abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 7 januari 2004 @ 22:12:37 #101
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_16051301
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 22:08 schreef Tony_Montana67 het volgende:

[..]

Sinds hij niet meer meedoet is het niveau van Ajax omlaag gegaan. Een gelijkwaardige vervanger vinden lijkt me bijna onmogelijk

Ja, maar desondanks staan we nog steeds eerste. Hij doet namelijk al sinds begin oktober niet meer mee geloof ik. Als Grygera een beetje gaat voetballen dan kunnen we 'm best opvangen. Het niveau van Trabelsi haalt geen enkele rechtsback in Nederland, maar zolang het er defensief maar niet (veel) zwakker van wordt. Trabelsi was voornamelijk aanvallend van (grote) waarde. Met een goeie rechtshalf/rechtsbuiten moet DAT probleem wel op te vangen zijn.
pi_16051343
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 22:08 schreef Tony_Montana67 het volgende:

[..]

Sinds hij niet meer meedoet is het niveau van Ajax omlaag gegaan. Een gelijkwaardige vervanger vinden lijkt me bijna onmogelijk

Het heeft geen effect op het spel wat ze nu spelen. Maar dat was inderdaad wel eens beter.
Verder is hij wel iemand die ik het allerbeste gun. Hopelijk maakt ie het in dat 'sterrenteam' van Chelsea ook en kan ie daarna naar een echte topclub.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  woensdag 7 januari 2004 @ 22:18:53 #103
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_16051540
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 22:13 schreef Suijk het volgende:

[..]

Het heeft geen effect op het spel wat ze nu spelen. Maar dat was inderdaad wel eens beter.
Verder is hij wel iemand die ik het allerbeste gun. Hopelijk maakt ie het in dat 'sterrenteam' van Chelsea ook en kan ie daarna naar een echte topclub.

Ik heb er wel een beetje gemengte gevoelens bij hoor. Aan de ene kant zou ik 'm wel graag willen houden, aan de andere kant is 'ie sinds juli met niets anders bezig geweest als zichzelf (al dan niet via zaakwaarnemer) in te likken bij Man Utd, Arsenal en in mindere mate Chelsea, Liverpool en Newcastle. Vanuit dat perspectief zou ik dus zeggen: "Strik eromheen en wegwezen. Bedankt voor Uw diensten ".

Beetje het Cristian "ik speel 100% bij Ajax" Chivu-gevoel.

woensdag 7 januari 2004 @ 22:22:40 #104
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_16051702
Wamberto weg, wat zal mijn zwager blij zijn

Bedankt voor dat onopvallende buitenspeldoelpunt jongen

[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
pi_16051862
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 22:18 schreef twi het volgende:

Ik heb er wel een beetje gemengte gevoelens bij hoor. Aan de ene kant zou ik 'm wel graag willen houden, aan de andere kant is 'ie sinds juli met niets anders bezig geweest als zichzelf (al dan niet via zaakwaarnemer) in te likken bij Man Utd, Arsenal en in mindere mate Chelsea, Liverpool en Newcastle. Vanuit dat perspectief zou ik dus zeggen: "Strik eromheen en wegwezen. Bedankt voor Uw diensten ".

Beetje het Cristian "ik speel 100% bij Ajax" Chivu-gevoel.

Klopt dat ie veel met zichzelf is bezig geweest, maar op de een of andere manier vind ik hem toch wel ok. Misschien is het zijn zielige droopy gezicht.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_16053078
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 21:55 schreef jobosrulez het volgende:
Net bekend is geworden dat:

De zaakwaarnemer van Hatem Trabelsi gaf de afgelopen week al aan dat Hatem Trabelsi het liefst zo snel mogelijk de overstap naar Engeland wil maken. Ajax maakte werk van de vraag en volgens Soccerage is Ajax tot een akkoord gekomen met Chelsea, maar moet de rechterverdediger zelf nog wel het eens worden.

De deal zal worden afgerond in de loop van de week, zo meldt de site. De snelle verdediger kon kiezen uit een aantal Engelse clubs, die interesse toonde. De club van Roman Abramovich zou het aantrekkelijkste bedrag op het financiële gebied aan de Amsterdamse club van oefenmeester Ronald Koeman hebben geboden.

Als de deal wordt afgerond betekent dat vrijwel zeker het einde van Mario Melchiot bij Chelsea. Het contract van de oud-Ajacied loopt eind van het seizoen af en zal niet worden verlengd.

Waar heb je dit gelezen? Kan het nergens terug vinden
  woensdag 7 januari 2004 @ 23:03:51 #107
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_16053278
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 22:58 schreef Kremers het volgende:

[..]

Waar heb je dit gelezen? Kan het nergens terug vinden

Staat op de immers betrouwbare ( ) site van voetbalzone

Heracles Almelo - Ajax 2-3
Douglas, Ibrahimovic (e.d.) Ibrahimovic (2x), Van der Vaart

Zo, Ibra heeft er weer drie in liggen

pi_16055124
Zo'n vermoeden had ik al Er klopt dus geen ene zak van
pi_16059059
Ik hoop dat Trabelsi zijn zin krijgt. Ik heb veel mooie wedstrijden van hem gezien en gun hem absoluut een nieuwe uitdaging. Zeker als de deal nu al rond zou zijn want dat betekend dat Ajax er iig een bak geld aan over houdt. Grygera is dit seizoen aardig bezig, hij is nog lang niet op een hoog niveau maar dat is ook veel gevraagd in je eerste seizoen. Grygera zal volgend seizoen goed instaat zijn Trabelsi te doen vergeten.
Let yourself go and enjoy the bassline...
pi_16063827
De brommer

Maar je heb wel gelijk speed, ik gun het hem ergens wel...

'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_16064206
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 12:22 schreef Da_Sandman het volgende:
De brommer

Maar je heb wel gelijk speed, ik gun het hem ergens wel...

Ja toch. En ik heb toch ook een beetje het gevoel dat Ajax hem niet netjes behandelt heeft afgelopen zomer en dat verdiende hij zeker niet. Hij is/was een belangrijke schakel binnen het elftal en dat werd naar mijn idee onvoldoende erkent door Ajax. Jammer......
Let yourself go and enjoy the bassline...
pi_16065584
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 12:39 schreef Speed1971 het volgende:

[..]

Ja toch. En ik heb toch ook een beetje het gevoel dat Ajax hem niet netjes behandelt heeft afgelopen zomer en dat verdiende hij zeker niet. Hij is/was een belangrijke schakel binnen het elftal en dat werd naar mijn idee onvoldoende erkent door Ajax. Jammer......

Ja ach een paar maand terug zei zijn zaakwaarnemer dat Ajax hem een heel erg goed bod had gedaan.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_16065601
Anthony Obodai mist start tweede helft competitie

Amsterdam, 8 januari 2004
Ajax-coach Ronald Koeman zal bij de start van de tweede helft van de competitie niet kunnen beschikken over Anthony Obodai. Onderzoek heeft aangetoond dat bij de middenvelder uit Ghana een band in de rechterenkel is beschadigd.

Het herstel van de blessure zal tenminste zes weken in beslag nemen. Obodai mist daardoor ook het trainingskamp van Ajax in Portugal.
pi_16065680
Errug jammer dat trabelsi nu al weggaat, ik heb toch een beetje het gevoel dat ajax ietsie meer hun best hadden kunnen doen om hem te behouden.
"I am Zlatan, who the hell are you?"
pi_16065916
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 13:24 schreef skinnievinnie het volgende:
Errug jammer dat trabelsi nu al weggaat, ik heb toch een beetje het gevoel dat ajax ietsie meer hun best hadden kunnen doen om hem te behouden.
Ik denk dat hij niet in de winterstop weggaat hoor...het gaat precies zoals afgelopen zomer namenlijk.
pi_16065952
Nog een rechtsback voor Chelsea.

Zou het erg jammer vinden. Eerst Walker weg, en misschien dadelijk ook nog Trabelsi.

Ze mogen wel eens vaart maken met het verlengen van het contract van Maxwell.

While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_16066032
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 13:20 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Ja ach een paar maand terug zei zijn zaakwaarnemer dat Ajax hem een heel erg goed bod had gedaan.

oh.... eh........ dat bericht had ik dan weer nooit gehoord, nou weet ik het ook niet meer.

iig is het gewoon niet relaxed voor ajax dat zo'n bepalende speler weggaat. Maar grygera zal mettertijd zeker een goede opvolger worden.

pi_16066049
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 13:32 schreef zjroentje het volgende:
Zou het erg jammer vinden. Eerst Walker weg, en misschien dadelijk ook nog Trabelsi.

Dat je die 2 durft te noemen in een zin

pi_16066090
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 13:31 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Ik denk dat hij niet in de winterstop weggaat hoor...het gaat precies zoals afgelopen zomer namenlijk.

Met nu al bedoelde ik ook meer: niet pas over een seizoen of twee
pi_16066133
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 13:35 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Dat je die 2 durft te noemen in een zin

Ik had dus echt megahoge verwachtingen van Walker.

Jammer dat hij nooit de kans heeft gekregen zich te bewijzen.

While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_16071829
Definitief (van ajax.nl)

Wamberto van Ajax naar Bergen

Amsterdam, 8 januari 2004
Ajax en de Belgische eersteklasser Bergen hebben overeenstemming bereikt over de transfer van Wamberto. De Braziliaanse aanvaller vertrekt met onmiddellijke ingang naar de huidige nummer 15 van de Belgische ranglijst. Over de financiële condities doet Ajax zoals gebruikelijk geen mededelingen.

Wamberto de Jesus Sousa Campos, door de Ajax-supporters liefkozend Wampie genoemd, kwam in 1998 via Seraing en Standard Luik bij Ajax. In ruim vijf seizoenen in Amsterdam won Wamberto met Ajax het landskampioenschap (2002), twee keer de Amstel Cup (1999 en 2002), de Johan Cruijff Schaal (2002) en drie keer op rij het prestigieuze Amsterdam Tournament (2001, 2002 en 2003).
Bovendien voegde hij met Jong Ajax een landstitel (2001) en de Amstel Malt Cup (2003) aan zijn palmares toe.

Sinds zijn debuut op 16 augustus 1998 tegen PSV speelde Wamberto 122 competitiewedstrijden, waarin hij 26 keer scoorde. Van zijn totaal van 156 officiële wedstrijden (36 doelpunten) voor Ajax maken ook 9 bekerwedstrijden (7 goals) en 22 Europa-Cupduels (3 doelpunten) deel uit.

donderdag 8 januari 2004 @ 16:30:13 #122
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_16072699
Voetbal: Aanklager bestudeert supportersactie Ajax
ZEIST (ANP) - De aanklager betaald voetbal heeft Ajax om nadere informatie gevraagd over een supportersactie tijdens het thuisduel tegen FC Utrecht op 14 december. Na bijna een half uur in dat duel was er veel vuurwerk te zien en te horen ter nagedachtenis aan een overleden fan.

Daarbij waren volgens de KNVB enkele supporters aanwezig die wegens een stadionverbod niet in de Arena hadden mogen zijn. Daarom schakelde de voetbalbond de onafhankelijke aanklager in, die op basis van de aangeleverde informatie al dan niet een vooronderzoek instelt.

(ANP)

pi_16072986
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 16:30 schreef Eilanden het volgende:
ZEIST (ANP) - De aanklager betaald voetbal heeft Ajax om nadere informatie gevraagd over een supportersactie tijdens het thuisduel tegen FC Utrecht op 14 december. Na bijna een half uur in dat duel was er veel vuurwerk te zien en te horen ter nagedachtenis aan een overleden fan.

Daarbij waren volgens de KNVB enkele supporters aanwezig die wegens een stadionverbod niet in de Arena hadden mogen zijn. Daarom schakelde de voetbalbond de onafhankelijke aanklager in, die op basis van de aangeleverde informatie al dan niet een vooronderzoek instelt.

(ANP)

Toch fijn dat Utrecht dat nog even wil benadrukken........... net alsof ze er last van hadden
  donderdag 8 januari 2004 @ 16:38:47 #124
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_16073037
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 16:30 schreef Eilanden het volgende:

(ANP)

Mooie club he, dat Utrecht van je
  donderdag 8 januari 2004 @ 16:40:31 #125
30919 mitt
Michael Corleone
pi_16073101
nou, Melchiot terughalen
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')