Moderators:Ik hoop dat dit een goede advertentie is,als dit niet het geval is,wijs me daar dan even op.
Bij voorbaat dank,
Agostini
quote:Nee,dit is geen Golf 2.
Op maandag 5 januari 2004 12:07 schreef jobosrulez het volgende:
Zoiets??
quote:Waar op te halen en TOCH wil ik de km stand weten en het bouwjaar van het HUIDIGE blok ....Zijn deze gegevens niet aantoonbaar dan wil ik er 750 euro voor geven ....
Op maandag 5 januari 2004 12:00 schreef Agostini het volgende:
Te koop:
Golf 2 VR6 uit 1988
De auto is ook op het kenteken een VR6 (in tegenstelling tot andere vr6'en)
De kleur van de auto is blauw metallic.
De auto heeft BBS Wob Ed. velgen.
De prijs van de auto is 2500 euro.
De kilometerstand doet er niet toe omdat het blok niet orgineel is,en het onderstel ook niet.(anders is het namelijk onmogelijk om hem op VR6 kenteken te krijgen)
Een foto heb ik op het moment niet,ik heb namelijk geen digicam en dus moet ik die even lenen van iemand.Moderators:Ik hoop dat dit een goede advertentie is,als dit niet het geval is,wijs me daar dan even op.
Bij voorbaat dank,
Agostini
quote:Nopez; die jij nu hebt das een type 3. Verkoper bedoelt type II.
Op maandag 5 januari 2004 12:07 schreef jobosrulez het volgende:
Zoiets??http://i17.ebayimg.com/02/i/01/1e/b1/aa_1.JPG
Maare verkoper:
waarom zo lullig over de km-stand? Das namelijk wel van belang ivm de overige onderdelen. En dan nog even: hoeveel heeft t vr6 blok gedraaid? Hangt de originele versnellingsbak van de vr6 er ook onder?
Ps. Het v6 blok komt zeker uit 1992 (slechte serie, vanaf 93 zijn ze weer oke).
Meer info. is dus gewenst helemaal omdat het een ombouw is en dus de onderdelen uit verschillende autos komen. Heb je keuringsrapporten,reparatie historie ed?
En een foto of meerdere is welkom.
tsjah wil ook kilometerstand van het blok weten!
als je dat niet weet bied ik 1000
quote:en niet te vergeten helemaal afgestampt !!!
Op maandag 5 januari 2004 12:00 schreef Agostini het volgende:
Te koop:
Golf 2 VR6 uit 1988
De auto is ook op het kenteken een VR6 (in tegenstelling tot andere vr6'en)
De kleur van de auto is blauw metallic.
De auto heeft BBS Wob Ed. velgen.
De prijs van de auto is 2500 euro.
De kilometerstand doet er niet toe omdat het blok niet orgineel is,en het onderstel ook niet.(anders is het namelijk onmogelijk om hem op VR6 kenteken te krijgen)
Een foto heb ik op het moment niet,ik heb namelijk geen digicam en dus moet ik die even lenen van iemand.Moderators:Ik hoop dat dit een goede advertentie is,als dit niet het geval is,wijs me daar dan even op.
Bij voorbaat dank,
Agostini
Over welke uitvoering van de type 2 hebben we het nou?
(er zijn meerdere uitvoeringen geweest, de een mooier dan de ander)
Welk bouwjaar heeft het blok zelf en hoeveel km heeft deze gemaakt?
De ombouw.. Is deze door 'beun de haas' 'een hobbyist' uitgevoerd of door een garage?
Als het laatste het geval is, heb je hier nog bonnen oid van?
Waar staat de auto, ik wil evt. wel even komen kijken. Proefrit is mogelijk?
/edit
Voor degenen die niet weten hoe een golf 2 er uitziet:
[Dit bericht is gewijzigd door _sinner_ op 05-01-2004 12:28]
quote:Als je commentaar wiilt geven dan moet je dat volgens de FAQ goed onderbouwd doen.
Op maandag 5 januari 2004 12:10 schreef method21 het volgende:[..]
Waar op te halen en TOCH wil ik de km stand weten en het bouwjaar van het HUIDIGE blok ....Zijn deze gegevens niet aantoonbaar dan wil ik er 750 euro voor geven ....
quote:de kilomters van de auto boeit ons ook niet meneertje!
Op maandag 5 januari 2004 12:30 schreef Agostini het volgende:[..]
Als je commentaar wiilt geven dan moet je dat volgens de FAQ goed onderbouwd doen.
Aangzien het blok los al duurder is als de prijs die jij biedt,valt deze opmerking niet serieus te nemen.
De Kilometerstand vindt ik niet van belang.
De reden is dat de km-stand niet bij de motor hoort.
Er een ander ondertsel onderzit,en dus is de km-stand ook niet van belang voor de auto zelf.
En dus gaat het er alleen nog om of de auto nog hard is.(en dat is ie)
Bovendien is het voor een auto die niet orgineel is nog maar zeer de vraag of de km-teller orgineel is.
Ten tweede is het ook de vraag of de tellerstand klopte voordat de VR6 motor erin kwam.
Als je 750 euro wel een serieus bod vindt,en dus de handelaar uit wilt hangen dan raad ik je aan verder te zoeken.
Er zullen gerust leuke auto's te koop staan voor 750 euro.(maar geen Golf2 VR6)
wij willen weten hoeveel kilomters er op dat vr6 blok stonden toen die erin ging.. en hoeveel je ermee hebt gereden! dat jij het niet van belang vind moet je zelf weten!
maar als je hier kopers zoekt zet je het er ff bij
[Dit bericht is gewijzigd door rival op 05-01-2004 12:35]
Anders zeg je het er wel gewoon bij
Geef nu eens een goed argument om de kilometerstand niet van belang te laten zijn want "omdat het onderstel niet origineel meer is" en "omdat het blok niet origineel meer is" slaat natuurlijk nergens op om hiermee te zeggen dat de kilometerstand niet van belang is
quote:volgens mij denkt hij dat wij willen weten wat er op de teller staat op het dashboard.......
Op maandag 5 januari 2004 12:41 schreef F1908 het volgende:
Inderdaad, dat blok zal vast een paar ton hebben weg gedraaitAnders zeg je het er wel gewoon bij
Geef nu eens een goed argument om de kilometerstand niet van belang te laten zijn want "omdat het onderstel niet origineel meer is" en "omdat het blok niet origineel meer is" slaat natuurlijk nergens op om hiermee te zeggen dat de kilometerstand niet van belang is
maar wij willen de gelopen kilomters weten van het vr6 blok!
quote:De km stand is wel degelijk van belang
Op maandag 5 januari 2004 12:30 schreef Agostini het volgende:[..]
Als je commentaar wiilt geven dan moet je dat volgens de FAQ goed onderbouwd doen.
Aangzien het blok los al duurder is als de prijs die jij biedt,valt deze opmerking niet serieus te nemen.
De Kilometerstand vindt ik niet van belang.
De reden is dat de km-stand niet bij de motor hoort.
Er een ander ondertsel onderzit,en dus is de km-stand ook niet van belang voor de auto zelf.
En dus gaat het er alleen nog om of de auto nog hard is.(en dat is ie)
Bovendien is het voor een auto die niet orgineel is nog maar zeer de vraag of de km-teller orgineel is.
Ten tweede is het ook de vraag of de tellerstand klopte voordat de VR6 motor erin kwam.
Als je 750 euro wel een serieus bod vindt,en dus de handelaar uit wilt hangen dan raad ik je aan verder te zoeken.
Er zullen gerust leuke auto's te koop staan voor 750 euro.(maar geen Golf2 VR6)
Wij willen weten hoeveel dat VR6 blok gedraaid heeft en hoeveel de rest van de auto gedraaid heeft
Verder is het wel handig om wat meer details van de verdere staat vd auto te weten, hoe staat het met de koppeling ? versnellingsbak ? etcetc
quote:Zou goed kunnen dat hij dat denkt. Maar luister als hij zo stom is om dat te denken hoef ik die blokkedoos ook niet van hem
Op maandag 5 januari 2004 12:43 schreef rival het volgende:[..]
volgens mij denkt hij dat wij willen weten wat er op de teller staat op het dashboard.......
maar wij willen de gelopen kilomters weten van het vr6 blok!
quote:Ik had serieus interesse, maar als ik je reactie zo lees..
Op maandag 5 januari 2004 12:30 schreef Agostini het volgende:[..]
..
De Kilometerstand vindt ik niet van belang.
De reden is dat de km-stand niet bij de motor hoort.
Er een ander ondertsel onderzit,en dus is de km-stand ook niet van belang voor de auto zelf.
..
jammer
quote:De eventuele kopers vinden wel van belang. Ik begrijp niet waar je moeilijk over doet NIEMAND koopt die auto als hij of zij geen kmstanden weet.
Op maandag 5 januari 2004 12:30 schreef Agostini het volgende:[..]
Als je commentaar wiilt geven dan moet je dat volgens de FAQ goed onderbouwd doen.
Aangzien het blok los al duurder is als de prijs die jij biedt,valt deze opmerking niet serieus te nemen.
De Kilometerstand vindt ik niet van belang.
De reden is dat de km-stand niet bij de motor hoort.
Er een ander ondertsel onderzit,en dus is de km-stand ook niet van belang voor de auto zelf.
En dus gaat het er alleen nog om of de auto nog hard is.(en dat is ie)
Bovendien is het voor een auto die niet orgineel is nog maar zeer de vraag of de km-teller orgineel is.
Ten tweede is het ook de vraag of de tellerstand klopte voordat de VR6 motor erin kwam.
Als je 750 euro wel een serieus bod vindt,en dus de handelaar uit wilt hangen dan raad ik je aan verder te zoeken.
Er zullen gerust leuke auto's te koop staan voor 750 euro.(maar geen Golf2 VR6)
Je geeft veels te weinig voor info voor een dubieuze auto. Zorg maar dat je de info compleet ff hebt en een foto zou ook leuk zijn.
En dat vind ik van belang!
Geheimzinnig doen wekt argwaan. Vertel gewoon hoe & wat. Met een goed verhaal is alles te verkopen. Maar blijf helder en eerlijk. En draai niet voor hele normale vragen weg...
oja en het merk zegiknie, maar hij kost 10000 euri!
quote:een eeeeeeeeeeeeuuuhhh tsja, geef 's wat meer info
Op maandag 5 januari 2004 17:22 schreef UberPhreak het volgende:
hehe ik heb een auto te koop, geen foto, welk type zeg ik niet want dat is niet van belang, hoeveel hij heeft gelopen ook niet want hij is een paar keer in en uit elkaar gezetoja en het merk zegiknie, maar hij kost 10000 euri!
Tsja, zo word je er natuurlijk niet echt betrouwbaarder op..
quote:Prachtig
Op maandag 5 januari 2004 17:22 schreef UberPhreak het volgende:
hehe ik heb een auto te koop, geen foto, welk type zeg ik niet want dat is niet van belang, hoeveel hij heeft gelopen ook niet want hij is een paar keer in en uit elkaar gezetoja en het merk zegiknie, maar hij kost 10000 euri!
[Dit bericht is gewijzigd door Rancor op 06-01-2004 00:37]
Nog effe over de VR6:
De prijs is gerechtvaardigd,het is namelijk een auto die ook op kenteken VR6 is.
De inbouw is dus correct gebeurd en volgens typegoedkeuring.
Pon geeft voor bepaalde omgebouwde auto's typegoedkeuringen af,en als de auto daar aan voldoet wordt ie gekeurd.(is dit goed gebeurd dan krijg je een goedkeuring)
Ik snap dus ook de opmerking niet of de inbouw door Beun de Haas of door een garage is gebeurd,er zijn zat mensen die niet in een garage werken en die uitstekend kunnen sleutel.
Veel tuningbedrijven zijn uit hobbyisme begonnen in de VW-scene en niet in de garage!
Ik heb zelf bij een VW-delaer gewerkt en werk daar dus niet meer,betekent dit dat ik nu een beunhaas ben en dat een beunhaas slecht werk aflevert.(ik dacht het niet!)
Zoals ik al zei is de prijs gerechtvaardigd,vindt je van niet dan zou ik zelf maar een een Golf 2 VR6 gaan bouwen en die op kenteken zetten, je schrikt meteen van de kosten van alleen het RDW-keuren alleen al!
Begrijp me niet verkeerd hoor,de Golf die te koop stond moest idd bepaalde dingen aan gebeuren,maar al ben je handig dan heb je een hobbyproject die je niet meer hoeft te keuren voor het VR6-kenteken en dus kan je jezelf gaan richten op de rest van de auto.
En zelfs al zag de lak er nog goed uit,iemand die een maatje heeft die autospuiter is,of een goedkoop adres weet had van deze auto voor weinig geld een gelikt Golf2 VR6 kunnen maken als ie ook nog naast het spuiten ook nog wat dingetjes aan de auto deed.
Het spuiten aan de auto was geeneens nodig geweest.(maar sommige mensen vinden de kleur niet mooi)
En wat ik tevens niet begrijp is het volgende:
Het was de auto van een maatje van me,maar ik heb toch nergens gezegd dat ie van mij was?
Is het verboden om de auto dan hier te koop aan te bieden?
In dat geval:Mijn excuses aan de moderators!
PS.
De "experts" die hun commenaar op de km-stand van het blok gaven kunnen aan de kwaaltjes van het type auto zien om wat voor auto het gaat in het vergelijk tussen mijn auto en die andere maat van me.
De Golf MK2 VR6 is inmiddels verkocht!
Het is toch opvallend hoe veel mensen er toch nog gereageerd hebben via mail op dit topic?
(slotje kan erop mods!)
[Dit bericht is gewijzigd door Agostini op 06-01-2004 17:43]
quote:Verschil in ontsteking en geen merktekens bij distributie bij een 92'er vindt ik geen onoverkomelijk probleem,het blok is niet anders.
Op maandag 5 januari 2004 12:12 schreef dagizmo het volgende:
Ps. Het v6 blok komt zeker uit 1992 (slechte serie, vanaf 93 zijn ze weer oke).
Jij zegt dat er een ander blok in de auto zit en dat je de km stand niet wilt geven. Je moet toegeven dat het uiterst dubieus klinkt. Je kunt dus ook niemand verwijten dat ze wantrouwend reageren vind ik.
Met de aanvullende info klinkt het allemaal een stuk beter, hoewel je niet kunt aangeven hoe het dan met de compressie van dit blok zit. Waarom haal je dan het argument aan dat dat belangrijker is dan de KM stand? KM stand is namelijk een belangrijke factor voor de compressie. Jij geeft echter geen van beide.
[Dit bericht is gewijzigd door American_Nightmare op 06-01-2004 18:47]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |