Wie weet er nog meer iets wat van dit merk, en weet waar je het kan kopen in Nederland! Ofwel wie weet er een adresje
Ik heb al een paar keer mensen met dit merk zien lopen tijdens uitgaan.
Ik heb al wel wat zelf gevonden via ebay ( http://www.kissesfromholland.com) Maar vind dat het er niet helemaal te vertrouwen uitzien.
[Dit bericht is gewijzigd door Junkie op 05-01-2004 02:40]
quote:Volgens mij niet,
Leuk, maar heeft het ook nog een Nederlandse oorsprong?
[Dit bericht is gewijzigd door Junkie op 05-01-2004 02:39]
quote:dat ook
Als Nederlander lijkt het mij extra leuk om te dragen.
http://www.europemoda.com/bydesigner.asp?DID=255&category=Von%20Dutch&sort=&NAV=1&subcat=
Ik heb dus wel een paar webshops gevonden die er vertouwt uitzien, maar ik heb het niet zo met via internet kopen, en daarnaast ik heb geen creditcard wat bij de meeste toch wel nodig is.
[Dit bericht is gewijzigd door Junkie op 05-01-2004 02:30]
quote:Ehh ja... onder de impressie dat 'von' een Nederlands woord is. Wat een walgelijk prollenmerk weer
Op maandag 5 januari 2004 02:17 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
quote:ehm het is gewoon de naam van de amerikaanse designer.. heeft weinig met nederland te maken hoor..
Op maandag 5 januari 2004 03:13 schreef Kaensterle het volgende:
Ehh ja... onder de impressie dat 'von' een Nederlands woord is. Wat een walgelijk prollenmerk weer
kortom "Pass that dutch"
quote:Ehh ja en "von" dan?
Op maandag 5 januari 2004 03:29 schreef MokroKees het volgende:[..]
ehm het is gewoon de naam van de amerikaanse designer.. heeft weinig met nederland te maken hoor..
De reden dat de artiesten het enthusiast dragen is omdat "Dutch" een andere naam voor Joint is ..kortom "Pass that dutch"
quote:Dat nummer heeft helemaal niets met wiet te maken
Op maandag 5 januari 2004 03:29 schreef MokroKees het volgende:"Pass that dutch"
quote:wel
Op maandag 5 januari 2004 03:30 schreef Duiveltja het volgende:[..]
Dat nummer heeft helemaal niets met wiet te maken
quote:Naar wat ik gelezen heb was Von dutch was eigenlijk een kunstenaar uit de jaren 50, 60 of 70 die redelijk populare schilderingen maakte. Afgezien van zijn naam heeft hij geen ene flikker te maken met het merk of Nederland en wordt zijn bekendheid voornamelijk gebruikt om meer petjes te kunnen verkopen
Op maandag 5 januari 2004 03:29 schreef MokroKees het volgende:[..]
ehm het is gewoon de naam van de amerikaanse designer.. heeft weinig met nederland te maken hoor..
paar links erover die het gehele verhaal verklaren:
http://www.rumpsville.com/contents/von/
http://www.vonsuck.com/
Persoonlijk vind ik het niet zo bijzonder. Dan vind ik de kleding van Abercrombie & Fitch echt tien keer gaver.... Vrij onbekend nog in Europa... superhip in Amerika....zeker bij de jeugd.
quote:Nee kneusje
Op woensdag 7 januari 2004 17:55 schreef Joran-Joran het volgende:[..]
wel
Missy vertelde in een interview dat het te maken heeft met succes
quote:Leuk merkje he?!!
Op maandag 5 januari 2004 02:04 schreef Junkie het volgende:
[afbeelding]Wie weet er nog meer iets wat van dit merk, en weet waar je het kan kopen in Nederland! Ofwel wie weet er een adresje
Ik heb al een paar keer mensen met dit merk zien lopen tijdens uitgaan.Ik heb al wel wat zelf gevonden via ebay ( http://www.kissesfromholland.com) Maar vind dat het er niet helemaal te vertrouwen uitzien.
Heb afgelopen vrijdag in een vrij kwartiertje een longsleeve en asbak van VonDutch besteld, via internet, met Visa. (totaal iets van $ 65).
Krijg ik een bevestigend e-mailtje terug, met daarop de shipping costs van $52.
Dacht dat ik een hartinfarct kreeg. Die belachelijk hoge shippingcosts stonden namelijk nergens vermeld op de site (of ik heb er overheen gekeken, kan ook...). Stom, stom, stom...
Anywayz, een pissig mailtje terug gestuurd dat deze kosten te gek voor woorden zijn en dat ik mijn bestelling wil cancellen.
Ben heel benieuwd of ik morgen daar een (positief) reply op heb...
Anders maar even checken of Visa iets voor me kan betekenen.
Je bent dus gewaarschuwd...
quote:erg leuk voor je
Op zondag 11 januari 2004 18:19 schreef labellamaffia het volgende:
Ikke heb er een shirtje van, leuk he!
Wil je ook nog delen waar je die gekocht hebt?
quote:Update:
Op zondag 11 januari 2004 18:27 schreef Copycat het volgende:
VonDutch blunder...Heb afgelopen vrijdag in een vrij kwartiertje een longsleeve en asbak van VonDutch besteld, via internet, met Visa. (totaal iets van $ 65).
Krijg ik een bevestigend e-mailtje terug, met daarop de shipping costs van $52.
Dacht dat ik een hartinfarct kreeg. Die belachelijk hoge shippingcosts stonden namelijk nergens vermeld op de site (of ik heb er overheen gekeken, kan ook...). Stom, stom, stom...
Anywayz, een pissig mailtje terug gestuurd dat deze kosten te gek voor woorden zijn en dat ik mijn bestelling wil cancellen.
Ben heel benieuwd of ik morgen daar een (positief) reply op heb...
Anders maar even checken of Visa iets voor me kan betekenen.Je bent dus gewaarschuwd...
quote:Had je dat via Vondutch.com besteld?
Op maandag 12 januari 2004 10:16 schreef Copycat het volgende:[..]
Update:
Phew, vanochtend idd een berichtje in m'n mailbox dat de order gecancelled is.
quote:'psjg[pr[swjjsdjso;dj! (spastische reactie op Abercrombie& Fitch) me loooooooves Abercrombie& Fitch
Op woensdag 7 januari 2004 18:52 schreef Biglebowski het volgende:
Ik ken het merk al een tijdje uit Amerika en volgens mij is het de laatste tijd erg populair aan het worden.Persoonlijk vind ik het niet zo bijzonder. Dan vind ik de kleding van Abercrombie & Fitch echt tien keer gaver.... Vrij onbekend nog in Europa... superhip in Amerika....zeker bij de jeugd.
[afbeelding]
¤ 65.88 p/stuk.
Bovenstaande shirtje ook ¤ 65.88
Bovenstaande vest is ¤ 117.12
Dit zijn alle Von Dutch artikelen die ze bij Asos hebben.
Die petjes zijn nog best duur eigenlijk. Zijn ze in de VS ook zo duur?
quote:Vast wel iets goedkoper.. maar ook wel aardig prijzig neem ik aan.
Op zondag 18 januari 2004 14:25 schreef Wizdom83 het volgende:
krijg je die tjik er dan ook bij?Die petjes zijn nog best duur eigenlijk. Zijn ze in de VS ook zo duur?
quote:Yep.
Op zaterdag 17 januari 2004 18:04 schreef Wizdom83 het volgende:[..]
Had je dat via Vondutch.com besteld?
quote:Met alles wat je zegt ben ik met je eens, behalve dat stukje van Lacoste, want dat is hier in NL wel te koop hoor.
Op zondag 18 januari 2004 15:47 schreef TheFonz het volgende:
nederland zuigt gewoon qua kleding , geen von dutch xoxo zelfs geen lacoste .. maar von dutch is van een Lowrider from LA die von dutch van zijn achternaam heet
quote:Jah hier een daar een out paar maar, het echte werk vind je in frankrijk vandaar, en daar heenreisen voor elk kledingstuk is erg zwaar.
Op zondag 18 januari 2004 15:48 schreef -En4Cer- het volgende:[..]
Met alles wat je zegt ben ik met je eens, behalve dat stukje van Lacoste, want dat is hier in NL wel te koop hoor.
Neeh maar serieus het is gewoon zo dat je soms een verouderd model vind en thats it
quote:nouja verkrijgen gaat het niet zozeer om. Maar misschien meer een goeie shop waar je het kan bestellen.
Op zondag 18 januari 2004 16:16 schreef Duiveltja het volgende:
Als het hier te verkrijgen is, zal binnen korte tijd iedere breezerkind ermee lopen.
maa rdie is er dus ook niet echt. Beperkt assortiment zo te zien en hoge verscheepskosten.
quote:zoals in amerika , je ziet het daar achterlijk veel, von dutch is al verschilende malen in zijn graf omgedraaid omdat hij tegen comercie was
Op zondag 18 januari 2004 16:16 schreef Duiveltja het volgende:
Als het hier te verkrijgen is, zal binnen korte tijd iedere breezerkind ermee lopen.
Price: $275.00
Toffe broek
Maar zoiets zou ik via internet niet bestellen, is het bedrag me iets te groot voor.
Zoiets wil je in een winkel passen en zien..
Word tijd dat ze dit naar NL halen.
[Dit bericht is gewijzigd door -En4Cer- op 18-01-2004 16:49]
quote:Frankrijk, UK, Italië, Zwitserland wel..
Op zondag 18 januari 2004 16:49 schreef Duiveltja het volgende:
Is het dan ook niet in Duitsland of Belgie of Frankrijk te krijgen?
Zie hier voor volledig locatieoverzicht van de winkels.
quote:Ik weet niet waar je woont, maar in grote steden in de Randstad is volop Lacoste. In Den Haag is sowieso een speciale Lacoste winkel.
Op zondag 18 januari 2004 16:10 schreef TheFonz het volgende:[..]
Jah hier een daar een out paar maar, het echte werk vind je in frankrijk vandaar, en daar heenreisen voor elk kledingstuk is erg zwaar.
Neeh maar serieus het is gewoon zo dat je soms een verouderd model vind en thats it
quote:jaahh oha ... in amsterdam heb ik nix gevonden lol
Op zondag 18 januari 2004 16:58 schreef Wizdom83 het volgende:[..]
Ik weet niet waar je woont, maar in grote steden in de Randstad is volop Lacoste. In Den Haag is sowieso een speciale Lacoste winkel.
Lacoste Boutique
Adresse : Haagse Bluf 91, 2511, DEN HAAG - ZUID HOLLAND
quote:ow thx zal ff kijkje nemen
Op zondag 18 januari 2004 17:10 schreef Wizdom83 het volgende:
Lacoste Boutique
Adresse : P.C. Hooftstraat 42, 1071, AMSTERDAM - NOORD HOLLANDLacoste Boutique
Adresse : Haagse Bluf 91, 2511, DEN HAAG - ZUID HOLLAND
quote:dat valt reuze mee
Op zondag 18 januari 2004 18:38 schreef PLAE@ het volgende:
P.C Hooftstraatzeker ook een merk voor mensen met geld teveel
quote:Kan ze geen 2 petjes meenemen?
Op maandag 19 januari 2004 17:19 schreef Slickrick het volgende:
M'n moeder gaat over 2 weken naar Parijs dus ik laat er een shirtje en een petje mee nemen wel handig scheelt weer een berg verzend kosten.
quote:uu er was net echt verteld dat er een aantal lacoste winkels in nl zitten.
Op maandag 19 januari 2004 17:19 schreef Slickrick het volgende:
M'n moeder gaat over 2 weken naar Parijs dus ik laat er een shirtje en een petje mee nemen wel handig scheelt weer een berg verzend kosten.
quote:Dit topic heet nog steeds: "Von Dutch, waar te vinden?" hoor
Op maandag 19 januari 2004 20:30 schreef TheFonz het volgende:[..]
uu er was net echt verteld dat er een aantal lacoste winkels in nl zitten.
maar volgens mij zijn ze daar wel goedkoper, hat een super paar schoenen gekocht en die waren 85 euro nieuwste model
quote:Von dutch is ook leuk, iets te misbruikt maar dat heb ik eerder ook gezecht zonde want het zou zo cool merk kunnen zijn
Op maandag 19 januari 2004 21:57 schreef -En4Cer- het volgende:[..]
Dit topic heet nog steeds: "Von Dutch, waar te vinden?" hoor
Daar heeft hij het dan ook over, niet over dat offtopic gezwam van jullie over Lacoste
quote:ow heel chill, dan ga ik daar zo even kijken
Op maandag 19 januari 2004 23:20 schreef Maffioso het volgende:
In r'dam hebben ze bij LeMans een paar petjes en shirtjes. Een vriend van mij heeft er zo'n truckerscap van von dutch gehaalt, 60 pleuro voor een petje.
quote:Waar zit dat?
Op maandag 19 januari 2004 23:20 schreef Maffioso het volgende:
In r'dam hebben ze bij LeMans een paar petjes en shirtjes. Een vriend van mij heeft er zo'n truckerscap van von dutch gehaalt, 60 pleuro voor een petje.
quote:Dank u
Op dinsdag 20 januari 2004 09:33 schreef Copycat het volgende:
Google...
LeMans:
Lijnbaan 66
3012 EP Rotterdam
quote:You're welcome
Op dinsdag 20 januari 2004 09:36 schreef Sjorssie het volgende:[..]
Dank u
quote:Jammer.. ik wilde al familie in R'dam bellen om te vragen of ze een petje op wilden sturen. Dat hoeft dus niet meer
Op dinsdag 20 januari 2004 16:04 schreef Wizdom83 het volgende:
Ik ben net bij Le Mans geweest. Ze hebben niet meer zoveel kleuren helaas. Die verkoper had wel een mooi petje ervan, maar die kleuren waren er niet meer
Ze krijgen ook geen andere kleuren meer. Dus tja, dan maar iemand mee laten nemen uit de VS.
quote:Tja ligt aan je smaak. Ze hadden geel met blauw, oranje met bruin ofzo. Verder weet ik t niet meer precies.. Maar ik heb het liefste zo een als Jennifer Anniston (Lichtblauw met wit) oid.
Op dinsdag 20 januari 2004 16:07 schreef -En4Cer- het volgende:[..]
Jammer.. ik wilde al familie in R'dam bellen om te vragen of ze een petje op wilden sturen. Dat hoeft dus niet meer
quote:No problem... ik heb ze besteld vanuit LA krijg ze over een weekje binnen... misschien ook shirtjes maar daar wil ik eerst de kleuren van weten.
Op dinsdag 20 januari 2004 16:29 schreef Wizdom83 het volgende:[..]
Tja ligt aan je smaak. Ze hadden geel met blauw, oranje met bruin ofzo. Verder weet ik t niet meer precies.. Maar ik heb het liefste zo een als Jennifer Anniston (Lichtblauw met wit) oid.
Succes met wachten dan nog even Ik vind het ook moeilijk!!!
quote:Ik heb dus een Von Dutch t-shirt.... gekocht in Beverly Hills trouwens
Op maandag 5 januari 2004 02:17 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Heb op een ander forum gelezen dat ze bij FISH & CHIPS in ANTWERPEN von dutch verkopen! ( is nog altijd dichterbij dan Londen/Parijs)
en op www.asseenonscreen.com kun je ook von dutch spullen bestellen
bai!
quote:Ah crap
Op donderdag 29 januari 2004 09:19 schreef So_Addictive het volgende:
Ik heb een beetje goed nieuws....Heb op een ander forum gelezen dat ze bij FISH & CHIPS in ANTWERPEN von dutch verkopen! ( is nog altijd dichterbij dan Londen/Parijs)
en op www.asseenonscreen.com kun je ook von dutch spullen bestellen
bai!
En wat kost een retourtje antwerpen of parijs dan wel niet??
quote:de prijs van zo'n petje vind ik nog ok. maar verzendkosten erbij, en dan nog de kans dat je invoer belasting moet betalen. Dan kan het twee keer zo duur worden
Op donderdag 29 januari 2004 16:15 schreef FreaCavALLi het volgende:
Er komen ook nog verzendkosten vanuit amerika bij hoor... 50 euro is echt geen overdreven prijs voor een von dutch petje.. Je wilt toch iets origineels hebben???En wat kost een retourtje antwerpen of parijs dan wel niet??
[Dit bericht is gewijzigd door Sjorssie op 29-01-2004 17:51]
quote:Wat heb je besteld en waar?
Op donderdag 29 januari 2004 17:42 schreef Rolex het volgende:
Heb hem besteld
quote:Zo blijft het wel een beetje exclusief
Op donderdag 29 januari 2004 17:46 schreef Avani het volgende:
...jammer dat het niet in Nederland te koop is.
quote:Dat is juist het leuke eraan toch?
Op donderdag 29 januari 2004 17:53 schreef Sjorssie het volgende:
[..]Zo blijft het wel een beetje exclusief
quote:Uiteraard
Op donderdag 29 januari 2004 18:25 schreef So_Addictive het volgende:[..]
Dat is juist het leuke eraan toch?
quote:Ik laat iemand die naar de VS gaat wel wat meenemen.
Op donderdag 29 januari 2004 00:15 schreef FreaCavALLi het volgende:
Wil je von dutch of wil je geen von dutch?
quote:Helemaal prima.. maar je vraag was Von Dutch waar te vinden.. en mijn antworod was.. BIJ MIJ... en dan is natuurlijk aan jou de keus of je het via iemand die erheen gaat wil doen of via mij...
Op donderdag 29 januari 2004 22:06 schreef Wizdom83 het volgende:[..]
Ik laat iemand die naar de VS gaat wel wat meenemen.
quote:www.asseenonscreen.com
Op donderdag 29 januari 2004 17:53 schreef Sjorssie het volgende:[..]
Wat heb je besteld en waar?
[..]Zo blijft het wel een beetje exclusief
Als het goed is over 5 dagen binnen.
Ik ga ook zon broek bestellen die op de officiele website staat.
quote:Zijn de verzendkosten daar een beetje te doen, of net zo exhorbitant hoog als op Vondutch.com?
Op vrijdag 30 januari 2004 09:42 schreef Rolex het volgende:[..]
Als het goed is over 5 dagen binnen.
Ik ga ook zon broek bestellen die op de officiele website staat.
quote:10 Euro, je kan op internet ook een coupon vinden van asos die je weer 4 Euro bespaart.
Op vrijdag 30 januari 2004 09:44 schreef Copycat het volgende:[..]
Zijn de verzendkosten daar een beetje te doen, of net zo exhorbitant hoog als op Vondutch.com?
Dus valt redelijk mee, ik zag op de offci. website dat je ook distributor kon worden.
Als we nu eens een business gaan beginnen
gaat zeker goed lopen..
quote:Count me in...
Op vrijdag 30 januari 2004 09:47 schreef Rolex het volgende:[..]
ik zag op de offci. website dat je ook distributor kon worden.
Als we nu eens een business gaan beginnengaat zeker goed lopen..
quote:Nog meer mensen intresse?
Op vrijdag 30 januari 2004 09:54 schreef So_Addictive het volgende:[..]
Count me in...
quote:Thx!!
Op vrijdag 30 januari 2004 12:37 schreef schatje het volgende:
Questo in de van Baerlestraat te Amsterdam verkoopt geloof ik accessoires van dat merk.
ga van 't weekend even kijken.
Maar broeken e.d.?
quote:Dan zou je Spoiled in de Leidsestaat en Velvet Homme in de Magna Plaza moeten proberen.
Op vrijdag 30 januari 2004 12:38 schreef Rolex het volgende:[..]
Thx!!
ga van 't weekend even kijken.
Maar broeken e.d.?
quote:Ik zag ook wat petjes liggen op de Korte Lijnbaan. Merk kwam me bekend voor maar vond er weinig bijzonders aan.
Op dinsdag 20 januari 2004 09:33 schreef Copycat het volgende:
Google...
LeMans:
Lijnbaan 66
3012 EP Rotterdam
[Dit bericht is gewijzigd door schatje op 06-02-2004 13:37]
quote:Harvey Nichols geloof ik. Die zit vlakbij Harrods
Op zaterdag 31 januari 2004 20:13 schreef qzar het volgende:
Weet toevallig iemand een adres waar je Von Dutch kleding in London kan kopen?! Op de website van Von Dutch staat namelijk alleen een adres in Birmingham.
quote:dat is 5 minuten van mijn werk!
Op zaterdag 31 januari 2004 01:14 schreef Spunks het volgende:
BINGO!Het eerste officiële Von Dutch-verkooppunt in NL:
quote:klopt kennelijk had mijn zus het gezien in Harvey nichols in manchester. jammer niks gekocht!
Op zaterdag 31 januari 2004 20:56 schreef schatje het volgende:[..]
Harvey Nichols geloof ik. Die zit vlakbij Harrods
.
-edit: informatie blijkt niet juist te zijn.
[Dit bericht is gewijzigd door schatje op 06-02-2004 13:39]
quote:merk steeds vaker dat merken hun maten verschillen voor de US. Een XL tshirt van esprit is M in de VS.
Op maandag 2 februari 2004 20:07 schreef Musiq het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoe de basic Von Dutch t-shirts voor heren vallen...? Ik wil zo'n shirtje gaan bestellen op de website, maar k twijfel over de maat. Het is nl. vaak dat americaanse shirts groter vallen. Maar hoe vallen Von Dutch shirts in vergelijking met bijv. Diesel...?
maar nee ik kan je niet helpen, maar ik ga wel van de week tussen werk even naar scheveningen strand om in de winkel rond te kijken en vast en zeker iets te kopen, als ze meer dan alleen petten verkopen
quote:nou ik moet je teleurstellen. ging vandaag langs en ze hadden helemaal niks!
Op zaterdag 31 januari 2004 01:14 schreef Spunks het volgende:************
-edit: zie poster eerder.
[Dit bericht is gewijzigd door schatje op 06-02-2004 13:38]
quote:nou, Paris en Nicole hebben het ook
Op dinsdag 3 februari 2004 23:23 schreef Notorious het volgende:
Ja maar het gaat om het merk, en het feit dat bijna niemand het heeft.
quote:In de US loopt iedereen ermee rond
Op dinsdag 3 februari 2004 23:33 schreef beaverhausen het volgende:[..]
nou, Paris en Nicole hebben het ook
quote:Precies
Op zaterdag 31 januari 2004 12:57 schreef FreaCavALLi het volgende:
En over 3 weken is von dutch in elke simpele winkel te vinden.. en dan vindt niemand het boeiend meer...
Trouwens als iedereen ermee loopt dan was ik een van de eerste die ermee kwam.
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 23:43 schreef Notorious het volgende:
Paris en Nicole zijn niet hier.Trouwens als iedereen ermee loopt dan was ik een van de eerste die ermee kwam.
quote:Idd "von German" zou ik bv. niet zo 1 2 3 dragen
Op dinsdag 3 februari 2004 23:52 schreef Chillmeister het volgende:
gaat mij niet om dat de celebs het hebben, maar vindt het gewoon leuk als nederlander, Von Dutch te hebben.
quote:precies, als iemand von Dutch moet dragen, dan moet het wel een nederlander zijn
Op dinsdag 3 februari 2004 23:56 schreef Duiveltja het volgende:[..]
Idd "von German" zou ik bv. niet zo 1 2 3 dragen
quote:Alleen dames spul!
Op zaterdag 7 februari 2004 11:08 schreef missvondutch het volgende:
hi mensen ik ben enna wou even reageren .ik heb de website www.kissesfromholland.com ,importeer von dutch zelf uit amerika direct uit de productie lijn. verkoop op ebay ! http://www.kissesfromholland.com/ebay.html (veilig ) en alles is echt ,authentiek nieuw en met nederlandse verzendkosten..
heb je vragen mail me ..groetjes enna !
En 77 euro voor een pet you crazy?! Wie denk je te kunnen neppen, zelfs in Amerika is het niet zo duur, en dan nog zeker bezorgkosten erbij?!
quote:Weet je ook in welke winkel?
Op zondag 1 februari 2004 13:36 schreef FreaCavALLi het volgende:
Binnekort ook in Utrecht
Volgens die verkoper bij Le Mans, hadden ze een kleine 'proef collectie' binnen gekregen (die momenteel al bijna helemaal weg is) om te kijken of het een beetje zou lopen. Nu liep het zo goed dat ze over een maand of 2 een geheel nieuwe collectie binnen krijgen
[Dit bericht is gewijzigd door qzar op 08-02-2004 14:28]
quote:
Op zondag 8 februari 2004 14:21 schreef qzar het volgende:
Petjes kosten in nederland inderdaad zo'n 70 Euro. Ik heb er zelf 1 gekocht bij Le Mans in Rotterdam voor 69 Euro.Volgens die verkoper bij Le Mans, hadden ze een kleine 'proef collectie' binnen gekregen (die momenteel al bijna helemaal weg is) om te kijken of het een beetje zou lopen. Nu liep het zo goed dat ze over een maand of 2 een geheel nieuwe collectie binnen krijgen
quote:Ik denk eik ook wel dat het een "hype merk" is. Is er geen online winkel in Europa te vinden?
Op maandag 9 februari 2004 16:16 schreef david_hasselhof het volgende:
Yep....Bij LeMans komt binnenkort ook de kledinglijn. Dan is het dus over met de pret en zal heel Rotterdam binnen een maand vol lopen met Von Dutch en is je T-shirtje of dure broek niet zo bijzonder meer aangezien ze maar 1 a 2 verschillende modellen hebben. Beter nu al wat nieuws zoeken.
Heb je al de parodie voordat de meeste mensen het origineel hebben kunnen krijgen.
Pay To:
VSK
Payment For:
Original Von Suck T-Shirt (International)
Size: Large
Currency:
U.S. Dollars
Amount:
$17.95 USD
Shipping & Handling:
$9.00 USD
quote:
Op maandag 9 februari 2004 16:46 schreef david_hasselhof het volgende:
Misschien is dit wat.... http://www.vonsuck.comHeb je al de parodie voordat de meeste mensen het origineel hebben kunnen krijgen.
quote:
"Von Suck" is Dutch for "You Suck!"
quote:Die Amerikanen halen Duits en Nederlands weer es door elkaar
Op maandag 9 februari 2004 17:21 schreef beaverhausen het volgende:[..]
[..]
quote:
Op maandag 9 februari 2004 17:28 schreef Chillmeister het volgende:
Maar het is niet makkelijk voor de amerikaan.
A Dutchman comes from holland or Netherlands. hier raken echt super in de war van, geloof me maar. Stelletje domme amerikanen
quote:
Uit Nederland vertegenwoordigd in films/seriesSeinfeld:
Jerry en George zitten in hun koffiehuis, George zit een krant te lezen.Hij kijkt op van z'n krant en vraagt: "What is Holland?"
Jerry zegt iets van "It's a country", en George vraagt: "And what's The Netherlands?". "Well, it's the same country I guess".
Hij leest weer even verder, en vraagt dan nog verwarder dan eerst: "Then who are the Dutch?!".
quote:Ik vindt zulk soort parodieen echt te sneu voor woorden. Net als al die andere merkparodieen zoals bijv. die puma>tuna shirts.
Op maandag 9 februari 2004 16:46 schreef david_hasselhof het volgende:
Misschien is dit wat.... http://www.vonsuck.comHeb je al de parodie voordat de meeste mensen het origineel hebben kunnen krijgen.
quote:
Op dinsdag 10 februari 2004 13:27 schreef Dutch_Courage het volgende:
Komt nog bij dat Nederlanders "dutch" niet eens gebruiken.
quote:Ja joh?
Op dinsdag 10 februari 2004 13:59 schreef schatje het volgende:
Een borrel nemen om moed in te spreken.
quote:jezus wat nep zeg.
Op maandag 5 januari 2004 02:04 schreef Junkie het volgende:
http://www.kissesfromholland.com) Maar vind dat het er niet helemaal te vertrouwen uitzien.
quote:Engelse term. Kennen we in Nederland niet.
Op dinsdag 10 februari 2004 13:56 schreef Copycat het volgende:[..]
Goeie grap in combi met je nick en sig...
Perfect geregeld, kostte niet veel, let alleen wel op de maat, heb um drie keer zo heet mogelijk gewassen om hem wat te laten krimpen.
D8 dat een maatje "L" wel goed zou zijn, maar helaas vallen ze best groot.
Het is dus idd waar dat de maten uit de US iets anders vallen.
Heb btw in NL nog steeds geen goede shops gevonden die een fatsoenlijke collectie "Von Dutch" aanbieden.
quote:Ja, die grungestijl begin jaren negentig, nee hoor. Ik vind het maar niks, een goedkoopuitziend petje voor 70 euro. Mode?? Vandaag misschien, morgen moet je een banaan in je hol stoppen om hip te zijn.....
Op donderdag 12 februari 2004 13:17 schreef Notorious het volgende:
Dat heet met de mode meegaan! Hoe loop jij erbij dan, als zwerver?
Je moet trouwens nooit met de mode meegaan, want dan ben je feiltelijk altijd te laat of pak je het einde van de trend nog effe mee. Op het moment dat VonDutch goed te krijgen is hier, pak dan je banaan maar... Probeer gewoon een eigen (herkenbare) kledingstijl aan te houden. Zelf loop ik momenteel in strak zwart/wit....
quote:
Op donderdag 12 februari 2004 13:29 schreef Notorious het volgende:
Zeker zo'n alto...
quote:Tjjezus ik dacht eerst die lult uit z'n nek
Op donderdag 12 februari 2004 21:13 schreef pimpin het volgende:
nu ook te koop bij men@work.
maar ben toch even gaan kijken op www.menatwork.nl maar het staat er ECHT!!!
quote:wtf check die site dan, damnz zeker niet geschrikt voor mensen die bepaalde lasten hebben sjeeeeeees.
Op donderdag 12 februari 2004 21:54 schreef So_Addictive het volgende:[..]
Tjjezus ik dacht eerst die lult uit z'n nek
maar ben toch even gaan kijken op www.menatwork.nl maar het staat er ECHT!!!
![]()
quote:Sommige hebben het volgens mij al wel, anders even wachten
Op zaterdag 14 februari 2004 12:27 schreef huupke het volgende:
Ben gister nog bij Men@work geweest geen Von Dutch tegen gekomen....
quote:Men at Work heeft het merk Von Dutch nog niet komt wel zeer binnenkort binnen.
Op zaterdag 14 februari 2004 12:37 schreef pimpin het volgende:[..]
Sommige hebben het volgens mij al wel, anders even wachten
stel je toch eens voor dat je een eigen kledingsmaak hebt...
Dat kan ik me goed voorstellen
Kan jij je ook voorstellen dat er nu eenmaal mensen zijn die hetzelfde op een bepaald moment mooi/leuk/hip vinden? Ik wel
Maar ach .
quote:Inderdaad. Wat mij betreft reden om dat hele Von Dutch links te laten liggen, als al die ordi's van M@W er in gaan lopen
Op maandag 16 februari 2004 20:58 schreef Copycat het volgende:
Verbazingwekkende keuze; Men at Work die Von Dutch mag voeren. Vind M@W een platte, lelijke keten.Maar ach
.
quote:Je mag toch je mening geven op het imago van een winkel.
Op dinsdag 17 februari 2004 18:09 schreef huupke het volgende:
mensen die iets op MaW of op Von Dutch aan te merken hebben zeg dan gewoon niks en hou het voor je eigen. En jullie hoeven het niet te kopen, dus ga maar lekker naar de zeeman je kleren kopen
Ik vind M@W erg ordinair met al die breezertypes. Ik snap niet dat een merk als Von Dutch dat zich profileert als sterrenmerk, exclusiever dus, met een dergelijk imago verbindt. Dat is toch niet zo'n rare opmerking?
quote:Ik vind M@W een rukwinkel: stijlloos, smaakloos, kansloos...
Op dinsdag 17 februari 2004 18:09 schreef huupke het volgende:
mensen die iets op MaW of op Von Dutch aan te merken hebben zeg dan gewoon niks en hou het voor je eigen.
quote:Inderdaad.
Op dinsdag 17 februari 2004 18:10 schreef Ripley het volgende:
Ik snap niet dat een merk als Von Dutch dat zich profileert als sterrenmerk, exclusiever dus, met een dergelijk imago verbindt.
quote:Zo zal het ook snel over zijn met de von Dutch hype.
Op dinsdag 17 februari 2004 20:06 schreef Copycat het volgende:[..]
Inderdaad.
Lijkt wel alsof iemand bij Von Dutch zijn huiswerk niet goed gedaan heeft.
Ik voel nu eik meer geroepen om een "von Suck" shirt te halen
quote:Als het daadwerkelijk zo is natuurlijk. Ik geloof niet dat het publiek dat daar komt een petje van 70 euro gaat kopen.
Op maandag 16 februari 2004 20:58 schreef Copycat het volgende:
Verbazingwekkende keuze; Men at Work die Von Dutch mag voeren. Vind M@W een platte, lelijke keten.Maar ach
.
quote:Von Dutch staat wel op de site van M@W, lijkt me dus geen hoax.
Op dinsdag 17 februari 2004 22:47 schreef schatje het volgende:[..]
Als het daadwerkelijk zo is natuurlijk. Ik geloof niet dat het publiek dat daar komt een petje van 70 euro gaat kopen.
quote:Of ze willen gewoon wat exclusiever worden. Straks sta je misschien in een hele andere winkel ofzo
Op dinsdag 17 februari 2004 22:50 schreef Copycat het volgende:[..]
Von Dutch staat wel op de site van M@W, lijkt me dus geen hoax.
Maar stroken doet het nog steeds niet.
quote:Dan zouden ze toch eerst de naam moeten veranderen: Men at Work... Komt waarschijnlijk uit dezelfde koker als Massaschoen...
Op dinsdag 17 februari 2004 22:51 schreef schatje het volgende:[..]
Of ze willen gewoon wat exclusiever worden. Straks sta je misschien in een hele andere winkel ofzo
.
quote:Zijn dus blijkbaar in aantocht.
Op woensdag 18 februari 2004 12:01 schreef Slickrick het volgende:
Weet iemand waar ze die petjes verkopen in Eindhoven? Zijn ze al te krijgen bij men at work ?
quote:dat komt niet als een verrassing maar je weet maar nooit natuurlijk
Op woensdag 18 februari 2004 13:29 schreef wb het volgende:
misschien komt het als een verrassing voor je maar eindhoven is niet de winkel stad van nederland...
als het in de rest van nederland amper tot niet te krijgen is hoef je het in eindhoven zeker niet te verwachten...
deze of volgende week bij mensroom..quote:Op woensdag 18 februari 2004 12:01 schreef Slickrick het volgende:
Weet iemand waar ze die petjes verkopen in Eindhoven? Zijn ze al te krijgen bij men at work ?
Harvey Nichols geloof ik.quote:Op zondag 21 maart 2004 13:22 schreef Solomon het volgende:
Wie weet waar in Londen die Von Dutch petjes te krijgen zijn?
Worglquote:Op dinsdag 2 maart 2004 18:04 schreef relay het volgende:
heb mijn petje vorige week in oostenrijk gehaald in Worgl, een klein plaatsje in de alpen met 1 winkelstraatje![]()
Thx, ga ik daar eens kijken of ze iets hebben wat ik leuk vondquote:Op zondag 21 maart 2004 15:42 schreef schatje het volgende:
[..]
Harvey Nichols geloof ik.
quote:Op woensdag 24 maart 2004 00:33 schreef Soulshaker het volgende:
sorry hoor, maar iedereen die er nu mee loopt word al betiteld als dork... als je zon pet opzet is het echt zo van.... kijk mij eens verstand hebben van kleding, maar dan op een quasie coole manier...
tis dat de now&wow nogsteeds dicht is anders was dit het eerste waar de doorbitch overheen ging kotsen... net als ze toen deed met de diagornale streep, ook zon prachtig drama... toen snapte ook iedereen in eenkeer dat je er met zon shirt blijkbaar cool was
![]()
Ja, vond ik ook al, die broek dan. In het algemeen valt het wat tegen.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 12:54 schreef Copycat het volgende:
Die broek met Von Dutch op de bovenbenen is wel erg lelijk, zelfde geldt voor het logorokje.
Iets too much, naar mijn mening.
Bij Spoiled komt het eind aprilquote:Op dinsdag 30 maart 2004 15:19 schreef salvadio het volgende:
Ben laatst nog in de Spoiled geweest (Leidsestraat toch) maar geen Von Dutch gezien. Voor de Alphenaren onder ons: in de Aarhof zit een nieuw kledingwinkeltje (naast de Score) en daar verkopen ze Von Dutch. 59 euro per petje, kleding moet nog komen.
ik d8 al.. kwas er namelijk gister,, geen vondutch te bekennen zoals hier eerder werd vermeld. ook geen vondutch bij velvet te vinden, weet iemand of ik het ergens kan bestellen ofzo?quote:Op dinsdag 30 maart 2004 17:48 schreef schatje het volgende:
[..]
Bij Spoiled komt het eind april.
Euhm,, kun je is een foto van een echt petje en een nep petje plaatsen om het verschil duidelijk te maken?quote:[b]
Verder zijn er vele verkrijgbaar maar is de kwailiteit tussen de echte en de "neppe" best goed zichtbaar aan de stiksels, de vorm en duurzaamheid!!
Het materiaal is toch net iets beter van de "echte"
Zolang het Kustommade Von Dutch Originals label erin zit is de pet echt. Het kan alleen zijn dat het geen pet is van de collectie. De collectie vind je op vondutch.com. Als de pet er niet bij zit is die niet nep ofzo... alleen een goedkoper alternatief.quote:Op vrijdag 9 april 2004 18:28 schreef Ir0n het volgende:
[..]
Euhm,, kun je is een foto van een echt petje en een nep petje plaatsen om het verschil duidelijk te maken?![]()
Onzin.quote:Op zaterdag 10 april 2004 15:25 schreef salvadio het volgende:
Wat jij hebt is gewoon een goedkoper alternatief..., maar op die manier kun je wel met het merk lopen.
Ben je net een cowboyquote:Op zaterdag 10 april 2004 18:24 schreef Robert_Jensen het volgende:
Ik vind de shirts en petjes er toch wel cool uitzien.
Waar haal je die informatie vandaan beste mede-fokker? Zoals ik al zei is het een beetje krom omschreven maar 't komt toch echt op hetzelfde neer...quote:Op zaterdag 10 april 2004 18:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Onzin.
Kan zijn dat het kledingstuk uit een oudere collectie is, maar of iets wel of niet op een officiele website van een kledingmerk staat, heeft echt niets van doen met goedkope alternatieven.
Het merk dat jij in je voorbeeld aanhaalt is toevallig een belangrijke opdrachtgever van me.quote:Op zondag 11 april 2004 00:21 schreef salvadio het volgende:
Ben benieuwd waar je die modebranche-wijsheid vandaan haalt. Ik van een kennis van me..., inkoper van een groot aantal jeansmerken. Ik neem aan dat hij dus wel bij het juiste eind heeft.
Wat lief!quote:Ga er morgen nog wel ff langs om te kijken hoe de winkel heet. IIG hele etalage vol met Von Dutch!!
Questo is dat volgens mij. Daar verkopen ze het al een half jaar ofzo, een vriendin van mij had daar een tijdje terug zo'n cap gekocht.quote:Op zondag 11 april 2004 18:03 schreef gimme.shelter het volgende:
Was vandaag ff aan de paaswandel: zag dar ze Von Dutch hebben in een winkel aan de Van Baerlestraat vlakbij het Vondelpark (het stille stukje zeg maar) Wist niet van dit topic, dus heb niet op de naam van de winkel gelet..Ga er morgen nog wel ff langs om te kijken hoe de winkel heet. IIG hele etalage vol met Von Dutch!!
Ziet er uit als een nepperquote:Op zondag 18 april 2004 16:40 schreef labellamaffia het volgende:
Deze is vet
http://cgi.ebay.nl/ws/eBa(...)2
Zijn ze mooi??quote:Op donderdag 22 april 2004 08:53 schreef Maffioso het volgende:
Ze hebben bij Velvet nu ook een paar van die broeken te koop. Ongeveer 400 euro per stuk
VD is officieel dood...quote:ANNA NICOLE LAUNCHES CLOTHING LINE
Anna Nicole Smith is showing off her svelte figure these days and could soon be modeling her own clothes as well. The 36 year old star of her own reality show on E! is brainstorming with Von Dutch to create her own clothing line."
Wie ben jij??quote:Op donderdag 22 april 2004 11:27 schreef Rolex het volgende:
[afbeelding]
Ikkuh stoer met met mijn Von Dutch
Mijn collectie is nu al 2 spijkerbroeken 3 caps en 4 shirts....
Vind het alleen jammer dat het nu steeds beter te verkrijgen is....
Het is er maar eentje met zo'n shirtje aan hè??quote:Op zondag 9 mei 2004 17:25 schreef Copycat het volgende:
quote:Op zondag 9 mei 2004 17:28 schreef schatje het volgende:
[..]
Het is er maar eentje met zo'n shirtje aan hè??![]()
.
.
The factory heeft toch ook een site weet iemand misschien welk adres dat ook alweer is.quote:Op zondag 9 mei 2004 20:16 schreef Agrafes het volgende:
The Factory in Amersfoort heeft nu ook wat liggen, o.a. wat caps![]()
Get the tattooquote:Op dinsdag 11 mei 2004 21:46 schreef Martinezzz het volgende:
Toch blijf ik t logo vet vinden
Daar denken wij dan hetzelfde overquote:Op woensdag 12 mei 2004 19:26 schreef kultivate het volgende:
...wel erg veel geld voor een simpel tshirtje met wel een cool logo dan...
quote:Op zondag 16 mei 2004 16:15 schreef Apekoek het volgende:
Op dit moment ben ik opzoek naar foto's van Von Dutch broeken voor heren! Iemand die daar mee kan helpen? Ik kan namelijk nog maar weinig heren broeken vinden van dit merk op het net. Wel heb ik er al 3 gevonden:
Beetje duurquote:Von Dutch Plastic Visor Trucker asSeenon Britney Spears
£65.00
* Genuine, limited edition trucker from Von Dutch
* Embroidered Von Dutch badge logo
* Translucent plastic visor with Von Dutch logo
As worn by Britney, Beyoncé and Jay-Z, this original trucker cap from Von Dutch is one of the most essential looks this season. An A-list favourite that's not to be missed.
Op vondutch.com staan er een aantal.quote:Op zondag 16 mei 2004 17:21 schreef schatje het volgende:
Uit gesloten topic:
[..]
Die ik liet zien zelfs 95 euroquote:Op zondag 16 mei 2004 19:19 schreef Noayla_ het volgende:
En de makers van die lelijke uitziende Von Dutch spullen lachen zich een slag in de rondte dat mensen zo veel geld willen neertellen voor hun wanproducten!![]()
Mensen die die zooi kopen maken mij niet wijs dat dat is vanwege de fantastische pasvorm. Het is puur meeloperij!
Rond de 50 euro voor een baseballcap!![]()
quote:Op zondag 16 mei 2004 19:21 schreef schatje het volgende:
[..]
Die ik liet zien zelfs 95 euro.
weet ik ut..quote:Op dinsdag 18 mei 2004 20:42 schreef Joran-Joran het volgende:
waarom zet je achter elke zin 2 puntjes, weet je hoe irritant dat is. Word moe als ik dat lees.
OT: Eerst hadden ze toch wel Von Dutch bij M.a.w.?
eindhoven bij mensroomquote:Op woensdag 19 mei 2004 11:54 schreef oncrea het volgende:
weet iemand waar die caps in Eindhoven of Tilburg te koop zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |