Snap echt niet wrom die mensen aangenomen worden als VJ.
"In 2003 deed zij een screentest bij MTV en werd ZIJ gekozen tot MTVs nieuwste presenter."
Volgens mij deed er niemand anders mee aan die screentest of was de jury te stoned ofzo, ander hadden ze haar noooit kunnen uitkiezen
Ik heb haar nog niet gezien. Maar het voorspeld niet veel goeds met die kop
[Dit bericht is gewijzigd door masuyo op 06-01-2004 18:49]
quote:Ik vind ook dat ze haar beter kunnen ontslaan bij MTV, maar hier was al een topic over open.
Op dinsdag 6 januari 2004 18:10 schreef j-o-o-s-t het volgende:
Wat is dit? Wat een afgrijselijke stem heeft dit wicht! Het is niet eens te omschrijven. Het heeft nog het meest weg van een robot met de stem van een creperende kraai! Ik heb het MTV News niet eens uit kunnen kijken, het is echt niet aan te horen. Weg met die stem, of des noods haar!
Daar kun je op en aanmerkingen plaatsen over de VJ's,
staat ze er nog niet tussen
Ze moet zo snel mogelijk weer van de buis verdwijnen!
quote:Ik heb haar een keer MTV News zien presenteren
Op dinsdag 6 januari 2004 21:41 schreef 5_Dollar_Ho het volgende:
Wanneer is ze erop? Ik moet het ook even aanschouwen.
goed, ik ben blijkbaar niet de enige die haar verschrikkelijk vind
quote:Je bent daarentegen wel uniek als je haar een goede VJ vind
Op dinsdag 6 januari 2004 21:49 schreef Vava het volgende:[..]
Ik heb haar een keer MTV News zien presenteren
wat erg was dat!
goed, ik ben blijkbaar niet de enige die haar verschrikkelijk vind
*rilllll
Om de een of andere reden lijkt het bijna onmogelijk dat deze dingen samengaan. En ik neem aan dat er behoorlijk wat mensen op komen draven op zo'n auditie. Zo'n baan wil haast iedereen wel.
Ik wacht nog steeds vol spanning op een opvolger van Bridget, Daphne of Fabienne (niet te afstotelijk uiterlijk, dat door ofwel bloedmooi zijn, ofwel door een soort van 'eigen uitstraling', ofwel beiden van het scherm spat + vermoedelijk redelijke intelligentie + prettig in het gehoor liggend stemgeluid + presentatietalent en dat allemaal in 1 persoon).
Barbara komt al wat meer in de richting dan die nieuwe troel (ver-schri-ke-lijk!), die vind ik nog wel o.k., maar ook zij haalt het niet bij de oude garde.
Ik wist niet dat het nog erger kon dan Renee Vervoorn (dat kind haalde me met die stem en konijn-in-koplampen-blik het bloed onder de nagels vandaan en op een gegeven moment zat ze bijna altijd prime time). Maar gefeliciteerd MTV, het is jullie gelukt!
[Dit bericht is gewijzigd door postinggirl op 06-01-2004 22:05]
Waar is Fabienne toch als je dr nodig hebt Ze zeggen weleens vroeger was alles beter, maar wat betreft de VJ's is dat zeker zo.
Ze kunnen wel eens goed kijken naar het vroegere TMF .
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |