Maar je bent wel ooit eens naar een ander strand geweest?quote:Op zaterdag 27 maart 2004 15:43 schreef WeirdMicky het volgende:
er is in marmaris weinig mis met het strand vind ik![]()
jaquote:Op vrijdag 2 april 2004 17:31 schreef speknek het volgende:
[..]
Maar je bent wel ooit eens naar een ander strand geweest?
Wij hebben de taxiboot naar Icmeler gepakt. Daar hebben ze (natuurlijk) ook steentjes maar het strand is er wel veel breder en rustiger. Kost nog geen 2,- euro ofzoquote:Op zaterdag 27 maart 2004 17:53 schreef Erasmusch het volgende:
Het strand is echt kut.
Geen zand- of kiezelstrand, maar allemaal van die kleine scherpe steentjes. Elke vierkante meter staat een ligstoel. Strand is sowieso maar maximaal 5m breed. Die steentjes worden gloeiend het rond het middaguur, dus slippers niet vergeten.
Ik was de hele vakantie bij het zwembad te vinden.
Een luxe zeiljacht...quote:Ohja, die Marmaris-cruise zou ik ook niet doen. Na het reclamepraatje bij het hotel, waren wij erg enthousiast en verwachtten echt zo'n luxe zeiljacht met een bbq, enfin je kent het wel.![]()
Kwamen we daar aan...was het gewoon een of andere omgebouwde pont met een bovenverdieping en een stinkende dieselmotor.
ja ik vond die bootjes ook wel relax hoor, beetje relaxen, dan weer in de zon dan weer ff op een schaduwplekje zitten, beetje in het water jumpenquote:Op dinsdag 6 april 2004 18:31 schreef Dutch_Courage het volgende:
[..]
Wij hebben de taxiboot naar Icmeler gepakt. Daar hebben ze (natuurlijk) ook steentjes maar het strand is er wel veel breder en rustiger. Kost nog geen 2,- euro ofzo
[..]
Een luxe zeiljacht...
Waar dacht je dat al die dubbeldeksbootjes in de haven voor waren?![]()
Ik vond die toch wel lachen. Beetje zwemmen en bier drinken. En mooie omgeving natuurlijk.
idd, die avond was wel meteen de saaiste vd weekquote:Op donderdag 8 april 2004 16:23 schreef xxmiekskexx het volgende:
Ja was wel relaxed idd... Moet alleen nie teveel zuipe de avond ervoor... in ieder geval niet als je niet tegen schommelende bote aan de kust kunt...
jij gaat dit jaar weer naar Marmaris?quote:Op donderdag 8 april 2004 17:04 schreef xxmiekskexx het volgende:
Hehe
ook niet slecht natuurlijkquote:Op donderdag 8 april 2004 17:17 schreef xxmiekskexx het volgende:
Nope... dit jaar gaat de reis naar Alanya...
Ik ga 30 aprilquote:Op maandag 12 april 2004 10:52 schreef indus het volgende:
Gaan er nog meer fokkers in de meivakantie?
zoiets denk ik tussen de 28 en 35 graden ofzoquote:Op donderdag 15 april 2004 17:16 schreef xxsaskiaxx het volgende:
Hoe warm is het begin juni? vast al een graadje of 30ofnie?
Ze hebben in Turkije het liefst Euro's. Maar als je zo weinig mogelijk wil betalen kun je beter in lira's betalen. Ze hebben namelijk een bedrag in lira's wat ze vragen en ze gaan het dan omrekenen naar euro's in een voor hun gunstige koers. Oftwel, je betaald dan meer dan als je in lira's zou betalen.quote:Op woensdag 28 april 2004 15:27 schreef Pluym het volgende:
Oke ik ga vrijdag dus naar Marmaris. Aangezien ik niet echt van strandvakanties houd, ben ik van plan het centrum te bezoeken. Ik zag ergens anders al staan dat er veel nepkleding is, en dat is wat ik zoek. Merkkleding (en meer) met een lage prijs, is er in Marmaris een beetje aanbod van dit soort dingen?
En kan ik er gewoon met Euro's betalen bij die stalletjes?
(Bijvoorbeeld een Diesel blouse voor 10 Euro)
Bedankt, er is dus wel genoeg aanbod van zulk soort spullen?quote:Op woensdag 28 april 2004 15:34 schreef dutchdevil het volgende:
[..]
Ze hebben in Turkije het liefst Euro's. Maar als je zo weinig mogelijk wil betalen kun je beter in lira's betalen. Ze hebben namelijk een bedrag in lira's wat ze vragen en ze gaan het dan omrekenen naar euro's in een voor hun gunstige koers. Oftwel, je betaald dan meer dan als je in lira's zou betalen.
in Marmaris niet, iedereen betaalt daar bijna met turks geld, ook is het zeker niet voordeliger om in euro's te betalenquote:Op woensdag 28 april 2004 15:34 schreef dutchdevil het volgende:
[..]
Ze hebben in Turkije het liefst Euro's. Maar als je zo weinig mogelijk wil betalen kun je beter in lira's betalen. Ze hebben namelijk een bedrag in lira's wat ze vragen en ze gaan het dan omrekenen naar euro's in een voor hun gunstige koers. Oftwel, je betaald dan meer dan als je in lira's zou betalen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |