abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16015367
Ik word gek van Outlook 2003.
Elke minuut ongeveer komt er een scherm met de tekst:
Server: pop3.blabla.nl
Gebruikersnaam: blabla
wachtwoord: *************

die gegevens zijn juist... want mijn email haal ik er gewoon mee binnen...
Maar dat scherm komt elke minuut zowat terug... en steeds moet ik op ok klikken.
Bij alle andere accounts, doet Outlook dit niet.
Maar bij de instellingen van dit account, krijg ik dit gezeur niet uitgeschakeld.

Wie weet hoe ik dit uit moet zetten?

"Wat een gezeik over het pre-pensioen... je kan ook gewoon op je 50ste stoppen.... zoals Willem Endstra"
  dinsdag 6 januari 2004 @ 18:02:03 #2
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_16015410
Hij checked elke minuut je email en blijkbaar geeft de server een fout terug. Ff uitzetten dat ie die account niet moet checken.
pi_16015441
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 18:02 schreef Slarioux het volgende:
Hij checked elke minuut je email en blijkbaar geeft de server een fout terug. Ff uitzetten dat ie die account niet moet checken.
Dat had ik ook bedacht maar dan haalt ie niet meer automatisch de emails binnen... Dat is ook niet fijn

Mn firewall en virusscan houden de zooi toch wel tegen.

[Dit bericht is gewijzigd door DaPinky op 06-01-2004 18:08]

"Wat een gezeik over het pre-pensioen... je kan ook gewoon op je 50ste stoppen.... zoals Willem Endstra"
pi_16015675
Lijkt mij dat in de serversettings in outlook je de verkeerde info ingevuld of geen wachtwoord gegeven hebt.
Time's fun when you're having flies - Kermit the Frog
pi_16015967
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 18:10 schreef Alecks het volgende:
Lijkt mij dat in de serversettings in outlook je de verkeerde info ingevuld of geen wachtwoord gegeven hebt.
Die zijn wel ok
pi_16016184
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 18:18 schreef DaPinky het volgende:

[..]

Die zijn wel ok

Zeker weten?

Ik heb het ook wel eens gehad... ik had toen 1 spatie op het einde derbij... Na 3 uur kijken zag ik de fout...

...ZzzZzzZzz...[ohno]
pi_16016471
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 18:25 schreef ZzzZzzZzz het volgende:

[..]

Zeker weten?

Ik heb het ook wel eens gehad... ik had toen 1 spatie op het einde derbij... Na 3 uur kijken zag ik de fout...

Ja
met die info haalt ie mijn mail op
en dat werkt gewoon
pi_16016552
Kan je niet wachtwoord opslaan aanvinken?

Of anders gewoon eff hele mailaccount wegknikkeren en overnieuw invoeren...wel eerst eff alle berichten veiligstellen

...ZzzZzzZzz...[ohno]
pi_16016716
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 18:38 schreef ZzzZzzZzz het volgende:
Kan je niet wachtwoord opslaan aanvinken?

Of anders gewoon eff hele mailaccount wegknikkeren en overnieuw invoeren...wel eerst eff alle berichten veiligstellen

Beide dingen gedaan... geen oplossing...

Tis zo vreemd... soms doet ie het ... soms niet...

pi_16017044
zit al een half uur in de wacht bij de helpdesk
pi_16017160
Misschien dat de server maar zo en zo veel connects per zo en zo veel minuten accepteert. Als jij dat schermpje krijgt, zo om de minuut, kan het best zijn dat de server je tijdelijk bant omdat je te vaak een connectie maakt.
pi_16018229
En toen was alles duidelijk...
Fijn dat het een provider betreft die informatievoorziening aan leden niet hoog in het vaandel heeft staan.

Stop met bellen aub...

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')