abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 28 juni 2001 @ 11:44:56 #126
7921 X-Ray
is opgekankerd
pi_1104958
quote:
Op donderdag 28 juni 2001 11:39 schreef Reda het volgende:

[..]

tsja
daar heb je gelijk in...

wat voor humor vinden GoT-ers dan leuk??

He jongens, mijn nieuwe mobo past gewoon niet in mn casemodcase, omdat de vanturbocooler niet conform was! Hahahahahaha!
Nou dag he allemaal
Niet te veel huilen he?
Gegen die Mauer und Abschießen
pi_1104967
quote:
Op donderdag 28 juni 2001 11:44 schreef X-Ray het volgende:

[..]

He jongens, mijn nieuwe mobo past gewoon niet in mn casemodcase, omdat de vanturbocooler niet conform was! Hahahahahaha!

edit: zal ik m daar posten?
nog een edit: onee, llewella zit mee te kijken

pi_1104995
hehe
Ik voel me ook niet persoonlijk aangevallen hoor
Ben geen gemiddelde GoT'ter zoals die hier zijn beschreven, (psst.. niet doorvertellen hoor, maar mijn 600Mhz processor loopt nog altijd onovergeklokt) nu maar hopen dat 'whats-her-name' LL-nogwat dat niet doorspeelt... want je bent zo gebanned als nep-tweaker
En ik denk dat je voor goede humor idd beter ff langs dit topic kan surfen, dan heel GoT door te ploegen voor zó een goede condesator scroevendraaier grap als reeds beschreven
Eigelijk moeten we dan wat die-hard tweakers naar dit topic halen.. dan kan je pas echt lachen

Vision.

pi_1104996
quote:

[..]

[GoT]
Beat me up scotty :|
[/GoT]
  donderdag 28 juni 2001 @ 11:50:44 #130
7921 X-Ray
is opgekankerd
pi_1105000
quote:
Op donderdag 28 juni 2001 11:46 schreef ikbenveldmuis het volgende:

[..]

edit: zal ik m daar posten?
nog een edit: onee, llewella zit mee te kijken

Llewella zit alles sneaky door te spelen natuurlijk
Het wordt tijd dat we hier ook een privaat forum krijgen, ontoegankelijk voor GoT-mods
Nou dag he allemaal
Niet te veel huilen he?
pi_1105003
hahaha lol ik lig hier phat in een deuk
pi_1105005
quote:
Op donderdag 28 juni 2001 11:50 schreef ViSioN_TFH het volgende:
Eigelijk moeten we dan wat die-hard tweakers naar dit topic halen.. dan kan je pas echt lachen
Vision.
goed idee,
haal jij ze even?
pi_1105007
quote:

[..]

Hou nou eens op met die abracadabra, doe maar normaal, dan ben je al gek genoeg
Copyright © 2001 by Party-pooper, illegal use or quotting will be severely punished
pi_1105008
k kan het niet laten:
http://gathering.tweakers.net/showtopic.php/172010
AHHAAHAHAHAHH
pi_1105016
HlpDsk, Preak, Bulldog enzo
  donderdag 28 juni 2001 @ 11:54:54 #136
7921 X-Ray
is opgekankerd
pi_1105032
quote:
Op donderdag 28 juni 2001 11:51 schreef ikbenveldmuis het volgende:
k kan het niet laten:
AHHAAHAHAHAHH
Hmmm, die kan ik niet lezen!
Kopieer effe wat en post het hier dan!
Nou dag he allemaal
Niet te veel huilen he?
pi_1105035
Topic: Wat is je beste versiertruc geweest

LAPD

Geplaatst door LAPD - donderdag 28 juni 2001 11:26

--------------------------------------------------------------------------------
Vaak doen mannen zich heel veel moeite voor een meisje/vrouw. Wat is jouw beste versiertruc geweest

BAZZA
Fear My Nuclear Arms

Geplaatst door BAZZA - donderdag 28 juni 2001 11:27

--------------------------------------------------------------------------------
Aan haar haren naar mijn grot gesleept en haar achter het aanrecht gezet, werkte buiten gewoon goed.

FCA
Kan huwelijken inzegenen in LA
Geplaatst door FCA - donderdag 28 juni 2001 11:34

Wachten tot ze in katzwijm vallen als ik ze aankijk.
Is nog 's gelukt ook
Alleen, het werkt niet vaak.....

Capoeirist
Just like before...

Geplaatst door Capoeirist - donderdag 28 juni 2001 11:37

Gewoon mezelf zijn. Of het klikt of het klikt niet
ik ga ff tellen hoevaak het gelukt is, over 10dagen (na holiday)vertel ik het wel

TheDane
"hmm, That's odd"
Geplaatst door TheDane - donderdag 28 juni 2001 11:37

met zatte kop frietjes voeren ..
2 keer geprobeerd, 2 keer gelukt -> 100% succes

FCA
Kan huwelijken inzegenen in LA
Geplaatst door FCA - donderdag 28 juni 2001 11:40

In een gesprek droppen dat je niet tegen kietelen kunt.
Moet wel een beetje subtiel, niet zo out of the blue, maar het werkt wel. En het kan best opwindend zijn...

Chello200
Set phasers to frag !

Geplaatst door Chello200 - donderdag 28 juni 2001 11:41

probeer het is op je knieën .

Witte
Geplaatst door Witte - donderdag 28 juni 2001 11:43

Een meisje opzoeken wiens pa heel erg "fout" is, en vervolgens tegen haar zeggen dat het allemaal wel meeviel. Zo heeft WA ook zijn Maxima kunnen veroveren.
Dit is de beste versiertruuk van de eeuw geweest.

Blue-eagle
Blue-eagle

Geplaatst door Blue-eagle - donderdag 28 juni 2001 11:47

Ik wil geen Maxima variant
Doe mij maar een J.Lo variant ofzo, hoe heeft haar huidige vriend/man/lover haar eigenlijk 'gevonden'?
Zo van ,,yo djee loo. wanna fok! with me?" ofzo??

Yuri
Yuri's Revenge, comming fall!

Geplaatst door Yuri - donderdag 28 juni 2001 11:49

Je moet het opverschillende manieren aanpakken.
Als je een mooi vrouwtje ziet die een beetje arro is, arro terug doen. Eerst haar aan kijken en als ze terug kijkt, weer weg kijken alsof je denkt;"Jezus, jij bent echt niet goed genoeg voor mij!!" Dan krijgen ze zo'n wannahaves gevoel. Wat je niet kan krijgen is het meest aantrekkelijk om wel proberen te krijgen. Maar dat werkt niet altijd. En je moet het ook in de situatie context zien, zoals met carnaval is het zo makkelijk om te scoren!!

Maar maak vooral opmerkingen over haar uiterlijk... van die kleine dingetjes die vrouwen graag willen horen! Maar prijs haar niet de lucht in want dan worden ze te zelfverzekerd, en ja dat moet je ook niet hebben. En maak eens een kut opmerking tegen haar dat ze iets niet goed doet, of dat je haar make-up niet zo mooi vind.. dan blijven ze een beetje onderdanig!

Als ze dominant boven je komen dan zit je fout! Als de vrouw meer te vertellen heeft dan de man, dan speelt de vrouw de rol van de man! En je wil toch niet met een man zonder pik n3uken als je hetro bent? Ja 't is toch zo!

Algemene management technieken werken hier dus ook bij! Bijvoorbeeld je baas; die heeft altijd wel eens wat te kankeren op je presteren, dus wanneer hij je dan een complimentje geeft komt dat 5 keer beter over dan normaal en je waardeerd het ook meer! Als je dat ook met vrouwen doet dan waarderen ze dat ook meer, en uit eindelijk zullen ze alles voor je doen! Je moet natuurlijk niet zo'n opgeschoren feministische pot hebben natuurlijk!

pi_1105038
op verzoek
pi_1105059
quote:
k kan het niet laten:
AHHAAHAHAHAHH
quote:
Geplaatst door Blue-eagle - donderdag 28 juni 2001 11:47

Ik wil geen Maxima variant
Doe mij maar een J.Lo variant ofzo, hoe heeft haar huidige vriend/man/lover haar eigenlijk 'gevonden'?
Zo van ,,yo djee loo. wanna fok! with me?" ofzo??

hij heeft het over zijn eigen fantasie ofzo..
  donderdag 28 juni 2001 @ 11:58:12 #140
430 Hallahan
...tot je er groen van ziet...
pi_1105060
quote:
Op donderdag 28 juni 2001 11:51 schreef Reda het volgende:

[..]

goed idee,
haal jij ze even?

* Hallahan legt een spoor van simmetjes van het GoT forum naar Fok en fluistert 'hier hebben ze ook nog vieze plaatjes...'
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_1105062
quote:
k kan het niet laten:
AHHAAHAHAHAHH

Extreem evil..

Erg grappig om te zien hoe al die gastjes dat topic zo serieus nemen... (fuckzooi, moet ik eerst inloggen voordat..)

* weerdo vind de sfeer hier een stuk relaxter.. Minder puberaal.. Aahh.. Zou dat...

pi_1105074
quote:
Een meisje opzoeken wiens pa heel erg "fout" is, en vervolgens tegen haar zeggen dat het allemaal wel meeviel. Zo heeft WA ook zijn Maxima kunnen veroveren.
Dit is de beste versiertruuk van de eeuw geweest.
HAHAhaha!
En dan zegge ze dat GoT'ters geen humor hebbe
pi_1105079
quote:
Je moet het opverschillende manieren aanpakken.
Als je een mooi vrouwtje ziet die een beetje arro is, arro terug doen. Eerst haar aan kijken en als ze terug kijkt, weer weg kijken alsof je denkt;"Jezus, jij bent echt niet goed genoeg voor mij!!" Dan krijgen ze zo'n wannahaves gevoel. Wat je niet kan krijgen is het meest aantrekkelijk om wel proberen te krijgen. Maar dat werkt niet altijd. En je moet het ook in de situatie context zien, zoals met carnaval is het zo makkelijk om te scoren!!

Maar maak vooral opmerkingen over haar uiterlijk... van die kleine dingetjes die vrouwen graag willen horen! Maar prijs haar niet de lucht in want dan worden ze te zelfverzekerd, en ja dat moet je ook niet hebben. En maak eens een kut opmerking tegen haar dat ze iets niet goed doet, of dat je haar make-up niet zo mooi vind.. dan blijven ze een beetje onderdanig!

Als ze dominant boven je komen dan zit je fout! Als de vrouw meer te vertellen heeft dan de man, dan speelt de vrouw de rol van de man! En je wil toch niet met een man zonder pik n3uken als je hetro bent? Ja 't is toch zo!

Algemene management technieken werken hier dus ook bij! Bijvoorbeeld je baas; die heeft altijd wel eens wat te kankeren op je presteren, dus wanneer hij je dan een complimentje geeft komt dat 5 keer beter over dan normaal en je waardeerd het ook meer! Als je dat ook met vrouwen doet dan waarderen ze dat ook meer, en uit eindelijk zullen ze alles voor je doen! Je moet natuurlijk niet zo'n opgeschoren feministische pot hebben natuurlijk!

ROTFLOL
pi_1105081
quote:
Op donderdag 28 juni 2001 11:55 schreef Stealthman het volgende:

blablablablbablabl

Wat een gezeik man. Djeezzzzzzz niet te zuinig.
Roland is lief xxx Ro van mij hahaha.
pi_1105084
quote:
Op donderdag 28 juni 2001 12:00 schreef zodiakk het volgende:

[..]

ROTFLOL

wat je zegt
pi_1105124
quote:
Op donderdag 28 juni 2001 11:58 schreef weerdo het volgende:
[..]
* weerdo vind de sfeer hier een stuk relaxter.. Minder puberaal.. Aahh.. Zou dat...
maakt toch niet uit..
't is Fok!
  donderdag 28 juni 2001 @ 12:06:55 #147
7921 X-Ray
is opgekankerd
pi_1105139
quote:
Op donderdag 28 juni 2001 11:58 schreef weerdo het volgende:

[..]

Extreem evil..

Erg grappig om te zien hoe al die gastjes dat topic zo serieus nemen... (fuckzooi, moet ik eerst inloggen voordat..)

Precies
Die GoT gastjes zijn allemaal pubertjes van 18 die zichzelf volwassen vinden en dat dan ook heel krampachtig gaan doen!

Zeiden ze tegen mij altijd dat ik zo kinds was voor me leeftijd

Ik ben tenminste geen saaie lul die uitgeblust is op ze 20e

Nou dag he allemaal
Niet te veel huilen he?
pi_1105150
http://gathering.tweakers.net/showtopic.php/167979

whahahaha

Geplaatst door Zeepoog - vrijdag 22 juni 2001 21:52

haha, je moet gewoon knap zijn!

[reda]
en wat klopt hier dus niet
[/reda]

donderdag 28 juni 2001 @ 12:11:06 #149
7921 X-Ray
is opgekankerd
pi_1105163
Nou dag he allemaal
Niet te veel huilen he?
  donderdag 28 juni 2001 @ 12:12:11 #150