abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16054668
Bixister kijk eens op Marktplaats!! Heb ik dus ook gedaan..
Je hebt trouwens voor de echte tripp trapp wel een tafelblad, stond namelijk ook ooit eens op MP. Ik heb het even terug gezocht, en ik vond een orginele en een zelf gemaakte.
de zelf gemaakte:

de orginele:

Als je wel een tripp trapp model wilt maar niet zo'n dure moet gewoon even goed zoeken en veel foto's bekijken, je komt vast wel wat tegen. Anders kun je even zoeken naar de Hauck (alpha I of II) Die van ons is als het goed is ook een Hauck, ik vind 'm best handig want je kunt die achterpoot "inklappen"
Die van de Ikea heet antilop (geloof ik) en daar staan er op het moment ook wel veel van op.
Veel suc6!!!

W ~ H ~ T
pi_16054701
knorretje wat maak je toch altijd mooie foto's van Alicia! klasse hoor! ook deze is weer zéér geslaagd vind ik. (Alicia is inmiddels natuurlijk ook volleerd model, ).
pi_16054734
grappig model, jonnetje! bedankt voor 't opzoeken, zal ook eens kijken. heb dat wel eens eerder gedaan maar vond toen weinig.
  woensdag 7 januari 2004 @ 23:52:23 #29
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_16054934
Ik heb gisteren foto's opgehaald en K3 heeft er een paar ingescand. Er zaten zelfs foto's bij uit de kraamtijd! Met zo'n digitale camera erbij gaat een rolletje toch wat minder hard (of komt het misschien doordat Judith de tweede is?)

Judith op de arm van de kraamzuster met duimpje in de mond.

Judith bij Daan op schoot.

Daan en Judith.

Eerste foto waarop Judith lacht

Judith met haar moeder en haar moeder en haar moeder
Maar deze foto is leuker:

"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
pi_16055062
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 23:44 schreef bixister het volgende:
knorretje wat maak je toch altijd mooie foto's van Alicia! klasse hoor! ook deze is weer zéér geslaagd vind ik. (Alicia is inmiddels natuurlijk ook volleerd model, ).
klein geheimpje. Op onze camera kun je een lampje mee laten schijnen ter extra verlichting etc etc. Alicia vind dat lampje van kleins af aan geweldig, hoef alleen maar te zeggen daar komt het lampje (of de camera te pakken) en ze gaat al lachen. Tegenwoordig zegt ze "lam" als ik de camera pak en heeft de grootste lol, hier wijst ze naar de "lam" terwijl ze het zegt vandaar het vingertje en uitdrukking op het snuitje.

Maar zonder dit verhaal kijkt ze heeeeeeel stoer de camera in

Daarnaast vink het heel leuk om te fotograveren en doe dat dan ook heel erg veel (misschien wel te veel) en maak ik echt iedere dag tig foto's van vliegjes tot kasten tot kindjes om maar te oefenen en te oefenen en het werkt wel degelijk (gelukkig) als ik m'n eerste foto's vergelijk met nu dan kan ik er heel hard om lachen dat ik die ooi zo geslaagd vond, enorm groot verschil met de huidige fotos van alicia.

Gewoon veel foto's maken dus. (en een welwillend kind)

pi_16059919
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 19:08 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb ook de Ikea. Spotgoedkoop en met blad. Christan zit er nog altijd prima in. Voordeel is dat ie zo uit elkaar kan, je kunt hem makkelijk meenemen. Blad til je er zo af, poten klik je eruit en dan heb je een los kuipje. Bijkomend voordeel: geen randjes waar van alles onder kan blijven plakken Hij kostte destijds compleet met inzet 45 gulden.

Hier zie je hem vrij goed (1e verjaardag)
[afbeelding]

Wij hadden m voor 39 gulden, helemaal compleet, bijna 5 jaar geleden
En nu zit Lara met haar dikke billen in de ene en mn nichtje in de andere.

Screw them.
We're going home.
  donderdag 8 januari 2004 @ 10:22:13 #32
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_16060955
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 23:20 schreef Knorretje het volgende:
[afbeelding]
*zucht*
ik wil oohook!
pi_16062253
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 10:22 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

*zucht*
ik wil oohook!

Kan ik me wat bij voorstellen hoor, ik ga weer voor dit:

donderdag 8 januari 2004 @ 11:25:36 #34
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_16062367
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 11:20 schreef Knorretje het volgende:

[..]

Kan ik me wat bij voorstellen hoor, ik ga weer voor dit:

[afbeelding]

[afbeelding]

Heerlijk he, zo'n grote kerel met zo'n klein frummeltje!
pi_16062423
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 11:25 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Heerlijk he, zo'n grote kerel met zo'n klein frummeltje!

in een woord geweldig. Hij was zo ongelovelijk blij en trots (nog meer dan ik zelf en eigenlijk werd ik door zijn gedrag enzo vanzelf ook blij en trotser )
  donderdag 8 januari 2004 @ 11:33:24 #36
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_16062567
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 11:27 schreef Knorretje het volgende:

[..]

in een woord geweldig. Hij was zo ongelovelijk blij en trots (nog meer dan ik zelf en eigenlijk werd ik door zijn gedrag enzo vanzelf ook blij en trotser )

Ja, precies. Ken Danny natuurlijk helemaal niet (jou eigenlijk ook niet) maar aan zijn 'kop' alleen al kun je zien dat hij ontzettend veel om zijn 2 meiden geeft en daaraan alleen al kan je afleiden hoe blij hij met deze zwangerschap is en dat hij je er wel doorheen sleep.
Tjesis, wat ben ik zweverig, moet er helemaal van zuchten
  † In Memoriam † donderdag 8 januari 2004 @ 11:51:21 #37
43556 miss_dynastie
pi_16063088
Klinkt misschien stom, maar ik vind dat Alicia hier al zoveel op zichzelf lijkt. Soms zie je dat baby's helemaal veranderen, maar je herkent haar er gelijk in. Heb je ook een babyfoto van Alicia met jou, Knor? Dat vind ik altijd zo leuk om te zien !!
pi_16066054
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 11:51 schreef miss_dynastie het volgende:
Klinkt misschien stom, maar ik vind dat Alicia hier al zoveel op zichzelf lijkt. Soms zie je dat baby's helemaal veranderen, maar je herkent haar er gelijk in. Heb je ook een babyfoto van Alicia met jou, Knor? Dat vind ik altijd zo leuk om te zien !!
niet echt, ik ben degene die fotografeert. Er zijn sowieso maar heel weinig foto's van mij en alicia samen. Zal zo eventjes zoeken, heb nml wel een collectie bv foto's geloof ik
pi_16067333
eenjte gevonden waar ze niet bij me aan de borst hangt

Is trouwens grappig dat je zegt dat ze zo jong al een eigen gezichtje had, zat net natuurlijk door de foto's te bladeren en vind dat juist helemaal niet. Je herkent natuurlijk wel wat alicia erin maar ze is enorm veranderd door de maanden heen in't koppie.

(zal eens een reuze spamactie doen vanaaf of morgen van wat maandfoto's van d'r)

pi_16068126
knor, ik vind ook dat je -achteraf- toch al heel goed kunt zien dat dat minimensje Alicia is!
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 8 januari 2004 @ 14:58:40 #41
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_16069115
Een paar van afgelopen zondag

Christan met vriendje Julian (en poes Jamie)

Een beetje moe van de drukte (mama's verjaardag)

Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  † In Memoriam † donderdag 8 januari 2004 @ 15:02:43 #42
43556 miss_dynastie
pi_16069282
Alicia
Leuke foto Knor, dat vind ik altijd zo mooi, mama's met hun pasgeboren kroost... en wat is ze snoezig klein
En zeker een grote spamactie doen !!

En Rewimo, Christan is ook zo'n schatje. En die kat !!

pi_16069319
De 2de foto van Christan is echt heel mooi (alleen wat jammer van dat schrift/boek op de achtergrond)

[Dit bericht is gewijzigd door lily op 08-01-2004 15:09]

pi_16069430
Ik zat gister toevallig in Damons babyalbum te bladeren en op zijn 1ste foto (net na de bevalling terwijl hij op mijn borst lag) viel me op dat je echt goed kon zien dat het Damon was...
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 8 januari 2004 @ 15:08:23 #45
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_16069496
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 15:03 schreef lily het volgende:
De 2de foto van Christan is echt heel mooi (alleen wat jammer van dat schrift/boek op de achtergrond)
Ehm ja, dat is de schoolgids van zijn toekomstige school De opa's en oma's hebben die zitten bekijken
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  donderdag 8 januari 2004 @ 21:19:08 #46
8885 moralia
Grip op je zak
pi_16081796

Zoë zo'n anderhalve maand geleden, ze lijkt nu alweer veeeeeeel groter, maar dat zal in de praktijk wel meevallen.

I want to be young and wild, and then I want to be
middle-aged and rich, and then I want to be old and annoy people by
pretending that I'm deaf
  † In Memoriam † donderdag 8 januari 2004 @ 21:26:18 #47
43556 miss_dynastie
pi_16082022
Dat staartje
Wat een leuk meiske!!

En Knor: levert jouw Ajax-shirt geen probleempjes op thuis

pi_16082611
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 21:26 schreef miss_dynastie het volgende:
En Knor: levert jouw Ajax-shirt geen probleempjes op thuis
ach superleuk vinden doet ie niet, maar ja dat doe ik niet van zijn feyenoordshirts. dus we houden het wat dat betreft netjes in evenwicht
pi_16083125
op verzoek enorme spamactie ('t is maar goed dat ze nog maar 20 maand is)

De fotos zijn steeds in de eerste week van de nieuwe maand genomen zodat ze ook echt steeds 1 maand ouder is als op de vorige

pi_16083274
Wat een mooie dochter hebben jullie Knorretje!

Trouwens, wat eerder al gezegd werd. Ik vind dat je in alle foto's Alicia goed kan herkennen, zoals ze nu is. Al zijn er wel wat kleine nuances

"No hay mal que por bien no venga" Geen ongeluk zo groot, of er is altijd nog wel een geluk bij
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')