quote:Ja psies, daar raakt ze zelf óók maar niet over uitgepraat in interviews...
Op donderdag 28 juni 2001 16:44 schreef R@b het volgende:[..]
Is dat niet die blonde doos die met Erben Wennemars gaat ? Dacht het wel
*schrikbeeld*: "haaaaaaaaaaaai dit is Patty's world..ehh..big Brother natuurlijk. We hebben vandaag weer geweeeeeeeeeeeeeeeldige bewoners in dit huis en we gaan er gewoon een grote dolle boel van maken, lekker loungen en kletsen, ja enig! "
quote:Dat is precies waar ik ook al een tijdje aan dacht!
Op donderdag 28 juni 2001 19:42 schreef SEMTEX het volgende:
je kunt een beetje aan de soort presentator/trice zien hoe belangrijk ze BB achten en wat voor kijkcijfers ze ermee willen halen...
Hoe serieus nemen Sjonnie en Yorin dit project eigenlijk? Zijn ze bang dat het geen groot succes wordt en zetten ze er een presentatrice op waar toch niets mee verloren kan gaan? Om zo de eventuele carriere te sparen van mensen die wél capabel zijn?
quote:Ik wist dat ik het nog ergens wist: Mafme Fukkers. Ze kon wel heel charmantmet haar barbieogen knipperen hoor
Op donderdag 28 juni 2001 20:03 schreef Cynix ® het volgende:
De assistente van Rolf X was trouwens Duphne Deckers. Logisch dat je die naam vergeten was, ze heeft nauwelijks iets bijgedragen aan BB. Esther ook niet, maar die blijven we ons wel herinneren vanwege haar talloze blunders en onbeholpenheid.
quote:SEMTEX geef je eraan over, laat het maar gewoon over je heen komen en gooi die scepsis van je af.
Op donderdag 28 juni 2001 21:55 schreef SEMTEX het volgende:
Hmmm, ik lees die stukjes nog steeds met een zekere scepsis. Ze zijn leuker en boeiender dan die van Tietjana (haar voorganger), maar toch...
En Cynix...natuurlijk maakt haar dat nog geen goede presentatrice.
quote:hehehe, je lijkt m'n oude therapeut wel
Op donderdag 28 juni 2001 23:23 schreef marky het volgende:[..]
SEMTEX geef je eraan over, laat het maar gewoon over je heen komen en gooi die scepsis van je af.
quote:Ze heeft vorige week een stuk geschreven in Vara TV-magazine over Wimbledon: Over wat je als spelersvrouw allemaal wel en niet moet doen!
Op donderdag 28 juni 2001 21:10 schreef marky het volgende:
Daphne Kraychjek (weet niet of ik dit goed schrijf) heeft tegenwoordig een hle leuke column in de weekend bijlage van de Telegraaf. Ze verraste me echt met die stukjes, zeer humoristisch.
Vond het verbazingwekkend goed! Errug leuk geschreven. Het schijnt dat ze tegenwoordig ook scripts voor Oppassen schrijft!
quote:Dat schrikbeeld had ik ook al voor ogen...
Op donderdag 28 juni 2001 19:42 schreef SEMTEX het volgende:
je kunt een beetje aan de soort presentator/trice zien hoe belangrijk ze BB achten en wat voor kijkcijfers ze ermee willen halen. De eerste BB had nog Rolf Wouters (toen nog een vrij big man bij veronica, met grote shows) en ben ff vergeten wie hem assisteerde....
Daarna kreeg je Beau van Erven Dorens, die al een stuk minder 'popi' en hoog-gesalarieerd was, samen met Esther Duller (lekker wijf!) en nu Patty Brard.....waarmee ze volgens mij tot een nieuwe dieptepunt zijn gekomen.....
Ik zit me ook af te vragen hoe ze het gaat presenteren:*schrikbeeld*: "haaaaaaaaaaaai dit is Patty's world..ehh..big Brother natuurlijk. We hebben vandaag weer geweeeeeeeeeeeeeeeldige bewoners in dit huis en we gaan er gewoon een grote dolle boel van maken, lekker loungen en kletsen, ja enig! "
"Haaaaahaaa wat zeg je dat toch weer leuk renate! (fake) jaaaahaaa onze bewoners hebben het er maar moeilijk mee, ik weet met met mijn achtergrond natuuuuurlijk al-les over wat voor gevolgen een "battle" heeft hahahahahaha (fake)"
BB the Battle wordt echt niveau nul...
Ik had liever
Christine
maahaar je kunt niet alles hebben he?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |