quote:KGB anti-headache? Obscuur.
Op maandag 5 januari 2004 09:41 schreef Viper_74 het volgende:Of je gooit er nog een paar van die pilletjes tegenaan (die van de kgb anti headdache, niet van die ik rave de hele nacht door pilletjes nee)
Gewoon een paar glazen water opdrinken, boterhammetje pakken en over een uurtje nog eens kijken.
Oh, en neem een pijnstiller.
quote:Vodka op zondag? Dat zou ik dus nooit doen
Op maandag 5 januari 2004 09:23 schreef NeMe het volgende:[..]
serieus? ik zie echt wazig door mijn ogen. en heb echt zwart om mijn ogen heen van de wallen. beetje te veel vodka ed. gehad. echt niet goed.
Succes iig
quote:Whaah kom op nou. Net nou het langzaam weer wat beter gaat? Wedden dat je je op het parkeerterrein al een stuk beter voelt en je verheugt op een vrije middag? Hebben ze trouwens al gemerkt dat je kort was?
Op maandag 5 januari 2004 09:55 schreef NeMe het volgende:
ik ga gewoon naar huis zo, ik weet het echt niet meer...
quote:je krijgt hopelijk toch niet uitbetaald doordat je zelf de fout in ging zondagavond?
quote:Ben nou toch eens een vent man.
quote:Zou wel makkelijk wezen? he als je het aan iemand anders kon overdragen
Op maandag 5 januari 2004 10:17 schreef Forau_Diavolina het volgende:[..]
Ben nou toch eens een vent man.
Ga gewoon door met werken en laat je niet kennen. Je hebt zelf de schuld er aan en die zal je ook moeten dragen, lam of niet...
quote:Ja joh prima, als het helpt... Alleen hij moet niet gaan zeuren dat hij *toch maar* naar huis gaat net nou het weer wat beter gaat. Na de lunch is hij gewoon weer OK, en dat weet iedereen.....
Op maandag 5 januari 2004 10:24 schreef Starfiber het volgende:
Laat hem lekker klagen als dat helpt
quote:Zou inderdaad makkelijk wezen, maar dat kan dus niet.
Op maandag 5 januari 2004 10:24 schreef Starfiber het volgende:[..]
Zou wel makkelijk wezen? he als je het aan iemand anders kon overdragen
Laat hem lekker klagen als dat helpt
Klagen helpt niet, anders zou hij nou nog op werk zitten.
Jammer maar helaas. Hopen dat hij morgen zich beter voelt(anders heeft hij wel heel veel gezopen ).
Ik ga weer even mijn collega's pesten
quote:En als het niet helpt tegen je kater dan kan je als je pech hebt ook nog een paar dagen thuis blijven met salmonella vergiftiging
Op maandag 5 januari 2004 09:37 schreef alki het volgende:
Tomatensap met eierdooiers schijnt te helpen.....
quote:hah, was dat maar waar, heb net geslapen (thuis
Op maandag 5 januari 2004 10:04 schreef Dr_Flash het volgende:[..]
Whaah kom op nou. Net nou het langzaam weer wat beter gaat? Wedden dat je je op het parkeerterrein al een stuk beter voelt en je verheugt op een vrije middag? Hebben ze trouwens al gemerkt dat je kort was?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |