abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_1107826
quote:
Op donderdag 28 juni 2001 16:44 schreef R@b het volgende:

[..]

Is dat niet die blonde doos die met Erben Wennemars gaat ? Dacht het wel

Ja psies, daar raakt ze zelf óók maar niet over uitgepraat in interviews...
the world is ours
  donderdag 28 juni 2001 @ 19:42:06 #27
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_1108638
je kunt een beetje aan de soort presentator/trice zien hoe belangrijk ze BB achten en wat voor kijkcijfers ze ermee willen halen. De eerste BB had nog Rolf Wouters (toen nog een vrij big man bij veronica, met grote shows) en ben ff vergeten wie hem assisteerde....
Daarna kreeg je Beau van Erven Dorens, die al een stuk minder 'popi' en hoog-gesalarieerd was, samen met Esther Duller (lekker wijf!) en nu Patty Brard.....waarmee ze volgens mij tot een nieuwe dieptepunt zijn gekomen.....
Ik zit me ook af te vragen hoe ze het gaat presenteren:

*schrikbeeld*: "haaaaaaaaaaaai dit is Patty's world..ehh..big Brother natuurlijk. We hebben vandaag weer geweeeeeeeeeeeeeeeldige bewoners in dit huis en we gaan er gewoon een grote dolle boel van maken, lekker loungen en kletsen, ja enig! "

Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  † In Memoriam † donderdag 28 juni 2001 @ 20:00:20 #28
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1108765
quote:
Op donderdag 28 juni 2001 19:42 schreef SEMTEX het volgende:
je kunt een beetje aan de soort presentator/trice zien hoe belangrijk ze BB achten en wat voor kijkcijfers ze ermee willen halen...
Dat is precies waar ik ook al een tijdje aan dacht!

Hoe serieus nemen Sjonnie en Yorin dit project eigenlijk? Zijn ze bang dat het geen groot succes wordt en zetten ze er een presentatrice op waar toch niets mee verloren kan gaan? Om zo de eventuele carriere te sparen van mensen die wél capabel zijn?

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  † In Memoriam † donderdag 28 juni 2001 @ 20:03:10 #29
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1108785
De assistente van Rolf X was trouwens Duphne Deckers. Logisch dat je die naam vergeten was, ze heeft nauwelijks iets bijgedragen aan BB. Esther ook niet, maar die blijven we ons wel herinneren vanwege haar talloze blunders en onbeholpenheid.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
  donderdag 28 juni 2001 @ 20:05:29 #30
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_1108794
quote:
Op donderdag 28 juni 2001 20:03 schreef Cynix ® het volgende:
De assistente van Rolf X was trouwens Duphne Deckers. Logisch dat je die naam vergeten was, ze heeft nauwelijks iets bijgedragen aan BB. Esther ook niet, maar die blijven we ons wel herinneren vanwege haar talloze blunders en onbeholpenheid.
Ik wist dat ik het nog ergens wist: Mafme Fukkers. Ze kon wel heel charmantmet haar barbieogen knipperen hoor
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  donderdag 28 juni 2001 @ 21:10:31 #31
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_1109386
Daphne Kraychjek (weet niet of ik dit goed schrijf) heeft tegenwoordig een hle leuke column in de weekend bijlage van de Telegraaf. Ze verraste me echt met die stukjes, zeer humoristisch.
  † In Memoriam † donderdag 28 juni 2001 @ 21:15:32 #32
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1109416
Ja, ze schrijft leuk, maar dat maakt haar niet automatisch geschikt voor verschijning op TV. Anders dan bordjes omdraaien in een quizje of zo.
  donderdag 28 juni 2001 @ 21:55:28 #33
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_1109796
Hmmm, ik lees die stukjes nog steeds met een zekere scepsis. Ze zijn leuker en boeiender dan die van Tietjana (haar voorganger), maar toch...
  donderdag 28 juni 2001 @ 23:23:07 #34
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_1110619
quote:
Op donderdag 28 juni 2001 21:55 schreef SEMTEX het volgende:
Hmmm, ik lees die stukjes nog steeds met een zekere scepsis. Ze zijn leuker en boeiender dan die van Tietjana (haar voorganger), maar toch...
SEMTEX geef je eraan over, laat het maar gewoon over je heen komen en gooi die scepsis van je af.

En Cynix...natuurlijk maakt haar dat nog geen goede presentatrice.

pi_1110913
Ah, La Brard dus, geweldige keuze vind ik, dat is in elk geval iemand waar we lekker over kunnen beppen (lees: die we lekker kunnen afbranden) strakkies op het BB forum.
  † In Memoriam † vrijdag 29 juni 2001 @ 00:00:44 #36
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1110933
Ja, daar heb je wel weer gelijk in. Een perfect 'slachtoffer' om helemaal af te maken.
pi_1111009
quote:
Op donderdag 28 juni 2001 23:23 schreef marky het volgende:

[..]

SEMTEX geef je eraan over, laat het maar gewoon over je heen komen en gooi die scepsis van je af.

hehehe, je lijkt m'n oude therapeut wel
God stopped making the Earth when he had finished Norway. 'The rest you'll have to do yourself', he told the people - Horst Tappert
  vrijdag 29 juni 2001 @ 00:11:56 #38
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_1111020
Cookie-foutje. herstel.
  vrijdag 29 juni 2001 @ 12:00:38 #39
8125 Elbutre
The new and improved!
pi_1112828
quote:
Op donderdag 28 juni 2001 21:10 schreef marky het volgende:
Daphne Kraychjek (weet niet of ik dit goed schrijf) heeft tegenwoordig een hle leuke column in de weekend bijlage van de Telegraaf. Ze verraste me echt met die stukjes, zeer humoristisch.
Ze heeft vorige week een stuk geschreven in Vara TV-magazine over Wimbledon: Over wat je als spelersvrouw allemaal wel en niet moet doen!

Vond het verbazingwekkend goed! Errug leuk geschreven. Het schijnt dat ze tegenwoordig ook scripts voor Oppassen schrijft!

Back in town
  vrijdag 29 juni 2001 @ 14:13:02 #40
11246 Mr.stardust
Teug na 10 jaar afwezigheid
pi_1114056
quote:
Op donderdag 28 juni 2001 19:42 schreef SEMTEX het volgende:
je kunt een beetje aan de soort presentator/trice zien hoe belangrijk ze BB achten en wat voor kijkcijfers ze ermee willen halen. De eerste BB had nog Rolf Wouters (toen nog een vrij big man bij veronica, met grote shows) en ben ff vergeten wie hem assisteerde....
Daarna kreeg je Beau van Erven Dorens, die al een stuk minder 'popi' en hoog-gesalarieerd was, samen met Esther Duller (lekker wijf!) en nu Patty Brard.....waarmee ze volgens mij tot een nieuwe dieptepunt zijn gekomen.....
Ik zit me ook af te vragen hoe ze het gaat presenteren:

*schrikbeeld*: "haaaaaaaaaaaai dit is Patty's world..ehh..big Brother natuurlijk. We hebben vandaag weer geweeeeeeeeeeeeeeeldige bewoners in dit huis en we gaan er gewoon een grote dolle boel van maken, lekker loungen en kletsen, ja enig! "

Dat schrikbeeld had ik ook al voor ogen...

"Haaaaahaaa wat zeg je dat toch weer leuk renate! (fake) jaaaahaaa onze bewoners hebben het er maar moeilijk mee, ik weet met met mijn achtergrond natuuuuurlijk al-les over wat voor gevolgen een "battle" heeft hahahahahaha (fake)"

BB the Battle wordt echt niveau nul...

creatie is de kunst van het weglaten
pi_1114616
toch niet patty brard die breibek
muziek, m'n lust en mijn leven
  vrijdag 29 juni 2001 @ 18:30:19 #42
2890 Zanderrr
A Face Made For Radio
pi_1115706
Daar hoef ik dus ook niet meer naar te kijken, volgend seizoen. Ik had nog even goede hoop dat het met het vernieuwde concept weer leuker zou worden, maar met dat uitgedroogde monster als presentatrice....
"You fear Jazz. You fear the lack of rules, the lack of boundaries"
  vrijdag 29 juni 2001 @ 23:47:57 #43
7393 FarahDibah
Hebben wij een romance???
pi_1117157
Echt Vre-se-lijk dat ze dat mens hebben uitgekozen om BB3 te gaan presenteren!!! Dan vind ik dat ze Sabine ook wel een kans hadden kunnen geven,met als mannelijke co-hoast Bart.Was echt gaaf geweest hoor!:)
Bart: ouwe lullen moeten weg!!
pi_1117540
Doe effe normaal JAH
Nou,
ik vind het een leuk mens!
Absolutely Patty

Ik had liever Christine maahaar je kunt niet alles hebben he?

Als hier al eens iets nieuws te lezen is, is het gelukkig nooit echt veel en meestal ook nog totaal onbelangrijk. Voor mijn soort mensen een hele toffe site dus
  † In Memoriam † zaterdag 30 juni 2001 @ 03:34:13 #45
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1117860
Hee!
Wij moeten normaal doen en jij hebt liever Christine?
Wat klopt hier niet?
  zaterdag 30 juni 2001 @ 11:28:19 #46
2946 femfatale
Lets party!!!!
pi_1118204
Christine???? toch niet die doos van nachtsuite he???
never play games........
  zaterdag 30 juni 2001 @ 13:10:20 #47
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_1118496
Zelfs Christine is nog beter dan Patty imo.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
  † In Memoriam † zaterdag 30 juni 2001 @ 15:21:34 #48
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1118947
Nee, zóver wil ik toch echt niet gaan.
Al zitten ze qua 'niveau' niet ver van elkaar af.
pi_1119000
Wat een ellende, ik weet helemaal niet wie Erben Wennemars of Renate van der Zalm is. Patty ken ik wel en als Theo van Gogh niet kan, dan maar Patty.
dat ik dit nog mag meemaken!
  † In Memoriam † zaterdag 30 juni 2001 @ 15:43:27 #50
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1119047
Erben Wennemars is die stotterende schaatser. Aardige jongen, maar die zie je dus alleen als er ijs ligt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')