quote:flikker toch op man, hij heeft het zelf gepost
Op maandag 5 januari 2004 21:55 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
maar het probleem is natuurlijk wel dat SC het helemaal niet wilde voorlezen, maar dat moest doen omdat de column gelekt was...
quote:Whahahahahaahhaaaa !!
Op maandag 5 januari 2004 22:09 schreef SuperUli het volgende:
[..]Rot op en ga je inlezen.
Het nerdje neemt fok weer lekker serieus op hoor ![]()
Dwaas
quote:Werkt ie bij de NS dan? Spoorwegpolitie ofzo?
Op maandag 5 januari 2004 22:10 schreef Lithion het volgende:[..]
En dan dus niet om een trein te kapen ofzo.
quote:Jij leest die column voor op de radio?
Op maandag 5 januari 2004 22:10 schreef SunChaser het volgende:
Daarom is hij alsnog voorgelezen en hier geplaatst. MM bash? Och, dit is een reactie op het mij betrekken in andermans discussie.
En indien echt, kan iemand me dan uitleggen waarom het okay is om MM en masse af te zeiken, en een andere fervente Onzinposter ...tjuh of ..kuh beschermd diende te worden daartegen?
I
[Dit bericht is gewijzigd door milagro op 05-01-2004 22:17]
Hypocriete lul. ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door Sphere op 05-01-2004 22:17]
quote:Hoezo zou hij aan de beurt moeten zijn dan?
Op maandag 5 januari 2004 22:07 schreef gelly het volgende:[..]
Prima, maar ga vervolgens niet janken als je zelf aan de beurt bent.
quote:En dan misbruik jij je positie op de radio maar even?
De column is voor zeven uur al teruggetrokken. Ik schreef hem vanmiddag na die topics en de insinuaties van MikeyMo maar ik vond toch niet dat ie geplaatst moest worden. Er zijn meerdere mensen die het gelezen hebben in FPcrew en twee die ik het heb gemaild.Iemand heeft de column gecopy/paste of het account van Patricia gehackt en onder een kloon geplaatst. Dat topic is naar achteren gebracht maar is als mirror op andere sites verschenen.
Daarom is hij alsnog voorgelezen en hier geplaatst. MM bash? Och, dit is een reactie op het mij betrekken in andermans discussie.
quote:Uhm, yvonne postte zélf al in die topics en haalde niet eens die posts uit eigen beweging weg (wat toch moet volgens de policy, en waar in het verleden altijd snel op gereageerd wordt), sterker nog, ze vroeg om meer...
Op maandag 5 januari 2004 22:08 schreef gelly het volgende:
Uhm, ja ?
Dus denk er nog maar eens goed over na.
Ow wacht, daar doe ik een verkeerde aanname.
quote:wat een bullshit!
Iemand heeft de column gecopy/paste of het account van Patricia gehackt en onder een kloon geplaatst. Dat topic is naar achteren gebracht maar is als mirror op andere sites verschenen.Daarom is hij alsnog voorgelezen en hier geplaatst.
[Dit bericht is gewijzigd door _Administr8or_ op 05-01-2004 22:18]
quote:Niemand dwong je, het had je beter gesierd als je je handen ervan af had getrokken en de column nooit had voorgelezen, dan had je respect gewonnen in plaats van verloren.
gemiste kans, jammer.
quote:Vraag dat eens aan Yvonne, die het vanmorgen allemaal maar wat vermakelijk vond.
Op maandag 5 januari 2004 22:11 schreef milagro het volgende:
Maar uuh..is dit nu echt of in scene gezet voor FokradioEn indien echt, kan iemand me dan uitleggen waarom het okay is om MM en masse af te zeiken, en een andere fervente Onzinposter ...tjuh of ..kuh beschermd diende te worden daartegen?
I
quote:Mja... SC "kennende" zal die straks wel iets roepen van "het was maar een grapje, jullie moeten het allemaal niet zo serieus nemen"....
Op maandag 5 januari 2004 22:07 schreef SuperUli het volgende:
Of dit is natuurlijk een grote "Punk'd"-show.
en just me zou het nooooooooooooit doen ![]()
dus ja dan blijft er maar 1 over he
quote:dat kloon-verhaal is in scene gezet
Maar uuh..is dit nu echt of in scene gezet voor Fokradio
quote:Nee sorry, dát heb je helemaal zelf gedaan.
Och, dit is een reactie op het mij betrekken in andermans discussie.
quote:Heeft hij al gedaan. En bellen naar Xebro durft ie ook al niet.
Op maandag 5 januari 2004 22:13 schreef calvobbes het volgende:[..]
Mja... SC "kennende" zal die straks wel iets roepen van "het was maar een grapje, jullie moeten het allemaal niet zo serieus nemen"....
quote:Kom op, MikeyMo doet net zo hard mee met die topics, logisch dat Yvonne het niet uit eigen beweging weghaalt.
Op maandag 5 januari 2004 22:12 schreef Lithion het volgende:[..]
Uhm, yvonne postte zélf al in die topics en haalde niet eens die posts uit eigen beweging weg (wat toch moet volgens de policy, en waar in het verleden altijd snel op gereageerd wordt), sterker nog, ze vroeg om meer...
Dus denk er nog maar eens goed over na.
Ow wacht, daar doe ik een verkeerde aanname.
quote:Daar heb je idd gelijk in, post 1 foto van Emmykutje zonder toestemming, flame haar 1 keer en je hebt een ban te pakken.
een andere fervente Onzinposter ...tjuh of ..kuh beschermd diende te worden daartegen?I
quote:De column naar Patries86 mailen is zo fucking laag, dat is stoken om te stoken.
Op maandag 5 januari 2004 22:13 schreef nikky het volgende:
goh nou wie zou nou het topic online hebben gegooid ?en just me zou het nooooooooooooit doen
dus ja dan blijft er maar 1 over he
Hij vond het maar wat vermakelijk om MM de grond in te boren, zowel op het forum als via de mail.
quote:hij is een molukker, die hebben iets met treinen geloof ik!
Op maandag 5 januari 2004 22:07 schreef Lithion het volgende:
Is SC al op weg naar de dichtstbijzijnde spoorlijn?
quote:je gaat het wel denken ja, het is de ultieme opstookpost. Hij geeft dus toe dit naar haar gemaild te hebben: nou het is dan dus een grote opnaaierij:
Op maandag 5 januari 2004 22:12 schreef Kloot.Hommel het volgende:
Dus hij wilde patricia neuken door middel van deze column?
"Je vriendje ziet je als meubulair"
ga je je toch afvragen wat erger is, dat het zo online gezegd wordt of dat je het sneaky via een mail tegen haar zegt.
quote:Dit is niet in scene gezet, tenzij Radio 538 ook heeft meegewerkt..
Maar uuh..is dit nu echt of in scene gezet voor Fokradio
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |