Alles is origineel, dus niet van die zogenaamde backup kopietjes.
10 euro per stuk of 25 voor 3 spellen.
exlusief verzendkosten
De cd's kosten namelijk 7 euro per stuk en het hele combatpack voor 30 euro
quote:ik snap je niet? je wilt em dus hebben voor een tientje inclusief?
Op woensdag 7 januari 2004 17:17 schreef Prowl het volgende:
10 inklusief nog steeds
sorry, dit zal niet gaan, ik moet echt puur tientje hebben.
en wat kost zon zending 3 cdtjees? 1,40?
quote:Koop dan gelijk die andere 2 ook! Is die jongen er ook vanaf
Op woensdag 7 januari 2004 18:25 schreef Underdoggy het volgende:
10 euro exclusief voor RA2 mits serial nog werkt!mail me underdog@[remove]xs4all.nl
quote:ik heb nooit mn serial gegeven aan niemand, en heb zelf maar paar keer gespleed.
Op woensdag 7 januari 2004 18:25 schreef Underdoggy het volgende:
10 euro exclusief voor RA2 mits serial nog werkt!mail me underdog@[remove]xs4all.nl
een ding snap ik niet, ik geef je 3 cd's voor 10 n jij wilt er mar ene? om t besparen op de verzendkosten?
moet ik je nu mailen?
Losse cd's van 6 euro in de winkel voor 10 verkopen op Fok!, Gouden handel hierzo
quote:3 spellen voor 6 euro in de winkel? per stuk ja, maar ik verkoop drie spellen voor tientje.
Op woensdag 7 januari 2004 18:51 schreef Prowl het volgende:
Dan koop ik het combatpack wel, heb de hele zooi in 1xLosse cd's van 6 euro in de winkel voor 10 verkopen op Fok!, Gouden handel hierzo
Zomaar even wat info, want die zeikers altijd in v&a
quote:thanks, waar wil je de spellen naar toe hebben
Op woensdag 7 januari 2004 21:00 schreef OcTT het volgende:
Wat zeikt hier iedereen over dat die spellen nu 7 euro kosten in een koopjesbak of combatpack. Dit zijn wel de originele en niet de budgetrommelzooitroep of in een pack. Originele zijn al zowiezo wat meer waardZomaar even wat info, want die zeikers altijd in v&a
quote:tja, dat weet ik niet.
Op woensdag 7 januari 2004 21:22 schreef Prowl het volgende:
Nou, hoeveel is de verzending dan denk ik er over na
2 cd doosjes en 1 dvd formaat cd doosje, hoeveel gram het is weet ik niet, maar ik kan het bij ptt morgen vragen voor je. ik denk niet meer dan 2 euro.
weet iemand ongeveer hoeveel het wordt?
quote:Als het niet meer dan E2,- wordt om te verzenden, dan bied ik E12,50 totaal (incl dus). E0,50 mag je houden
Op woensdag 7 januari 2004 21:24 schreef LoveHenk het volgende:[..]
tja, dat weet ik niet.
2 cd doosjes en 1 dvd formaat cd doosje, hoeveel gram het is weet ik niet, maar ik kan het bij ptt morgen vragen voor je. ik denk niet meer dan 2 euro.
weet iemand ongeveer hoeveel het wordt?
quote:ik ga dalijk naar ptt en dan krijg je het te weten.
Op donderdag 8 januari 2004 12:52 schreef MaxMark het volgende:[..]
Als het niet meer dan E2,- wordt om te verzenden, dan bied ik E12,50 totaal (incl dus). E0,50 mag je houden
dus minimaal 13 euro inclusief.
ik zou opschieten, want over drie dagen krijg ik mijn ebay code, en daar gaat ie sneller de deur uit
[Dit bericht is gewijzigd door Underdoggy op 08-01-2004 14:34]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |