22:12 schreef tong80 het volgende:
Ik was net te jong voor de spelen van 68. Maar ongetwijfeld de meest legendarische spelen ooit.
Mooi, eerst the office afkijken en dan de video terugspoelen en genieten van '92quote:Op woensdag 22 december 2004 23:09 schreef tong80 het volgende:
Mooi nu een dronken Veldkamp na zijn gouden race in 92
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |