quote:net als de meesten hier
Op maandag 5 januari 2004 10:22 schreef Sjoewe het volgende:
Ghehe niks over mijn hobby's.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.Ik heb géén polo's brrt. Ik ben geen kakker
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik ben een mislukte altoom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:kun je lukken dan als alto?
Ik ben een mislukte altoom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik verwerk al mn wrok en ongenoegen in één ochtend
quote:He! Ik heb wel polo's / blouses.... niks mis mee
Ghehe niks over mijn hobby's.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ik accepteer de cookies.
toch?
quote:Zo een
ik accepteer de cookies.
ik accepteer de cookies.
quote:nee
Op maandag 5 januari 2004 10:26 schreef Xtreem het volgende:[..]
He! Ik heb wel polo's / blouses.... niks mis mee
ik accepteer de cookies.toch?
ik accepteer de cookies.
quote:Zolang je kraag niet omhoog staat
Op maandag 5 januari 2004 10:26 schreef Xtreem het volgende:[..]
He! Ik heb wel polo's / blouses.... niks mis mee
ik accepteer de cookies.toch?
ik accepteer de cookies.
quote:Hallo, wat denk je... ik kom uut de achterhooek....
Op maandag 5 januari 2004 10:27 schreef -Eddow- het volgende:[..]
Zolang je kraag niet omhoog staat
ik accepteer de cookies.
quote:Als bandlid van een (middel) grote metalband, of als eigenaar van een macrobiotische supermarktketen
Op maandag 5 januari 2004 10:26 schreef slashme het volgende:[..]
kun je lukken dan als alto?
quote:Shit vol hier De relatie tussen Sunchaser en Patries86 #2 verder
Op maandag 5 januari 2004 10:28 schreef PeuRac het volgende:
Dit topic Hebben Patries86 en Neusaap nou affaire gehad wordt beter en beterom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
edit - typo
[Dit bericht is gewijzigd door PeuRac op 05-01-2004 10:32]
quote:Nee ik ga niet m,n meubels verkopen
Op maandag 5 januari 2004 10:12 schreef PeuRac het volgende:[..]
Ga je, je interieur verkopen
ik accepteer de cookies.hou je me op de hoogte?
ik accepteer de cookies.
quote:Die mail adres had ik al. Ze reageren er niet op
Op maandag 5 januari 2004 10:18 schreef -Eddow- het volgende:[..]
mailto:M.Zoeteman@BvdU.LeidenUniv.NL
quote:Bel je ff!
Op maandag 5 januari 2004 10:31 schreef ook_gek het volgende:[..]
Nee ik ga niet m,n meubels verkopen
ik accepteer de cookies.
Ik wil info hebben over iets speciaals. Teminste
wat voor mij speciaal is. Ben ik al maanden mee bezich.
[..]Die mail adres had ik al. Ze reageren er niet op
ik accepteer de cookies.
Ik hoop op een email adres van een 1 of andere professor dudeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:nee...
Op maandag 5 januari 2004 10:30 schreef PeuRac het volgende:[..]
Shit vol hier De relatie tussen Sunchaser en Patries86 #2 verder
ik accepteer de cookies.edit - typo
Neusaap vs. MikeyMo
hier verder.... die van jou is over SunChaser...
quote:Stoer he, heb je deel 1 ook gelezen, die si nog beter als deel 2
Op maandag 5 januari 2004 10:36 schreef Sjoewe het volgende:
Whehehe dat topicom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
en ook_gek, die link die je gistr avond voor me had, heb je die nog ben te lui om te zoeken
ik accepteer de cookies.
quote:Die slet wil me niet door verbinden.
Op maandag 5 januari 2004 10:35 schreef -Eddow- het volgende:[..]
Bel je ff!
quote:Dan langs gaan
Op maandag 5 januari 2004 10:39 schreef ook_gek het volgende:[..]
Die slet wil me niet door verbinden.
Als ze daar aan beginnen zijn ze de hele dag bezich zegt zeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Met de vraag hoe ze zo arrogant kon zijn om voor een ander te beslissen of die mij wel of niet wil spreken. Kon ze geen antwoord op geven. Zelfs een simpel Email adres of naam wil ze niet geven.
quote:
Op maandag 5 januari 2004 10:44 schreef Sjoewe het volgende:
Dat mp3'tje dat erbij hoortom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Link?
Op maandag 5 januari 2004 10:44 schreef Sjoewe het volgende:
Dat mp3'tje dat erbij hoortom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
WHAHAHAHAHA
quote:Deel 1, valreep.mp3
Op maandag 5 januari 2004 10:47 schreef PeuRac het volgende:[..]
Link?
quote:
Op maandag 5 januari 2004 10:48 schreef Sjoewe het volgende:
http://members.lycos.nl/laptosoom/valreep.mp3
echt geweldig topic, ik verveel me nu ineens niet meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop