quote:Stoer dan ben jij ook snel aan de beurt
Op maandag 5 januari 2004 21:54 schreef calvobbes het volgende:[..]
Achja... Dat is natuurlijk de juiste instelling... "het is maar iemand die niet populair is bij iedereen. Die mogen we nog wel even wat verder de grond in stampen"... Nee dat is idd prachtig Gelly
quote:maar het probleem is natuurlijk wel dat SC het helemaal niet wilde voorlezen, maar dat moest doen omdat de column gelekt was...
Op maandag 5 januari 2004 21:54 schreef MikeyMo het volgende:[..]
Zeg ik heb niet om die topics gevraagd
quote:Dat was toch GODVERDOMME niet zijn idee
Op maandag 5 januari 2004 21:53 schreef gelly het volgende:
Hey, als je je complete privé leven op Fok! gaat uitvechten ben je geen knip voor de neus waard en verdien je het zo voor schut gezet te worden. Denk eens na.
Een kloon begint met foto's & logs te gooien.
Weet waar je over praat.
quote:Je doet er toch net zo hard aan mee ? Niet miepen dan, dan had je een mod maar moeten vragen posts over je privé leven te verwijderen.
Op maandag 5 januari 2004 21:54 schreef MikeyMo het volgende:[..]
Zeg ik heb niet om die topics gevraagd
quote:Wie heeft er nu een plaat voor z'n kop? Ik ken je (SC dus) heel erg goed, vergeet dat niet. Je gaat nu echt veel te ver. Jammer dat je boos werd toen ik je dat vanmiddag probeerde te vertellen. De sensatiemeute mag dit allemaal geweldig vinden, maar ik weet teveel om hier ook maar enige plezier aan te kunnen beleven. MM de grond in boren mag dan de nationale Fok!sport zijn, maar laten mensen ook beseffen dat er nog meer mensen zijn op de achtergrond, die door dit hele gebeuren gekwetst raken.
Op maandag 5 januari 2004 21:17 schreef veekeend het volgende:
Je ziet elkaar elke week en je neemt haar, zoals de Engelsen het zo mooi kunnen zeggen, for granted. Kortom, ze is voor jou een stuk meubilair, dat lekker zit, of ligt net zoals het jou uitkomt. Rekening houden met wat zij wil, dat vind je niet nodig. Signalen dat ze het niet meer fijn vind bij jou pik je niet op, nee, je gaat haar meer controleren en gooit haar steeds voor de voeten dat ze aandachtsgeil is. Let op, op dat moment heb je dus niet door dat ze ook echt aandacht te kort komt, je hebt immers een betonnen plaat voor je kop.
quote:Ah flikker toch op.
Hey, als je je complete privé leven op Fok! gaat uitvechten ben je geen knip voor de neus waard en verdien je het zo voor schut gezet te worden. Denk eens na.
Er zijn grenzen, echt. En dit is gewoon walgelijk smerig laf kutgedrag van een bejaarde oma met een abbo op de Story en Prive.
Gewoon een kankerstreek, ander woord heb ik er niet voor. Laag, lo, laf en triest. Precies de omschrijving van SC.
quote:Daar is ie niet zelf mee begonnen. Maar blijf vooral met de meute meelullen...
quote:En 3 keer raden wie die column gepost had
Op maandag 5 januari 2004 21:55 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
maar het probleem is natuurlijk wel dat SC het helemaal niet wilde voorlezen, maar dat moest doen omdat de column gelekt was...
En waarom is hij de schuldige als zijn vriendinnetje vreemd gaat ![]()
En waarom boeit me dit
quote:Lul je nou weer klakkeloos SC na?
Op maandag 5 januari 2004 21:57 schreef gelly het volgende:[..]
En 3 keer raden wie die column gepost had
quote:kennelijk was hij dus al wel geschreven, als zo een iemand dat schrijft is hij dus behoorlijk in mijn priveleven aan het wroeten. Ik vind dat een beetje eng eigenlijk...
maar het probleem is natuurlijk wel dat SC het helemaal niet wilde voorlezen, maar dat moest doen omdat de column gelekt was...
quote:Ik ben het helemaal met je eens, maar jij zette zelf ook mail online.. Dus je was net zo fout bezig..
Op maandag 5 januari 2004 21:48 schreef MikeyMo het volgende:
-knip-
quote:Hij had ook de eer aan zichzelf kunnen houden en af kunnen zien van het voorlezen. Dat had behoorlijk voor hem gepleit.
Op maandag 5 januari 2004 21:55 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
quote:Dat was ik knuppel.
Op maandag 5 januari 2004 21:57 schreef gelly het volgende:[..]
En 3 keer raden wie die column gepost had
quote:Hahahaha, wat ben je toch een achterlijke naïeve kutknurft ook hè.
Op maandag 5 januari 2004 21:56 schreef gelly het volgende:
...dan had je een mod maar moeten vragen posts over je privé leven te verwijderen.
quote:Dat slaat nergens op, hij hoefde het niet voor te lezen.
quote:
Op maandag 5 januari 2004 21:48 schreef Robert_Jensen het volgende:
Je bent een walgelijk kankerventje SC.
quote:
Op maandag 5 januari 2004 21:56 schreef Jane het volgende:
MM bashen, dat is natuurlijk in. En eerlijk is eerlijk, hij heeft er soms ook wel om gevraagd. En het is natuurlijk makkelijk scoren bij al die fokkertjes (incl. crewleden) die het natuurlijk niks kan schelen dat het priveleven van een voor hen onbekend iemand door het slijk wordt gehaald. Lachen man!
Users horen hun priveruzies e.d. prive op te lossen. Maar dat geeft dan zeker niemand anders het recht om er (in zekere zin onder bescherming) wel vanalles over te roepen. Triest dit.
[..]Wie heeft er nu een plaat voor z'n kop? Ik ken je (SC dus) heel erg goed, vergeet dat niet. Je gaat nu echt veel te ver. Jammer dat je boos werd toen ik je dat vanmiddag probeerde te vertellen. De sensatiemeute mag dit allemaal geweldig vinden, maar ik weet teveel om hier ook maar enige plezier aan te kunnen beleven. MM de grond in boren mag dan de nationale Fok!sport zijn, maar laten mensen ook beseffen dat er nog meer mensen zijn op de achtergrond, die door dit hele gebeuren gekwetst raken.
quote:Want
Op maandag 5 januari 2004 22:00 schreef Lithion het volgende:[..]
Hahahaha, wat ben je toch een achterlijke naïeve kutknurft ook hè.
quote:Sunchaser is duidelijk een mongool.
Op maandag 5 januari 2004 21:17 schreef veekeend het volgende:
Netiquette, alleen een mongool begrijpt dat niet.
quote:Omdat deze kwestie veel drame en verschillende emoties bevat. Verraad, wraak, verdriet echt alle aspecten van een goed script. Nu nog een mooi einde!
Op maandag 5 januari 2004 21:57 schreef milagro het volgende:
Wat heeft iedereen toch tegen MMEn waarom is hij de schuldige als zijn vriendinnetje vreemd gaat
En waarom boeit me dit
Oh, ik weet het al:

[Dit bericht is gewijzigd door ChiPMaN op 05-01-2004 22:10]
quote:klopt, was ook in principe fout, maar het was een mailtje van neusaap waarmee in mijn ogen neusaap voor lul stond en op een moment dat ik wat foto's gezien had waardoor ik die vent wel een honkbalknuppel in zijn nek wilde leggen.
Op maandag 5 januari 2004 21:59 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Ik ben het helemaal met je eens, maar jij zette zelf ook mail online.. Dus je was net zo fout bezig..
Maar het was idd lullig dat jij alle schuld kreeg...
Dan doe je zoiets, maar ja, dan overtreedt je alle morele wetten...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |