quote:Goeie tip !
Op woensdag 7 januari 2004 16:28 schreef Youp het volgende:
alleen ff uitkijken.... die van mn maat hebben we door vol aan t stuur te trekken (van links naar rechts naar links etc.) met 25km/h (topsnelheid ongeveer) al op 2 wielen gekregen...
Gaan we daar ff op letten, anders meteen stugger maken, verlagen, of zoiets dergelijks.
Komt goed..
quote:dat zou ik zeker doen.... die dingen hebben een wegligging van niks
Op woensdag 7 januari 2004 16:31 schreef AsconaB-16V het volgende:[..]
Goeie tip !
ThanxGaan we daar ff op letten, anders meteen stugger maken, verlagen, of zoiets dergelijks.
Komt goed..
hint: flink verlagen en misschien flinke spoorverbreders ofzo er onder
quote:Ik dacht even dat je het over de Mercedes A had
Op woensdag 7 januari 2004 16:28 schreef Youp het volgende:
alleen ff uitkijken.... die van mn maat hebben we door vol aan t stuur te trekken (van links naar rechts naar links etc.) met 25km/h (topsnelheid ongeveer) al op 2 wielen gekregen...
succes iig er mee!!
Een Transalpje loopt al snel 175 met dat blok. Handhaaf je de versnellingsbak en tandwielverhouding ook? Als je wat grotere achterwielen monteert kan je het koppel helemaal mooi kwijt. Dan kan je er beter zo'n triangeltje achterop bouwen zoals bij dragsters gebruikelijk is. Wel jammer dat je er geen differentieeltje tussen hebt kunnen knutselen. Nu zal-ie wel erg graag rechtdoor willen terwijl je geen ruimte hebt om zo mooi te driften als met een quad. Ik ben ook benieuwd naar de blik van de eigenaar van elke willekeurige sportauto als-ie helemaal wordt zoekgereden bij het verkeerslicht
quote:Mijn email adres staat op www.bremo.nl onder contact.
Op woensdag 7 januari 2004 20:27 schreef Youp het volgende:
mn maat met de zelfde Sulky heeft een vraag voor je asconab-16v
hij zou graag je Email adres hebben om te kunnen mailen... als je daar mee instemt dan geef ik je zijn adres wel...
quote:Klopt, waar kom jij dan vandaan ?
Op woensdag 7 januari 2004 20:33 schreef Spyder het volgende:
Cool je woont in Montfort! Als ie klaar is kom ik kijken, ik daag je bij deze uit voor een dragrace
quote:he ik woon in roermond
Op woensdag 7 januari 2004 21:07 schreef AsconaB-16V het volgende:[..]
Klopt, waar kom jij dan vandaan ?
[Dit bericht is gewijzigd door Youp op 07-01-2004 21:39]
quote:Sittard dus dat is makkelijk te doen
Op woensdag 7 januari 2004 21:07 schreef AsconaB-16V het volgende:Klopt, waar kom jij dan vandaan ?
quote:Dat kan ik wel, maar dat duurt nog wel een paar daagjes, want ik kan pas op zijn vroegst vrijdag een fototje maken.
Op woensdag 7 januari 2004 20:15 schreef leslievw het volgende:
zou je een foto van de binnen kant (dashboard/schakelpook) kunnen plaatsten? ben erg benieuw naar hoe zo'n karretje er van binnen uitziet
quote:Nou das vrij makkelijk :
Op donderdag 8 januari 2004 14:31 schreef Spyder het volgende:
Hoeveel kg/pk schat je uiteindelijk te halen?
rond de 290 KG schat ik, en 65 pk
290 / 65 = 4.4 kg / pk
oftewel
65 / 290= 0.22 pk / kg
vergelijking met mij impreza
1250 / 250 = 5 kg / pk
oftewel
250 / 1250= 0,2 pk / kg
Daarbij heeft de sulky een sequentele versnellingsbak, en GEEN turbogat !!!!
[Dit bericht is gewijzigd door AsconaB-16V op 08-01-2004 14:44]
quote:Een fors blok dat erin past qua steunen ed vind je ook niet,maar je moet idd wel een blok hebben dat er qua grootte ook in gaat passen, zelfs als je alles moet aanpassen.
Op donderdag 8 januari 2004 22:58 schreef Classic-PC het volgende:
Hee bruut ding man ! Ik heb samen met een vriend ook 1 aangeschaft alleen staat die al 8 maanden weg te roesten in de loods omdat we nog geen blok hebben gevonden dat erin past. We hebben er wel 1 maar o f dat gaat lukken240 V8 van de sloop gehaald voor een 10tje loopt maar daar heb je ook alles mee gezegd en het gaat gewoon nooit passen. Dus nu maat opzoek naar een blok van een motorfiets.
Ik moet zeggen dat het nu vrij goed gaat, maar is er toch nu al weinig ruimte ! Als je een groter motorblok neemt, dan kom je alleen maar meer in de problemen met uitlaat,aandrijving ed.
Ik ben wel benieuwd, waar jullie dan uiteindelijk op uitkomen.
Te gek project! Hulde! Gaan jullie er nog een rolkooitje in bouwen?
Groet
Ian
http://www.warande.uu.nl/~ian/mustang-page/mustang_page.html
quote:hoezo rolkooi... allemaal overbodig gewicht man
Op maandag 12 januari 2004 22:16 schreef IanBoss het volgende:
HeyTe gek project! Hulde! Gaan jullie er nog een rolkooitje in bouwen?
Groet
Ian
http://www.warande.uu.nl/~ian/mustang-page/mustang_page.html
quote:specs.... iemand?
Op maandag 12 januari 2004 23:41 schreef Foo_niks het volgende:
Inspiratie nodig:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |