die gegevens zijn juist... want mijn email haal ik er gewoon mee binnen...
Maar dat scherm komt elke minuut zowat terug... en steeds moet ik op ok klikken.
Bij alle andere accounts, doet Outlook dit niet.
Maar bij de instellingen van dit account, krijg ik dit gezeur niet uitgeschakeld.
Wie weet hoe ik dit uit moet zetten?
quote:Dat had ik ook bedacht maar dan haalt ie niet meer automatisch de emails binnen... Dat is ook niet fijn
Op dinsdag 6 januari 2004 18:02 schreef Slarioux het volgende:
Hij checked elke minuut je email en blijkbaar geeft de server een fout terug. Ff uitzetten dat ie die account niet moet checken.
Mn firewall en virusscan houden de zooi toch wel tegen.
[Dit bericht is gewijzigd door DaPinky op 06-01-2004 18:08]
quote:Die zijn wel ok
Op dinsdag 6 januari 2004 18:10 schreef Alecks het volgende:
Lijkt mij dat in de serversettings in outlook je de verkeerde info ingevuld of geen wachtwoord gegeven hebt.
quote:Zeker weten?
Op dinsdag 6 januari 2004 18:18 schreef DaPinky het volgende:[..]
Die zijn wel ok
Ik heb het ook wel eens gehad... ik had toen 1 spatie op het einde derbij... Na 3 uur kijken zag ik de fout...
quote:Ja
Op dinsdag 6 januari 2004 18:25 schreef ZzzZzzZzz het volgende:[..]
Zeker weten?
Ik heb het ook wel eens gehad... ik had toen 1 spatie op het einde derbij... Na 3 uur kijken zag ik de fout...
Of anders gewoon eff hele mailaccount wegknikkeren en overnieuw invoeren...wel eerst eff alle berichten veiligstellen
quote:Beide dingen gedaan... geen oplossing...
Op dinsdag 6 januari 2004 18:38 schreef ZzzZzzZzz het volgende:
Kan je niet wachtwoord opslaan aanvinken?Of anders gewoon eff hele mailaccount wegknikkeren en overnieuw invoeren...wel eerst eff alle berichten veiligstellen
Tis zo vreemd... soms doet ie het ... soms niet...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |