kwam die vent ons even vrolijk vertellen dat het afgeschaft was omdat de samenwerking met de ns is opgezegd!
dat was gewoon de meest ideale regeling die er bestond!
nog meer mensen die hier last van hebben/krijgen ??
quote:daar is helaas niet iedereen mee gezegend
Op dinsdag 6 januari 2004 12:31 schreef timmeeeh het volgende:
Ik heb gewoon zelf een OV kaart.
quote:40 %
Op dinsdag 6 januari 2004 12:32 schreef littledrummergirl het volgende:
als ze het iets duurder hadden gemaakt .. ok valt mee te leven maar ineens twee keer zoveel moeten betalen is wel erg overdreven...
maar waarom zou je eigenlijk recht hebben op die korting? als je zelf geen OV hebt, hoor je ook niet daarvan gebruik te maken dmv korting
quote:om mensen zover te zetten toch met de NS (of dergelijken) te reizen.
Op dinsdag 6 januari 2004 12:38 schreef WeirdMicky het volgende:[..]
40 %
maar waarom zou je eigenlijk recht hebben op die korting? als je zelf geen OV hebt, hoor je ook niet daarvan gebruik te maken dmv korting
quote:En als je dan oplette bij Wiskunde, wist je dat je dan nog altijd niet op hetzelfde bedrag uit komt... 40% korting op prijs A geeft nog altijd andere korting dan op prijs B...
40 %
40% van 100 = 40
40% van 140 = 56
Ziet u?
En als iemand voor je of achter je een OV heeft.. Dan vraag je toch of je DMV zijn of haar OV voor de korting kan gaan? Is een kleine moeite en je doet de ander er een groot plezier mee
[Dit bericht is gewijzigd door Bob_de_Bouwer op 06-01-2004 12:53]
quote:als jij dan op zou gaan letten bij Nederlands met 'begrijpend lezen' dan komt het wel in orde
Op dinsdag 6 januari 2004 12:47 schreef Bob_de_Bouwer het volgende:[..]
En als je dan oplette bij Wiskunde, wist je dat je dan nog altijd niet op hetzelfde bedrag uit komt... 40% korting op prijs A geeft nog altijd andere korting dan op prijs B...
40% van 100 = 40
40% van 140 = 56Ziet u?
ik zeg namelijk 40%, en dat is nooit de helft v/h bedrag slimmerd
quote:ja, nee
Op dinsdag 6 januari 2004 13:09 schreef David Letterman het volgende:
kan het nog wel bij de NS??? of is dat ook al afgelopen???
Wat een pokke streek! Stelletje grrr...
Zucht!
quote:das nou juist et probleem
Op dinsdag 6 januari 2004 12:47 schreef Bob_de_Bouwer het volgende:[..]
En als iemand voor je of achter je een OV heeft.. Dan vraag je toch of je DMV zijn of haar OV voor de korting kan gaan? Is een kleine moeite en je doet de ander er een groot plezier mee
de korting is vervallen
quote:we moeten nog ff klacht indienen bij de BBA omdat het niet in het boekje met tarief wijzigingen staat....
Op dinsdag 6 januari 2004 14:49 schreef littledrummergirl het volgende:[..]
das nou juist et probleem
de korting is vervallen
Dat met dat interliner gedoe is best vervelend ja, maar ik zou ook niet graag met de NS geassocieerd willen worden
quote:'k ook
Op dinsdag 6 januari 2004 12:48 schreef Tiemie het volgende:
ik heb zelf een ov.
quote:het was andersom; ns wilde niet meer met de interliners samenwerken (volgens de buschaufeur omdat de bus geen vierkante wielen heeft)
Op dinsdag 6 januari 2004 14:53 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Zolang het in de trein maar blijft.Dat met dat interliner gedoe is best vervelend ja, maar ik zou ook niet graag met de NS geassocieerd willen worden
quote:Hm, das vaag dan.
Op dinsdag 6 januari 2004 15:28 schreef LeeHarveyOswald het volgende:[..]
het was andersom; ns wilde niet meer met de interliners samenwerken (volgens de buschaufeur omdat de bus geen vierkante wielen heeft)
quote:Treinen zijn toch geel?
Op dinsdag 6 januari 2004 16:19 schreef Marruk het volgende:
Het is allemaal de schuld van paars
quote:tkomt door bakellende..
Op dinsdag 6 januari 2004 23:19 schreef LuCarD het volgende:[..]
Treinen zijn toch geel?
die vliegt overal met zn bezem heen
maar tis gewoon klote
quote:Leuk he? Met mijn NS-kortingskaart krijg ik ook al geen korting meer
Op dinsdag 6 januari 2004 12:30 schreef littledrummergirl het volgende:
ze hebben het met korting meereizen met een ov 'er afgeschaft!! wij stonden laatst in de interliner ( het is in de treinen overigens nog hetzelfde gebleven gelukkig)
kwam die vent ons even vrolijk vertellen dat het afgeschaft was omdat de samenwerking met de ns is opgezegd!
dat was gewoon de meest ideale regeling die er bestond!
nog meer mensen die hier last van hebben/krijgen ??
quote:enkele reis zonder korting paar duppies goedkoper
Op dinsdag 6 januari 2004 23:22 schreef Stranger het volgende:[..]
Leuk he? Met mijn NS-kortingskaart krijg ik ook al geen korting meer
Máár!! De prijzen zijn wel verlaagd, volgens de buschauffeur, ik zie geen verschil.
edit: ns kaart nog tot 30 juni geldig
[Dit bericht is gewijzigd door LeeHarveyOswald op 06-01-2004 23:30]
quote:Goh, dan hoef ik maar 20 keer te reizen wil ik een interliner-reductiekaart à 30 euro kunnen veroorloven.
Op dinsdag 6 januari 2004 23:24 schreef LeeHarveyOswald het volgende:[..]
enkele reis zonder korting paar duppies goedkoper
quote:twas 70 cent ofzow goedkoper....
Op dinsdag 6 januari 2004 23:25 schreef Stranger het volgende:[..]
Goh, dan hoef ik maar 20 keer te reizen wil ik een interliner-reductiekaart à 30 euro kunnen veroorloven.
maar dan nog.... wel ff wat anders als die paar euro die het eerst scheelde!
quote:MEE EENS!
40 %
quote:De ov-kaar, het enige goede idee van Pim Fortuin ooit, is bedacht niet om het reizen voor de student goedkoper te maken (want je betaalt dik voor je OV kaart, wordt per halve maand een bedrag van je STUFI ingehouden of je nu wilt of niet) en heeft als voornamelijke functie om jongeren met het openbaar vervoer te laten reizen.
Op dinsdag 6 januari 2004 23:42 schreef emmertje_ik het volgende:[..]
MEE EENS!
Dit kan dus oa. door 3 mensen mee te laten reizen.
+ dat deze regeling met een NS kaart ook zo is....
quote:Dus jongeren moeten maar mensen meenemen? Die meestal zelf een OV hebben. Dus.....slaat eigenlijk nergens op.......
Op dinsdag 6 januari 2004 23:46 schreef LeeHarveyOswald het volgende:[..]
en heeft als voornamelijke functie om jongeren met het openbaar vervoer te laten reizen.
Dit kan dus oa. door 3 mensen mee te laten reizen.
+ dat deze regeling met een NS kaart ook zo is....
Dus als de NS dat heeft moet de Interliner het ook maar doen?.... slaat ook nergens op dus
quote:interliner wordt nog steeds als "sneltrein bus" gepresenteerd.
Op dinsdag 6 januari 2004 23:48 schreef emmertje_ik het volgende:[..]
Dus jongeren moeten maar mensen meenemen? Die meestal zelf een OV hebben. Dus.....slaat eigenlijk nergens op.......
Dus als de NS dat heeft moet de Interliner het ook maar doen?.... slaat ook nergens op dus
Snel, luxe, ...
en officieel hebben ze niet meer de tariefen van de NS, oficieus nog wel
+ dat je in de interliner geen strippenkaart hebt..
en het idee van het meereizen is niet voor de jongeren die een ov hebben, maar juist voor deze die dat niet hebben
quote:Ga er eens voor de lol aan rekenen hoeveel je in die tijd kwijt zou zijn aan een reguliere OV-kaart en zeg dan nog eens met een stalen gezicht dat je er "dik" voor betaalt?
Op dinsdag 6 januari 2004 23:46 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
De ov-kaart is bedacht niet om het reizen voor de student goedkoper te maken (want je betaalt dik voor je OV kaart, wordt per halve maand een bedrag van je STUFI ingehouden of je nu wilt of niet)
* Litpho is al jarenlang voorstander van trajectkaarten voor het overgrote deel van de studies
quote:maar dan heb je altijd korting, ook in het weekend
Op woensdag 7 januari 2004 09:45 schreef Litpho het volgende:[..]
Ga er eens voor de lol aan rekenen hoeveel je in die tijd kwijt zou zijn aan een reguliere OV-kaart en zeg dan nog eens met een stalen gezicht dat je er "dik" voor betaalt?
* Litpho is al jarenlang voorstander van trajectkaarten voor het overgrote deel van de studies
het is idd een goedkopere kaart (voor ong 100 euro per maand) maar een heel deel gebruikt em gewoon weg bijna nooit (ik het eerste jaar ook niet)
en tis dus niet dat je helemaal geen recht hebt op die korting voor meereizigers ...
quote:lees stukje terug over dat de kaartjes naar eindhoven (vanaf
Op woensdag 7 januari 2004 09:52 schreef PDOA het volgende:
En de treinkaartjes zijn ook weer duurder.
quote:Altijd 100% korting zelfs
Op woensdag 7 januari 2004 09:49 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
maar dan heb je altijd korting, ook in het weekend![]()
quote:dat bedoelde ik
Op woensdag 7 januari 2004 10:14 schreef Litpho het volgende:[..]
Altijd 100% korting zelfs
.
Gelukkig heb ik nog wel een ov.
quote:Ja maar een retourtje Utreg - A'dam was eerst 10 euro en 10 euro 60.
Op woensdag 7 januari 2004 09:56 schreef LeeHarveyOswald het volgende:[..]
lees stukje terug over dat de kaartjes naar eindhoven (vanaf
) en amersfoort utreg 10 cent goedkoper zijn ...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |