quote:Ik vind haar een kanjer, ze neemt geen blad voor d'r mond, is open en zegt wat ze denkt, ook tijdens de live uitzendingen gooit ze alles er spontaan uit .
Op woensdag 28 november 2001 23:45 schreef erich het volgende:
Als je net als patty ooit alles had wat je hartje begeerde en naderhand alles weer moet inleveren in een faillisement en er weer met eigen kracht helemaal alleen boven op komt kan ik alleen maar respect hebben, de dag dat jullie een dag in haar schoenen mogen lopen in zo'n situatie wil ik jullie eens horen! jammerend jankend zouden julie er bij gelopen hebben, denk daar maar eerst eens na als je een reactie geeft over drugs e.d en haar manier van doen, losers als jullie acht ik eerder naar alcohol of drugs te grijpen als het even niet goed gaat in het leven, ik denk dat het meer zegt over jullie zelf als over haar met dit soort uitspraken.
quote:das echt teveel EER ....
Op maandag 31 december 2001 00:58 schreef FugeI het volgende:
Als die jas rood was geweest dan was het precies Mevrouw SantaClaus
Patje af, Patty!
Liefs en tot de volgende BB,
Helga
quote:Ut zijn gelukkig jouw woorden .
Op maandag 31 december 2001 01:30 schreef Helga het volgende:
Ik kan maar één ding zeggen: GEWELDIG! Patty was op dreef zoals ze de afgelopen weken had moeten zijn. Helaas was er een ontheffing van het drank- en drugsverbod voor nodig om Patty een beetje op te peppen maar ze deed het super vanavond!Patje af, Patty!
Liefs en tot de volgende BB,
Helga
PATTY:
quote:Helemaal mee eens
Op maandag 31 december 2001 16:57 schreef SEMTEX het volgende:
waar ik me aan dooderger bij Patty:
-die dichtgeknepene oogjes
-dat geslijm, gelik en gekwijl met iedereen ("LIEVERD!! OWWWW je bent zo'n diva!!" , -kirrend- "Je bent een toppertje!!!", "Oh wat is het toch een lekker ding he?")
-die enorm debiele outfit waarin ze net Minnie Mouse leek
-dat belachelijk getoupeerde kapsel
-dat TOT VERVELENS TOE ge-articuleer: 'Het-is-zo-spannend-Da-mes-en-heren-JA-wel!'"en nu moet uit het huis, ik ga nu de naam noemen van degene die uit het huis moet, de naam van degene die uit het huis moet is, je naam is....etc"
-dat gebrabbel constant (alsof ze echt serieus aan de drank is) (met van die constante CALL TV-achtige tijdrekkende termen die 1000 keer voorbij komen)
-die DIKKE KOP
* Rica zou met wel een avondje met Patty willen stappen!
door Henk van der Meyden
door Henk van der Meyden - Mijn grappig bedoelde opmerking eerder op deze pagina dat het turbulente leven van Patty Brard met zoveel ups en downs genoeg stof zou kunnen opleveren voor een soap over haar leven, krijgt nu een mooi vervolg. Patty vertelde me gistermiddag dat haar zender Yorin nu een tv-comedy over haar opwindende bestaan wil gaan uitzenden.
Patty Brard
Patty zegt: "Het wordt een komische serie in de stijl van Absolutely Fabulous, waarin ik als oudere tv-ster terug kijk op mijn leven en nog eenmaal de kans krijg op tv te komen. In de serie zal natuurlijk mijn LUV-periode worden getoond en wat relaties betreft heb ik natuurlijk ook wel het een en ander meegemaakt. Zo is er sprake van een rijke man waar ik mee getrouwd ben geweest."
Zal RON BRANDSTEDER (ook met hem was Patty korte tijd gehuwd) een gastrol spelen?
Patty lacht: "Er zullen wel meer mannen zijn, denk ik, die daarvoor in aanmerking komen."
Patty's dochter Priscilla zal zo goed als zeker ook meewerken aan deze productie. "In de serie heb ik een dochter en adopteer ik drie andere kinderen. Met mijn eigen dochter gaat het goed in de serie, maar met mijn geadopteerde kinderen zijn er nogal problemen. Priscilla wil nu een van de geadopteerde kinderen spelen. Dat vindt ze spannender."
PATTY zelf heeft al allerlei ideeën voor de serie aangedragen en vindt het geen probleem dat ook nare ervaringen die zij in haar privé-leven had, nu op toch komische wijze in de serie worden verwerkt. Zo zal de traumatische ervaring van de openbare veiling van al haar spullen na een mislukte relatie, waarbij zij financieel helemaal aan de grond kwam te zitten, ook een onderdeel vormen van het verhaal.
Geen enkele tv-presentatrice in ons land heeft, denk ik, zo'n avontuurlijk fascinerend leven en soms ook zulke komische, maar ook verdrietige ervaringen in haar carrière meegemaakt. Patty was op een zeker moment zo arm, dat zij met haar dochtertje een bed had in een tv-studio, wat haar tijdelijk huis werd. Ze zat in die periode na de veiling enorm in de put. Haar leven leek een groot drama te worden, waarin zij natuurlijk ook met zichzelf te doen had.
In die tijd schreef ik: "Zeur niet. Ga aan het werk!" Patty zegt nu nog regelmatig: "Door die opmerking werd ik wakker. Ja, stop met zeuren. Ga aan het werk, dacht ik!"
Patty deed dit, waarbij al het geld dat zij verdiende naar de curator ging en zij van een schamel inkomen rond moest komen. Ze ging door een diep dal. Maar ze was bezig, kreeg weer zin in het leven en uiteindelijk kreeg zij haar eigen tv-programma's bij Veronica - en nu dus bij YORIN - waarmee zij goed scoorde.
Inlevingsvermogen
Patty verstaat namelijk de kunst volledig zichzelf te zijn op tv en daarbij heeft zij bij interviews een groot inlevingsvermogen. Bij alle ellende die zij meemaakte, heeft zij haar humor en soms ironie niet verloren. Allemaal ingrediënten die nu voor zullen komen in de comedy die volgend jaar op het scherm zal komen.
PATTY BRARD is daarnaast ook bezig met een nieuwe serie programma's voor YORIN, als vervolg op de serie waarin zij allerlei gasten in haar eigen huis ontving.
"Ik zal nu weer tien programma's gaan maken van een half uur, waarin ik met mensen ga spreken waar ik zelf iets mee heb of die ik bijzonder vind. Een voorbeeld is de bijzondere New Yorkse vrouw die zich al tientallen malen heeft laten liften en die men The Bride of Widderstein noemt, ofwel The Catwoman. Ook in de serie zal humor belangrijk zijn, maar daarbij wil ik dat de mensen er ook iets van meenemen."
"Wat het concept betreft zal ik ook gaan werken in de lijn die Fons van Westerloo zo mooi verwoordde in de TELEGRAAF van zaterdag jl., namelijk dat het nu tijd is voor FEEL GOOD-televisie. Die opmerking knoop ik goed in mijn oren. Daar ben ik het helemaal mee eens. De mensen hebben daar in deze tijd meer dan ooit behoefte aan."
Voor zij aan de slag gaat met dit programma, neemt Patty na het toch drukke Big Brother-seizoen nog eerst even vakantie.
"Ik heb gekozen voor een vastenkuur in Thailand", zegt ze. "Daar knap je van op en het is een goede manier om ook je hoofd weer helemaal leeg te maken en een nieuwe start te kunnen maken. Ik ben daar wel even aan toe om weer met nieuwe energie te kunnen starten."
PATTY BRARD heeft geen spijt van haar presentatie van BIG BROTHER. "Ik heb het fantastisch gevonden. Drieën-eenhalf uur live-tv maken, zoals bij de slotuitzending, is toch een feest en het programma heeft nog heel goed gescoord. De casting was perfect. Ik denk wel dat als men er nog mee doorgaat, er toch weer een nieuw concept zal moeten komen. Verhalen als zou ik ruzie hebben met Yorin over mijn presentatie zijn onzin. Na de slotuitzending kreeg ik een enorm boeket bloemen van Big Brother-baas PIET RÖMER om mij te bedanken en ook door YORIN werd ik gecomplimenteerd."
Ze vervolgt: "Ik sta dan ook boven al die verhalen. Wat dat betreft krijg je, zeker in mijn geval, de huid van een olifant."
"Mijn hemel", roept Patty dan, "Ik ben nog in pyjama en ik zie ineens allerlei camera's voor mijn deur die me aan het filmen zijn. Nee, ik doe niet open."
Is het Bart de Graaff die haar wilt stalken?
"Nee", zegt Patty, "Misschien een tv-show die geloofde dat ik echt spoorloos was, zoals een blad deze week schrijft en wat dus grote onzin is."
Ze moet er wel om lachen. Ook dit is een incident dat ze zeker in haar comedy over haar leven zal kunnen gebruiken, want ook dit is de prijs die zij voor haar roem moet betalen en dat past goed in Absolutely Fabulous.
quote:Ik las het vanmorgen ook in de krant, leuk! Ik ga zeker kijken. Cool dat ook haar eigen dochter er in meespeelt.
Op vrijdag 11 januari 2002 08:39 schreef MR.db het volgende:
Comedy over Patty's leven
Ruzie na 'Big Brother'
Spoorloze Patty Brard negeert afspraken
De woordvoerders van YORIN en ENDEMOL zitten met hun handen in het haar; ze zijn in grote verlegenheid gebracht door het onprofessionele gedrag van PATTY BRARD. Sinds de finale-avond negeert de presentatrice alle afspraken en dringende telefoontjes blijven onbeantwoord. Waarom is Patty spoorloos?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |