quote:"He bah, mozzarella!! *vies gezicht trekken* Je vind het niet erg als ik er eruit vis he!"
Op donderdag 8 januari 2004 15:17 schreef Sugar het volgende:
Moet inderdaad gewoon even het pakje checken! Hopen maar dat het dan veilig voer is, want hoe verkoop ik dat ik geen mozzarella eet?
Nou ja, heb ik toch gewoon zo'n hoofdpijn dat wijn èn mozzarella niet lekker voelen?!![]()
Thanks mensen!
ik moet weer terug in de lurkstand, ik weet het
quote:LOL!!!!
Op donderdag 8 januari 2004 15:20 schreef Evil-Cherry het volgende:
"He bah, mozzarella!! *vies gezicht trekken* Je vind het niet erg als ik er eruit vis he!"
Of weten ze dat je het lekker vind?ik moet weer terug in de lurkstand, ik weet het
Ingrediënten Mozzarella:
Gepasteuriseerde koemelk, vegetarisch stremsel (biologisch), zuursel (biologisch) en zout.
Ik kan me niet voorstellen dat het ontzettend afwijkt, maar kijk voor de zekerheid ook nog even op de verpakking.
quote:Goed om te weten! Piglet (
Op donderdag 8 januari 2004 15:45 schreef Tan het volgende:
Mozzarella mag, wordt van gepasteuriseerde melk gemaakt (net als de biologische)
Hoor net dat de meiden vergeten zijn boodschappen te doen voor vanavond, dus dat we toch maar in de stad wat gaan eten... Ophef voor niets dus!!!!
Hoewel, nu kan ik tenminste in het restaurant een heerlijke salade met mozza èn een gerust hart bestellen!
quote:in restaurants beter altijd even vragen (er zijn restaurants waar ze hun mozzarella rechtstreeks van een boertje in Italië kopen). kazen uit de supermarkt zijn meestal wel veilig. volgens de AH-site zijn alle AH-kazen in ieder geval NIET van rauwe melk gemaakt, met uitzondering van Roquefort.
Op donderdag 8 januari 2004 15:45 schreef Tan het volgende:mozzarella is altijd vertrouwd
Tijden niet geweest en amper bijgelezen......
! Mijn meest nederige excuses.....
Voor alle nieuw zwangeren: ontzettend gefeliciteerd voor de toekomstige mama's en papa's en een
op de beginnende/groeiende buikjes.
Hoop dat iedereen het zwanger zijn nog een beetje vol kan houden. Bij mij verloopt het super, langzamerhand komt er steeds meer kruimel in buikvorm hier
, ben nu al verliefd.
Zal eerst eens grondig bijlezen.......
quote:En dan te bedenken dat elke "gek" gewoon ouder mag worden zonder dat we gescreend worden van tevoor want wees eerlijk niet iedereen heeft het in zich om een "ouder" te zijn.
Op donderdag 8 januari 2004 13:08 schreef Spindizzy het volgende:
We hebben net een brief gehad van de Raad voor de Kinderbescherming of we een afspraak willen maken voor ons eerste gesprek. Maar zo makkelijk is het natuurlijk weer niet. Nee, eerst mogen mijn man en ik onze complete levensloop op papier zetten. Waarin we de volgende onderwerpen moeten behandelen:-Samenstelling van het gezin waarin u opgroeide; ook de leeftijden.
-Korte beschrijving van werkzaamheden en karakter van uw ouders en uw relatie met hen.
-Hoe was de sfeer in het gezin?
-Wat vonden uw ouders belangrijk in de opvoeding en hoe brachten zij dat in praktijk?
-Korte beschrijving van hoe u zelf als kind/tiener was
-Hebben er bijzondere gebeurtenissen (positief/negatief) plaatsgevonden en wat voor effect hadden die op u? (bijv. ernstige ziekte, overlijden, scheiding
-Wanneer bent u uit huis gegaan en hoe verliep dat?
-Welke contacten en aard daarvan zijn er nu nog met uw ouders en broers/zussen?
-Welke scholen en opleidingen heeft u gevolgd (en met welk resultaat?)
-Wat voor werk/functies heeft u tot nu toe gehad?
-Wat zijn uw hobbies en vrijetijdsbestedingen?
quote:Tsja... maar ook met zo'n screening heb je geen garantie dat het allemaal vlekkeloos verloopt natuurlijk. Die informatie is misschien ook wel gevraagd vanuit het gastland. Als "gever" wil je dat jouw kinderen goed terecht komen, en dat is heel vanzelfsprekend. Het zou niet goed zijn als een adoptieland geen enkele interesse heeft in waar de kinderen terecht komen.
Op donderdag 8 januari 2004 16:46 schreef Rottdog het volgende:[..]
En dan te bedenken dat elke "gek" gewoon ouder mag worden zonder dat we gescreend worden van tevoor want wees eerlijk niet iedereen heeft het in zich om een "ouder" te zijn.
quote:Mozzarella welke hier te koop is, is over het algemeen niet te vreten, smaakloze zooi.
Op donderdag 8 januari 2004 16:22 schreef bixister het volgende:[..]
in restaurants beter altijd even vragen (er zijn restaurants waar ze hun mozzarella rechtstreeks van een boertje in Italië kopen). kazen uit de supermarkt zijn meestal wel veilig. volgens de AH-site zijn alle AH-kazen in ieder geval NIET van rauwe melk gemaakt, met uitzondering van Roquefort.
Eigenlijk moet je het rechtstreeks in Italie bij het fabriekje weg halen en dezelfde middag nog opeten.
quote:Dan heb je nog een probleem Sugar
Op donderdag 8 januari 2004 16:22 schreef bixister het volgende:[..]
in restaurants beter altijd even vragen (er zijn restaurants waar ze hun mozzarella rechtstreeks van een boertje in Italië kopen).
Nou ja, nieuw scenario (ik ben op de smoezentour!!); "Ow dames, even naar het toilet hoor!" Halverwege grijp je een ober in zijn kippennek en die sleep je onopvallende de toiletten in en daar vraag je of er rauwe melk in hun kaas zit
quote:Dat is mooi
Op donderdag 8 januari 2004 19:04 schreef Belana het volgende:
Even tussen de mozzarella discussie door (ik heb geen flauw idee) laat ik ff weten dat ik net bij de vk ben geweest en dat alles in orde is. Geen vocht meer, bloeddruk 125/75, humptie is volledig ingedaald.
Ik had alleen wel weer die muts die niet voelt hoe die erbij ligt, had zij de vorige keer dat ik haar zag ook al.
Enfin, alles in orde dus!
Ben je 'geestelijk' al een beetje klaar voor de bevalling?
quote:Mooi! Ik ben wel weer toe aan een vers babietje hier. Dus laat maar komen
Op donderdag 8 januari 2004 19:04 schreef Belana het volgende:Enfin, alles in orde dus!
quote:gelukkig bij jou ook alles ok!
Op donderdag 8 januari 2004 19:15 schreef Tan het volgende:[..]
Dat is mooi
Vooral het ingedaald zijn is wel fijn als je thuis wil gaan bevallen.
Ik moest vandaag ook naar de VK en eveneens alles okay.Ben je 'geestelijk' al een beetje klaar voor de bevalling?
quote:Ow, IK weet dat wel en al die ander vk's ook, alleen zij niet
Op donderdag 8 januari 2004 19:18 schreef jessie het volgende:
He fijn Belana dat alles goed is. Kan me voorstellen dat je wilt weten hoe de kleine ligt!! Hopelijk weten ze het de volgende keer!!!
quote:Dankjewel Lies
Op donderdag 8 januari 2004 21:07 schreef -Lies- het volgende:
Belana, fijn dat alles in orde is! En een prettig gevoel dat je er helemaal klaar voor bent (spannend blijft het altijd natuurlijk!). Nog even en ook jij houdt een prachtig kereltje of meisje in je armen. Ik ben zo benieuwd! Succes met de laatste loodjes, wrijf af en toe nog maar even goed over die bolle buik, straks is die er niet meer (maar die ga je waarschijnlijk ook niet missen!)!
Nou, stond geen enkel gerechtje met mozzarella op de kaart, hahaha! Wel een lekker pasteitje, dat heb ik dus maar genomen.
En we hebben het zo vreselijk veel gehad over dat ik zwanger "wil worden"... O! Wat was het moeilijk (en stiekem ook wel een heel leuk geheim) om mijn mond te houden!!
Want: "ja, misschien duurt het nog wel een jaar, joh, en maak je nou maar niet druk over of je wel 2 dagen mag gaan werken van je baas" en "wie weet heb je over een paar maanden wel al veel meer freelance werk en ben je dan pas zwanger..."
![]()
[Dit bericht is gewijzigd door Sugar op 08-01-2004 22:46]
quote:Afspraken met vriendje, hè?
Op donderdag 8 januari 2004 22:46 schreef Belana het volgende:
Jeetje Sugar, dat je dat volhoudt! Ik heb het meteen de hele wereld verteld, het kon me niet schelen dat het nog mis kon gaan, ik kon gewoon mijn mond niet houden! (we waren al een jaar bezig, dus ik was errug blij...)
quote:Hihihi, wat zul jij op je kop krijgen als je het eenmaal aan ze vertelt
Op donderdag 8 januari 2004 22:40 schreef Sugar het volgende:
Super, Belana en Tan dat alles oke is!!! Laat humptie nou maar kommuh dan!Nou, stond geen enkel gerechtje met mozzarella op de kaart, hahaha! Wel een lekker pasteitje, dat heb ik dus maar genomen.
En we hebben het zo vreselijk veel gehad over dat ik zwanger "wil worden"... O! Wat was het moeilijk (en stiekem ook wel een heel leuk geheim) om mijn mond te houden!!
Want: "ja, misschien duurt het nog wel een jaar, joh, en maak je nou maar niet druk over of je wel 2 dagen mag gaan werken van je baas" en "wie weet heb je over een paar maanden wel al veel meer freelance werk en ben je dan pas zwanger..."
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |